• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » با غرور و انرژی فراوان جهت کشور عزیزمان ایران کار می‌کنیم/ تجربه جام جهانی قبلی را به روسیه می‌برم ، جهانبخش

    با غرور و انرژی فراوان جهت کشور عزیزمان ایران کار می‌کنیم/ تجربه جام جهانی قبلی را به روسیه می‌برم ، جهانبخش

    بازیکن تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران می‌گوید بازیکنان با غرور و انرژی بالایی کار می‌کنند تا مردم کشور عزیزمان ایران را خوشحال کنند.

    با غرور و انرژی فراوان جهت کشور عزیزمان ایران کار می‌کنیم/ تجربه جام جهانی قبلی را به روسیه می‌برم ، جهانبخش

    به گزارش گروه ورزش گروه تحریریه سایت جوان به نقل از سایت فدراسیون فوتبال؛ علیرضا جهانبخش راجع به آخرین اوضاع تیم ملی در اردوی جاری این تیم گفت: خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم و همه بازیکنان سرحال هستند. یکی، دو مصدوم داریم که ان شاءالله آنها هم سریعتر به تیم ملی برگردند. این اردو، مهم ترین اردوی تیم ملی پیش از جام جهانی است و امیدوارم بتوانیم تا آخر این اردو را خوب سپری کنیم.

    وی با اشاره به بازی برابر تونس گفت: بازی خوبی جهت ما بود. این دیدار و همچنین بازی برابر الجزایر خیلی به روند تیم کمک می کند تا بتوانیم با شرایط خوبی آماده بازی بسیار مهم برابر مراکش شویم. در بازی قبل، مراکش برابر صربستان نشان داد که چه تیم خوبی هست. در کشور عزیزمان ایران زیاد افراد راجع به پرتغال و اسپانیا صحبت می کنند ولی من با توجه به شناختی که از چند بازیکن مراکش دارم، به خوبی می دانم که چه بازی بسیار سختی خواهیم داشت. بازی برابر تونس محک خوبی جهت ما بود و به نظرم دیدار فوق العاده ای بود. سه شنبه هم با الجزایر بازی داریم که این بازی هم به ما کمک زیادی می کند تا با آمادگی کامل به جام جهانی برویم.

    جهانبخش راجع به ۲ بازی دوستانه کشور عزیزمان ایران برابر ترکیه و یونان هم گفت: ترکیه و یونان هم رقبای خوبی جهت ما خواهند بود. ترکیه به خاطر بازیکنانی که دارد و یونان نیز به خاطر سبکی که هر لحظه دارد، فوتبال را به خوبی بازی می کنند. فکر می کنم از نظر سبک کار این دو تیم به پرتغال شبیه هستند. پرتغال یکسری ستاره در تیمش دارد و در کنار آن تلاش می کند که فوتبال تیمی را انجام دهد. ترکیه و یونان هم هر لحظه در تورنمنتهای متفاوت حضور خوبی داشته اند و مطمئنا حریف پیش پا افتاده ای نیستند و به همین علت می توانند بازیهای خوبی جهت تیم ملی باشند.

    با غرور و انرژی فراوان جهت کشور عزیزمان ایران کار می‌کنیم/ تجربه جام جهانی قبلی را به روسیه می‌برم ، جهانبخش

    او ادامه داد: هر بازی که جهت تیم ملی تدارک دیده می شود با توجه به رقبا و سبک حریفان و همچنین با توجه به شرایط موجود گزینش می شوند. اسپانیا سبک کاملا متفاوتی در فوتبال دنیا دارد و شاید چند تیم معدود در دنیا مثل این تیم بازی می کنند ولی در هر صورت بازیهایی که ما انجام می دهیم برنامه ریزی شده است و بر اساس نیازی است که تیم ملی دارد و قطعا اگر این بازیها به تیم ملی کمک نمی کرد، انجام نمی شد. این بازیها هم به تیم ملی کمک می کند محک بخورد و هم اینکه جهت بازیکنان خوب است که تجربه بین المللی بیشتری را کسب کنند تا برابر تیمهای بزرگتر با آمادگی کامل وارد زمین شوند.

    جهانبخش در پاسخ به این پرسش که انگیزه ات جهت دومین حضور در جام جهانی چیست، گفت: این جام جهانی فوق العاده جهت من مهم هست. در دوره قبل که حاضر بود، سن خیلی کمی داشتم ولی خدا را شکر می کنم که این شانس را داشتم که کنار تیم ملی باشم. آن تورنمنت زمانی بود که دوست داشتم فقط ببینم، یاد بگیرم و از چیزهایی که در اطرافم چه بیرون و چه داخل می گذرد، نت برداری کنم. بازیکنان بزرگی که آنجا حضور داشتند یا رقبای خیلی خوبی که در آن مسابقه های حضور داشتند یک شانس فوق العاده جهت من بودند که بتوانم تجربه خوبی کسب کنم. در آن دقایقی هم که بازی کردم تلاش داشتم عالی ترین عملکردم را ارائه کنم و به همه نشان بدهم که به چه دلیل عضوی از این تیم هستم. الان هم به امید خدا دوست دارم آن تجربه را به این جام جهانی انتقال کنم.

    وی افزود: خدا را شکر شرایط خیلی خوبی دارم و ان شاءالله بتوانم سالم و سرحال و بدون مصدومیت این روزهای خوب را تا آخر فصل ادامه دهم و با این شرایط وارد تیم ملی در جام جهانی شوم. همه فوتبالیستها دوست دارند در جام جهانی بازی کنند. من هم طبیعتا همین آرزو را دارم و دوست دارم در روسیه عضو تیم ملی باشم. به امید خدا هر وقت بتوانم این شانس را پیدا کنم تا جهت تیم ملی بازی کنم، تمام تلاشم را خواهم کرد که عالی ترین عملکرد را جهت تیم ملی داشته باشم و بتوانم جهت کشورم مثمرثمر باشم.

    بازیکن تیم ملی کشور عزیزمان ایران در پاسخ به سوالی راجع به رقبای کشور عزیزمان ایران در جام جهانی، گفت: ما تاکنون دو دوران داشته ایم. یکی به قبل از صعود به جام جهانی برمی گردد که با توجه به صعود مقتدرانه به جام جهانی و شرایطی که به وجود آمد خواه ناخواه انتظارها را از خودمان بالا بردیم. الان زمانی است که باید نشان دهیم تحت فشار و انتظارات بالا باز هم می توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. این را در بازیهای گذشته به خوبی نشان داده ایم. یک دوران هم بعد از قرعه کشی جام جهانی داریم.

    بازیکن تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران می‌گوید بازیکنان با غرور و انرژی بالایی کار می‌کنند تا مردم کشور عزیزمان ایران را خوشحال کنند.

    جهانبخش افزود: بعد از قرعه کشی اکثر کارشناسان فوتبال دنیا، گروه کشور عزیزمان ایران را سختترین گروه جام جهانی دانستند. به هر حال رویارویی با تیمهایی نظیر مراکش، اسپانیا و پرتغال به هیچ عنوان کار آسانی نیست. فکر می کنم هواداران فوتبال در کشور عزیزمان ایران دوست داشتند گروه تیم ملی گروه متعادلتری باشد ولی اکنون با توجه به شرایط به وجود آمده باید بدانیم که چگونه باید در این گروه بازی کنیم. قطعا کادر فنی و همه بازیکنان دست در دست هم می دهیم که ان شاءالله بتوانیم پرچم کشور عزیزمان ایران را بالاتر و بالاتبر ببریم و در جام جهانی عملکرد خوبی را از خود نشان بدهیم و مردممان را خوشحال کنیم.

    او با تاکید بر دشواری گروه دوم مسابقه های جام جهانی گفت: با این حال شک نکنید در هر بازی بیشترین تلاشمان را می کنیم تا عالی ترین عملکردمان را ارائه کنیم. بزرگترین هدف ما خوشحالی مردم کشور عزیزمان ایران است و تمام تلاشمان را می کنیم تا به این هدف برسیم. خوشبختانه با آرامشی که جهت تیم ملی ایجاد شده است و امکانات مناسبی که در اختیار تیم ملی قرار دارد، بازیکنان در اوضاع خوبی هستند. من از آخرین اردویمان در پایتخت کشور عزیزمان ایران تا به حال پک نرفته ام ولی عکسهایی که از پک انتشار شده است نشان می دهد که چگونه این ساختمان به مرکزی فوق العاده حرفه ای تبدیل شده است و من حتی می توانم این مرکز را با سطح خوب اروپا مقایسه کنم. همین امکانات بزرگترین آرامش فکری را جهت بازیکنان ایجاد می کند.

    جهانبخش با اشاره به نیاز تیم ملی به کسب انرژی مثبت از سوی مردم و هواداران گفت: آنها می دانند که حریفان ما چه تیمهایی هستند ولی از طرف دیگر همانطور که آقای شجاعی در نشست خبری پیش از دیدار برابر تونس گفتند تمام بازیکنان تلاششان را می کنند که عالی ترین عملکرد را در تیم ملی داشته باشند. هنگامی یک بازیکن با پیراهن ملی وارد زمین می شود و جهت پرچم کشورش بازی می کند، شرایط خیلی متفاوتی دارد و با غرور خاص و انرژی مضاعف بازی می کند و این غرور و انرژی در تک تک اعضای تیم ملی وجود دارد. مهم ترین هدف ما خوشحال کردن مردم است و قطعا از طرف برابر هم دوست داریم انرژی مثبت بگیریم تا بتوانیم با یک قوت قلب و قدرت و پشت گرمی زیاد بازی هایمان را انجام دهیم.

    انتهای پیام/

    اظهارات جهانبخش راجع به تیم ملی ایران

    واژه های کلیدی: فدراسیون فوتبال | علیرضا جهانبخش | فوتبالیستها | جام جهانی | جام جهانی | بازیکنان | پرتغال | فوتبال | یونان | مراکش | ترکیه

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود منابع مرجع طیف بینی
  • منابع اورجینال ویروس شناسی
  • کتاب های فقه اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی رمز نگاری
  • خرید کتاب های بازار یابی از آمازون
  • هاردکپی کتاب های سونا
  • منابع اورجینال بیماری ها
  • دانلود فایل های زبان اصلی هوش مصنوعی
  • منابع اورجینال تولید مواد غذایی
  • خرید کتاب های فشن از آمازون
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>