• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » تصویر العمل مدیری به قطع یارانه‌ها ، تغییر مسیر سام درخشانی، از مدلینگ تا محبوبیت

    تصویر العمل مدیری به قطع یارانه‌ها ، تغییر مسیر سام درخشانی، از مدلینگ تا محبوبیت

    به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت؛ شب گذشته مهران مدیری در برنامه تلویزیونی «دورهمی» میزبان سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون بود.

    تصویر العمل مدیری به قطع یارانه‌ها ، تغییر مسیر سام درخشانی، از مدلینگ تا محبوبیت

    به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان؛ شب گذشته مهران مدیری در برنامه تلویزیونی «دورهمی» میزبان سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون بود.

    مهران مدیری استندآپ کمدی خود را با عنوان گرانی و یارانه اجرا کرد.

    کارگردان دورهمی در خصوص یارانه ها گفت: تا حالا دقت کرده اید که گرانی و وزن انسان چقدر با هم نقطه اشتراک دارند؟ می رویم روی ترازو و به همان اندازه که از وزن بالا تاسف می خوریم، حواسمان هم است که قهوه با خامه سفارش بدیم. گرانی هم همین است.

    تصویر العمل مدیری به قطع یارانه‌ها ، تغییر مسیر سام درخشانی، از مدلینگ تا محبوبیت

    مدیری ادامه داد: یارانه حکم چرخ های کمکی دوچرخه هست. تا مدتی با چرخ کمکی رفتیم، بعد چرخ ها را برداشتند و باباها پشت دوچرخه را گرفتند. الان نه بابا وجود دارد و نه چرخ کمکی. البته دوستانی که مسئولیت را به عهده گرفتند چرخ کمکی و حتی چرخ مهم عقب را هم برداشتند! الان بدون چرخ داریم حرکت می کنیم و فقط کمی اصطحکاک بدنه دوچرخ با زمین زیاد شده است که به آن هم عادت می کنیم.

    وی افزود: در اینترنت قطع یارانه را جستجو کردم. بیش از ۵۰ خبر دیدم که در هر خبری وعده داده شده است بود که به زودی یارانه بین ۵ تا ۱۰ میلیون نفر قطع می شود. هنگامی جمع زدم، دیدم تا حالا یارانه ۱۱۰ میلیون نفر از جمعیت ما ۸۰ میلیون نفری ما قطع شده است ! احتمالا یارانه بخشی از مردم هند هم قطع شده است است !

    در ادامه برنامه مهران مدیری از سام درخشانی مهمان برنامه دعوت کرد که به روی سن بیاید.

    مدیری در ابتدای گفتگو اطراف مقایسه محبوبیت پژمان جمشیدی و سام درخشانی پرسش کرد که درخشانی گفت: اتفاقات خوبی جهت پژمان می افتد؛ جهت اینکه خدا دوستش دارد و حتی اتفاق منفی هم جهت پژمان مثبت جواب می دهد.

    به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت؛ شب گذشته مهران مدیری در برنامه تلویزیونی «دورهمی» میزبان سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون بود.

    درخشانی در خصوص ناامیدی از بازیگری و حضور در مدلینگ عنوان کرد: در سال ۷۸ شرایط خوب پیش نمی رفت و علیرغم تلاش هایی که کرده بودم کاری به من پیشنهاد نشد. آن وقت یک پیشنهاد خوب در زمینه مدلینگ در کشور ترکیه به من شد و همه کارها را انجام داده بودم که بروم. ولی از طرف حمیدحمزه استاد بازیگری ام با من تماس گرفتند تا جهت سریال «شب زدگان» آزمون بدهم که خوشبختانه در آزمون قبول شدم و مسیر زندگی ام عوض کردن کرد .

    مدیری بیان کرد: اگر تماس نگرفته بودند الان در خارج از کشور مدل بودی؟ و درخشانی گفت: الان شبکه (ماهواره ای) جِم من را نشان می داد!

    مهران مدیری با اشاره به حضور چشم رنگی ها در دهه ۷۰ و پررنگ نبودن درخشانی پرسش کرد که بازیگر «آوای باران» در پاسخ اظهار داشت: ما هنوز در فضای بسته بودیم و از سال ۸۰ به مرور حضور نسل من شروع شد. البته اگر آن وقت با چشم رنگی و صورت خوب وارد سینما می شدند، می گفتند به خاطر چشم رنگی وارد سینما شده است هست؛ ولی ما سال ها تلاش کردیم که این برچسب از ما برداشته شود و به عنوان بازیگر ما را بشناسند.

    درخشانی ادامه داد: آدم خوش شانسی بودم که با کارگردانان بزرگی کار کردم. بعد از سریال «شب زدگان»، فیلم سینمایی «دلباخته»، سریال های «خانه پدری» و «با من بمان» را کار کردم.

    درخشانی در پاسخ به سوالی راجع به حضور در فیلم «شور عشق» گفت: بعد از فیلم دلباخته من و آنا نعمتی جهت حضور در فیلم شور علاقه دعوت شدیم و در دفتر حضور پیدا کردیم ولی آن وقت خسرو معصومی ودوستان دیگر گفتند که بهتر است کاری نکنید و صبر کنید تا فیلم دلباخته نمایش پیدا کند چراکه این فیلم سکوی پرش شماست. ولی متاسفانه زمانی این فیلم با استقبال مواجه نشد.

    بازیگر «همه چیز آنجاست» درخصوص متولدین تیرماه گفت: متولد ۳۱ تیر ۵۴ هستم. تیرماهی ها خیلی دست و دلبازند و با تیرماهی ها خیلی خوش می گذرد و آنها افرادی خانواده دوست هستند.

    تصویر العمل مدیری به قطع یارانه‌ها ، تغییر مسیر سام درخشانی، از مدلینگ تا محبوبیت

    مدیری راجع به محبوبیت زیاد درخشانی جهت حضور در سریال «پژمان» پرسش کرد که درخشانی پاسخ داد: محبوبیت در سریال «نابرده رنج» جهت من اتفاق افتاد و نقطه عطفی در کارنامه بازیگری من بود. نقش متفاوتی را بازی کردم و این جسارت کارگردان بود که هر لحظه نقش همیشگی که من را به کامبیز دیرباز داد و برعکس نقشی که هر لحظه دیرباز بازی می کرد را به من داد و این اتفاق باعث درخشش دو نفر شد. سریال «پژمان» هم که کمدی محض و یک اتفاق تازه در بازیگری برایم بود.

    بازیگر «پژمان» راجع به موفقیت خود در ژانر کمدی اظهار داشت: در حال حاضر نیاز مردم زیاد کمدی است و مردم با کسانی که کار کمدی می کنند، زیاد ارتباط برقرار می کنند. به خاطر همین زیاد به من کارهای کمدی پیشنهاد می شود، ولی من نقش جدی نیز در سریال «آوای باران» و «همه چیز آنجاست» بازی کردم و از نظر منتقدین خوب کار کردم.

    در ادامه مدیری راجع به اینکه مقیاس محبوبیت بازیگر در جامعه ما تعداد فالوورهایش است پرسش پرسید که درخشانی گفت: متاسفانه یک ابزاری وجود دارد، ولی فرهنگ آن به اندازه ابزار رشد نکرده هست. بعضی اوقات بابت صحبت هایی که در آن فضا انجام می شود دلشکسته و دلخور می شویم. به هرحال اینترنت را دوست دارم ولی اتفاق عجیبی که هفته پیش جهت من رخ داد. در فروشگاه مشغول خرید بودم که یک آقا به من گفت آقای درخشانی می شود به دخترم بگوید که به منزل عمه اش بیاید. چون دخترم شما را دوست دارد، به حرف شما گوش می کند! ارتباط تصویری بود و من با گوشی آن شخص گفتم «سلام خوب هستید… امشب برو خونه عمه ات !»

    مدیری نیز گفت: البته جهت من هم چنین اتفاقی رخ داد، ولی آقایی به من گفت امشب بیا منزل عمه ام!

    به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت؛ شب گذشته مهران مدیری در برنامه تلویزیونی «دورهمی» میزبان سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون بود.

    درخشانی اطراف کار تازه خود گفت: به تازگی بازی در فیلم جدیدی به کارگردانی امین کریمی و به تهیه کنندگی حسین فرح بخش را به آخر رسانده ام.

    در ادامه مدیری پرسید که در فیلم (خوب بد جلف )جلف اش تو بودی ؟! و درخشانی در پاسخ گفت: این فیلم ادامه «پژمان» بود و همان شخصیت ها ادامه داشتند. اسم فیلم خوب بد زشت بود، ولی زمانی که طراحی لباس انجام شد دیدیم که چقدر من با آن لباس ها جلف شدم و جرقه در ذهن کارگردان زده شد که اسم فیلم را عوض کردن دهد.

    مدیری راجع به زیاد کردن دستمزد درخشانی پرسش کرد و او گفت: بعد از فروش خوب فیلم «خوب بد جلف» من سه برابر دستمزدم را درخواست کردم، ولی دو برابر دستمزد را به من دادند. البته خودتان میدانید که در سینما دستمزدها از ۱۰۰ میلیون تا ۵۰۰ میلیون است .

    درخشانی راجع به عاشق شدن و علاقه واقعی گفت: علاقه واقعی در طول زندگی یکی دوبار زیاد اتفاق نمی افتد. ولی نخستین باری که همسرم را دیدم نخستین بار بود که عاشق شدم و از آنجایی که علاقه دوست داشتن بی منطق هست، اساس زندگی این را نمی پذیرد که بدون منطق وارد یک زندگی دراز مدت شوید. علاقه به مرور تبدیل به دوست داشتن شد. به جرات می توانم بگویم زمانی که جهت نخستین بار چشمم به دخترم افتاد به پهنای صورت گریه می کردم و تازه فهمیدم علاقه در یک نگاه یعنی چه. الان بدون هیچ سوالی جانم را جهت دخترم می دهم.

    تصویر العمل مدیری به قطع یارانه‌ها ، تغییر مسیر سام درخشانی، از مدلینگ تا محبوبیت

    درخشانی در پاسخ به پرسش مدیری اطراف «ترس» گفت: از این می ترسم که محبوبیتی که در میان مردم دارم را از دست بدهم.

    درخشانی در پاسخ به پرسش نهایی مدیری راجع به «داشتن احساس خوشبختی» گفت: یکی از نکاتی که دوست داشتم راجع به اش صحبت کنم همین هست. خیلی از دوستان موفقیت بیشتری از من دارند، ولی ممکن است به اندازه من احساس خوشبختی نداشته باشند. میخواهم این خبر را به همه عزیزان بدهم که پول مهم است ولی همه خوشبختی نیست. بسیاری افراد پول دارند ولی تنها هستند. خدا را شکر میکنم که خیلی ها را دوست دارم و کسانی هستند که من را دوست دارند و بابت همه این دوستان خدا روشکر می کنم.

    در آخر این گفتگو سام درخشانی تابلویی که طراحی کرده و همسرش نقاشی آن را انجام داده است را به موزه دورهمی تقدیم کرد.

    گزارش از الهام قبادی

    انتهای پیام/

    گفتگوی مهران مدیری با سام درخشانی

    واژه های کلیدی: پژمان جمشیدی | مهران مدیری | سام درخشانی | قطع یارانه | اتفاق عجیب | بازیگری | بازیگر | سریال | زندگی | یارانه | میلیون

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود منابع مرجع رادیو
  • خرید کتاب های زبان اصلی علوم طبیعی
  • دانلود منابع مرجع تبلیغات
  • منابع اورجینال انالیز عددی
  • خرید کتاب زبان اصلی پوست و زیبایی
  • کتاب های تجارت اورجینال
  • کتاب های تلویزیون و تصویری اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی باستان شناسی
  • منابع اورجینال سبک شناسی
  • خرید کتاب های بیماری های عفونی از آمازون
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>