• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » تراکتورسازی رقیب سنتی تیم پرسپولیس است/ نمی توانستیم جلوی رسن را بگیریم ، برانکو

    تراکتورسازی رقیب سنتی تیم پرسپولیس است/ نمی توانستیم جلوی رسن را بگیریم ، برانکو

    سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما ابتدا برابر فولاد بازی کردیم و حالا با تراکتورسازی بازی می‌کنیم که رقیب سنتی ما است.

    تراکتورسازی رقیب سنتی تیم پرسپولیس است/ نمی توانستیم جلوی رسن را بگیریم ، برانکو

    به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان؛ برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از دیدار برابر تراکتورسازی اظهار داشت: تعداد زیاد خبرنگاران نشان می‌دهد که دربی دوم ما در پیش هست. ما ابتدا برابر فولاد و حالا تراکتورسازی بازی می‌کنیم تراکتورسازی رقیب سنتی ما است و بعد از آن با نفت بازی می‌کنیم که می‌دانید هر لحظه بازی‌های ما با این تیم نتیجه های نامعلومی داشته است.

    * تراکتورسازی ابتدای فصل را کاملاً فراموش کنید

    برانکو ادامه داد: بازی با تراکتورسازی هر لحظه جهت پرسپولیس مسئله بوده سپاهان هم در این طبقه قرار می‌گیرد البته دربی حقیقی را با استقلال داریم تراکتورسازی ابتدای فصل را کاملاً فراموش کنید، الان تیمی است که در تعطیلات نیم فصل خودش را تقویت کرده ۵-۶ بازیکن تازه خیلی خوب گرفته هست. از شربتی در دفاع چپ تا پهلوان و اسماعیل‌فر و مهدی‌پور همه بازیکنان ملی‌پوش و خوبی هستند. جهت اینکه بدانید تراکتورسازی چقدر خوب است ببینید که در این تیم بازیکنانی مثل محمد نوری و ابراهیمی نیمکت‌نشین هستند، بعد انتظار یک بازی سخت را خواهیم داشت. در مورد تیم خودمان هم باید بگوییم خوشبختانه وحید امیری بازگشته و سالم است و طبیعی است که در ادامه بازی‌ها هم به دنبال پیروزی هستیم. فردا بازی سختی در انتظار ما هست. تراکتوری‌ها همچنان امیدشان را حفظ کرده‌اند و می‌خواهند جزو سه تیم اول جدول باشند همه تیم‌ها برابر پرسپولیس متفاوت بازی می‌کنند، با انگیزه و با اراده محکم و از همه امکانات‌شان استفاده می‌کنند تا برابر پرسپولیس خوب بازی کنند طبیعی است که ما هم آماده هستیم.

    * متاسف هستم که به چه دلیل پیروانی سریعتر به ما ملحق نشد

    وی راجع به جدایی محمود خوردبین و حضور افشین پیروانی به جای او در پرسپولیس گفت: خوشحالم که این سؤال را پرسیدید قبل از هر چیز باید از محمود خوردبین تقدیر کنم که در سه سال اخیر همکاری خوبی با ما داشت و باید بدانیم که او از وقت تأسیس پرسپولیس همواره در این کلوب بوده و چه در روز‌های افت و چه در روز‌های اوج او در پرسپولیس بوده هست، ولی از نظر جسمانی او مسئله کمردرد دارد، ولی همچنان در کلوب حضور دارد تا از تجارب او استفاده شود و در واقع او نزدیک‌ترین فرد به مدیر کلوب به عنوان مشاور عالی است و این یک تصمیم خوب از سوی گرشاسبی بوده است که خوردبین حفظ می‌شود و تا جایی که امکانش است باید در پرسپولیس بماند. ولی راجع به حضور پیروانی باید بگویم که من از حضور او رضایت کامل دارم و متأسف هستم که به چه دلیل سریعتر به ما ملحق نشد. او عملاً نخستین فرد عملیاتی از نظر مسائل ورزشی است و کسی به ما اضافه شده است که از اسطوره‌های کلوب است و هم در تیم ملی و هم پرسپولیس کاپیتان بوده هست. او یک فرد با سواد است و طبیعی است که وظیفه من و او این است که در خدمت تیم باشیم تا پرسپولیس رشد کند. از اتفاق رخ داده راضی هستم و انتظار داریم که کمک او مشهود باشد و فکر می‌کنم که گرشاسبی گزینه بهتر از او نمی‌توانست گزینش کند، چون همه نیاز‌هایی که ما داشتیم او می‌تواند برآورده کند به چه دلیل که هم بازیکن بوده و هم مربی و شخصیت تحصیل‌کرده‌ای هست.

    تراکتورسازی رقیب سنتی تیم پرسپولیس است/ نمی توانستیم جلوی رسن را بگیریم ، برانکو

    * خدا کند پیروانی تفکرات متنوع و متفاوتی داشته باشد

    سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا از پیروانی در مورد مسائل فنی هم مشورت خواهید گرفت یا نه، گفت: در واقع ما هر روز چند ساعت با هم هستیم طبیعی است که در مورد مسائل متفاوت با هم صحبت کنیم از جمله در مورد مسائل فنی هم حرف می‌زنیم ما با هم همکار هستیم. خدا کند اینطور باشد که او تفکرات متنوع و متفاوتی داشته باشد. لیکن با تفکرات متنوع است که کار نتیجه می‌دهد.

    * گزینش یک هافبک یا ۲ هافبک دفاعی بسته به شرایط بازی دارد

    برانکو در مورد اینکه به چه دلیل پرسپولیس با دو هافبک دفاعی بازی می‌کند و آیا سیستمش را در بازی فردا عوض کردن خواهد داد یا نه، اظهار داشت: می‌خواهید ترکیب فردا را هم بگویم؟! هر وقت با یک هافبک دفاعی بازی کردیم گفتند به چه دلیل با دو هافبک بازی نمی‌کنید و حالا که با دو هافبک دفاعی بازی می‌کنیم می‌گویند به چه دلیل با یک هافبک دفاعی بازی نمی‌کنید؟! اتخاذ نوع تاکتیک بسته به شرایط تیم خودمان و حریف دارد، ولی مدام در مورد مسائل متفاوت حرف گفته می‌شود، ولی باید بدانید که فقط در یک بازی باخته‌ایم آن هم در برابر پیکان که با یک هافبک دفاعی بازی کردیم در بازی با نفت آبادان ۱۵۰ شانس گل ایجاد کردیم. در بازی با فولاد هم مساوی شدیم، ولی فولاد تیم سوم جدول هست. در اهواز هم بازی کردیم. حریف هم شانس گلی ایجاد نکرد. ولی ما شانس گل داشتیم منشا، علیپور، و سیامک همانطور که گفتم هر دو سیستم را دنبال می‌کنیم. گزینش یک هافبک یا دو هافبک دفاعی بسته به شرایط بازی دارد و هر دو سیستم هم موفق بوده است نسبت به فصل گذشته امتیازات بیشتری کسب کردیم و موثرتر از فصل پیش بودیم البته بعضی افت و خیز‌ها خواهد بود در همه تیم‌ها هست. نمی‌شود هر لحظه عالی بازی کرد.

    * در نهایت نتیجه‌گرایی مهم است

    وی افزود: انتظارات از پرسپولیس روز به روز زیاد می‌شود. حریفان ما هم طوری بازی می‌کنند که همه شما واقف هستید و ما باید به عالی ترین نحو بازی آن‌ها را خنثی کنیم. ولی هر لحظه این بازی است که مسائل تازه را نشان می‌دهد و هیچ بازی مشابه بازی دیگر نیست.

    برانکو در مورد اینکه پیش‌بینی می‌کند بازی فردا پرگل شود، اظهار داشت: هدف هر مربی پیروز شدن با تعداد گل‌های زیاد هست، ولی نمی‌توان در این مورد قول یا تضمینی بدهیم. در نهایت نتیجه‌گرایی مهم هست. تراکتورسازی خیلی تقویت شده است پنج بازیکن تازه گرفتند و تیم‌شان را تکمیل کرده‌اند. انرژی جدیدی به آن‌ها اضافه شده است است و تلاش می‌کنند نفرات بیشتری هم بگیرند (وی با احد علوی مدیر رسانه پارس جنوبی هم که در نشست خبری حضور داشت شوخی کرد و گفت: شاید بخواهم او را هم جذب کنم).

    سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما ابتدا برابر فولاد بازی کردیم و حالا با تراکتورسازی بازی می‌کنیم که رقیب سنتی ما است.

    * از پرسپولیس ناراضی ام، چون در جام حذفی حذف شدیم

    وی راجع به اینکه گفته بود پرسپولیس شاداب بازی نمی‌کند و اینکه چه طرحی جهت شاداب بازی کردن پرسپولیس دارد، افزود: شادابی هر لحظه خوب هست، ولی کار جهت بازیکنان هم راحت نیست. هر لحظه می‌گویم که ما می‌خواهیم مو را از ماست بیرون بکشیم هر لحظه حریفان طوری دیگری ما را می‌بینند و با انگیزه زیادی برابر ما بازی می‌کنند علت عدم رضایت من از پرسپولیس این است که ما در جام حذفی برابر آبادان شکست خوردیم و حذف شدیم وگرنه در لیگ از همه نظر سرتر بودیم. علت ندارد که هر لحظه انتظار داشته باشیم ۵ گل به فولاد بزنیم. این تیم در جدول سوم است و جزو پنج تیم بالای جدول خواهد بود. آن‌ها قبلاً در پایتخت کشور عزیزمان ایران از ما امتیاز گرفتند و دوست ندارم که حریفان را دست‌کم بگیریم. به طوری که دیدید ما در بازی با بادران هم بازی سختی انجام دادیم در فوتبال بازی راحت وجود ندارد نمی‌خواهم سایر کشور‌ها را مثال بزنم، ولی مورینیو ۳۸۰ میلیون پوند هزینه کرد، ولی گفت که این عنوان جهت قهرمان شدن کافی نیست یا اینکه تیم منچستر سیتی ۲۰۰ میلیون پوند جهت مدافعان کناری‌اش هزینه کرد، ولی ما در دفاع صادق محرمی و شایان مصلح را داریم که ۳۸۰ تومان قیمت‌شان است! (در این حین مترجم برانکو گفت که منظور او پایین آوردن شأن بازیکنان پرسپولیس نیست بلکه منظور برانکو این است که از نظر تفاوت قیمت فاصله زیادی وجود دارد) منظور من این است که بازیکنان ما نسبت به خارجی‌ها تا حدودی رایگان بازی می‌کنند و این در حالی است که ما با این بازیکنان به نیمه‌نهایی آسیا رفتیم.

    * چطور می‌توانستیم جلوی رسن را بگیریم؟

    وی در خصوص جدایی یک ماهه بشار رسن و حضورش در تیم ملی امید عراق و اینکه جایگزین او را چگونه گزینش خواهید کرد، گفت: باید بدانیم که اولویت جهت هر بازیکنی بازی کردن باری تیم ملی است ما چطور می‌توانستیم جلوی او را بگیریم؟ ما می‌توانستیم به بشار اجازه جدایی ندهیم، ولی آن وقت با بازیکنی روبه‌رو بودیم که روحیه نداشت و بی‌انگیزه بود. جهت بازیکنان ما هم همین اوضاع است شاید بشار تا به حال شانس کمتری جهت بازی داشت، ولی جایگزینانی مثل مسلمان، امیری، نعمتی و احمدزاده هستند که به جای او بازی کنند.

    انتهای پیام/

    اظهارات برانکو در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتورسازی

    واژه های کلیدی: برانکو ایوانکوویچ | افشین پیروانی | تراکتورسازی | پرسپولیس | بازیکنان | طبیعی | برانکو | اخبار کلوب پرسپولیس

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی مدیریت
  • خرید کتاب سینما زبان اصلی
  • کتاب های انتشارات اورجینال
  • کتاب های پزشکی ورزشی اورجینال
  • منابع اورجینال ارتباط از راه دور
  • دانلود فایل های زبان اصلی جغرافیا
  • کتاب خارجی معروف
  • کتاب های کتابهای دانشگاهی اورجینال
  • کتاب های احتمال اورجینال
  • دانلود منابع مرجع دیرینه شناسی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>