• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » دنیای مد » انواع شیک ترین سویشرت کلاه دار دخترانه و زنانه ۲۰۱۸

    انواع شیک ترین سویشرت کلاه دار دخترانه و زنانه ۲۰۱۸

    سویشرت کلاه دار | ست زمستانی | انتخاب رنگ | دخترانه | استفاده | کلاسیک | پوتین | معرفی | طراحی | طراحان | انتخاب

    انواع شیک ترین سویشرت کلاه دار دخترانه و زنانه 2018

    انواع شیک ترین سویشرت کلاه دار دخترانه و زنانه ۲۰۱۸

    جدیدترین و شیک ترین سویشرت کلاه دار دخترانه و زنانه ۲۰۱۸

    انواع مجموعه مدل لباس زنانه شیک و جدید

    پیشنهاد مدل لباس زنانه های تازه و شیک جهت سال ۲۰۱۷ و ۹۶ می باشد

    انواع شیک ترین سویشرت کلاه دار دخترانه و زنانه ۲۰۱۸

    همراه با مدل های تازه مقالات زیبایی در ضمینه سلامت , سبک زندگی , روانشناسی و… قرار میدهیم

    رنگ‌های پیشنهادی طراحان لباس جهت زمستان امسال کدام‌ها هستند؟

    سویشرت کلاه دار | ست زمستانی | انتخاب رنگ | دخترانه | استفاده | کلاسیک | پوتین | معرفی | طراحی | طراحان | انتخاب

    ! اصلا کدام جنس جهت این فصل مناسب‌تر است؟ این پرسش‌ها و هزار و یک پرسش ریز و درشت دیگر همه جزء سؤال‌هایی هستند که وقت خرید ذهن شما را مشغول می‌کنند. ولی ما قصد داریم یک‌بار جهت هر لحظه به همه سؤال‌های شما پاسخ بدهیم! این بار ما سراغ ۲ گروه از طراحان لباس رفته‌ایم و از آنها خواسته‌ایم تا برای‌مان یک نقشه کلی بچینند و بگویند سراغ چه چیزهایی و کجا برویم تا یک مجموعه زمستانه مناسب داشته باشیم… در این گزارش مونا رئیسی طراح برند گندم، کارشناس طراحی لباس و دانش‌آموخته رشته طراحی مد و لباس از آکادمی داموس ایتالیا و گروه طراحان برند جاپا و مهسا فیروزکوهی، زهرا مقدم و فاطمه متقی گلشن که هر۳دانش‌آموخته رشته طراحی لباس هستند، یک راهنمای کامل جهت انتخاب‌های زمستانه شما تدارک دیده‌اند. یک راهنما جهت اینکه بدانید جهت خرید، سراغ چه برندهایی بروید و به چه مراکز خریدی سر بزنید.

    خانم رئیسی طراح برند گندم معتقد است پیش از خرید، توجه به یکسری نکات جزء ضروریات است! اول اینکه در پی خرید چه چیزهایی هستید. اگر می‌خواهید یک ست کامل زمستانی داشته باشید، قبل از هر چیز باید به فکر انتخاب‌هایی باشید که همه باهم هماهنگ باشند و در عین حال که هریک به تنهایی قشنگ هستند، در کنار یکدیگر هم، ظاهری دلنشین و برازنده داشته باشند.اولین قدم در این کار گزینش رنگ هست. این کار شاید ساده‌ترین گزینش شما باشد. در صورتی که جهت خرید این فصل فقط نیاز به خرید یک یا دو مورد درراستای تکمیل ست زمستانی‌تان دارید بعد حتما پیش از خرید سری به کمد لباس‌هایتان بزنید و جهت اطمینان رنگ‌هایی که بقیه المان‌ها را دارند، بررسی کنید. شاید برای‌تان پیش آمده باشد که در وقت خرید، شیفته رنگی از پالتو، کفش یا کیف شده است باشید و بعد از خرید، به این علت که بقیه وسایل‌تان هیچ هارمونی و هماهنگی‌ای با آن نداشته‌اند، ماه‌ها در کمدتان بلا استفاده مانده است!

    انواع شیک ترین سویشرت کلاه دار دخترانه و زنانه ۲۰۱۸

    لاجوردی یا قهوه‌‌ای سوخته، گزینش با شماست

    اگر می‌خواهید به خرید چند مورد جهت تکمیل ست زمستانی‌ قبلی‌تان بروید، اطلاع از رنگ‌های فصل در هر سال که به وسیله شرکت پنتون معرفی می‌شود، می‌تواند به انتخاب‌تان کمک کند.
    به‌عنوان مثال شرکت پنتون پاییز و زمستان امسال را با ۱۰ کد رنگی استاندارد پنتون به مخاطبان مد در زمینه پوشش و دکوراسیون معرفی کرده که از جمله‌ آنها می‌توان به رنگ سبز شاید رنگ‌های نامبرده را در ویترین بسیاری از مغازه‌ها در پاییز و زمستان امسال دیده باشید، ولی آیا همه‌ برندها‌ی معتبر و معروف دنیا هر لحظه از این جدول معرفی شده، استفاده می‌کنند؟ باید بگوییم که جواب منفی است و این امر همیشگی نیست. درواقع بسیاری از برندهای معروف و طراحان پیشکسوت، به‌واسطه هویت برندشان، از قوانین و رنگ‌هایی استفاده می‌کنند که شاید رنگ سال معرفی شده است نباشد؛ ولی هویت و طبقه آن برند را حفظ کرده و وفاداری به آن برند را در مخاطب خاص‌شان زنده نگه می‌دارد، مثل برند «Giorgio Armani» که تم مهم رنگ‌های مجموعه‌هایش غالبا با طیفی از خاکستری مخلوط شده‌اند… رنگ‌هایی تاحدودی سرد و گاهی خنثی، حتی در استفاده از رنگ‌های گرم مثل نارنجی نیز از همنشینی این رنگ در کنار رنگ‌های خاکستری و مشکی استفاده می‌کند. این همنشینی نوعی سنگینی ظاهری و آراستگی کلاسیک را به بیننده القا می‌کند. در برابر برند «Valentino» که به رنگ سرخ ولنتینویی شهرت یافته است و این رنگ در تمامی مجموعه‌هایش به‌چشــــــم می‌خــــورد و بخشی از هویت این برند را ساخته هست.

    سویشرت کلاه دار | ست زمستانی | انتخاب رنگ | دخترانه | استفاده | کلاسیک | پوتین | معرفی | طراحی | طراحان | انتخاب

    امسال این رنگ‌ها روی بورس هستند

    زمستان امسال رنگ‌هایی که بیش از همه به وسیله برندهای معتبر معرفی شدند، شامل ۶رنگ؛ مشکی، سبز تیره، زرشکی تیره، سرمه‌ای لاجوردی، کرم و طیف طوسی هست. به عنوان مثال برند «Louis Vuitton» در معرفی مجموعه جدیدش زیاد از رنگ‌های سبز تیره، مشکی و کرم استفاده کرده یا برند Dolce & Gabbana زیاد از رنگ مشکی با سرمه‌دوزی‌های خاص طلایی رنگ در طراحی‌هایش استفاده کرده که شبیه لباس‌های کلاسیک سلطنتی و رسمی دوخته شده‌اند. به اعتقاد زن رئیسی، آشنایی با این رنگ‌ها می‌تواند راهنمای خوبی جهت انتخاب‌ رنگ‌ پوشش‌های زمستانه شما باشد، به‌خصوص اگر خودتان دستی در طراحی داشته و اهل دوخت و دوز باشید!

    انواع شیک ترین سویشرت کلاه دار دخترانه و زنانه ۲۰۱۸

    رنگ خودتان را گزینش کنید

    انتخاب رنگی که استفاده می‌کنید، وجه دیگری هم دارد و آن مشخصات فردی خود شماست. به‌عنوان مثال اگر پوست روشن و موهای بلوند دارید، رنگ‌های آبی، سبز و طیف قرمز و خاکستری برای‌تان مناسب‌تر است و در عوض رنگ‌های زرد در طیف‌های متفاوت آن و رنگ بژ از قشنگی شما می‌کاهد. ولی اگر موهایی تیره دارید، طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها را می‌توانید استفاده کنید، مثل طیف آبی‌ها و سبزها، صورتی و قرمز روشن و تیره یا زرشکی. آنهایی که رنگ موهای‌شان قرمز یا شرابی است با ۲ رنگ زیباتر می‌شوند؛ مثل قهوه‌ای، سبز تیره و سبز کله اردکی. اگر موهای خاکستری دارید، رنگ‌های شاد و درخشان برای‌تان بسیار مناسب هست؛ مانند صورتی، ارغوانی و قرمز. همچنین توجه داشته باشید که اگر دارای پوستی تیره و مات هستید از گزینش رنگ‌های بژ و طیف زرد خودداری کنید. در عوض رنگ‌های قهوه‌ای، قرمز تیره و روشن و همچنین مشکی، به شما قشنگی بیشتری می‌بخشد.

    اگر می‌خواهید اسپرت بپوشید…

    گام بعدی جهت خرید، مشخص کردن سبک یا استایل معمول شماست.در صورتی که خواهان خرید لباس‌هایی روزانه هستید که در عین راحتی، قشنگ و منحصربه‌فرد هم باشند، مونا رئیسی خرید از برند «بنتون» را به شما پیشنهاد می‌کند. از آنجا که هویت این برند با تنوع رنگی در آن، گره خورده هست، تقریبا هر لحظه می‌توانید مطمئن باشید که رنگ مناسب و موردعلاقه‌تان را خواهید یافت. این برند در زمینه لباس‌های زمستانی، از جمله پالتو، ژاکت و بلوزهای بافتنی رنگی، پیراهن، انواع شلوار و جوراب شلواری‌های زمستانی از تنوع بسیاری جهت یک گزینش خوب برخوردار هست. جهت خرید از این برند می‌توانید به نمایندگی‌های آن در پایتخت کشور عزیزمان ایران واقع در مرکز خرید تندیس، مرکز خرید الماس یا نمایندگی آن در خیابان آفریقا مراجعه کنید. البته اگر این برند را گزینش می‌کنید نباید انتظار خریدی ارزان داشته باشید. قیمت پالتوهای این برند بین ۸۰۰ تا یک میلیون تومان متغیرند و همین زحمت قیمت را جهت خرید از پوتین‌های آن هم باید درنظر بگیرید. گزینش دیگر شما جهت خرید لباس معمول روزانه منحصربه‌فرد، به‌خصوص شلوار جین، می‌تواند برند «دیزل» باشد، این برند هم در خیابان آفریقا نمایندگی دارد. در میان برندهای ایرانی هم می​توانید نمونه​های بسیار خوبی پیدا کنید.

    برای شما که می‌خواهید کلاسیک بپوشید

    اگر سبک معمول‌تان کلاسیک و رسمی‌تر هست، به توصیه طراحان گندم، برند «sisley» و همچنین برند «Adolfo Dominguez» جهت خرید، انتخاب‌های خوبی جهت شما هستند. البته عموما خانم‌های خوش‌پوش که ‌دنبال پیراهن، لباس رسمی یا پالتوی خاصی می‌گردند که کمتر جایی دیده شده است باشد، برند «Adolfo Dominguez» را ترجیح می‌دهند. برند سیسلی نیز که شاخه رسمی و کلاسیک برند بنتون هست، جهت گزینش پالتو و پیراهن‌های زمستانی بسیار مناسب هست. این ۲ برند هر ۲ در خیابان آفریقا نمایندگی دارند که جهت خرید از هر دوی آنها باید آمادگی هزینه کردن تا یک میلیون تومان و حتی کمی بالاتر از آن را هم داشته باشید امادر میان نمونه های ایرانی می​توانید با قیمت بسیار کمتر نمونه​های جذابی پیدا کنید.

    بخش بعدی خرید زمستانی شما شامل خرید کفش‌های زمستانی است:

    پیش از همه، برند «Geox»؛ به این علت که چکمه‌های کلاسیک ساقدار آن نه‌تنها استایلی دارد که شاید تا سال‌های سال از مد نمی‌افتد و زیباست بلکه باتوجه به نوع چرم مرغوب و کفی مناسب و ارگونومیک آن می‌تواند راحتی و رضایت شما را هم تضمین کند.انتخاب بعدی جهت روزهای سرد زمستانی پوتین‌های « UGG » هستند. البته اورجینال این پوتین‌ها کمتر وارد کشور عزیزمان ایران می‌شود و نمایندگی ثبت شده‌ای ندارد، این پوتین‌ها سال‌هاست که به وسیله برندهای میانگین دیگری به‌خصوص در آسیا، با تنوع رنگی بالا تولید می‌شوند. ولی با تمام این تفاسیر گزینش مناسبی جهت روزهای سرد و خشک زمستان هست، چون این پوتین جهت روزهای برفی و زمین یخ‌زده، مناسب نیست. این نوع از پوتین‌ها را می‌توانید از مرکز خرید تندیس، ونک یا نمایندگی‌های TT تهیه کنید. بسته به جنس و برندی هم گزینش می‌کنید هزینه‌های متفاوتی باید پرداخت کنید. حدود قیمت این پوتین‌ها از چیزی حدود ۸۰ هزار تومان شروع می‌شود و حتی به یک میلیون تومان هم می‌رسد! ولی دلواپس نباشید شما می‌توانید نمونه‌های متنوع این پوتین‌ها را بسته به جنس و مدل انتخابی‌تان با قیمت‌هایی حدود ۱۸۰ تا ۲۰۰ هزار تومان هم پیدا کنید.

    برای مهمانی‌های دوستانه‌

    اگر به‌دنبال لباسی نیمه‌رسمی و در عین حال راحت هستید که جهت دورهمی‌های یک عصر زمستانی مناسب باشد، حتما به طراحی‌ها و تولیدات برند منگو هم سر بزنید تا آنچه نیاز دارید را بیابید. جهت این منظور می‌توانید به نمایندگی‌های آن در خیابان آفریقا یا هایپراستار واقع در بلوار فردوس مراجعه کنید. جهت خرید از این فروشگاه‌ها که به‌دلیل تنوع در طراحی‌ها آن را به شما معرفی می‌کنیم تنوع قیمت هم وجود دارد ولی درمورد این تنوع قیمت باید از ۵۰۰ هزار تومان به بالا حساب کنید!طراحان برند جاپا یک پیشنهاد خاص جهت خرید پالتو‌های زمستانه جهت شما دارند. این طراحان جهت خرید یک پالتوی متفاوت که مشابه آن را کمتر جایی دیده‌اید و احتمالا نباید دلواپس تکراری بودن آن هم باشید، مرکز خرید گاندی را به شما توصیه می‌کنند. در این مرکز خرید که چندان بزرگ هم نیست شما می‌توانید پالتوهایی را گزینش کنید که زیاد طراحی شده‌اند؛ یعنی نه از تولید انبوه آنها خبری است نه اینکه حاصل گزینش فروشنده‌ها از برندهای خارجی و به‌خصوص ترکی هست. تعدادی از طراحان ایرانی در گالری‌های این مرکز خرید نمونه‌هایی از کارهای‌شان را جهت فروش به نمایش می‌گذارند، بنابراین با خرید از آنها می‌توانید مطمئن باشید که انتخاب‌های شما کاملا منحصربه‌فرد هستند آن هم به‌دلیل ترکیب رنگ‌ها، برش‌های اصولی، دوخت‌های تمیز و طراحی‌های کارشناسانه‌شان!

    تصاویر سویشرت کلاه دار دخترانه

    تصاویر سویشرت کلاه دار دخترانه

    تصاویر سویشرت کلاه دار دخترانه

    تصاویر سویشرت کلاه دار دخترانه

    تصاویر سویشرت کلاه دار دخترانه

    تصاویر سویشرت کلاه دار دخترانه

    سویشرت کلاه دار

    واژه های کلیدی: سویشرت کلاه دار | ست زمستانی | انتخاب رنگ | دخترانه | استفاده | کلاسیک | پوتین | معرفی | طراحی | طراحان | انتخاب

    انواع شیک ترین سویشرت کلاه دار دخترانه و زنانه 2018

    انواع شیک ترین سویشرت کلاه دار دخترانه و زنانه ۲۰۱۸

    انواع شیک ترین سویشرت کلاه دار دخترانه و زنانه 2018

    انواع شیک ترین سویشرت کلاه دار دخترانه و زنانه ۲۰۱۸

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود منابع مرجع شیلات
  • دانلود منابع مرجع تبلیغات
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • هاردکپی کتاب های تجارت الکترونیک
  • خرید کتاب های جبر خطی از آمازون
  • خرید کتاب پایگاه های داده زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع مهندسی مکانیک
  • کتب محاسبات ریاضیات زبان اصلی
  • منابع اورجینال تجهیزات صنعتی و فن آوری
  • هاردکپی کتاب های زمین شناسی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>