• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » طلسم یک هشتم را بشکن ، یوز‌های ایرانی درپی خلق شگفتی

    طلسم یک هشتم را بشکن ، یوز‌های ایرانی درپی خلق شگفتی

    تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان عملکرد خوبی در مسابقه های جام جهانی داشته و امیدوار است بتواند طلسم مرحله یک هشتم نهایی را بشکند.

    طلسم یک هشتم را بشکن ، یوز‌های ایرانی درپی خلق شگفتی

    به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش گروه تحریریه سایت جوان، تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در گروه C رقابت های جام جهانی زیر ۱۷ سال با ۹ امتیاز مقتدرانه به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و درصدد است تا با ادامه همین روند، طلسم یک هشتم نهایی را بشکند.

    هفدهمین دوره مسابقه های جام جهانی نوجوانان از ششم اکتبر (۱۴ مهر) در هند شروع شد و تیم ملی فوتبال ایران با هدایت عباس چمنیان در این دوره از مسابقه ها حاضر است و تاکنون نیز نتیجه خوبی کسب کرده است.

    تیم ملی نوجوانان ایران جهت چهارمین بار جواز حضور در این مسابقه ها را کسب کرده و پیش از این نیز در سال های ۲۰۰۱، ۲۰۰۹ و ۲۰۱۳ در این مسابقه های بوده است.

    طلسم یک هشتم را بشکن ، یوز‌های ایرانی درپی خلق شگفتی

    این مسابقه ها با حضور ۲۴ تیم برگزار می شود که از آسیا(۵ نماینده)، آفریقا(۴ نماینده)، کونکاکاف(۴ نماینده)،آمریکای جنوبی(۴ نماینده)، اقیانوسیه(۲ نمیانده) و اروپا(۵ نماینده) حضور دارند.

    شاگردان چمنیان در گروه سوم با تیم های آلمان، کاستاریکا و گینه هم گروه بودند و موفق شدند در ۳ مسابقه اخیرشان به پیروزی برسند. ابتدا ایرانی ها با نتیجه ۳ بر یک گینه را شکست دادند و سپس ۴ بر صفر از سد ژرمن ها گذشتند و کاستاریکا را هم ۳ تایی کردند تا با ۹ امتیاز صدرنشین گروه C رقابت های جام جهانی نوجونان شوند.

    تیم ملی در این مسابقه ها عملکرد خوبی داشت و با ۱۰ گل زده و یک گل خورده آمار قابل قبولی را از خود به جای گذاشت. شاگردان چمنیان از لحاظ گل زده با ۱۰ گل همراه با پاراگوئه در صدر جدول قرار دارند و همچنین با یک گل خورده همراه با غنا، برزیل و عراق صدرنشین است.

    اما نتیجه نوجوانان کشور عزیزمان ایران در جام جهانی ۲۰۱۷ هند بی نظیر است و همین علت موجب شد تا انتظار فوتبال دوستان ایرانی از یوزهای جوان زیاد شود ولی با نگاهی به کارنامه نوجوانان ایران در جام جهانی باید منتظر ماند و دید آیا شاگردان چمنیان می توانند طلسم یک هشتم نهایی را بشکنند یا خیر؟

    تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان عملکرد خوبی در مسابقه های جام جهانی داشته و امیدوار است بتواند طلسم مرحله یک هشتم نهایی را بشکند.

    تیم ملی در سال ۲۰۰۱ با تیم های کاستاریکا، مالی و پاراگوئه همگروه بود و با ۳ شکست و ۶ گل خورده و ۲ گل زده از گردونه مسابقه های حذف شد.

    شاگردان حمید درخشان در دیدار نخست با نتیجه ۲ بر صفر برابر کاستاریکا شکست خوردند و سپس از مالی یک بر صفر باختند و در دیدار با پاراگوئه نیز به سومین شکست ارزش رسیدند تا خیلی سریع از ترینیداد و توباگو بازگردند.

    بازیکنان کشور عزیزمان ایران در آن مسابقات، حسن حوری، شیث رضایی، حسن باویفرد، جمال عباسی، سید رسول میرطروقی، امین عاشوری زاده، منصور احمدزاده و سیاوش اکبرپور بودند.

    در سال ۲۰۰۹ کشور عزیزمان ایران با هدایت علی دوستی‌مهر و در حالی که در ترکیب خود از بازیکنانی چون ایمان صادقی, میلاد غریبی, امید عالیشاه, خبر صادقیان, مرتضی پورعلی‌گنجی و کاوه رضایی بهره می‌برد, عالی ترین عملکردش را با کسب ۲ پیروزی و یک تساوی برابر کلمبیا, زامبیا و هلند در مرحله گروهی رقم زد و به مرحله بعد رفت ولی با قبول شکست ۲ بر یک برابر اروگوئه از دور مسابقه های کنار رفت و به کشورمان بازگشت.

    دیدار این ۲ تیم در وقت های قانونی با نتیجه صفر بر صفر به آخر رسید ولی گلزنی سباستین گلگوس موجب شد تا اروگوئه ای ها یک بر صفر پیش بیافتند ولی شاگردان دوستی مهر در دقیقه ۱۴ نتیجه بازی را یک بر یک کردند تا بازهم مهاجم سابق تیم دوم اتلتیکو مادرید گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند و ایرانی ها را به منزل بفرستند.

    نوجوانان ایران بعد از یک دوره غیبت،‌ در سال ۲۰۱۳ که جام‌جهانی در امارات برگزار می‌شد به بزرگترین مناسبت رده سنی نوجوانان راه یافتند. این‌بار تیم علی دوستی‌مهر در حالی که بازیکنانی چون سعید عزت‌اللهی, صادق محرمی, سید مجید حسینی و رضا جعفری را در اختیار داشت با آرژانتین, کانادا و استرالیا همگروه شد و با کسب یک برد و ۲ تساوی به مرحله حذفی صعود کرد. نوجوانان کشور عزیزمان ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی به سدِ محکم نیجریه برخورد کردند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند. شاگردان علی‌ دوستی‌مهر در این بازی با نتیجه ۴ بر یک نتیجه را واگذار کردند و همان تیم موفق شد قهرمان این مسابقه ها شود.

    طلسم یک هشتم را بشکن ، یوز‌های ایرانی درپی خلق شگفتی

    حال فوتبال دوستان ایرانی با نتایجی که تیم نوجوانان کشورمان گرفته هست، به تیم تحت هدایت چمنیان اعتماد دارند و امیدوار هستند تا این تیم بتواند طلسم مرحله یک هشتم نهایی را بشکند.

    مهدی تاج، مدیر فدراسیون فوتبال راجع به نتیجه های تیم ملی نوجوانان اظهار کرد: نتیجه های تیم ملی در بیش از ۹۰ سال تاریخ فوتبال کشورمان در میدان‌های جهانی سابقه نداشته است و از نظر من اکنون هم شما قهرمان هستید.

    او افزود: در تیم نوجوانان کشورمان این ظرفیت وجود دارد که مسیر مقتدرانه‌اش را ادامه بدهد و تا مراحل بالای جام جهانی حاضر شود و فلسفه فوتبال، بازی در کنار هم و جهت هم هست. اتفاقی که اهمیت زیادی دارد.

    همچنین عباس چمنیان، سرمربی تیم ملی در این باره بیان کرد: درست است که ما در مرحله گروهی ۹ امتیاز کسب کردیم، ولی کار مهم در مرحله بعدی هست. نباید فراموش کنیم جام را قرار نیست به تیم‌هایی بدهند که ۹ امتیاز دارند و هر چند می‌توانم بگویم که کسب ۹ امتیاز نقطه امیدواری است و زدن ۱۰ گل و تنها یک گل خورده نشان می‌دهد برنامه‌های ما در دفاع و حمله انجام شده است است.

    تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان عملکرد خوبی در مسابقه های جام جهانی داشته و امیدوار است بتواند طلسم مرحله یک هشتم نهایی را بشکند.

    او راجع به اینکه آیا باید کشور عزیزمان ایران را تنها مدعی و گزینه مهم قهرمانی در جام جهانی دانست یا نه، اظهار داشت: بدون تردید نه. ما به همه تیم‌ها در اینجا احترام می‌گذاریم و همه تیم های صعود کننده شانس قهرمانی را دارند.

    سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران در آخر گفت: تیم ما در ساختار دفاعی خوب عمل کرد و فرصت‌های زیادی را به حریفان نداد که این مسئله باعث خوشحالی است.

    تیم ملی فوتبال کشورمان، بر اساس قرعه کشی باید ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه با یکی از تیم‌های سوم گروه اول، گروه دوم یا گروه ششم روبرو شود.

    تیم ملی فوتبال مکزیک با ثبت نتیجه تساوی بدون گل برابر شیلی به عنوان تیم سوم رقابت‌های گروه ششم مسابقه های جام جهانی نوجوانان راهی مرحله یک هشتم نهایی شد و در این مرحله عصر سه شنبه به مصاف تیم ملی نوجوانان کشور عزیزمان ایران می‌رود.

    طلسم یک هشتم را بشکن ، یوز‌های ایرانی درپی خلق شگفتی

    همچنین در رده بندی گلزنان کشور عزیزمان ایران در این مسابقات، یونس دلفی و صیاد ( ۲ گل ) محمد شریفی، کریمی، نامداری، سرداری، شریعتی و غیبشاوی هستند.

    انتهای پیام/

    عملکرد بی نظیر تیم ملی نوجوانان در جام جهانی

    واژه های کلیدی: تیم ملی نوجوانان | کاستاریکا | جام جهانی | نوجوانان | مسابقه | فوتبال | ایرانی | ایران

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی درمان
  • دانلود منابع مرجع بوم شناسی
  • هاردکپی کتاب های بیوگرافی
  • خرید کتاب های زبان اصلی نقشه کشی
  • خرید کتاب های زبان اصلی مدیریت سیستم
  • خرید کتاب همایش ها زبان اصلی
  • کتاب های تجارت اورجینال
  • خرید کتاب منطق فازی و برنامه های کاربردی زبان اصلی
  • خرید کتاب های خارجی از آمازون
  • کتب محاسبات ریاضیات زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>