• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار اقتصادی و سیاسی » سلاح ما جهت دفاع از کشور و ملت های منطقه در برابر تجاوز قدرت های بزرگ و تروریسم است / روحانی

    سلاح ما جهت دفاع از کشور و ملت های منطقه در برابر تجاوز قدرت های بزرگ و تروریسم است / روحانی

    رئیس جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه در دنیای امروز اگر ملتی بخواهدب رای دفاع از خود سلاح بسازد مورد اتهام مستکبرین و بوق های تبلیغاتی آنها

    سلاح ما جهت دفاع از کشور و ملت های منطقه در برابر تجاوز قدرت های بزرگ و تروریسم است / روحانی

    روحانی: سلاح ما جهت دفاع از کشور و ملت های منطقه در برابر تجاوز قدرت های بزرگ و تروریسم است

    عبارات مهم : حسن روحانی – انقلاب

    رئیس جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه در دنیای امروز اگر ملتی بخواهدب رای دفاع از خود سلاح بسازد مورد اتهام مستکبرین و بوق های تبلیغاتی آنها قرار می گیرد، گفت: سلاح ما همواره جهت دفاع از کشورمان و ملت های منطقه در برابر تجاوز قدرت های بزرگ و در برابر تروریسم هست.

    به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن روحانی روز جمعه در آیین گرامیداشت شروع هفته دفاع مقدس و رژه نیروهای مسلح در جوار حرم حضرت امام خمینی (ره) با اشاره به شروع ماه محرم الحرام و تقارن آن با هفته دفاع مقدس افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس همواره یکی از بزرگترین انگیزه های مردم جهت ایثار و شهادت، تابلوی حماسه عاشورا و کربلا بود.

    سلاح ما جهت دفاع از کشور و ملت های منطقه در برابر تجاوز قدرت های بزرگ و تروریسم است / روحانی

    رئیس جمهوری ادامه داد: ماه محرم ماه ایثار و شهادت است و مردم کشور عزیزمان ایران ۳۷ سال قبل در برابر یک تجاوز سبوعانه و خشونت بار به پیروی از سالار شهیدان و اقتدا به امام شهیدا، امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا به همه وجود از شرف، تمامیت ارضی و عزت خود به خوبی دفاع کرده است.

    وی یادآور شد: همانطور که در نهضت اسلامی و انقلاب اسلامی، همواره اوج نهضت و انقلاب، در ایام ماه محرم و روزهای تاسوعا و عاشورا بود، نخستین اوج نهضت اسلامی در ۱۵ خرداد بود، یعنی ۱۲ محرم الحرام در سال ۱۳۴۲ و بزرگترین حرکت مردمی ما در انقلاب اسلامی در ایام عاشورای حسینی در سال ۱۳۵۷ بود.

    رئیس جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه در دنیای امروز اگر ملتی بخواهدب رای دفاع از خود سلاح بسازد مورد اتهام مستکبرین و بوق های تبلیغاتی آنها

    رئیس جمهوری تصریح کرد: فرهنگ عاشورا ما را در برابر رژیم استبداد و حامیان مستکبر آنها پیروز کرد و جهت این سرزمین استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد.

    رئیس شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: در دفاع مقدس هم نام امام حسین(ع)، کربلای آن حضرت و عاشورایش همواره سربازان اسلام را در برابر متجاوزین، مسیر ایستادگی، مقاومت و شهادت را به آنها آموخت.

    روحانی خاطر نشان کرد: همواره جنگ ها در تاریخ ملت ها، حوادثی بسیار تاثیرگذار خواهند بود؛ متاسفانه در دوران های قبل از انقلاب اسلامی، هر وقت جنگی شروع شد، پایانش جهت ملت ما خوشحال کننده نبود. جنگ های کشور عزیزمان ایران و عثمانی، جنگ های کشور عزیزمان ایران و روسیه، جنگ جهانی اول و جنگ جهانی دوم در همه این حوادث متاسفانه کشور ما تحت تاثیر منفی اینگونه جنگ ها و حوادث قرار داده شد و در بعضی از جنگ ها بخش بزرگی از سرزمین کشور عزیزمان ایران عزیز ما از دست مردم گرفته شد.

    سلاح ما جهت دفاع از کشور و ملت های منطقه در برابر تجاوز قدرت های بزرگ و تروریسم است / روحانی

    وی تصریح کرد: تنها جنگ و دفاع مقدسی که سراسر آن غرور، حماسه، پیروزی بود و در نهایت آن هم افتخار بود و یک وجب از سرزمین کشور عزیزمان ایران در اختیار متجاوزین قرار نگرفت، دفاع مقدسی بود که امام عزیز و راحل مان به عنوان ولی فقیه و به عنوان فرمانده کل قوا آن را رهبری کردند و مردم عزیز ما و نیروهای مسلح ما، آن فرمان را به جان خریدند و با وجود اینکه همه قدرت های بزرگ جهانی از متجاوزین حمایت کردند، مردم ما یک تنه و تنها با توکل به خداوند با امید به آینده پیروزمندانه و با ایثار و فداکاری توانستند پیروزها و حماسه های بزرگ را رقم بزنند.

    **قدرت نظامی کشور عزیزمان ایران همواره آماده دفاع در برابر متجاوزان است

    رئیس شورای عالی امنیت ملی گفت: نیروهای مسلح ما و قدرت دفاعی ما همواره جهت تحکیم عزت و صلح در این سرزمین بوده هست؛ قدرت نظامی ما هرگز جهت تجاوز به کشوری یا سرزمینی خود را آماده نکرده ولی همواره خود را جهت دفاع و بازدارندگی در برابر متجاوزان آماده کرده است.

    رئیس جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه در دنیای امروز اگر ملتی بخواهدب رای دفاع از خود سلاح بسازد مورد اتهام مستکبرین و بوق های تبلیغاتی آنها

    روحانی با یادآوری دستورهای قرآن کریم در زمینه آمادگی دفاعی و استناد به آیه شریفه «ترهبون بهی عدوالله و عدوکم» تاکید کرد: متاسفانه در دنیای امروز آنگاه که ملتی آزاد می خواهد جهت دفاع از خود با دست هنرمند و توانمند خود سلاح مورد نیاز را بسازد، مورد اتهام و تهمت مستکبرین دنیا و بوق های تبلیغاتی آنها قرار می گیرد درحالی که خود آنها هر روز و هر سال میلیاردها میلیارد سلاح های مدرن را به کشورهای منطقه سرازیر می کنند.

    رئیس جمهوری افزود: بمب هایی که نتیجه آن آوارگی و ویرانی در یمن هست؛ طرح هایی که نتیجه آن در سوریه و عراق است و همواره ملت های منطقه را از توسعه و سازندگی و رشد، بازداشته است.

    سلاح ما جهت دفاع از کشور و ملت های منطقه در برابر تجاوز قدرت های بزرگ و تروریسم است / روحانی

    وی تصریح کرد: سلاح ما همواره جهت دفاع از کشورمان و ملت های منطقه در برابر تجاوز قدرت های بزرگ و در برابر تروریسم است.

    روحانی تاکید کرد: من به آنهایی که با لحن نادرست و غلط با مردم کشور عزیزمان ایران سخن می گویند، می گویم در روزهای سختی جهت مردم منطقه، چه کسی پذیرای آوارگان در این منطقه بوده است؟ آیا ملت کشور عزیزمان ایران سالیان دراز میزبان مردم مظلوم افغانستان نبوده است؟ و آیا آن روز که شما به مردم افغانستان تجاوز کرده اید و سرزمین افغانستان به خاک و خون کشیدید، این مردم کشور عزیزمان ایران نبودند که پذیرای آوارگان از کشور مسلمان و برادر خود بودند؟

    رئیس شورای عالی امنیت ملی گفت: آن روز که شما عراق را به خاک و خون کشیدید آیا مردم کشور عزیزمان ایران نبودند که از مردم مظلوم عراق پذیرایی کردند و آغوش باز خود را به سوی آنها گشودند؟ من می پرسم که شما گروهک های تروریستی را ساختید و به آنها پول و آموزش دادید و آنها را تسلیح کردند و آنها در اقفغانستان، عراق و سوریه و لبنان به جان مردم افتادند و مردم بیگناه را قربانی کردند، این کدام کشور بود که ندای مظلومانه مردم عراق و سوریه و دولت های تحت فشار آنها پاسخ مثبت داد؟

    روحانی ادامه داد: کدام کشور بود که بغداد و دمشق را از تصرف آدم کشان و تروریست ها نجات داد و امنیت نسبی را در منطقه برقرار کرد؟ آیا آنها که هر روز جهت مردم منطقه و سراسر دنیا مسئله می آفرینند و افتخار آنها فروش سلاح های مخرب جهت سلب آزادی و راحتی مردم است و آنها که از رژیم صهیونیستی خونخوار که ۷۰ سال است به عنوان غده سرطانی در این منطقه ملت های منطقه را مورد تجاوز و آزار قرار داده، دفاع می کنند.

    روحانی از ملت کشور عزیزمان ایران به عنوان ملتی یاد کرد که همواره از مظلومان دفاع کرده است و گفت: آیا آنهایی که مسیر نادرست ظلمات و تاریکی ها را پیمودند در برابر آن ملتی که با چشمی بصیر و بینا همواره از مظلومان عالم کمک کرده هست، قابل مقایسه است؟

    ** به میزانی که مورد نیاز بدانیم قدرت نظامی خود را تقویت می کنیم

    رئیس جمهوری به سفر اخیر خود به شرکت ملل جهت شرکت در مجمع عمومی سالیانه آن اشاره کرد و گفت: من بسیار خوشحالم که امسال در شرکت ملل متحد در میان همه کشورهای دنیا که در این شرکت و در این مجمع عمومی اجتماع کرده بودند، فقط دو صدا بود که در برابر صدای جهانیان، قرار داشت.

    روحانی افزود: آمریکا و رژیم اشغالگر قدس دو صدایی بودند که با صدای همه دنیا متفاوت بود؛ همه دنیا در این شرکت از توافق هسته ای حمایت کردند و مسیر صلح را مورد امضا قرار دادند و حل یک مسئله منطقه ای و بین المللی از طریق مذاکره و منطق ستودند.

    رئیس جمهوری ادامه داد: فقط دو نفر بودند که از صلح دلواپس بودند، فقط دو نفر بودند که از ایجاد امنیت در منطقه حساس خاورمیانه دلواپس بودند؛ این یک آزمایشی بود که واقعیت حاکمان واشنگتن و حاکمان غاصب تل آویو در برابر افکار جهانیان نشان داد.

    روحانی ادامه داد: ملت بزرگ ایران، همواره در پی صلح و امنیت در کل منطقه و دنیا بوده هست؛ ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران همواره از مظلومان دنیا دفاع کرده هست؛ چه شما بخواهید چه نخواهید، ما از مردم مظلوم یمن، سوریه، فلسطین دفاع خواهیم کرد، چه شما بخواهید و چه نخواهید ما قدرت نظامی خودمان را آن مقدار که مورد نیاز بدانیم و جهت بازدارندگی مهم بدانیم تقویت خواهیم کرد.

    رئیس جمهوری گفت: نه تنها موشک هایمان را تقویت می کنیم بلکه نیروهای زمینی و هوایی و دریایی که مورد حمایت همه مردم مسلمان و غیور این سرزمین هست، تقویت می کنیم.

    رئیس شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: ما جهت دفاع از کشورمان و سرزمین خود از کسی اجازه نخواهیم گرفت.

    روحانی در ادامه با استناد به آیه شریفه «فنبذ علیم علی سوا والله لا یحب الخائنین» گفت: ما اگر عهد و پیمانی را با کسی بستیم تا هنگامی پای عهد و پیمان ایستاده ایم که طرف برابر ما به آن عهد و پیمان احترام بگذارد.

    رییس دولت دوازدهم در آخر تصریح کرد: ما هیچ تردیدی نداریم تا روزی که ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران یکپارچه، منسجم با فرامین مقام معظم رهبری و ولایت امر در مسیر عزت خود حرکت می کند، هیچ قدرتی قادر نیست از ایستادگی و راه حقمان بازدارد و مطئن هستیم و با توکل به خداوند پیروزی نهایی در همه صحنه ها از آن ما است و «من یتوکل علی الله فهو حسبه».

    واژه های کلیدی: حسن روحانی | انقلاب | تروریسم | سوریه | ایران | امنیت | اسلامی | اخبار سیاسی و اجتماعی

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب عشق، وابسته به عشق شهوانی زبان اصلی
  • کتاب های مدیربرنامه اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی علم به زبان ساده
  • هاردکپی کتاب های طب اورژانس
  • خرید کتاب های زبان اصلی فیبر نوری
  • کتاب های تلویزیون و تصویری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع سیستم های دینامیکی
  • خرید کتاب زبان اصلی ریاضیات کاربردی
  • خرید کتاب های زبان اصلی تربیت
  • خرید کتاب نوسان و موج زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>