• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » آشپزی و تغذیه » آموزش انواع غذاها » حقایق شوکه کننده راجع به زندگی آنجلینا جولی

    حقایق شوکه کننده راجع به زندگی آنجلینا جولی

    آنجلینا جولی | دوران جوانی | زندگی شخصی | ازدواج | ارتباط | فرزندان | فرزند | زندگی

    حقایق شوکه کننده راجع به زندگی آنجلینا جولی

    حقایق شوکه کننده درمورد زندگی آنجلینا جولی 

    آنجلینا جولی همه ي وقت در صدر دقت رسانه ها بوده هست,زندگی شخصی وی و ازدواج هایي که تا کنون داشته نیز بسیار غوغایی بوده هست. به نظر می رسد که این روزها اکثر در مورد زندگی شخصی آنجلینا جولی میدانیم تا زندگی حرفه اي او. او همه ي وقت از دستان سازی و حاشیه آفرینی پیشباز کرده هست

    و فرزندانش تنها چیزهایی بوده اند که تلاش کرده زندگی آنها را از چشم و تعقیب رسانه ها دور نگه دارد. از وقت جدا شدن او و همسرش, برد پیت, گفتگو هاي زیادی در مورد علت ناسازگاری این دو عاشق و دلداده سابق شده است هست از شایعاتی در مورد خیانت و ضرب و شتم گرفته تا حتی بی رحم بودن آنجلینا جولی.

    حقایق شوکه کننده راجع به زندگی آنجلینا جولی

    همه ي ما آنجلینا جولی را بعنوان یک بازیگر و فعال دستمزد بشر دوست داشتنی می شناسیم ولی او رازهای پنهان زیادی دارد و این روزها شمار زیادی از آنها افشا شده است اند. در طول زندگی اش همواره از او به علت گزینش هایي که در این مدت داشته مورد انتقاد قرار گرفته هست از پوشیدن لوله ي آزمایش حاوی خون نامزدش

    تا ریختن خون خودش روی تی شرت نامزد سابقش. به نظر می رسد که این دختر علاقه ي زیادی به خون دارد. با این وجود هر گاه حقیقتی رسوا کننده در مورد زندگی شخصی او برملا شده است آنجلینا هیچ گاه از کار خود اظهار پیشمانی نکرده است حتی دزدیدن شوهر دیگران. در ادامه ي این مقاله قصد داریم شما را با حقایقی دیدنی در مورد زندگی شخصی این بازیگر معروف هالیوود آشنا کنیم.

    آنجلینا جولی | دوران جوانی | زندگی شخصی | ازدواج | ارتباط | فرزندان | فرزند | زندگی

    ۱۴- بازی با چاقو در اتاق خواب

    اعتراف هاي آنجلینا جولی در مورد زندگی دوران جوانی اش را می توان تعدادی از عجیب ترین چیزهایی دانشت که افراد در طول زندگی خود شنیده اند. در سال ۲۰۰۳, وی یک گفت و گو ي نسبتاً صادقانه با برنامه ي ۲۰/۲۰ شبکه ي اَي بی سی داشتکه در آن اعتراف کرد که همراه با نامزد اولش بازی دردناکی را انجام می داده اند.

    در آن دوران وی فهمیده بود که به بازی با چاقو علاقه دارد و به همین علت تصمیم گرفتند که با چاقو به همدیگر ضربه بزنند. وی اعتراف کرد که در آن دوران مثل انسان هاي ابتدایی به شریک زندگی خود حمله می کرده است و جهت اینکه دیگران زخم هایش را نبینند مجبور بوده بعضی چیزها را پنهان کرده و به مادرش دروغ بگوید.

    حقایق شوکه کننده راجع به زندگی آنجلینا جولی

    ۱۳- او احساساتش را به فرزند هایش نشان نمی دهد

    همه ي می دانیم که جولی فرزندانش را بسیار دوست می دارد و علناً اعلام کرده که جهت محافظت از فرزندانش هر کار دیوانه واری انجام خواهد داد. در چند سال تازه زندگی جهت جولی بسیار سخت بوده و ازدواجش با برد پیت به بن بست خورده هست. به علت مریضی مجبور شد خودخواسته عمل ماستکتومی انجام دهد.

    آنجلینا جولی | دوران جوانی | زندگی شخصی | ازدواج | ارتباط | فرزندان | فرزند | زندگی

    در سال ۲۰۱۵ نیز چاره اي جز برداشتن تخمدان هایش جهت او باقی نماند که به یائسگی زودرس او منجر شد. هیچ کس نمی دانست به چه دلیل آنجلینا جولی علی رغم اینکه به هیچ سرطانی مبتلا نشده است دست به این روشهای درمانی تهاجمی و پیشرفته می زند. بعدها مشخص شد

    که وی اینکار را جهت پشتیبانی از کودکانش انجام داده هست. وی در این خصوص میگوید هنگامی که بزرگ شده است بودم خیلی دلواپس مادرم بودم ,خیلی. دوست ندارم که فرزند هایم همان نگرانی را در مورد من داشته باشند. به نظر من بسیار مهم است که به جای گریه کردن جلوی انها زیر دوش حمام گریه کنید. آنها باید بدانند که همۀ چیز بافایده پیش خواهد رفت حتی اگر اطمینان ندارید که اوضاع بر وفق مراد هست.

    حقایق شوکه کننده راجع به زندگی آنجلینا جولی

    ۱۲- او هنوز با جانی لي میلر ارتباط ي خوبی دارد

    نخستین مردی که جولی با او ازدواج کرد جانی لي میلر بود که هنگام کار بر روی فیلم “هکرها” «Hackers» با هم آشنا شده است بودند. این دو در حالی با هم ازدواج کردند که نام میلر با خون خود جولی روی لباسش حک شده است بود. آنها سه سال با هم زندگی کردند و جولی ناگهان خواهش جدایی داد لیکن جهت خودشکوفایی به وقت نیاز داشت.

    وی در این خصوص چنین گفته است ما می دانستیم که در سنین پایین ازدواج کرده ایم و باید به بلوغ خود ادامه بدهیم و اینکه بعضی اوقات در مکان هاي گوناگونی این بلوغ را ادامه داده و مدتی را دور از هم سپری می کردیم.

    اما جدا شدن از او برایم بسیار سخت بود…! مطمن نبودم که هنگامی شما همه ي چیز را با هم به اشتراک می گذارید, آزادی و تفاهم چه معنی می دهد- طرف مثبت و منفی آن کجا بود. ما مدت زیادی را جدا از هم کار میکردیم و احتمالا اکنون درک می کنم که چه بافایده است که سفر شخصی خود را داشته

    و این عنوان شما را از دیگران جدا نسازد. و فکر می کنم احتمالاً به علت اینکه آن وقت حس چندان خوبی درمورد خودم نداشتم…! یک انسان کامل نبودم, فکر میکنم, و اکنون می دانم که شما هیچ وقت کامل نخواهی شد و این عنوان اصلاً اهمیتی ندارد. علی رغم جدایی غمگین کننده این دو, میلر گفته است که انها تابه امروز ارتباط ي خوبی با هم دارند.

    ۱۱- فیلم «در کنار دریا» باعث تنش در زندگی اش شد

    فیلم «در کنار دریا» «By the Sea» حکایت از هم پاشیدن یک ازدواج را روایت می کرد و احتمالا این فیلم جهت جولی و پیت برترین فیلمی نبود که می توانستند در آن حضور داشته باشند لیکن مشخص شده است است که این فیلم نقش زیادی در فروپاشیدن زندگی این دو داشته هست.

    انها در ابتدا گفتند که این فیلم هیچ تاثیری بر زندگی آنها نداشته است ولی در ادامه گفتند که تنها جهت چند ماه بعد از فیلم از هم جدا زندگی کرده اند. جولی دراین باره میگوید ساده نبود. ما فقط باید دلیر بودیم و میگفتیم «خب عزیزم ما جهت انجام اینکار به اندازه کافی نیرومند هستیم.

    بیا از این عنوان جهت نیرومند تر کردن خود ما بهره گیری کنیم ما باید در گوشه هایمان می ماندیم مثل بوکسورها و همسران نباشیم. سخت بود که آن صحنه ها را بدون برد بازی کنم و هم وقت از همدیگر مواظبت کنیم. معمولا بین صحنه ها مطمئن می شدیم که طرف دیگر حالش بافایده هست, ولی ما باید می توانستیم واقعاً زشت باشیم.

    ۱۰- شرایط بین او و برد واقعا بد شده است بود

    بسیار سخت نیست که تنش در زندگی برد پیت و آنجلینا جولی را ببینیم. در ابتدا او گفته بود که برد پیت با فرزاندنشان بدرفتاری کرده هست. او نظراتش در مورد جدایی از برد پیت را بیان نکرد تا اینکه در گفت و گو اي با ونیتی فیر در جولا سال ۲۰۱۷, از روابط بین خود و برد تنها با عبارت «بسیار بد» یاد کرد. سپس او در ادامه ي بحث هایش چنین گفتمن نمی خواستم که از این کلمات بهره گیری کنم… همۀ چیز سخت شده است بود.

    او در ادامه ي گفت و گو گفتگو هاي عجیبی ایراد کرد که وی را انسانی بی گناه و قربانی رفتارهای پیت نشان می داد ولی همۀ میدانیم که او بسیار حسابگرتر از این حرفهاست. وی در مورد فرزندانش چنین گفت:”آنها بسیار دلیر بودند, خیلی دلیر… در بعضی از موارد آنها به این دلیری نیاز داشتند.

    زخم هاي همه ي ي ما در حال التیام یافتن بعد از رویدادها ناگواری است که به خواهش طلاق منجر شد. انها در حال التیام از درد طلاق نیستند. آنها دارند بعضی از زحمت هایي که از بعضی چیزها, نوعی زندگی… بعضی چیزها در زندگی داشتند التیام مییابند.

    ۹- پوشیدن لباسهای آغشته به خون تنها در مسیر بالغ شدن رخداد افتاد

    ازدواج و زندگی او با بیلی باب تورنتون جهت همه ي ي ما بسیار عجیب بود. بین پوشیدن لوله هاي حاوی خون تونتون دور گردنش و حضورهای عجیب و غریبشان در انظار عمومی هیچ ارتباط اي دیده نمی شد. جولی گفته است که همه ي ي این کارها جهت شاد کردن تورنتون بوده هست. وی در گفت و گو با شبکه ي اي بی سی گفته است من میخواستم

    که او شاد باشد. به نظرم این کاری است که باید میکردم. این چیزی است که یک زن جهت همسرش انجام می دهد. در آن دوران من واقعاً چنین قصدی داشتم. به نظر من او بی نظیر بود.اما در حال آماده فکر میکنم که وی را نمی شناسم . ما دیگر دوست نیستیم. به نظر من انسان اشتباهاتی می کند و از انها درس می گیرد

    و اگر با درسی که از این رویدادها گرفته اي به انسان بهتری تبدیل شوی, بسیار بافایده خواهد بود. من در یک برهه ي زمانی قرار داشتم که فکر می کردم شخصیت هایي که در فیلم هایم بازی می کنم از شخصیت خودم بسیار بامزه تر بودند. احتمالا همین عنوان باعث شد که دیگر از تتو کردن و انجام کارهای خاص و عجیب وغریب دست بردارم.

    ۸- مادرش تاثیر زیادی بر روی او گذاشت

    همه ي می دانیم که آنجلینا جولی جراحی هاي بسیاری را جهت پیشگیری از دچار شدن به سرنوشتی نمونه مادرش انجام داده هست. مادر جولی در سال ۲۰۰۷ به علت سرطان تخمدان درگذشت و این همان چیزی بود که جهت سال ها باعث نگرانی جولی شده است بود. بی تردید فوت مادرش تاثیر زیادی بر روی او داشت.

    اما بیش از آن ازدواج و زندگی مادرش با جان وویت و نحوه ي جدایی آنها از هم بود که بیشترین تاثیر را بر روی زندگی او داشت. وی در ابن باره چنین گفته است او در رشته بازیگری درس خوانده بود ولی با پدرم ازدواج کرد و در سن ۲۸ سالگی با دو فرزند از پدرم جدا شد.

    او از رویاهایش دست برداشت. من دختر آن مادر هستم. علاقه من به فرزندانم, ارزش هایم, اهمیت دادن به اتفاقاتی که در سراسر دنیا رخ می دهد, همۀ ي این ها را از مادرم دارم. هر روز به شدت جهت او دلتنگ می شوم. من تلاش میکنم همان طور که مادرم مرا بزرگ کرد فرزند هایم را بزرگ کنم. من هیچ وقت حضور پدر را در کنارم احساس نکردم.

    ۷- هنگامی پای انظار عمومی به میان بیاید او بسیار حساب شده است عمل می کند

    وقتی که پای رسانه ها به میان می آید جولی تلاش میکند که وجهه ي خود را به هر طریقی حفظ نماید. هر چه سن او بالاتر رفته چیزهای عجیبی که در مورد او در رسانه هاي شنیده ایم کمتر شده است است و بی تردید علتی جهت این عنوان وجود دارد. وی در این خصوص گفته است من دوست دارم پشت شخصیت هایي که بازی می کنم خود را قایم کنم.

    علی رغم باورهای عمومی من زندگی ام را بسیار شخصی نگه می دارم و از معروف بودن دل خوشی ندارم. دوست دارم که خیلی ساده با عموم مردم در ارتباط راحتی باشم. دوست ندارم هنگامی که حرف می زنم رازی را پنهان کنم یا مجبور باشم مراقب حرف زدنم باشم.

    دوست ندارم جهت حرف هایم برنامه ریزی کنم. می خواهم رک باشم. دوست دارم عقایدم را آزادانه بگویم و امیدوار باشم که منظور درستی از حرف هایم استنباط شود. دوست ندارم دست از آزاد بودن بردارم. و دست نیز برنخواهم داشت.

    ۶- او می خواهد که خانواده اش به علت طلاق از پیت نیرومند تر باشد

    جولی همۀ وقت} گفته که برترین چیزها را جهت فرزندانش میخواهد و طلاق از برد پیت نیز در همین جهت بوده هست. ولی سخت است یقین کنیم که طلاق تاثیر خوبی بر روی فرزندان داشته باشد. طلاق همۀ وقت} زشت بوده هست. حمله کردن به برد پیت در رسانه ها این عنوان را جهت آنها ساده تر نکرده هست. این روزها جولی هم چنان میگوید که او و برد پیت هنوز عضو یک خانواده میباشند.

    بعد از شروع کارهای پیش ساخت فیلم «انها اول پدرم را کشتند» « First They Killed My Father» که کارگردانی آن را بر عهده داشت, چیزهایی را در مورد ازدواجش با برد پیت به بخش خبری بی بی سی گفت:”دوران بسیار سختی بود. شمار زیادی از افراد تجربه چنین شرایطی را تجربه کرده اند. همه ي اعضای خانواده ي من شرایط سختی را بردباری کردند.

    تمرکز من بر روی فرزند هایم بوده هست, فرزند هایمان. ما یک خانواده هستیم و جهت همه ي وقت نیز یک خانواده باقی خواهیم ماند و من با همین نظر با این مسئله برخورد می کنم. من تلاش می کنم راهی پیدا کنم که این عنوان به گونه ای ما را نیرومند تر و نزدیکتر کند.

    ۵- او می خواست که فرزندانش مادر وی را به خوبی بشناسند

    جولی زمانی که جوان بود با فوت مادرش روبرو شد و این عنوان و نداشتن مادر در آن دوران وی را به شدت تحت تاثیر قرار داد. به همین علت یکی از دغدغه هاي مهم او این بود که مبادا فرزندانش مادربزرگشان را بافایده نشناسند. جولی در مورد تصمیم خود جهت رفتن زیر تیغ جراحان به نیویورک تایمز چنین گفته بود:”مادرم جهت بیش از یک دهه با سرطان مبارزه کرد و در سن ۵۶ سالگی از دنیا رفت.

    او آنقدر زنده ماند که نخستین نوه هایش را ببیند و آنها را بغل کند. ولی فرزندان من هیچ وقت این شانس را نداشتند که وی را بشناسند و علاقه و مهربانی وی را لمس کنند. ما همۀ وقت} از «مادر مامان» گفتگو می کنیم و همۀ وقت} تلاش دارم که در مورد مریضی که وی را از ما گرفت گفتگو کنم. حقیقتاً من

    در حضور دیگران هیچ وقت گریه نمیکنم و این عنوان را برد به شما گفته هست, از گریه کردن فراری ام. من انسان واقع بینی هستم. بر این باورم که گریه کردن مشکلی را حل نخواهد کرد. ولی هنگامی که مادرم را از دست دادم گریه کردم و سخت گریه کردم.

    ۴- جولی از فوت مادرش به شدت الهام گرفت

    وقتی که وی روی فیلم “قلب نیرومند” «A Mighty Heart» بعنوان بازیگر کار می کرد در واقع تصویر العمل به فوت مادرش را نشان می داد. به نظر میرسد که کنار آمدن با فوت مادر کار بسیار سختی جهت او بوده هست. در آن وقت که مدت وقت زیادی از فوت مادرش نمی گذشت وی در گفت و گو با شبکه ي NBC گفته بود مادرم از آن دسته زن هایي بود

    که هفته ها جهت برگزار کردن درست یک مراسم جشن تولد برنامه ریزی می کرد و چهار پیش نویس نیز جهت کارت جشن تولد مینوشت که در ان ها احساسات خود را بیان کند و این بدان معنا بود که او جهت مادر بودن به دنیا آمده بود. او بسیار مهربان بود و با مرگش نیز به من درس داد, درس نیرومند بودن. این بزرگترین درس بود.

    ۳- او ارتباط ي خوبی با پدرش نداشت

    اگر چه جولی و پدرش, جان وویت در انظار عمومی ارتباط ي بافایده و خوش حالی را به نمایش می گذاشتند ولی در واقعیت جولی ارتباط ي خوبی با پدر خود نداشت. دلایل زیادی جهت ارتباط ي نامهربانانه جولی با پدرش وجود داشت. بااهمیت ترین علت او عدم وفاداری به مادرش در وقت ازدواج بود. گرچه این واکنش‌ از سوی جولی

    که خود باعث به هم خوردن چندین ازدواج شده است بود بسیارجالب هست.با این وجود پدرش در رسانه ها بارها گفته است که دخترش از دشواری های معنوی زحمت میبرد و جولی نیز به این سخنان پدرش تصویر العمل نشان داده هست:”فکر می کنم که کمتر از یک سال سن داشتم که جدایی رخداد افتاد و مادرم روابط نامشروع پدرم را کشف کرد.

    انها ارتباط ي بسیار خوبی نداشتند و بسیار با هم دعوا می کردند. بنابراین من نیز در مسیر بزرگ شدن همواره بر سر چیزهای گوناگون با او جدل داشتم به خصوص در مورد مادرم. تا اینکه شرایط به جایی رسید و حرف هایي زده شد که این ارتباط برایم ناخوشایند شده است بود و واقعاً احساس بدی به من دست می داد بنابراین از پیش او رفتم و با مادرم تماس گرفتم و گفتم که دیگر با او « وویت » حرف نمیزنم.

    ۲- او سریعتر از بیلی باب تورنتون بلوغ پیدا کرد

    بی تردید یاغی بودن این دختر باعث جذب شدن بیلی باب تورنتون به او شده است بود. وی به محض اینکه جولی را دید خواست از نامزد سابقش لارا درن جدا شود. هنگامی این دو با هم ازدواج کردند واقعاً غیرقابل بازرسی شده است بودند. سپس در سال ۲۰۰۰ جولی به کامبوج سفر کرد و در آن جا در نهایت پسرش مدوکس را به فرزندی پذیرفت.

    کامبوج جولی را به یک مدافع دستمزد بشر تبدیل کرد و هنگامی که او نزد شوهرش بازگشت برقرار کردن ارتباط با بیلی برایش سخت شده است بود لیکن او احساسات کاملاً متفاوتی نسبت به تغییرات عقیدتی جولی داشت. جولی در این خصوص گفته است او شروع به تمرکز کردن بر روی چیزهای خاص کرد, موسیقی و فیلمهای متفاوت. من تمرکزم را روی سفر گذاشتم و واقعاً اینکار را دوست داشتم.

    به گزارش پارس ناز کامبوج را به خوبی می شناختم و واقعاً میخواستم فرزند اي را به فرزندی قبول کنم. من و بیلی به یک باره به انسان هاي متفاوتی تبدیل شدیم واین عنوان گذشته از آمدن مدوکس به منزل رخداد افتاده بود. و زمانی که مدوکس به منزل ما آمد ما داشتیم از هم جدا می شدیم.

    ۱-حضور در فیلم «بچه اشتباهی» وی را به شدت به هم ریخت

    جولی در سال ۲۰۰۸ در فیلم «بچه اشتباهی» «Changeling» حضور یافت که داستانی را در دهه ي ۲۰ در مورد یک مادر تنها که فرزند اش کم میشود را روایت می کند. نیروهای پلیس به جای اینکه به او کمک کنند فرزند اش را پیدا کند مثل یک زن دیوانه با او واکنش‌ میکردند و بدین ترتیب تلاش میکردند فرزند اي سر راهی را به او غالب کنند و به او القا کنند که فرزند ي خود اوست.

    این حکایت آنچنان جهت جولی اذیت دهنده بود که بر روی ارتباط ي او با فرزند هایش تاثیر گذاشت.وی در این خصوص گفته است بعنوان یک مادر این عنوان بسیار خوفناک بود. فرزند هایم را تا جاییکه امکان داشت در هنگام ناهار در کنار خودم داشتم و بعد از یک روز کار سریع به سمت منزل می رفتم.

    فقط میخواستم که خودم را به حماقت بزنم. چنان احساساتی بودم که دیدم رفتارم با کودکانم بسیار بسیار احمقانه شده است هست. از اینکه میدانستم فرزندانم کجا میباشند و حالشان بافایده است بسیار شاد بودم.

    واژه های کلیدی: آنجلینا جولی | دوران جوانی | زندگی شخصی | ازدواج | ارتباط | فرزندان | فرزند | زندگی

    حقایق شوکه کننده راجع به زندگی آنجلینا جولی

    حقایق شوکه کننده راجع به زندگی آنجلینا جولی

    حقایق شوکه کننده راجع به زندگی آنجلینا جولی

    حقایق شوکه کننده راجع به زندگی آنجلینا جولی

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود منابع مرجع انرژی
  • کتاب های سخنرانی اورجینال
  • خرید کتاب های زبان اصلی فیزیک لیزر
  • خرید کتاب ایمونولوژی زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی آزمون های کانادا
  • خرید کتاب زبان اصلی علم به زبان ساده
  • خرید کتاب سینما زبان اصلی
  • کتب کاراگاه زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های تئوری بازی
  • خرید کتاب های انسان شناسی از آمازون
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>