• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » ویژه برنامه های شبکه سوم سیما در رمضان ۹۶

    ویژه برنامه های شبکه سوم سیما در رمضان ۹۶

    شبکه سوم سیما به عنوان یکی از پر بیننده‌ترین شبکه‌های تلویزیون جهت ماه رمضان برنامه‌های زیر را تدارک دیده هست.

    ویژه برنامه های شبکه سوم سیما در رمضان 96

    به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان؛ شبکه سوم سیما به عنوان یکی از پر بیننده ترین شبکه های تلویزیون جهت ماه رمضان برنامه های زیر را تدارک دیده است.
    «سمت خدا» کاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی سید عبدالمجید رکنی است . برنامه «سمت خدا» در ماه مبارک رمضان به طور خاص به آموزش و ترویج احکام خواهد پرداخت. این برنامه با اجرای نجم الدین شریعتی هر روز بجز جمعه ها از ساعت ۱۳:۳۰ روانه آنتن خواهد شد. در این ایام شنبه ها و یکشنبه ها حجج اسلام قرائتی و عابدینی به بیان نکاتی از قرآن کریم خواهند پرداخت. دوشنبه ها حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد به بیان مسائل و احکام وسواس فکری و عملی می پرداز ند. حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی علاوه بر روزهای سه شنبه، در روزهای پنجشنبه نیز به منظور بیان احکام و آشنایی و انس عموم مخاطبان در برنامه حضور خواهند یافت. چهارشنبه ها حجت الاسلام دوام نیز پاسخگوی پرسش های بینندگان برنامه خواهند بود.

    عبارات مهم : ماه رمضان – برنامه
    در بخش تلاوت قرآن، مخاطبان برنامه هر هفته میهمان یکی از مشاهد مشرفه و مکان های مقدس خواهند بود. هفته اول تلاوت های قرآن کریم برنامه از مشهد مقدس، هفته دوم از کربلای معلی، هفته سوم از حرم امیرالمومنین علی علیه السلام و هفته نهایی از مسجد مقدس جمکران پخش خواهد شد.

    مجموعه مستند «یک کار قشنگ» به تهیه کنندگی هادی پورحامدی با هدف تبیین و راحت سازی مفاهیم دینی و عوض کردن در نگرش مخاطبان نسبت به عمل صالح، شیوه زیست مومنانه افرادی که تجربه های واقعی از زندگی دارند را به تصویر می کشد. این برنامه در گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما در ۳۰ قسمت ۲۰ دقیقه ای تهیه شده است است . کارگردان این برنامه را حامد پورحامدی برعهده دارد . این برنامه هر روز از ساعت ۱۷ روانه آنتن خواهد شد .

    «مخاطب خاص» با اجرای رسالت بوذری و حضور کارشناسانی چون حجج اسلام دکتر رفیعی ، فرحزاد و سید مهدی میر باقری با عنوان “تربیت دینی در پرتو خانواده رمضانی”، پنجشنبه های ماه مبارک از ساعت ۲۲:۳۰ از کربلای معلی، به صورت زنده و مستقیم روانه آنتن شبکه سه سیما خواهد شد .

    مجموعه برنامه «ساحل آرامش» در ۶۰ قسمت ۱۰ دقیقه ای در گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه تولید شده است است . این برنامه به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی نوری تاجر، برنامه ای است مستند ترکیبی که به فلسفه دعا و مناجات می پردازد .

    در این برنامه مباحثی چون: دعا چیست، شکل گیری هر دعا، فرازهای مهم هر دعا، دعا از نظر فقهی اسلام و شیعیان ، تاثیر هر دعا، چگونگی قبولی دعا، وقت مناسب جهت خواندن دعا و دعاهای معثوره و… مطرح و پاسخ داده می شود . این برنامه هر روز قبل از اذان ظهر پخش می شود .

    فاز اول مجموعه برنامه «ساحل آرامش» با شروع ماه مبارک رمضان بر روی انتن شبکه سه قرار می گیرد و بعد از ماه مبارک به پخش خود ادامه می دهد.

    عوامل تولید عبارتند از: طراح: مهدی نوری تاجر، کارشناس برنامه: استاد رضا بکایی، نویسندگان : فرح فرازنده پور، مجید رسولی و احمد شاه حسینی ،گرافیست: ندا کیایی، محسن روشن، گوینده : مرحوم مهران دوستی ، تصویر برداران : منوچهر کولی وند و حسن باقری، دستیار تهیه: فربد نوری تاجر و تدوین : محمد جواد اشنا، علی مهاجر

    «ماه سپید» عنوان جنگی شبانه است که با حضور صورت های معروف و ورزشکاران و تهییج مردم در امر خداپسندانه کمک به مستمندان و ایتام تهیه شده است هست. این برنامه هر شب از ساعت ۲۲:۱۵ روانه آنتن شبکه سه سیما خواهد شد .

    ترتیل خوانی قرآن کریم نیز به تهیه کنندگی سید مصعب لواسانی در ۳۰ برنامه ۷۵دقیقه ای به صورت زنده و از ساعت ۱۴:۴۵ با حضور حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسمی به عنوان کارشناس از این شبکه پخش می شود. این برنامه جزخوانی دسته جمعی قرآن مجید را از حرم حضرت معصومه (س) پوشش می دهد.

    «سفره های آسمانی» در ۳۰ قسمت ۱۵ دقیقه ای مجموعه مستندی به تهیه کنندگی رهبر قنبری است که در خصوص غذاهای آئینی است که میان اقوام ایرانی مرسوم است . ضمنا در این مجموعه به شیوه های تهیه این گونه غذاها می پردازد. پوشش،گویش، آداب، رسوم، کار و جغرافیای اقوام ایرانی نیز مد نظر می باشد. این برنامه، هرروز ساعت ۱۸ روانه آنتن شبکه سه می شود .

    «مناجات صحیفه سجادیه» با نوای حاج میثم مطیعی و حاج مهدی رسولی در ۳۰ قسمت ۱۰ دقیقه ای که به صورت موشن گرافیک تهیه شده است است در خاص سحر پخش می شود .

    «نجوای سحر» از بخش های دیگر خاص برنامه سحر است که مشمول بر آیه های نور، مناجات رمضان، شعر آیینی، کلام علما، دعای سحر ماه رمضان، دعای بزرگان، دعای ابوحمزه ثمالی و … همزمان با برپایی نمایشگاه قران کریم، ارتباط با نمایشگاه هر روز در ۱۰ قسمت ۱۵ دقیقه ای از ساعت ۱۸:۴۵ روانه آنتن می شود .

    پخش صحبت های مذهبی حجج اسلام حمید میر باقری، مهدی میر باقری، پناهیان، صدیقی، عالی و .. در ۳۰ قسمت ۳۵ دقیقه ای به تهیه کنندگی هادی آشتیانی هر روز از ۶:۱۵ بامداد روی آنتن می رود.

    همچنین صحبت حجت الاسلام والمسلمین دکتر رفیعی در ۳۰ قسمت ۳۵ دقیقه ای هر روز از ساعت ۱۲ به تفسیر قرآن با رویکرد جوانان به تهیه کنندگی هادی حجتی پخش می شود.

    «زلال احکام» خاص ماه مبارک رمضان در ۳۰ قسمت ۱۰ دقیقه ای کاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی محمدرضا عطارد هست. این برنامه با حضور حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده به سوالات مردم و مخاطبان، پاسخ می دهد. این برنامه از اول تا آخر ماه مبارک رمضان قبل از اذان ظهر روانه آنتن شبکه سه خواهد شد .

    برنامه «ادب حضور» که به معرفی هیئت فاطمیون گنبد کاووس و فعالیت های فرهنگی اجتماعی این هیئت در آن منطقه می پردازد، در ایام میلاد امام حسن مجتبی (ع) در قالب یک برنامه ۳۰ دقیقه ای پخش می شود.

    معرفی هیئات کریم اهل بیت روضه الزهرای اهواز، فاطمیون بندر امام خمینی ره و رهپویان وصال شیراز در ۵ قسمت ۳۰ دقیقه ای در شب های قدر پخش می شود که مشمول بر معرفی عوامل، اهداف هیئات و همچنین فعالیت های فرهنگی ـ اجتماعی آنان می باشد.

    همچنین در ایام و لیالی قدر و شهادت امیر مومنان علی علیه السلام عزاداری هیئت ثارالله زنجان با مداحی حاج مهدی رسولی در ۵ قسمت ۱۵ دقیقه ای تولید و پخش خواهد شد.

    «سرتون سلامت» کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی علی زاهدی است که در ۶۰ قسمت ۵ دقیقه ای در خصوص طب سنتی و کارکرد آن در ایام ماه مبارک رمضان از زبان کارشناسان بیان می شود .

    مسابقه «جدول» به تهیه کنندگی فرهاد ابتدایی نیز هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ با طرح سوالات مناسبتی به پیشواز ماه مبارک رمضان خواهد رفت .

    ویژه برنامه شب های قدر به تهیه کنندگی مجید خواجه نژاد در ۳ قسمت ۷۰ دقیقه ای که مشمول بر قرائت دعای جوشن کبیر، شب های قدر از حرم حضرت معصومه (س)، مهدیه پایتخت کشور عزیزمان ایران و… ، همچنین با حضور حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین انصاریان از حسینیه همدانی ها و بجا آوردن مراسم احیا جهت شب های نوزدهم ، بیست یکم و بیست وسوم ماه مبارک رمضان ( شب های قدر) به صورت زنده از ساعت ۲۳:۳۰ پوشش می دهد.

    «طرح بزرگ قرآنی ۱۴۵۱» در ماه مبارک رمضان با رویکردی تازه و با محوریت سوره های ملک و واقعه به روخوانی، روانخوانی، مفاهیم، تفسیر و مباحث کاربردی اجتماعی، از شنبه ۶ خرداد هر روز از ساعت ۹:۳۰ بامداد پخش خواهد شد.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: ماه رمضان | برنامه | فرهنگ | اسلام | مجموعه | برنامه | اسلامی | رمضان ۹۶

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • منابع اورجینال تئوری نسبیت و گرانش
  • خرید کتاب های زبان اصلی باطنی، رمز و راز
  • خرید کتاب زبان اصلی دین
  • کتاب های هواشناسی اورجینال
  • هاردکپی کتاب های زیست شناسی
  • کتب نانو زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی باغبانی
  • خرید کتاب زبان اصلی فن آوری
  • خرید کتاب های بیماری های عفونی از آمازون
  • هاردکپی کتاب های ریاضیات و آمار
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>