• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » صحبت های روحانی در مورد شرایط ایران در ۴ سال پیش

    صحبت های روحانی در مورد شرایط ایران در ۴ سال پیش

     

    یک کاندیدای ریاست جمهوری اظهار کرد: چنانچه که از طرف ملت برزگ ایران شایسته اعتماد بودم و بار دیگر بار مسئولیت را بر دوش گرفتم برای اجرای خواسته‌های مردم از هیچ چیز وهیچکس نمی‌هراسم

    روحانی: برخی ۴ سال قبل را فراموش کرده اند

    4 سال قبل از ریاست جمهوری مرا به خاطر بیاورید

    صحبت های روحانی در مورد شرایط ایران در ۴ سال پیش

    حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری عصر امروز (یکشنبه) در نخستین سخنرانی انتخاباتی خود در جمع حامیان دولت تدبیر و امید در قزوین با بیان اینکه امروز برای امید و حرکت و حماسه دوباره آماده هستیم، اظهار کرد: در انتخابات پیش‌رو بحث بر سر این نیست که فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم بلکه بحث بر سر این است که آیا از امروز به بعد مسیر آزادی بیان را می‌خواهیم ادامه بدهیم یا نه؟

    وی افزود: در انتخابات پیش‌رو بحث بر سر این است که از امروز به بعد آیا فضای امنیتی به دانشگاه‌ها باز می‌گردد یا خیر؛ آیا فضای جامعه ما باید بازتر شود یا فضای جامعه به قبل برگردد و بسته شود. در انتخابات پیش‌رو اساس سخن این است که آیا می‌خواهیم دوباره تقابل با جهان را آغاز کنیم و سایه شوم جنگ را به کشور بازگردانیم یا می‌خواهیم فضای تعامل عزتمندانه با دنیا را ادامه دهیم.

    روحانی گفت: در انتخابات پیش‌رو موضوع مورد بحث این است که آیا می‌خواهیم بر فضای سیاسی و اقتصادی و بازارهای ما آرامش و ثبات حاکم باشد یا می‌خواهیم هر روز و هر ساعت نگران روز و ساعت بعد خود باشیم؟

    این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه برخی فضا و شرایط چهار سال پیش را فراموش کردند خاطر نشان کرد: ما در سال ۹۲، برای نان مردم شش میلیون تن گندم وارد کردیم اما در سال ۹۵ سه میلیون تن گندم آماده صادرات داشتیم.

    رئیس جمهور با اشاره به افزایش میزان صادرات نفت در دولت تدبیر و امید اظهار کرد: ما می‌خواستیم که بازارهای نفتی که از دست داده بودیم و کشورهایی مانند عربستان آن را تصاحب کرده بودند را به دست بیاوریم و امروز بازار دیروز نفت که به ما تعلق داشت را بار دیگر تصاحب کردیم. امروز سه میلیون و هشتصد هزار بشکه نفت در روز تولید می‌کنیم و تنها پس از چند ماه بعد از توافق هسته‌ای بیش از یک میلیون بشکه ظرفیت صادرات نفت ما اضافه شده است.

    روحانی با بیان اینکه قدرت تولید و صادرات نفت یعنی قدرت ملی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید ظرف سه و نیم سال اخیر به اندازه ده سال گذشته سلاح راهبردی تولید کرده است، در همین زمینه از وزیر دفاع خواسته‌ام که به وضوح این موضوع را برای مردم تشریح کند.

    این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با تأکید کرد بر اینکه می ‌خواهیم به عنوان کشوری عزتمند و قدرتمند،‌ قدرت خود را در فضای اقتصادی، کشاورزی و خدماتی باز پس بگیریم به اقدامات انجام شده در استان قزوین از سوی دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: بر اساس آمار موجود تا پیش از سال ۹۲ بیست و یک هزار هکتار زمین کشاورزی به آبیاری مدرن تجهیز شده‌اند و ان‌شاءالله تا پایان دولت تدبیر و امید بیست هزار هکتار دیگر نیز به این زمین‌ها اضافه می‌شود که نیز در حال حاضر ۱۷۰۰ تخت بیمارستانی در قزوین وجود دارد که دولت در حال آماده کردن ۱۰۰۰ تخت دیگر است.

    روحانی خاطر نشان کرد: چنانچه که رهنمودهای مقام معظم رهبری و حمایت‌های مردم نبود امروز کشور در جایگاه فعلی قرار بگیرد، در سایه حضور و حمایت مردم و هدایت‌های مقام معظم رهبری پس از بیش از ۶۰ سال در سال‌های ۹۴ و۹۵ میزان صادرات غیر نفتی کشور بر واردات پیشی گرفت.

    وی با بیان اینکه در انتخابات پیش‌رو بحث بر سر این است که دوباره می‌خواهیم برای عظمت ایران شعار دهیم یا می‌خواهیم در عمل این عظمت را بیافرینیم، به میزان رشد علمی کشور طی چهار سال گذشته اشاره و خاطر نشان کرد: طی سال‌های اخیر دانشجویان و بانوان ما در صحنه و عرصه قدرت عزمت ایران حضور یافتند و موجب رشد و پیشرفت کشور در همه زمین‌ها به ویژه علمی شدند.

    رییس دولت تدبیر و امید در ادامه با اشاره به لغو یک ابلاغیه استخدامی از سوی رئیس جمهور طی ماه‌های گذشته اظهار کرد: چندی پیش ابلاغیه استخدامی یکی از نهادها را مشاهده کردم که در شرایط مورد نیاز آن برای بانوان جایگاهی تعریف نشده بود به همین دلیل آن ابلاغیه را لغو و اعلام کردم که زنان شایسته باید در مشاغل مختلف جایگاه خود را کسب کنند. نتیجه این لغو آن شد که پس از تغییر مفاد آن ابلاغیه و حضور بانوان در آزمون استخدامی مربوطه بانوان توانستند ۵۳ درصد نتیجه را کسب کنند.

    روحانی تصریح کرد: امروز روز تصمیم گیری ملت بزرگ ایران است و مردم ایران تا ۲۹ اردیبهشت ماه سرنوشت چهار ساله خود را تعیین نمی‌کنند بلکه سرنوشت دهه‌های آینده ملت و کشور به دست آن‌ها ساخته خواهد شد.

    این کاندیدای ریاست جمهوری اظهار کرد: امروز اعلام می‌کنم که چنانچه روحانی از طرف ملت بزرگ ایران شایسته اعتماد بود و بار دیگر بار مسئولیت را بر دوش گرفت، برای اجرای خواسته‌های ملت از هیچکس و هیچ چیز نمی‌هراسد. باید همه دست به دست هم بدهیم و متحدانه پشت سر رهبری و قانون اساسی برای اجرای حقوق شهروندی و حقوق ملت ایران گام برداریم.

    رییس دولت تدبیر و امید در پایان با بیان اینکه ما راه‌مان را با کمک مردم دو مرتبه ادامه خواهیم داد اظهار کرد: طرح های خود را نیمه تمام باقی نمی‌گذاریم و برای تحقق نهایی عزت ملی‌مان راه خود را ادامه خواهیم داد.

     

     

     

    صحبت های روحانی در مورد شرایط ایران در ۴ سال پیش

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب های تلویزیون و تصویری اورجینال
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی تئوری الاستیسیته
  • کتب نظریه شماره زبان اصلی
  • منابع اورجینال اختراع
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های خانه داری
  • هاردکپی کتاب های متالورژی
  • خرید کتاب کمیک زبان اصلی
  • خرید کتاب علوم پایه پزشکی زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>