• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » پزشکی و سلامت » روانشناسی » ویژگی های مرد عاشق/ علائم دوست داشتن همسر

    ویژگی های مرد عاشق/ علائم دوست داشتن همسر

    شاید به تازگی با مردی آشنا شده باشید و بخواهید بدانید که از شما خوشش می‌آید یا نه. قبل از اینکه بگذارید رابطه‌تان پیشرفت کند، با این ۱۰ روش تشخیص دهید که مردی که در زندگیتان است واقعاً دوستتان دارد یا نه.

    ۱۰ نشانه یک مرد عاشق

    مردی که عاشق تان است این خصوصیات را دارد

    ویژگی های مرد عاشق/ علائم دوست داشتن همسر

    شاید به تازگی با مردی آشنا شده باشید و بخواهید بدانید که از شما خوشش می‌آید یا نه. اینکه بفهمید مردی واقعاً دوستتان دارد یا نه خیلی ساده‌تر از آن چیزی است که اکثر خانم‌ها فکر می‌کنند. بیشتر اوقات خانم‌ها اجازه می‌دهند که احساسات شخصی‌شان جلو راه فکر کردنشان را بگیرد و بعد از مدتی می‌فهمند که وقتشان را با مردی تلف کرده‌اند که علاقه‌ای به آنها نداشته است.

    بنابراین قبل از اینکه بگذارید رابطه‌تان پیشرفت کند، با این ۱۰ روش تشخیص دهید که مردی که در زندگیتان است واقعاً دوستتان دارد یا نه. ۵ روش اول کمکتان می‌کند بفهمید آن مرد جذبتان شده است یا نه و ۵ روش بعدی نشانتان می‌دهد که همسرتان عاشقتان است یا خیر.

    حتی اگر مرد زندگیتان همه تلاش خود را به کار گرفته و برایتان فیلم بازی کند که عاشقتان است، چیزهایی هست که قادر به کنترل آن نیست و دست او را برملا خواهد کرد.

     

    به چشم‌هایش دقت کنید

    فقط با نگاه کردن به چشم های طرفتان می‌توانید از احساس او باخبر شوید. برخلاف سایر اعضای بدن که ما روی آنها کنترل داریم، چشم‌هایمان فرق دارند. وقتی زن یا مردی هیجان داشته باشد یا حسی قوی در دلش باشد، مردمک چشمانش بزرگتر می‌شود. پس اگر وقتی با طرفتان حرف می‌زنید، دیدید که مردمک چشمانش بزرگ شده است یعنی دوستتان دارد.
    همچنین موقع حرف زدن می‌توانید از طرز نگاه کردن او بفهمید که چقدر به شما توجه دارد. اگر ارتباط چشمی خود را به طور مداوم با شما حفظ می‌کند، می‌توانید احساس قلبی‌اش را از چشم‌هایش بخوانید.

     

    وقتی با شماست احساس شادی می‌کند

    این رفتار ضمن اینکه کاملاً مشخص است اما معمولاً نادیده گرفته می‌شود. این واقعیت که مردی نتواند لبخندش را از شما مخفی کند یا پیش شما خیلی هیجان داشته باشد، دستش را جلو شما رو می‌کند.

     

    کاری که دوست دارید را انجام می‌دهد

    این هم یکی دیگر از نمونه‌هایی است که مردها برای اینکه پیش کسی باشند که دوستشان دارند انجام می‌دهند. به فعالیت‌هایی فکر کنید که دوست دارید و اگر می‌بینید او برای آن فعالیت‌ها برایتان برنامه می‌گذارد، مشخص است که دوست دارد وقت بیشتری با شما بگذراند. مهم نیست که او به آن فعالیت‌ها علاقه دارد یا نه، مهم این است که می‌خواهد وقتش را با شما بگذراند.

     

    آخر هفته‌های خود را با شما می‌گذراند

    از آنجاکه همه ما زندگی‌های پرمشغله‌ای داریم، آخرهفته‌ها دوست داریم استراحت کرده و وقتمان را همانطور که دوست داریم بگذرانیم. بنابراین اگر مردی فقط دوستتان باشد، آخرهفته خود را صرف کار دیگری خواهد کرد، کاری که از انجام آن لذت می‌برد. اما وقتی مردی می‌خواهد کل آخرهفته خود را با شما بگذراند، کاملاً مشخص است که شما چیزی هستید که به او بیشترین لذت را می‌دهید.
    این مسئله به طور ناخودآگاه و غیرارادی برای آنها اتفاق می‌افتد چون وقتی مردها به زنی علاقه دارند، دوست دارند همه وقت خود را کنار او بگذرانند. هیچوقت با خودش فکر نمی‌کند که اگر این کار را بکند، شما پیش خودتان خواهید گفت که گرفتارتان شده است. این کار را می‌کند چون همان کاری است که دوست دارد انجام دهد.

     

    بیش از اندازه مراقبتان است

    همه مردها تا اندازه‌ای برای دوستان و اطرافیانشان نگران هستید اما اگر مردی که در کنارتان است بیش از اندازه مراقبتان است و نگرانتان می‌شود، فقط می‌تواند یک معنی داشته باشد: واقعاً دوستتان دارد.

    اگر از شما می‌پرسد ناهارتان را خورده‌اید یا نه، برای اینکه سردتان نشود، کتش را روی دوشتان می‌اندازد، حتی اگر کمی حالتان بد باشد شما را پیش دکتر می‌برد، یعنی خیلی نگرانتان است.

    بیشتر وقت‌ها این نگرانی‌ها مشکلی ایجاد نمی‌کند اما گاهی برای طرف‌مقابل خسته‌کننده می‌شود. واقعیت این است که این یکی از آن رفتارهایی است که مردها نمی‌توانند کنترلش کنند. این در خونشان است و فقط زمانی بروز می‌کند که کسی را واقعاً دوست داشته باشند.

     

    خوب اینها ۵ روش اول بودند تا بفهمید مردی به شما جذب شده است یا نه، اما اگر می‌خواهید بدانید همسرتان عاشقتان هست یا نه ۵ نکته بعدی را بخوانید.

     

    از لمس کردن شما لذت می‌برد

    یک جفت گوشواره جدید خریده‌اید؟ احتمالاً برای بررسی آنها به نرمی انگشتانش را به گوشهایتان می‌کشاند. هر مردی که همسرش را دوست داشته باشد، دوست دارد که مدام او را نوازش کند. البته این نوع نوازش کردن نوع شهوت‌آمیز نیست، بلکه نوازشی توام با دوست داشتن است. مردها از تماس‌های جسمی خیلی خوششان می‌آید و اگر دوستتان داشته باشند، اینکار به صورت غیرارادی در آنها اتفاق می‌افتد.

    اگر همسرتان مدام بدنتان را لمس می‌کند، کاملاً مشخص است که واقعاً دوستتان دارد. دلیل این کارش این است که می‌خواهد مدام حستان کند. این برای آنها کاملاً طبیعی است و روشی است برای نشان دادن مردانگی‌شان. بنابراین اگر شما هم بعنوان یک زن همین حس را دارید، باید با لمس کردن همسرتان به آن پاسخ دهید.

     

    یک اسم مستعار دلنشین برایتان انتخاب کرده است

    اسم‌های مستعار یک روش غیرمستقیم برای مردان است که احساساتشان را به شما نشان دهند. با این کار آن اسم مستعار را با یک حس خوشایند مرتبط می‌کنند و هربار که آن اسم را بر زبان می‌آورند آن حس را احساس می‌کنند. هرچه شما را بیشتر با آن اسم صدا کنند یعنی دوست دارند آن حس را بیشتر تجربه کنند و این یعنی آن مرد شدیداً گرفتارتان شده است.

     

    هر روز برایش مثل روز تولدتان است

    این یکی از مشخص‌ترین رفتارها است اما خیلی مهم است. اگر همسرتان به محل‌کارتان برایتان گل می‌فرستد، برایتان هدیه می‌خرد، مرتب شما را بیرون می‌برد، بدون شک دوستتان دارد. اگر همه این کارها را حتی بعد از اینکه با او رابطه‌جنسی برقرار کردید ادامه می‌دهد، یعنی عاشقتان شده است.
    مردها چندان اهل ابراز احساسات نیستند و تصور می‌کنند که هدیه خریدن یا خوش‌رفتاری با همسر، دوست داشتنشان را نشان می‌دهد. حواستان باشد که قدر این مراحل ابتدایی رابطه را بدانید چون این راهی است که مردها برای ابراز دوست‌داشتنشان انتخاب می‌کنند.

     

    به نیازهایتان توجه دارد

    این هم یکی دیگر از رفتارهایی است که در مردی که عاشقتان است می‌‌بیند. این مسئله مخصوصاً اگر در گروه دوستانش باشید نمود بیشتری پیدا می‌کند. اگر به شما توجه خاصی نشان می‌دهد، توجهی بیشتر از آنچه به دوستانش دارد، یعنی خیلی دوستتان دارد چون هر مردی که توجهی بیشتر از توجهی که به دوستانش دارد به زنی داشته باشد، یعنی اهمیت شما برای او بسیار بالاتر از دیگران است.

     

    به رفتار دوستانش توجه کنید

    همه ما وقتی عاشق می‌شویم، ناخودآگاه در مورد چیزی که در فکرمان می‌گذرد – یعنی کسی که عاشقش هستیم – حرف می‌زنیم. اگر وقتی دوستانش را می‌بینید به شما می‌گویند که فلانی «خیلی تعریف شما را کرده است» یا «چه خوب که بالاخره شما را دیدیم» و یا وقتی شروع به تعریف یک خاطره مشترک می‌کنید به شما می‌گویند فلانی «قبلاً برایمان تعریف کرده است»، کاملاً مشخص است که این اواخر شما تنها موضوع صحبت‌های او بوده‌اید.

    همینطور وقتی با دوستانش بیرون هستید و متوجه می‌شوید که آنها حواسشان به حرف‌ها، رفتارها و احساسات شماست، باید بفهمید که طرفتان قبلاً به آنها گفته است که شما را خیلی دوست دارد و به همین دلیل آنها هم سعی می‌کنند که بهترین رفتار خود را جلو شما داشته باشند.
    این چیزها برای مردها خیلی مهم است چون اگر مردی بتواند کاری کند دوستانش با شما رفتار خوبی داشته باشند، می‌تواند شما را کنار آنها نگه دارد (یعنی می‌توانید اوقات بیشتری را کنار هم بگذرانید) و این دوطرفه است زیرا وقتی شما هم اوقات خوبی را کنار آنها بگذرانید، رفتار خوبی خواهید داشت و دوستانش هم از شما خوششان خواهد آمد.
    اگر بخواهید ساده‌تر بگوییم، اگر مردی همه این سختی‌ها را به خاطر شما به جان بخرد، یعنی واقعاً دوستتان دارد.

     

     

    ویژگی های مرد عاشق/ علائم دوست داشتن همسر

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب زبان اصلی فرانسه
  • خرید کتاب زبان اصلی دایره المعارف
  • خرید کتاب زبان اصلی نوسازی و طراحی داخلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ابزار
  • کتب عمومی زبان اصلی
  • کتاب های تفکر خلاق اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی ادبیات علمی محبوب
  • کتاب های ابتدایی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی مترولوژی
  • کتاب های لینوکس اورجینال
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>