• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » آرایش و زیبایی » راز های زیبایی » روشهای مختلف جوانسازی و مراقبت از پوست در سراسر دنیا + عکس

    روشهای مختلف جوانسازی و مراقبت از پوست در سراسر دنیا + عکس

    روش های عجیب و غریب برای جوانسازی پوستدرمان با نور آبی و قرمز،روش خون آشام،عصاره ی حلزون،ماسک خاویار، میکرونیدلینگ پوست سر و درمان با جفت جنین گوسفند از عجیب ترین روش هایی هستند که تابحال برای جوانسازی پوست استفاده می شوند کسانی که از روش های عادی و معمول نتیجه ای دریافت نکرده اند می توانند با کمک این روش ها تغییرات ویژه ای در پوست خود مشاهده کنند.

    4d3807da6a5374d67bcadfad330b1497

    روشهای مختلف جوانسازی و مراقبت از پوست در سراسر دنیا + عکس

    برای جوانسازی پوست صورت از روش های خون آشام و حلزون گرفته تا ماسک خاویار و ال ای دی تراپی، مراقبت های زیبایی غیرعقلانی ای وجود دارند. اما سؤال این است که آیا آن ها تنها مدهایی زودگذر هستند یا ارزش هزینه های بالا را دارند؟ برترین متخصصان زیبایی به شما می گویند کدام یک از این مراقبت های زیبایی حتی اگر بسیار کمیاب باشند، ۶ روتین زیبایی عجیب که ارزش یک بار امتحان کردن را دارند. بنابراین ما با استناد بر آن ها به شما اجازه ی استفاده از این روش ها را می دهیم.

    ۱- روش خون آشام

    آیا  پست اینستاگرام معروف کیم کارداشیان را به خاطر دارید که سلفی ای با صورت خونی بود؟ بله، ممکن است کمی ترسناک به نظر برسد اما به گفته ی مونا گوهرا، دکترای داروسازی، متخصص پوست و استاد بالینی در مدرسه پزشکی ییل، این روش مراقبت از پوست مزایایی دارد. او می گوید «شما از خون خود استفاده می کنید تا کلاژن سازی پوست صورت را تحریک کنید. در این روش خون فرد کشیده شده و سپس با استفاده از میکرونیدل دوباره به پوست تزریق می شود تا نتیجه ی مطلوب به دست آید.» نتایج به دست آمده از این روش پوستی شفاف تر و چروک های محوتر می باشند که به شکرانه ی اثر پرکننده گی پلاکت های خون و پلاسما می باشد.

    ۲- میکرونیدلینگ پوست سر

    لیئان سیترون، آرایشگر و مالک سالن زیبایی Andy Lecompte در بورلی هیلز می گوید میکرونیدلینگ برای پوست سر ضروری است. او که طرفدار روش میکرونیدلینگ دکتر برایان دیبو است، می گوید «او با یک وسیله ی چرخان زخم های میکروسکوپی در پوست سر ایجاد می کند تا جریان خون را در سطح پوست جاری کند و رشد مو را تحریک کند. این روش، سرعت رشد مو را افزایش ناگهانی می دهد و مناسب برای افرادی است که خواستار تار موهایی ضخیم تر می باشند.» سیترون می گوید که او تغییرات چشم گیری در روحیه ی مراجعه کنندگان پس از دریافت این درمان مشاهده می کرد.

    ۳- عصاره ی حلزون

    نه، شوخی نمی کنیم! جاشوا زاینر، متخصص پوست از نیویورک می گوید که این روش واقعا جواب می دهد و برای پوست مفید است. عصاره ای که حلزون تولید می کند مملوء از اسید هیالورونیک می باشد که توضیح می دهد چطور محصولات مراقبت زیبایی حلزون به درمان پوست کمک می کنند. اسید هیالورونیک یک قند طبیعی است که دارای خواص مرطوب کنندگی قوی است. این مایع آب را از عمق پوست جذب می کند تا به لایه های بیرونی و خشک پوست آب رسانی کند.

    ۴- ماسک خاویار

    کوئنچ اکسیژن و خاویار ترمیم کننده، رویه سایی، ماسک خاویار، و اکسیژن مایع را باهم ترکیب کرده، تا صورتتان را صاف و با طراوت کند. به گفته ی تارا کروز، مدیر سالن اسپا Cornelia در نیویورک، خاویار ماده ای عالی برای سفت کردن سریع پوست بدون عارضه ی خشک کردن می باشد که چین و چروک های ریز را برطرف می کند. این یک ولخرجی عالی برای یک موقعیت خاص یا مناسبتی مهم است.

    ۵- درمان با نور آبی و قرمز

    نور آبی غیر ماورا بنفش به بهبود آکنه ها کمک کرده در حالی که نور قرمز به از بین بردن خطوط ریز کمک می کند. رابرت آنولیک، دکترای داروسازی و متخصص پوست در مرکز لیزر و جراحی پوست مرکزی نیویورک میگوید: «نورهای آبی و قرمز خاصیت آنتی باکتری، ضد التهاب و جلوگیری کننده از غدد چربی پوست دارند.» سازمان غذا و دارو، نور آبی را به عنوان درمانی برای آکنه معرفی کرده است و دستگاه های قابل استفاده در منزل نیز در فروشگاه ها موجود می باشند.

    ۶- درمان با جفت جنین گوسفند

    طبق گزارشی از مجله ی Hollywood Reporter، هری استایل و ویکتوریا بکام از طرفداران پر و پا قرص این روش هستند. البته، خوشبختانه نیازی به نگرانی در مورد چندشناک بودن این روش نیست. آنی چیو، یک متخصص پوست در مؤسسه درم می گوید «ابتدا قسمت های مملو از مواد مغذی بافت بدن جنین جدا شده و سپس مورد استفاده قرار می گیرد.» به گفته ی او گوسفندان از نظر ژنتیکی فاکتور های رشد فیزیکی و پروتئین های علامت دهی مشابه انسان دارند. جفت جنین گوسفند سرشار از مواد مغذی و همچنین مملو از پروتئین ها و ترکیبات تقویت کننده ی کلاژن می باشد که پوست را انعطاف پذیر، نرم و درخشان کرده و باعث شده این روش محبوب افراد مشهور شود.

    روشهای مختلف جوانسازی و مراقبت از پوست در سراسر دنیا + عکس

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب معدن کار زبان اصلی
  • کتاب های تجهیزات نظامی اورجینال
  • هاردکپی کتاب های صنعت نور
  • دانلود منابع مرجع سیبرنتیک
  • دانلود منابع مرجع تربیت بدنی
  • کتاب های تفکر خلاق اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی سکوریتی
  • منابع اورجینال پزشکی طبیعی
  • کتاب های ارتدکسی اورجینال
  • منابع اورجینال دامپزشکی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>