• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » بهترین تک تیر اندازان تاریخ+پرفروش ترین فیلم جنگی+عکس

    بهترین تک تیر اندازان تاریخ+پرفروش ترین فیلم جنگی+عکس

    من باید به شغلم به عنوان یک تفنگدار با دو ستاره نقره ای و پنج ستاره برنزی که همه اش برای شجاعت بوده است پایان دهم.» این جمله ای از کتاب تک تیرانداز آمریکایی نوشته کریس کایل، تفنگدار مشهور نیروی دریایی آمریکاست .
    امتیاز خبر: ۹۶ از ۱۰۰ تعداد رای دهندگان ۲۹۳۳
    هفته نامه همشهری جوان – محمد تقی حاجی موسی: «من باید به شغلم به عنوان یک تفنگدار با دو ستاره نقره ای و پنج ستاره برنزی که همه اش برای شجاعت بوده است پایان دهم.» این جمله ای از کتاب تک تیرانداز آمریکایی نوشته کریس کایل، تفنگدار مشهور نیروی دریایی آمریکاست که بیش از یک میلیون نسخه از آن به فروش رفت و فیلمی که به همین نام و بر اساس آن، توسط کلینت ایستوود ساخته شد هم پرفروش ترین فیلم جنگی تاریخ هالیوود لقب گرفت و همه اینها باعث شد کایل تبدیل شود به قهرمان، اسطوره و نماد یک سرباز نمونه برای جامعه آمریکا؛ کسی که در عراق به شیطان رمادی معروف شده بود و در فهرست کشته شدگان به دست او نام زنان و کودکان بی گناه هم دیده می شد.
    قاتلی که آمار کشته هایش در عراق بسیار بالا بود اما حالا بعد از اینکه آقای تک تیراندازی در سال ۲۰۱۳ و در ایالات تگزاس توسط یک کهنه سرباز ارتش که گفته می شود مشکل روانی داشته به قتل رسیده، تحقیقاتی درباره او انجام شده که نشان می دهد او در مورد افتخاراتش دروغ گفته و آنچه در کتاب و فیلم به تصویر کشیده شده، ساختگی بوده است.
    نتیجه تصویری برای تک تیر انداز
    بهترین تک تیر اندازان تاریخ+پرفروش ترین فیلم جنگی+عکس

    اسناد نیروی دریایی ارتش آمریکا نشان می دهد که کایل در ده سال خدمتش در ارتش فقط یک نشان نقره ای و سه نشان برنز برای شجاعتش گرفته بود. بر اساس گفته های یکی از افسران نیروی دریایی که نخواسته نامش فاش شود، قبل از چاپ کتاب به کایل هشدار داده شده بود که کتاب را چاپ نکند یا اینکه بخش های مربوط به افتخارات را اصلاح کند اما هیچ اتفاقی نیفتاد و همه چیز دست به دست هم داد تا کریس کایل تبدیل شود به قهرمان هزاره جدید مردم آمریکا اما کایل تنها تک تیرانداز مشهور دنیا نیست و افراد دیگری هم هستند که نسبت به او رکوردهای بهتری دارند.
    به گزارش آکاایران: ۱- ستوان دوم سیمو هایها
    ارتش فنلاند
    سیمو هایها به تنهایی در جایگاه بهترین تک تیرانداز تاریخ ارتش های دنیا قرار می گیرد. لقب او به خاطر لباس های تمام سفیدش در زمان درگیری، «مرگ سفید» بوده است. او حداقل ۵۰۵ نفر را در طول جنگ های زمستانی فنلاند و اتحاد جماهیر شوروی کشته و یک رکورد دویست کشته ای دیگر هم با یک سلاح نیمه خودکار دارد اما عجیب ترین چیز این است که سیمو هایها تمام این کشتن هایش را بدون استفاده از دوربین انجام داده است. تفنگ مویسن ناگانت او تنها یک شکاف آهنی داشت و او از آن طریق هدفش را می دید. او سال ۲۰۰۲ وقتی ۹۶ سال داشت، مرد.

    ۲- گروهبان نورمن هچکاک
    ملوان آمریکایی
    هچکاک رکورد عجیبی ندارد و به اندازه کایل هم آدم نکشته اما خود کایل زمانی در مورد او گفته: «من افراد بیشتری را کشتم اما این به این معنی نیست که از هچکاک بهتر هستم. من تنها یک جا می نشستم که بهترین موقعیت را داشته باشم و از وسایل کامپیوتری برای پیدا کردن اهدافم استفاده می کردم و آنها همه چیز را به من می گفتند و در واقع من فقط از سلاحم تقلید می کردم.»
    هچکاک در زمان جنگ ویتنام توانسته بود با یک اسلحه M2 هدفی را در فاصله حدودا ۲۲۰۰ متری بزند و جزو پنج تیرانداز برتر از نظر فاصله باشد. او رکورد ۹۳ کشته قطعی را دارد.


    ۳- کریس کایل
    تفنگدار نیروی دریایی آمریکا
    کایل که با ۱۶۰ کشته قطعی یکی از معروف ترین تک تیراندازان آمریکایی است حالا بعد از کشته شدنش در معرض یک رسوایی بزرگ قرار گرفته و شاید چند وقت دیگر هم اعتبارش را از دست بدهد. هر چند که ۹مدال های دروغین در تاریخ ارتش آمریکا چیز تازه ای نیست. سال ۱۹۹۶، دریادار جرمی بوردا که یکی از رده بالاترین افسران نیروی دریایی ایالات متحده بود بعد از اینکه درباره دو مدال شجاعت روی سینه اش مورد سوال قرار گرفت دست به خودکشی زد. او این دو مدال را از زمان جنگ ویتنام روی یونیفورمش داشت و بعدا معلوم شد که او لایق دریافت این دو نشان نبوده و در تمام این سال ها الکی آنها را به خودش وصل می کرده است.
    حالا داستان کایل هم شبیه به همین ماجراست. اسناد نیروی دریایی نشان می دهد او یک نشان نقره و سه نشان برنزی داشته و نتوانسته توضیح بدهد که کایل چرا این حرف ها را زده است. هر چند برخی مقامات رسمی گفته اند که کایل یک قهرمان دکوری بوده و یک جورهایی این ادعا را سازماندهی شده می دانند.

    ۴- سروان واسیلی زایتسف
    ارتش سرخ شوروی
    زایتسف در یکی از نمادی ترین نبردهای تمام دوران شرکت کرد، یعنی نبرد استالینگراد. در طول جنگ، زایتسف ۲۲۵ نفر از بیش از ۴۰۰ هدفش را کشت. این شامل کشتن ۱۱ تک تیرانداز آلمانی هم می شود که باعث تحسین همگان برای او شد. بسیاری از اهداف مورد اصابت زایتسف در فاصله بیش از ۱۰۰۰ متر بوده اند. او برای این کار معمولا از یک تفنگ استاندارد موسین ناگانت استفاده می کرد. به خاطر این خدمات، زایتسف جایزه قهرمان را از ارتش شوروی دریافت کرد به اضافه چهار جایزه لنین. فیلم دشمن پشت دروازه ها هم در واقع شرح چگونگی جنگیدن واسیلی زایتسف است که سکانس های حیرت انگیزی را از این نبرد به تصویر می کشد.

     بهترین تک تیر اندازان تاریخ+پرفروش ترین فیلم جنگی+عکس
    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب زبان اصلی تاریخ نظامی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • کتب حمل و نقل زبان اصلی
  • خرید کتاب های فشن از آمازون
  • خرید کتاب های زبان اصلی ارتباط از راه دور
  • خرید کتاب زبان اصلی بیوفیزیک
  • خرید کتاب های آموزش از آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی ترکیبیات
  • خرید کتاب زبان اصلی علم
  • منابع اورجینال چکیده پایان نامه ها
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>