• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » تقابل یاران سوارز و صلاح در روسیه , نبرد قهرمانان ، اروگوئه – مصر, اسپانیا و پرتغال

    تقابل یاران سوارز و صلاح در روسیه , نبرد قهرمانان ، اروگوئه – مصر, اسپانیا و پرتغال

    سرمربی تیم ملی | جام جهانی | اسپانیا | اروگوئه | پیروزی | پرتغال | مسابقه |

    تقابل یاران سوارز و صلاح در روسیه , نبرد قهرمانان ، اروگوئه - مصر, اسپانیا و پرتغال

    به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان، در روز دوم رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ۳ دیدار از گروه های A و B برگزار می شود که مسابقه های حساسی محسوب می شود.

    پس از پیروزی ۵ بر صفر روسیه برابر عربستان در دیدار افتتاحیه، امروز ( جمعه ) دیگر تیم های گروه نخست بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال ( اروگوئه و مصر ) در یکاترینبورگ به مصاف هم می روند.

    اروگوئه با هدایت اسکار تابارز در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با کسب ۳۱ امتیاز بعد از برزیل و بالاتر از تیم های قدرتمندی همچون آرژانتین، کلمبیا و پرو به روسیه سرزمین تزارها صعود کرد و حالا باید در نخستین گام با شاگردان هکتور کوپر مسابقه کنند.

    تقابل یاران سوارز و صلاح در روسیه , نبرد قهرمانان ، اروگوئه – مصر, اسپانیا و پرتغال

    ستاره های اروگوئه در جام جهانی

    فرناندو موسلرا – خیمنز – گودین – کاسرس – سوارز – کاوانی و لوپز ستاره های این تیم هستند و مردم کشور آسمان های آبی امیدوارند تا بتوانند از مرحله گروهی صعود و در جام جهانی خلق شگفتی کنند. اروگوئه با ۲ قهرمانی در تاریخ جام جهانی تیمی پرافتخار در عرصه این مسابقه ها محسوب می شود ولی ۶۸ سال از آخرین قهرمانی این تیم می گذرد و آنها با ستاره هایی بزرگ در خط حمله در رویای تکرار تاریخ در روسیه هستند.

    این تیم در آخرین رنکینگ فیفا در رده ۱۴ قرار داده شد و بالاترین جایگاهی که در تاریخ خود بدست آورده، رده دوم در سال ۲۰۱۲ بوده هست. این تیم تاکنون ۱۳ بار در جام های جهانی حضور یافته و در سال های ۱۹۳۰ و ۱۹۵۰ با پیروزی برابر آرژانتین و برزیل به قهرمانی رسیده است.

    آشنایی با سرمربی تیم ملی اروگوئه

    سرمربی این تیم متولد ۳ مارس ۱۹۴۷ در مونته ویدئو و با ۷۰ سال پیرترین مربی حاضر در جام جهانی هست. او به عنوان یک مدافع در تیم هایی چون سود آمه ریکا، اسپورتیوو ایتالیانو آرژانتین، مونته ویدیو واندررز، فنیکس، پوئبلا مکزیک به میدان رفت و سال ۱۹۷۹ درحالیکه پیراهن بلاویستا را برتن داشت از فوتبال خداحافظی کرد.

    سرمربی تیم ملی | جام جهانی | اسپانیا | اروگوئه | پیروزی | پرتغال | مسابقه |

    قهرمانی کوپا آمه ریکا در سال ۲۰۱۱، قهرمانی و کسب رتبه سومی مسابقه های پان آمریکن در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۱، حضور در المپیک ۲۰۱۲ لندن، حضور در جام جهانی ۲۰۱۰، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸، کسب رتبه چهارم جام جهانی آفریقای جنوبی از بااهمیت ترین افتخارهای تابارز در دوره دوم حضورش در جمع آبی و آسمانی ها است.

    شاگردان تابارز در سه بازی اخیر دوستانه خود برابر چک، ولز و ازبکستان به پیروزی رسیده و آماده بازی برابر یاران محمد صلاح هستند.

    مصر:

    تیم ملی فوتبال مصر با درخشش محمد صلاح، فرعون مهربان مصر بعد از ۲۸ سال به جام جهانی رسید و تلاش می کند تا با سبقت از تیم های دیگر راهی مرحله حذفی شود. این تیم در سال ۱۹۳۴ که دومین دوره مسابقه های جام جهانی برگزار شد، حضور یافت و به رده سوم بسنده کرد. آنها سپس در سال ۱۹۹۰ جهت دومین بار در این مسابقه ها حضور یافتند و در جایگاه بیستمی قرار گرفتند.

    شاگردان کوپر درمرحله مقدماتی جام ۲۱، با ۱۳ امتیاز از ۶ بازی در رده نخست گروه E قرار گرفتند مستقیم راهی روسیه شدند. ولی داستان صعود آنها جالب هست. در آخرین بازی مصر به مصاف کونگو رفت و در حالیکه تا دقیقه ۸۲ با تک گل شماره ۱۰ ارزش ( صلاح ) پیش بودند ولی مهاجم تیم حریف نتیجه بازی را یک بر یک کرد و با پنالتی دقیقه ۹۴ صلاح آنها موفق شدند به جام جهانی صعود کنند.

    تقابل یاران سوارز و صلاح در روسیه , نبرد قهرمانان ، اروگوئه – مصر, اسپانیا و پرتغال

    در آخرین رنکینگ فیفا، مصر در رده ۴۵ واقع شده است است و از ستاره های این تیم می توان به محمد صلاح، عصام الحضری، محمد الننی، مروان محسن و چند بازیکن دیگر اشاره کرد.

    الحضری، دروازه بان این تیم با ۴۵ سال پیرترین بازیکن جام جهانی محسوب می شود و سرمربی این تیم هکتور کوپر ۶۲ ساله هست.

    آشنایی با سرمربی تیم ملی مصر

    هکتور رائول کوپر آرژانتینی که ۱۶ نوامبر ۱۹۵۵ در سانتافه آرژانتین به دنیا آمد و در دوران اوج فعالیت خود در اروپا بار‌ها در آستانه کسب قهرمانی لالیگا اسپانیا، سری A. ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا بازماند ولی با رساندن مصر به جام جهانی ۲۰۱۸ آخر موفق شد گام نهایی را در هدایت تیم هایش محکم بردارد و طلسم خود را بشکند.

    کوپر مربیگری را در سال ۱۹۹۳ با هدایت هوراکان شروع کرد و یک سال بعد از کسب کاپ قهرمانی جام باشگاه‌های آمریکای جنوبی در سال ۱۹۹۶ با لانوس جهت سرمربیگری در مایورکا راهی اسپانیا شد. او در ۲ سال فعالیت در این تیم یک قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا را به دست آورد و در سال ۱۹۹۹ به عنوان سرمربی والنسیا گزینش شد. کوپر در وقت سرمربیگری والنسیا ۲ سال متوالی در فینال لیگ قهرمانان اروپا مغلوب بایرن مونیخ و رئال مادرید شد و تنها یک قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا با خفاش‌ها را کسب کرد. او در سال ۲۰۰۱ سرمربیگری اینترمیلان ایتالیا را برعهده گرفت و در حالیکه تا هفته نهایی آن فصل سری A. با این تیم در صدر جدول قرار داشت و با یک تساوی برابر لاتزیو در ورزشگاه المپیک رم می‌توانست جام قهرمانی سری A. را به دست آورد با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد تا بازهم لقب ناکام بزرگ را به خود تخصیص داده شده است دهد.

    سرمربی تیم ملی | جام جهانی | اسپانیا | اروگوئه | پیروزی | پرتغال | مسابقه |

    این ۲ تیم تا کنون در جام جهانی به مصاف هم نرفتند ولی مصدومیت صلاح پیش از این مسابقه های هواداران مصری را دلواپس کرد ولی کوپر در نشست خبری پیش از بازی بیان کرد که صلاح تقریبا آماده بازی است و می تواند فردا ( جمعه ) بازی کند. از سویی دیگر کاوانی و سوارز زوج مرگبار هجومی اروگوئه را تشکیل می دهند و می توانند خطرناک ظاهر شوند.

    ترکیب احتمالی اروگوئه:

    فرناندو موسلر، گیلرمو وارلا، خوزه ماریا گیمنز، دیگو گودین، مارتین کاسرس، نایتان ناندز، ماتیاس ویکینو، رودریگو بنتانکور، جورجیان، ادینسون کاوانی و سوارز

    ترکیب احتمالی مصر:

    تقابل یاران سوارز و صلاح در روسیه , نبرد قهرمانان ، اروگوئه – مصر, اسپانیا و پرتغال

    محمد الشناوی، علی گابر، احمد هگزی، احمد فتحی، محمد عبدالسفی، طارق حامد، محمد الننی، محمود ترزگه، عبدالله سعید، محمد صلاح و مروان محسن

    دیدار تیم های اروگوئه و مصر فردا ( جمعه ) ساعت ۱۶:۳۰ در یکاترینبورگ برگزار می شود.

    اسپانیا:

    تیم ملی فوتبال اسپانیا که با هدایت لوپتگی به جام جهانی صعود کرد، حالا با چالش جدیدی روبرو شده است و بعد از اخراج این مربی باید با فرناندو هیرو در مسابقه های حضور یابد. ماتادورها در مرحله مقدماتی با کسب ۲۸ امتیاز از ۱۰ بازی بالاتر از تیم هایی همچون ایتالیا و آلبانی قرار داده شد و جهت پانزدهمین بار به جام جهانی صعود کرد.

    رده این تیم در رنکینگ فیفا ۱۰ است و عالی ترین رتبه آنها به سال ۲۰۰۸ برمی گردد که تا حدفاصل چند سال عالی ترین تیم دنیا بودند. آنها در ادوار جام جهانی تنها در سال ۲۰۱۰ به قهرمانی رسیدند و سابقه ۴ بار قهرمانی در جام ملتهای اروپا را دارند. از ستاره های این تیم می توان به دخیا، راموس، پیکه، بوسکتس، اینیستا، ایسکو، سیلوا و کاستا اشاره کرد.

    بیشتر کارشناسان فوتبال، اسپانیا را یکی از شانس های مهم قهرمانی می دانند و باید دید آیا این اتفاق با هیرو رخ خواهد داد یا خیر؟

    آشنایی با سرمربی تیم ملی اسپانیا

    فرناندو هیرو اسطوره کلوب رئال مادرید است و در سال ۲۰۱۴ – ۲۰۱۵ به عنوان مربی در تیم کهکشانی ها حضور داشت.

    این مربی فوتبال خود را از سال ۱۹۸۰ با تیم های محلی اسپانیا شروع کرد و سپس ۷ سال بعد به رئال وایادولید پیوست. او سپس در تیم های رئال مادرید، الریان قطر و بولتون انگلیس بازی و بعد از دنیای بازیگری وداع کرد.

    هیرو در تیم ملی اسپانیا ۸۹ بازی انجام داد و ۲۹ گل زد. او در سال ۲۰۱۴ – ۲۰۱۵ در رئال مادرید به عنوان دستیار آنجلوتی حضور داشت و سپس سرمربی اویدو شد و بعد از یک سال حضور در این تیم، به عنوان سرمربی لاروخا گزینش شد.

    هیرو پیش از این مدیرفنی تیم ملی اسپانیا بود و این تیم باید در نخستین بازی خود ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت کشور عزیزمان ایران در ورزشگاه کراسنودار به مصاف پرتغال برود.

    اسپانیا در ۱۰ بازی آخرش ۷ برد بدست آورده و موفق به زدن ۳۲ گل هم شده است است.

    پرتغال:

    سلسائو فوتبال اروپا که با هدایت سانتوس و کسب ۲۷ امتیاز به طور مستقیم به جام جهانی صعود کرد، با حضور رونالدو و … شانس قهرمانی محسوب می شود و باید دید آیا در آخر می تواند به این افتخار برسد یا خیر؟

    این تیم در ۷ دوره جام جهانی حضور یافته که عالی ترین مقام آنها سومی در جام جهانی ۱۹۶۶ بوده هست. پرتغالی ها در جام ملتهای اروپا هم نتیجه های خوبی گرفتند که آخرین آن قهرمانی در یورو ۲۰۱۶ بود. یاران رونالدو در تازه ترین رنکینگ فیفا در رده چهارم جای گرفتند.

    از ستاره های این تیم می توان به روی پاتریسیو، په په،ژوائو موتینیو، آدرین سیلوا، رونالدو و آندره سیلوا اشاره کرد.

    آشنایی با سرمربی تیم ملی پرتغال

    فرناندو سانتوس، سرمربی این تیم متولد ۱۰ اکتبر ۱۹۵۴ در لیسبون هست. او با تخصص بازی در پست مدافع میانی بعد از پوشیدن پیراهن تیم‌های استوریل و ماریتیمو در سال ۱۹۸۷ از فوتبال خداحافظی کرد.

    پس از آخر جام جهانی ۲۰۱۴ و در تاریخ ۲۴ سپتامبر مسئولان فدراسیون فوتبال پرتغال تصمیم گرفتند سانتوس را جانشین پائولو بنتو روی نیمکت سرمربیگری سلسائو کنند. قهرمانی یورو ۲۰۱۶ مهم‌ترین افتخار تاریخ فوتبال پرتغال است که با هدایت سانتوس به ارمغان آمد. جالب اینجاست یاران کریستیانو رونالدو با سه تساوی در مرحله گروهی برابر ایسلند، مجارستان و ایرلند شمالی، برتری یک بر صفر در وقت‌های اضافی دیدار با کرواسی در مرحله یک هشتم نهایی، برتری در ضربات پنالتی برابر لهستان در مرحله یک چهارم نهایی، پیروزی ۲ بر صفر برابر ولز در مرحله نیمه نهایی و البته برتری یک بر صفر در وقت‌های اضافی برابر فرانسه میزبان در بازی نهایی جهت نخستین بار قهرمانی یورو را کسب کردند تا این امر در شرایطی محقق شود که پرتغال در مجموع هفت بازی این رقابت‌ها تنها در یک بازی در جریان ۹۰ دقیقه معمول به پیروزی رسید.

    چهار جایزه برترین سرمربی فوتبال یونان، عالی ترین سرمربی اروپا در سال ۲۰۱۶ و جایزه گلدن گلوب مربیگری پرتغال در سال ۲۰۱۶ هم جزء افتخار‌های فردی سانتوس است.

    تیم های اسپانیا و پرتغال، دشمن های قدیمی در فوتبال اروپا هستند و تنها یکبار در جام جهانی با هم بازی کردند که به سال ۲۰۱۰ برمی گردد که ماتادورها موفق شدند با تک گل سیلوا به پیروزی برسند.

    ترکیب احتمالی اسپانیا:

    داوید دخیا، آلبا، سرخیو راموس، جرارد پیکه، ناچو، سرخیو بوسکتس، تیاگو آلکانتارا، آندرس اینیستا، ایسکو، دیوید سیلوا و دیگو کاستا

    ترکیب احتمالی پرتغال:

    پاتریسیو، رافائل گویریرو، خوزه فونته، پپه، سدریک،ماریو، موتینیو، ویلیام، برناردو سیلوا، کریستیانو رونالدو و گونسالو گودس

    دیدار تیم های اسپانیا و پرتغال فردا ( جمعه ) ساعت ۲۲:۳۰ در سوچی برگزار می شود.

    بیشتر بخوانیم:

    عربستان رکوردار دریافت گل تیم های آسیایی حاضر در ادوار جام جهانی

    تیم ملی فوتبال روسیه ۵ عربستان۰/ شکست تحقیر آمیز سعودی‌ها برابر روس‌ها

    کی روش: جهت دیدار رویایی با مراکش هیجان زده هستیم/ تحمل نمی‌کنم کسی بگوید کشور عزیزمان ایران توانایی پیروزی ندارد

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: سرمربی تیم ملی | جام جهانی | اسپانیا | اروگوئه | پیروزی | پرتغال | مسابقه | فوتبال | اسپانیا | ستاره | روسیه

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب جبر زبان اصلی
  • خرید کتاب عشق، وابسته به عشق شهوانی زبان اصلی
  • قیمت کیندل
  • کتاب های زیباشناسی اورجینال
  • خرید کتاب های زبان اصلی تئوری الاستیسیته
  • خرید کتاب های ادبی از آمازون
  • خرید کتاب های زبان اصلی گردشگری
  • خرید کتاب علوم پایه پزشکی زبان اصلی
  • منابع اورجینال رمزنگاری در ساختمان داده
  • خرید کتاب زبان اصلی باغبانی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>