• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » سرگرمی » فال و طالع بینی » فال روزانه ۲۵ تیر ۱۳۹۵

    فال روزانه ۲۵ تیر ۱۳۹۵

    83

    فال روزانه ۲۵ تیر۱۳۹۵

    فال روزانه ۲۵ تیر متولدین فروردین ماه
    تصاویری از عالم غیب پشت سر هم جلوی چشمان تان ظاهر شده و شما نمی توانید آن ها را با این سرعتی که می آیند رمزگشایی کنید. اکنون اسرار کهکشانی در قوه ی خیال تان فعال شده اند، اما به نظر می رسد که فعلاً همه ی تمرکزتان روی موضوع دیگری است. می خواهید رویاهای تان را به واقعیت تبدیل کنید. اگرچه هنوز هم فرصت دارید، اما نباید وقت تان را بیهوده تلف کنید. به شما توصیه می شود که دست به کار شوید و بهترین مسیر را برای عملی کردن رویاهای تان دنبال کنید. نکته ی آخر این که به کودک درون تان اجازه دهید خودی نشان دهد.

    فال روزانه ۲۵ تیر متولدین اردیبهشت ماه
    اکنون می توانید خواسته های تان را به راحتی با دوستان و آشنایان در میان بگذارید، اما نمی توانید چیزی در این باره به عشق تان بگویید. کمی گیج شده اید، نمی دانید آیا احساسات تان را فاش کنید یا این که بهتر است آن ها را نزد خودتان پنهان نگه دارید. اما به شما توصیه می شود که ارتباط تان را با احساسات درونی خود قطع نکنید، حتی اگر باعث ناراحتی شما می شود. حساب شده خطر کنید و آن چه را در قلب تان می گذرد با کسانی که برای تان ارزشمندند در میان بگذارید.

    فال روزانه ۲۵ تیر متولدین خرداد ماه
    به نظر می رسد که بین دو دیدگاه گیر افتاده اید: یکی بسیار فراگیر و گسترده است و دیگری محدود. خیالات تان اوج گرفته است و فکر می کنید که می توانید همه چیز را با یک دید وسیع ببینید. از طرفی هم می دانید که عملی کردن نقشه های ایده آل کار آسانی نیست. بهترین راهکار این است که بزرگ فکر کنید، اما با محافظه کاری وارد عمل شوید. یادتان باشد که به هر کجا می روید روح سرشار از بخشندگی و مروت خود را به نمایش بگذارید.

    فال روزانه ۲۵ تیر متولدین تیر ماه
    معمولاً آدمی هستید که نسبت به تغییر و تحول مقاومت نشان می دهد، اما امروز به نظر می رسد که راحت تر از دیگران تغییرات را پذیرفته اید. اکنون تصمیم دارید که هماهنگ با اتفاقات حرکت کنید، اما جریان های احساسی متلاطم شده اند و نمی دانید که باید کدام جهت را انتخاب کنید. از آن جایی که نمی دانید در چه موقعیتی قرار دارید فشار بیشتری را احساس می کنید. بهترین راهکار این است که فعلاً برای مدتی توقف کنید و بعداً مسیرتان را انتخاب نمایید.

    فال روزانه ۲۵ تیر متولدین مرداد ماه
    فعل و انفعالات کهکشانی همه چیز را بزرگ تر و بهتر خواهند کرد، اما می دانید که چنین موقعیتی همیشه سودمند نیست. اکنون در آستانه ی یک چرخه ی جدید قرار دارید که هر چیزی ممکن است در آن اتفاق بیفتد. به اهداف بلند مدت تان فکر کنید و با اعتماد به نفس در جهت دستیابی به آن ها حرکت کنید.

    فال روزانه ۲۵ تیر متولدین شهریور ماه
    علایق معنوی شما شدت خواهند گرفت. به نظر می رسد که همه چیز در آستانه ی تغییر است، اما تأثیرات پایدار آن به این زودی ها قابل لمس نخواهد بود. تغییراتی که در مسیر شما قرار گرفته اند ممکن است در ناخودآگاه تان اتفاق بیفتند. بهتر است فقط به تحلیل های عقلانی بسنده نکنید و شخصیت تان را رشد دهید.

    فال روزانه ۲۵ تیر متولدین مهر ماه
    می دانید که چگونه باید پیچیدگی های زندگی تان را تعادل ببخشید و با موقعیت های بحرانی مواجه شوید. به نظر می رسد که نمی توانید همه ی نیازهای تان را برآورده کنید، زیرا اول از همه باید به خواسته های دیگران گوش دهید. البته این ماجرای جدیدی برای شما نیست، فقط فصل دیگری از زندگی شماست. اما حواس تان باشد کاری نکنید که دیگران در مسیر موفقیت شما مانع تراشی کنند.

    فال روزانه ۲۵ تیر متولدین آبان ماه
    شاید درباره ی آینده ی شغلی خود تردیدهایی داشتید، اما به نظر می رسد که امروز همه چیز واضح تر خودش را نشان می دهد. اکنون نقش مهمی به عهده دارید و باید کار و حرفه ی خود را در اولویت قرار دهید. ممکن است دل تان بخواهد که همزمان در جهت دیگری هم حرکت کنید و به ابعاد درونی روح تان بپردازید. به هر حال این که تصمیم بگیرید روی چه کاری انرژی بگذارید سخت است. باید بدانید که هیچ راه حل مشخصی برای مشکل شما وجود ندارد، بلکه فقط گذشت زمان چاره ی آن است.

    فال روزانه ۲۵ تیر متولدین آذر ماه
    مشکل امروزتان همان چیزی است که گاهی به سراغ تان می آید. تصمیم دارید که زندگی خود را با افکار بزرگ به پیش ببرید، اما جزییات بررسی نشده ممکن است دوباره سر راه تان قرار بگیرند. یادتان باشد که برای عملی کردن رویاهای تان آن قدر زیاده روی نکنید که راه برگشت نداشته باشید. این حس ماجراجویی خود را با اضافه کردن عقل و منطق متعادل سازید.

    فال روزانه ۲۵ تیر متولدین دی ماه
    اکنون باید به این فکر کنید که چگونه می توانید در یک رابطه دچار توهمات خیالی نشوید، زیرا ممکن است در یک موقعیت پیچیده ی احساسی قرار بگیرید. سعی کنید همه چیز در روابط تان مشخص باشد، زیرا ممکن است چیزهایی باشند که اشتباه فهمیده شده اند. برای این که شخصیت تان را رشد دهید باید آن چه را در ذهن تان می گذرد فاش کنید و حرف دل تان را بزنید.

    فال روزانه ۲۵ تیر متولدین بهمن ماه
    روابط صمیمی می توانند منبع رضایتمندی شما باشند. برای این که مقصود طرف مقابل را بفهمید باید بیشتر انرژی بگذارید، زیرا ممکن است کلمات مانع انتقال صحیح پیام مورد نظر شوند. یادتان باشد که نظرات تان را به دیگران تحمیل نکنید. برای این که فشارها را از بین ببرید و حس اعتماد ایجاد کنید باید نظرات مختلف را بشنوید.

    فال روزانه ۲۵ تیر متولدین اسفند ماه
    اکنون دیگران از شما انتظاراتی دارند که اگر با وظیفه شناسی انجام شان دهید حتماً پاداش خوبی خواهید گرفت. برای این که بتوانید به همه ی تعهدات تان سر وقت عمل کنید باید تلاش پایدار از خود نشان دهید. البته شاید برای تان سخت باشد که فکرتان را متمرکز کنید، زیرا خیال پردازی وسوسه تان می کند. اول از همه باید به وظایف تان رسیدگی کنید، بعداً می توانید با آسودگی خاطر به رویاپردازی هم بپردازید.

    فال روزانه ۲۵ تیر ۱۳۹۵

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب زبان اصلی دین
  • خرید کتاب زبان اصلی جراحی
  • خرید کتاب های زبان اصلی جامعه شناسی
  • دانلود فایل های زبان اصلی جنین شناسی
  • منابع اورجینال مقاومت مصالح
  • دانلود منابع مرجع سیستم های دینامیکی
  • کتاب های زیباشناسی اورجینال
  • کتب لوازم الکترونیکی خانگی زبان اصلی
  • خرید کتاب کشاورزی زبان اصلی
  • کتاب های سیستم های اطلاعاتی اورجینال
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>