• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » سرگرمی » فال و طالع بینی » طالع بینی و فال عاشقانه سال ۲۰۱۷/فال عاشقانه

    طالع بینی و فال عاشقانه سال ۲۰۱۷/فال عاشقانه

    زندگی عاطفی شما در سال ۲۰۱۷ رنگارنگ است که تعجبی هم ندارد
    title=سال
    طالع بینی و فال عاشقانه سال ۲۰۱۷/فال عاشقانه
    روابط عاطفی در زندگی همه ما اهمیت دارد و می تواند روی جنبه های دیگر زندگی مان نیز تاثیرگذار باشد. آیا متاهل اید، مجرید یا که از عشق زندگی تان جدا شده اید و به دنبال فردی ایده آل برای خود می گردید؟ اگر می خواهید بدانید که در سال ۲۰۱۷ در زندگی عاطفی و روابط رمانتیک، با توجه به ماه تولدتان، چه خواهد گذشت، با ما همراه باشید.
    فروردین
    زندگی عاطفی شما در سال ۲۰۱۷ رنگارنگ است که تعجبی هم ندارد زیرا که شما تجربه زندگی سیاه و سفید را نداشته اید و همیشه دوستانی در اطراف تان بودند که هوای شما را نگه داشته باشند.  اما در این سال باید حواس تان باشد و کمی محتاط تر عمل کنید. احساسات خالص خود را، تا زمانی که به دیگران اطمینان کامل پیدا نکردید، به اشتراک نگذارید. اگر تا به حال مجرد بوده اید، سال آتی شریک زندگی ایده آل تان را پیدا خواهید کرد، فردی که درست مانند شما عاشق پیشه است.
    اردیبهشت
    یکی از دوستان قدیمی تان که در گذشته با شما رابطه عاشقانه داشته، به سمت تان باز می گردد و از شما فرصتی دوباره می خواهد. شما نیز به این فکر فرو می روید که چرا مسائل آنطور که باید برای بار اول خوب پیش نرفت. شاید انتظاراتی که از زندگی داشته اید متفاوت بوده است. بهتر است امسال با خودتان صادق تر باشید. احتیاجی نیست که به خاطر دیگران خودتان را تغییر دهید. شاید فکر کنید که خواسته هایتان دور از انتظار است اما سال ۲۰۱۷ سالی پر از عشق برایتان خواهد بود. دوستان زیادی دورتان را می گیرند و همین باعث می شود که اعتماد به نفس تان افزایش یابد.
    خرداد
    سال ۲۰۱۷ سالی پر از رشد و پیشرفت در زمینه روابط عاطفی برایتان خواهد بود. در اوایل سال، دوستان جدید زیادی پیدا خواهید کرد که در تمام سال دورتان را خواهند گرفت و روزهای خوشی را در کنارشان تجربه خواهید کرد. اگر در تلاش برای شروع یک رابطه عاطفی هستید، از این که احساسات واقعی تان را ابراز کنید، خجالت نکشید. خود واقعی تان را نشان دهید تا دیگران نیز جذب تان  شوند. اگر هم در رابطه ای بلند مدت به سر می برید، ممکن است احساس یکنواختی کنید. پس هر چه سریع تر به رابطه تان تغییراتی دهید تا آتش عشق بار دیگر شعله ور شود.
    تیر
    ممکن است که در سال ۲۰۱۷ به مشکلاتی در رابطه عاطفی تان بر بخورید، به همین دلیل باید آماده باش باشید و در صورت مشاهده مشکلی هر چند کوچک، سریع آن را مهار کنید تا تاثیری بر روابط عاطفی تان در بلند مدت نگذارد. اگر مجرد هستید، با افراد جدید قرار ملاقات بگذارید اما حواس تان باشد که سریع وارد عمل نشوید و به دیگران فرصت تصمیم گیری دهید. فشار بیش از اندازه آنها را ترسانده و از شما دور می کنند. اگر اجازه دهید که مسائل روند طبیعی شان را پیش بگیرند، خواهید دید که همه چیز بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت.
    مرداد
    ممکن است که رابطه عاطفی تان در سال ۲۰۱۷ برایتان حوصله بر شود، به همین دلیل باید به فکر راهی برای ایجاد هیجان در آن باشید.  شاید بد نباشید با شریک زندگی تان به یک مسافرت بروید و در کنار هم مکان های جدید را کشف کنید. فراموش نکنید که احساس شما هر چه باشد، باید هوای رابطه تان را داشته باشید زیرا این رابطه چیزهای با اهمیتی دارد که دیگران از آن محرومند. اگر هم مجردید، اعتماد به نفس تان زیاد می شود و با افراد مختلفی دیدار می کنید و در همین دیدارها است که شریک زندگی خود را در اواخر سال پیدا خواهید کرد.
    شهریور
    در سال ۲۰۱۷ باید تمام تلاش تان را بکنید تا از روابط سمی و ناسالم خودتان را نجات دهید. افراد زیادی، به خصوص در محیط کار و دامنه دوستان تان، در اطراف تان هستند که قابل اعتماد نمی باشند. اگر بتوانید آنها را تشخیص و از زندگی تان دور کنید، فضا برای دوستی های پایدار و سالم بازتر خواهد شد. اگر هم در رابطه ای عاشقانه به سر می برید، سال خوبی در انتظارتان خواهد بود، از این جهت که رابطه ای عمیق تر را تجربه خواهید کرد. افراد مجرد هم از تنهایی خود ناراحت نباشند. خودتان را برای شروع یک رابطه عاشقانه آماده کنید.
    مهر
    شما در سال ۲۰۱۷ خیلی به فکر روابط عاشقانه تان نخواهید بود. به جای آن دوست دارید که تمرکزتان را بر کارهایتان بگذارید. دوستان تان نیز از این مسئله که شما خیلی در دسترس شان نیستید، شاکی می شوند.  از طرف دیگر، روحیه حساس شما باعث شده که به هر کسی اعتماد نکنید و جز افراد مورد اعتمادتان، دیگران را به حریم خصوصی تان راه ندهید. اما این را هم به یاد داشته باشید که بدون شریک زندگی، ممکن است همه چی برایتان پس از مدتی کسل کننده شود. پس تمام درهای پیش رویتان را نبدید.
    title=سال
    طالع بینی و فال عاشقانه سال ۲۰۱۷/فال عاشقانه
    آبان
    اگر مجرد هستید، سال ۲۰۱۷ سالی پر از دیدارهای عاشقانه برایتان خواهد بود. اعتماد به نفس بالای شما، افراد زیادی را به سمت تان جذب می کند که از میان آنها می توانید فرد ایده آل خود را بیابید. اگر هم متاهل هستید، از سمت شریک زندگی تان علاقه زیادی را برای رابطه تان خواهید دید که به شما انگیزه لازم را برای بهبود پیوندتان می دهد. در این سال کمتر به نظرات دیگران و بیشتر به مراد دلتان در تصمیم گیری های جدید تکیه کنید.
    آذر
    شما در سال ۲۰۱۷ به مقدار زیادی تحت تاثیر نظرات و پیشنهادات اطرافیان تان قرار می گیرید که بر رابطه عاطفی تان نیز تاثیر منفی می گذارد. اما باید قضاوت درست را یاد بگیرید. اگر در رابطه عاطفی جدیدی به سر می برید، به فکر راههایی باشید تا شریک زندگی تان را متاثر کند. آنچه مهم است، نه مادیات بلکه معنویات است. اگر هم مجرد هستید، دیگر تنها نخواهید ماند. به زودی فردی را ملاقات می کنید که زندگی شما را از این رو به آن رو می کند.
    دی
    سال ۲۰۱۷ سالی پر از عشق و عشقی برایتان است. اگر در رابطه عاطفی بلند مدتی به سر می برید، رابطه تان مستحکم تر از قبل خواهد شد و همین موضوع شادی زندگی شما را چند برابر خواهد کرد. مشکلاتی را که به تازگی با آنها دست و پنجه نرم می کنید نیز تماما حل خواهند شد. شما فرد لجبازی هستید اما بهتر است در سال پیش رو اشتباهات تان را بپذیرید و سعی کنید که از خودتان شریک ایده آل تری برای رابطه بسازید. در این صورت نیز اطرافیان تان دید مثبت تری نسبت به شما خواهند داشت.
    title=سال
    طالع بینی و فال عاشقانه سال ۲۰۱۷/فال عاشقانه
    بهمن
    اگر مجرد هستید، یک رابطه عاطفی خوب را آغاز خواهید کرد که همان گونه که می خواستید، رابطه ای بلند مدت برایتان خواهد بود. درست است که تا به حال رابطه های بلند مدت را تجربه نکردید اما سال ۲۰۱۷ وارد رابطه ای جدی خواهید شد و در نهایت به مراد دلتان می رسید. کلید موفقیت شما در این سال جدیت در تصمیم گیری هایتان است. حتی رابطه شما با خانواده تان نیز نزدیک تر از قبل می شود. اگر هم متاهل اید اما تا به حال فرزندی نداشته اید، سال ۲۰۱۷ زمان خوبی برای این تصمیم بزرگ است.
    اسفند
    سال ۲۰۱۷ سالی پر از احساس برای اسفندی ها خواهد بود. در روابط عاطفی شما تغییرات محسوسی رخ خواهد داد. اگر مجرد هستید و فردی را زیر نظر دارید، از تصمیم تان عقب نکشید و پا پیش بگذارید. گشاده رو و صادق باشید تا دیگران نیز جذب تان شوند. اگر هم در رابطه ای هستید، در این سال تمام تلاش خود را بکنید تا رابطه ای مستحم تر بسازید. روحیه مثبتی که از رابطه تان به دست خواهید آورد، بر دیگر زمینه های زندگی تان نیز تاثیری مثبت خواهد گذاشت.
    منبع:برترین ها
    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های زبان اصلی تمدن امریکا
  • خرید کتاب های زبان اصلی علوم اجتماعی
  • دانلود منابع مرجع طیف بینی
  • خرید کتاب زبان اصلی آمار زیستی
  • کتب کتابخانه زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ورزش های رزمی
  • خرید کتاب های میکرب شناسی از آمازون
  • خرید کتاب سازمان و پردازش داده ها زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی مدیریت سیستم
  • منابع اورجینال فنگ شویی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>