• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار چهره ها » آیا امیر نوری واقعاً در فلوجه است؟

    آیا امیر نوری واقعاً در فلوجه است؟

    آیا امیر نوری واقعاً در فلوجه است؟

     

    امیر نوری در فلوجه

    امیر نوری به موازات حضورش در تلویزیون در فیلم‌های سینمایی هم به ایفای نقش‌های مکملی می‌پرداخت که نیاز به قدری نمک و شیطنت تیپیکال داشتند. از «بدون شرح» تا «خوش‌رکاب» و از «موج و صخره» تا «معراجی‌ها» که نوری در آنها بدون تفاوت محسوس مشغول اجرای همان کاراکتر و نقش همیشگی بود. فردی تپل با طنزی بانمک که رفتارها و گفتارش، لبخند را مهمان مخاطبان می‌کند. کارگردانانی که جنس کار او را می‌شناسند هم می‌کوشند با واداشتنش در مسیر بداهه‌گویی لحظات مفرحی را برای اثرشان خلق کنند.

    به گزارش آلامتو به نقل از روزنامه صبح نو؛ همین شمایل تیپیکال است که باعث می‌شود وقتی امیر نوری وارد سینما می‌شود و حتی در تجربه‌ای مانند «دایره زنگی» که توجه منتقدان را برمی‌انگیزد، چیزی ورای همان تصویر تیپیکال ندارد.

    شوخی یا جدی؟

    فلوجه شهری تاریخی است در استان انبار عراق در ۶۹ کیلومتری غرب بغداد و در کرانه رود فرات که در ماه‌های اخیر، نامش به دلیل درگیری‌های سنگین با تروریست‌های تکفیری و نیروهای داعش بر سر زبان‌ها افتاده است.

    هرچند ارتش عراق و نیروهای مردمی، این شهر را محاصره کرده و خیابان به خیابان مشغول پاکسازی آن هستند اما با این حال، آزادسازی کامل آن به کندی پیش می‌رود.

    نخستین خبر حضور امیر نوری در فلوجه زمانی منتشر شد که او تصویری از خودش را در صفحه اینستاگرامش قرار داد و در حالی که در کنار پلی ایستاده بود نقل کرد که این پل تا چند روز قبل تحت تسلط نیروهای داعش بوده و اما حالا آزاد شده و به محل ماهیگیری بچه‌های مسلمان مدافع حرم شده است.

    نوری در این متن این عبارت را هم ذکر کره که «اگر شهید شدیم نگید پول گرفتن رفتن»؛ جمله‌ای که در نگارش آن مثل همیشه قدری از آن نمک همیشگی نوری وجود داشت. همین مساله هم باعث شد که بسیاری گمان کنند نوری باز هم شوخی‌اش گرفته و احتمالاً این تصویر، حضور او در پشت صحنه یکی از آثارش در فلوجه است.

    همین گمانه‌زنی بود که باعث شد نوری چند روز بعد مجددا متنی اجتماعی منتشر کرده و بنویسد: «من نه به خاطر عراق، نه سوریه، نه پول، نه عکس، نه کار، نه مطرح کردن خودم، نه برای سیاست، نه تبلیغات، نه یخچال، نه کولر نه… فقط فقط به خاطر ایران و مردمم آمدم، آمدم که از طرف مردم به مدافعان خسته نباشید بگم و دستشونو ببوسم.»

    تصویری که این بار به این متن ضمیمه شده بود، امیر نوری را در کنار علی مشهدی، استندآپ‌کمدین حاضر در فصل قبل «خندوانه» نشان می‌داد. این بار شایعات بر این مبنا شکل گرفت که نوری به همراه مشهدی به فلوجه رفته است. در ادامه اما امیر نوری این شایعه را تکذیب کرد و در شرح این تصویر نوشت: «آن عکس برای این سفر نیست، برای نمایشگاه کتاب غرفه مدافعان حرم بود و آقای مسعودی در این سفر نیستند.»

    آیا واقعاً در فلوجه است؟

    امیر نوری اخیراً یک فایل تصویری از حضور خودش در کنار ادوات زرهی مدافعان حرم را هم منتشر کرده است و باز هم با لحنی که شوخی و جدی‌اش مشخص نیست نوشته: «درسته مدافع خوبی نبودم اما هافبک خوبی هستم. امروز یه توپ زدم ده کیلومتر اونورتر. همین الان از رئال مادرید پیشنهاد دارم.» همین لحن شوخ‌طبعانه این بازیگر بود که باز موجب شد دوباره این شایعه شکل بگیرد که او در حال امتداد دادن به یک بازی خبری و شوخی با مخاطبانش است. آیا امیر نوری به مدافعان حرم پیوسته است؟ آیا او واقعاً در فلوجه است؟ آیا او در حال مبارزه در خط مقدم است؟ آیا امیر نوری در حال ایفای نقش در فیلمی است که داستانش با محوریت مدافعان حرم می‌گذرد؟

    کمی عقب تر از خط مقدم

    پیگیری‌ها حکایت از آن دارد که امیر نوری نه در پشت صحنه یک فیلم است و نه برای بازی در اثر سینمایی یا مستند به فلوجه رفته است. او صرفا در این منطقه حضور یافته تا با حال و هوای زندگی رزمندگان مدافع حرم آشنا شود.

    یکی از کارگردانان سینمای ایران که از دوستان نزدیک امیر نوری است با تایید حضور نوری در فلوجه گفت: «نوری شخصیتی ماجراجو دارد و همین ماجراجویی او را به فلوجه کشانده است. امیر نوری الان در فلوجه است واین کار را شخص خودش انجام داده و نه در قالب یک گروه فرهنگی یا سینمایی. او کنجکاو بود بفهمد در پشت صحنه نبرد علیه داعش چه می‌گذرد این شد که مدافعان حرم پیوست.

    این کارگردان درباره موقعیت جغرافیایی محل حضور نوری بیان داشت: تا آنجا که من می‌دانم وی در خط مقدم نیست و صرفا توپخانه و ادوات زرهی را همراهی می‌کند. مکانی که از نظر جغرافیایی در خط مقدم نبرد با تکفیری‌ها نیست اما فاصله زیادی هم ندارد.

    این ها نقل قول یکی از نزدیکان نوری است برای آشکار شدن تمام واقعیت باید صبر کرد تا چند روزی بگذرد.

     

     

    آیا امیر نوری واقعاً در فلوجه است؟

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • منابع اورجینال کتاب خوداموز
  • دانلود منابع مرجع شبکه
  • هاردکپی کتاب های بهداشت
  • دانلود منابع مرجع انرژی
  • دانلود فایل های زبان اصلی متغیر مختلط
  • کتب حرارت زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب زبان اصلی ریاضیات کاربردی
  • دانلود فایل های زبان اصلی علوم فضایی
  • خرید کتاب های دوره های خلبانی از آمازون
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>