• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار چهره ها » سجاد غریبی با لقب رستم ایرانی برای مدافعین حرم و اعزام به سوریه ثبت نام کرد+ عکس

    سجاد غریبی با لقب رستم ایرانی برای مدافعین حرم و اعزام به سوریه ثبت نام کرد+ عکس

    سجاد غریبی با لقب رستم ایرانی برای مدافعین حرم و اعزام به سوریه ثبت نام کرد+ عکس

    حضرت علی(ع) الگوی پهلوانی‌ و امام حسین(ع) سلطان قلبم است/ اگر لایق باشم «مدافع حرم» می‌شوم

    جوان تنومند ایرانی گفت:برای مدافعین حرم و اعزام به سوریه نام نویسی کردم و حتماً می‌روم و تا جایی که بتوانم از حرمین و کشورم دفاع می‌کنم.

    به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سجاد غریبی یکی از چهره‌های معروف این روزهای شبکه‌های اجتماعی شده است وی که به دلیل اندام تنومند خود تعجب بسیاری را برانگیخته است، علاوه بر طرفداران بیشماری که دارد اندام متفاوتش موجب شده تا شایعات فراوانی نیز پیرامونش شکل بگیرد.

    برخی تصاویر وی را شطرنجی کردند و خبر از دستگیری اراذل و اوباش دادند، برخی نیز تصویر وی را در کنار جلاد داعشی گذاشتند و او را غول داعشی خطاب کردند.

     

    سجاد غریبی با لقب رستم ایرانی برای مدافعین حرم و اعزام به سوریه ثبت نام کرد+ عکس

      سجاد غریبی با لقب رستم ایرانی برای مدافعین حرم و اعزام به سوریه ثبت نام کرد+ عکس

    در این خصوص گفت‌وگوی کوتاهی داریم با سجاد غریبی، این جوان ورزشکار ایرانی:

    سجاد غریبی در خصوص شایعات و سوء استفاده‌هایی که تاکنون از چهره متفاوتش در فضای مجازی و شبکه‌‌های اجتماعی شده است، اظهار داشت: من بغیر از چندماه اخیر که عضو اینستاگرام شدم در فضای مجازی فعالیت چندانی نداشتم یکسری صفحه‌های جعلی به نام من ساخته شد ولی من هیچ واکنشی نسبت به آن نشان ندادم و سعی کردم خودم در فضای مجازی فعالیت کنم.

    وی گفت: یکسری از دوستان خارجی به دلیل تشابه قیافه من را «هالک ایران» لقب دادند؛ برخی از دوستان ایرانی گفتند هالک غولی خشن و وحشتناک است و نباید چنین لقبی داشته باشی؛ منتهی این لقب برای افراد خارج از کشور به عنوان اسطوره مطرح است.

    *تصاویر من به عنوان اراذل و اوباش منتشر شد/برخی خیال می‌کنند من جلاد داعش هستم

    این جوان ورزشکار افزود: در شبکه‌های اجتماعی بعد از اینکه من چند عکس از خود منتشر کردم، چند تا از تصاویر من در صفحه اراذل و اوباش و قانون شکنان منتشر شد. بعد از یکسال افرادی که مرا می‌شناختند به دو دسته تقسیم شدند برخی می‌گفتند وی ورزشکار است و اهل خلاف نیست و دسته دوم گفتند این فرد اراذل و اوباش است.

    غریبی در خصوص انتشار تصاویرش به عنوان اراذل و اوباش بیان کرد: یکسری از کانال‌های تلگرام چهره من را شطرنجی کردند و نوشتند اراذل اوباش معروف ایران دستگیر شده است، من تکذیب کردم و این شایعات تمام شد. بعد از این ماجرا عکس من را در کنار جلاد داعش قرار دادند و این موجب شد تا برخی خیال کنن من جلاد داعش هستم. این درحالی است که من در پست‌های اینستاگرام خود نیز گفته‌ بودم اصلاً به هیچ وجه چنین شایعاتی را باور نکنید.

    *شایعات بیشتر شود شکایت می‌کنم/سرباز کشورم هستم

    وی ادامه داد: در حال حاضر اگر موج شایعات را بیشتر از این ببینم مجبور می‌شوم از راه قانونی وارد شوم و شکایت کنم؛ با اینکه خلاف میل خودم هست و اصلاً دوست ندارم؛ من یک ورزشکار ساده‌ام و برای کشورم مدافع هستم؛ من چه در ایران باشم و یا در خارج از کشور باشم سرباز کشورم هستم و برای کشورم مدافع حساب می‌شوم.

    سجاد غریبی با لقب رستم ایرانی برای مدافعین حرم و اعزام به سوریه ثبت نام کرد+ عکس

    این جوان تنومند ایرانی از علاقه شدیدش از کودکی به اهل بیت(ع) گفت و افزود: حضرت علی(ع) همیشه الگوی پهلوانی من بوده و سلطان عشق و قلب من امام حسین(ع) است؛ چون در کودکی توسط امام حسین(ع) شفا پیدا کردم و اینکه همیشه خادم و از نوکران اهل بیت(ع) هستم.

    *برای مدافعین حرم و اعزام به سوریه نام نویسی کردم/ از حرمین و کشورم دفاع می‌کنم

    وی تأکید کرد: من مسلمان شیعه هستم و با تمام مسلمانان شیعه که ادعای مسلمانی می‌کنند اما حاضر نیستند به کس دیگری کمک کنند مخالفم؛ من همیشه مدافع اهل بیت(ع) و کشورم خواهم ماند. برای مدافعین حرم و اعزام به سوریه نام نویسی کردم و اگر لایق باشم حتماً می‌روم و تا جایی که بتوانم از حرمین و از کشورم دفاع می‌کنم.

    غریبی در خصوص سابقه ورزشی خود گفت: ۹ سال است پاورلیفتینگ را انجام می‌دهم؛ سال ۸۹ بعنوان قوی‌ترین مردان سراب مدال طلا کسب کردم و بعد از یکسری از همین مسابقات ماهیچه پشت پایم پاره و به تجویز پزشک ورزش‌های سنگین برایم ممنوع اعلام شد. سال ۹۳ قصد داشتم وارد مسابقات مردان آهنین بشوم که متأسفانه صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران با مسابقات مردان آهنین خداحافظی کرده است و هیچ چهره‌ای از مردان آهنین نمایش نمی‌دهد.

     
     سجاد غریبی با لقب رستم ایرانی برای مدافعین حرم و اعزام به سوریه ثبت نام کرد+ عکس

    وی در پایان عنوان کرد: من زمان حجمم تا ۱۸۰ کیلو افزایش وزن داشتم منتهی به دلیل ورود به ورزش بوکس و فشاری که به کبد می‌آید وزنم را به ۱۵۵ کاهش دادم.

    سجاد ۲۴ ساله متولد اهواز و بزرگ شده بوشهر است.

     

    سجاد غریبی با لقب رستم ایرانی برای مدافعین حرم و اعزام به سوریه ثبت نام کرد+ عکس

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب زبان اصلی بیوفیزیک
  • خرید کتاب منطق فازی و برنامه های کاربردی زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های فرزندان
  • دانلود فایل های زبان اصلی جراحی پلاستیک
  • خرید کتاب های طب چینی از آمازون
  • خرید کتاب معماری زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی پردازش سیگنال
  • خرید کتاب نورشناسی زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های علوم پایه
  • خرید کتاب های زبان اصلی مدیریت سیستم
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>