• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار اقتصادی و سیاسی » پروازهای چارتری حذف خواهند شد

    پروازهای چارتری حذف خواهند شد

    عابدزاده گفت: شرکت های هواپیمایی باید نسبت به مدیریت فروش با هدف حذف تدریجی پروازهای چارتری کارهای مورد نیاز را انجام دهند

    پروازهای چارتری حذف خواهند شد

    عابدزاده گفت: شرکت های هواپیمایی باید نسبت به مدیریت فروش با هدف حذف تدریجی پروازهای چارتری کارهای مورد نیاز را انجام دهند

    جلسه هماهنگی پروازهای نوروزی

    به نقل از روابط عمومی شرکت هواپیمایی کشوری، علی عابدزاده در جلسه هماهنگی پروازهای نوروزی که با حضور معاون گردشگری شرکت میراث فرهنگی، مشاور وزیر راه و شهرسازی، معاونان و مدیران کل شرکت هواپیمایی کشوری، مقامات قضایی، امنیتی و انتظامی، شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی، مدیران عامل شرکت های هواپیمایی، و نمایندگان شرکت حمایت برگزار شد با بیان اینکه میزان جابه جایی ها در ۱۰ ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد زیاد کردن یافته هست، افزود: با مسئولیت پذیری زیاد تمامی بخش های دخیل در سرویس دهی به مردم در حوزه حمل و نقل هوایی امکان پیشرفت سریعتر و تضمین حرکت به سمت توسعه و تعالی در جهت برآوردن انتظارات مردم میسر است.

    رئیس شرکت هواپیمایی کشوری گفت: شرکت های هواپیمایی مورد نیاز است نسبت به مدیریت فروش خود با هدف حذف تدریجی پروازهای چارتری کارهای مورد نیاز را انجام دهند.

    پروازهای چارتری حذف خواهند شد

    وی افزود: با نگاه جامع به فعالیت های انجام شده است و اینکه یکی از اولویت های مهم شرکت دور کردن پروازها از مخاطرات و تضمین بی خطری در چند روزی که با اوضاع بد جوی مواجه بودیم و با جدیت هم دنبال شده است است نوع نگاه و قضاوت ها نسبت به تلاش بخش هوایی منصفانه تر خواهد شد.

    مرتضی دهقان معاون هوانوردی و امور بین الملل شرکت هواپیمایی کشوری، نیز در پاسخ به بعضی از سوالات مطرح در خصوص منابع فرودگاهی و حقوق مسافران گفت: عدم تناسب زیرساخت ها در بعضی از فرودگاهها، ترافیک با تقاضای پروازی و الزام به استفاده از ظرفیت موجود می تواند باعث بروز نارسایی ها گردد و تلاش ما در شرکت هواپیمایی کشوری پاسخ به مطالبات با همین ظرفیت هاست.

    وی در خصوص ضرورت پاسخگویی براق به مسافران و انتظارات شرکت های هواپیمایی گفت: در این خصوص دستورالعمل حقوق مسافر نیز وظیفه شرکت های هواپیمایی را مشخص کرده است و یقینا پایبندی به شرایط مندرج در دستورالعمل بسیاری از شکایات کم کردن خواهد یافت.

    در این جلسه راهکارهای تسهیل در چگونگی خدمات رسانی به مسافران به خصوص ایام عید و چگونگی برخورد با متخلفان احتمالی در این ایام مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    عابدزاده گفت: شرکت های هواپیمایی باید نسبت به مدیریت فروش با هدف حذف تدریجی پروازهای چارتری کارهای مورد نیاز را انجام دهند

    گردآوری: گروه خبر سیمرغ
    seemorgh.com/news
    منبع: isna.ir

    واژه های کلیدی: شرکت هواپیمایی | چگونگی | مسافران | خبر | اقتصادی |

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتب قوم نگاری زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی مهندسی برق
  • خرید کتاب های زبان اصلی آزمون های کانادا
  • خرید کتاب های دوره های خلبانی از آمازون
  • کتب الگویابی در ساختمان داده زبان اصلی
  • خرید کتاب های ابتدایی از آمازون
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • خرید کتاب های زبان اصلی دینامیک غیر خطی
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • دانلود فایل های زبان اصلی کنترل بهینه
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>