اطلاعیه سایت
تهیهکننده «مالاریا» گفت: توجه بيش از حد به افراد چهره، نشان از تغيير سليقه مخاطبان سينما دارد؛ ولی …
مسعود ردایی تهیهکننده سینما، در خصوص فروش فیلمهای بیکیفیت، به خاطر معروف و صورت بودن سازندگان و عوامل آن، به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت؛ گفت: اين پرسش که جوابش در آن مستتر هست، این روزها به دغدغه سينمای هنری و اجتماعی تبديل شده است است.
وی افرود: توجه بيش از حد به افراد صورت خصوصاً در فيلمهای كمدی و طنز، نشان از تغيير سليقه مخاطبان سينما دارد. مطمئنا چنين است و فكر میكنم دوره آن در آينده نه چندان دور به سر خواهد آمد.
تهیهکننده «مالاریا» بیان کرد: اگر فيلمی با استفاده از بازيگر صورت و تبليغات اغواكننده بتواند خود را به مخاطب تحميل كند، ولی فاقد فيلمنامه و ساختار مناسب باشد، به سرعت دچار افت مخاطب و فروش میشود.
فروش بالای فیلمها به خاطر بازیگران صورت دوامی ندارد
ردایی اذعان داشت: بهتر است مخاطبان سينما با برنامهريزی و تحقيق، نسبت به گزینش فيلم اقدام نمايند و تحت تاثیر جوّ كاذب قرار نگيرند.
ردایی خاطرنشان کرد: البته از فيلم بايد در حد كارهای قبلی سازنده آن انتظار داشت؛ هرچند كه از بازيگران صورت بهره برده باشد.
انتهای پیام/
تهیهکننده «مالاریا» گفت: توجه بيش از حد به افراد چهره، نشان از تغيير سليقه مخاطبان سينما دارد؛ ولی …
ارزیابی تهیهکننده سینما از فروش غیرطبیعی فیلمهای بی کیفیت
واژه های کلیدی: برنامه | مخاطب | سینما | سينما | برنامه | مسعود ردایی | تهیه کننده سینما | فروش فیلم کمدی