• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » افتخار‌هایی که افتخاری از بین برد ، سرمایه‌هایی که خواهان برکناری مدیرعامل استقلال هستند

    افتخار‌هایی که افتخاری از بین برد ، سرمایه‌هایی که خواهان برکناری مدیرعامل استقلال هستند

    این روز‌ها اوضاع کلوب استقلال به شکلی است که هواداران این تیم خواهان برکناری مدیریت کلوب هستند.

    افتخار‌هایی که افتخاری از بین برد ، سرمایه‌هایی که خواهان برکناری مدیرعامل استقلال هستند

    به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان مسئولان باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات امسال هر روز با عكس گرفتن با خريد هايشان پز می دادند. خريد هايى كه افتخارى توفيقش شده است بود و توفيقى افتخار سلفى گرفتنش.

    روز به روز با گذشت وقت و شروع مسابقه های ليگ برتر هفدهم ، ورق برگشت و اندوخته هاى مديريت و سرمربى تك تك مصدوم شدند و هر کدام از آنها نتوانستند کارایی مثبتی را جهت تیم داشته باشند.

    با شروع ليگ و بستن تيم ميلياردى و تمام شدن انتظارهاى منصوريان از خريد بازيكنان و پركردن جاهاى خالى ، هواداران منتظر جبران فصل پیش و نتايج افتضاح ليگ قهرمانان آسيا بودند ولی با شروع فصل و گذشتن از پله ششم مسابقه ها استقلال نتايج ضعيفى كسب كرد و انتظارهاى مديران و هواداران را برآورده نكرد .

    افتخار‌هایی که افتخاری از بین برد ، سرمایه‌هایی که خواهان برکناری مدیرعامل استقلال هستند

    به این ترتیب نه تنها نتیجه های ضعیف جبران نشد بلکه باخت های متعدد باعث شد زخم های هواداران زیاد سر باز کند تا جایی که هواداران آبی پوش خواهان رفتن منصوریان و عوض کردن در کادر مدیریتی شدند.

    شايد بايد مقصر را تمامى افراد آبى هاى پايتخت دانست، به چه دلیل كه از رأس مديريت تا هيئت مديره و سرمربى عملكرد چشم گيرى نداشته اند و بارها اين افراد در رسانه ها عليه يكديگر مصاحبه كردند. مصاحبه هایی که هر کدام باعث می شد آرامش تیم بهم زده شود و در این میان افتخاری هم تلاشی جهت فراهم شدن همدلی میان بعضی از اعضای هیئت مدیره و کادر فنی انجام نداد.

    البته منصوریان هم می‌توانست با درایت زیاد بازیکنانی را جذب کند که به کار استقلال بیایند نه این که خودش را در تنور داغ بازار نقل و انتقالات بسوزاند و بازيكنانى جذب كند كه همه از نظر سنى يا بالا بودند و يا اينكه تجربه مورد نیاز را براى حضور در تيمى بزرگى همچون استقلال نداشتند.

    این روز‌ها اوضاع کلوب استقلال به شکلی است که هواداران این تیم خواهان برکناری مدیریت کلوب هستند.

    این که چقدر منصوریان یا بازیکنان استقلال در این اوضاع مقصر هستند قابل تامل است ،به هرحال منصوریان در گذشته ثابت کرده که می‌تواند تیمش را از شرایط سخت خارج کند. تیم او فصل گذشته شرایطی به مراتب بدتر از اوضاع فعلی را پشت سر گذاشت و در نهایت اين مربى با تيمش نايب قهرمان لیگ شد.

    با این‌ وجود منصوریان این روزها زیر فشار زیاد طرفداران تیم استقلال قرار گرفته و با استرس و بى برنامگى نتوانسته نتايج در خور اين کلوب را رقم بزند.

    كارشناسان و پيشكسوتان استقلال هم تا به امروزعملكرد مدير عامل را ضعيف توصيف كردند و او را عامل باخت و نتيجه نگرفتن مي دانند البته آنها در اين ميان عملكرد سرمربى را هم ضعيف می دانند ولی نه به اندازه افتخارى، به چه دلیل كه او آناليز خوبى براى نقاط ضعف تيم نداشته و شايد با بى برنامگى به همراه توفيقى فقط چشم به گرفتن بازيكن و پر كردن ليست تيم دوخته بوده است.

    ضعف مديريت اين روزها در استقلال بيداد مى كند تا جايى كه جدا از پيشكسوتان صداى نمايندگان مجلس هم در اين باره در آمده هست. مدیریتی که در این برهه زمانی پشت کادر فنی پنهان شده است و از مسئولیت خود در نتیجه های ضعیف تیم شانه خالی کند.

    افتخار‌هایی که افتخاری از بین برد ، سرمایه‌هایی که خواهان برکناری مدیرعامل استقلال هستند

    اگر آبی‌ها ضعف مدیریت داشته باشند، برکناری منصوریان و آمدن سرمربی جدیدی چیزی را عوض کردن نمی‌دهد .بنابراین وزارت ورزش و جوانان باید فکر اساسی جهت صندلی مدیریت استقلال کند تا بیش از این نظاره گر ضعف در این بخض نباشیم.

    ریزش سکو ها ،بدهکاری کلوب و محرومیت و زمین های نا مناسب همه از عملکرد نادرست مدیریت فعلی است .به نظر وقت آن رسیده که مدیران تازه‌نفس با ایده های نو به راس کار بیایند تا بتوانند مسئله های عمیق این کلوب را رفع کنند.

    مديران آبی پوشی كه در نشست ۲ روز گذشته به نوعى منصوريان را تنها تا هفته هفتم ابقا كردند ولی طبق خواسته هايى كه از سرمربى داشتند قرار بود اين مربى تا هفته دهم مسابقه هاى ليگ برتر ماندنى شود نه هفته هفتم !به هر ترتيب در اين ميان برخى مديران با تحمیل کردن یک سری کار ها به منصوریان به سرمربى تيم رو دست زدند.

    این روز‌ها اوضاع کلوب استقلال به شکلی است که هواداران این تیم خواهان برکناری مدیریت کلوب هستند.

    با اين تفاسير كار به جايى رسيده كه مديران استقلال جدا از مصاحبه هایی که علیه یکدیگر می کنند حال به رو دست زدن روی آوردند و عنوان مهم تَر از همه اين مسائل اينكه آن ها نسبت به هشدار هاى كنفدراسيون فوتبال آسيا هم بى تفاوت هستند. افتخاری که از اول ورود به دنبال رقم زدن افتخار برای استقلال بود ولی این مدیر با زیر مجموعه اش به دنبال از بین بردن افتخار های کلوب بزرگی همچون استقلال هستند که ۷۲ سال قدمت دارد و از طرفی حمایت های بعضی باعث شده است تا افتخاری تا امروز در استقلال ماندنی باشد در صورتی که او باید سریع تر از این ها کلوب استقلال را ترک می کرد.

    با وضعيت اين روزهاى استقلال ،صداى همه به ويژه هواداران و مهم تَر نمايندگان مجلس هم در آمده كه به همين منظور هم قرار است هفته آتى نشست مفصلى ميان نمايندگان مجلس با مديريت استقلال برگزار شود تا وضعيت اين تيم مشخص شود به چه دلیل كه طبق اعلام نمايندگان و پيشكسوتان استقلال وضعيت مديريت استقلال كاملا چالش دارد و احتمالا وزير ورزش و جوانان كه گزینش كننده مديران استقلال در ابتدای فصل امسال بوده است در اين مورد تصميم اساسى را لحاظ كند.

    اولیایی مدیر عامل اسبق کلوب استقلال راجع به اوضاع این روزهای این تیم گفت: متعقدم اوضاع بسیاری بدی که این روز ها بوجود آمده باعث ناراحتی و دلخوری هواداران شده است هست. به نظرم افتخاری انقدر باید دلیری و درایت داشته باشد تا خودش کنار برود تا بیش از این به کلوب استقلال لطمه وارد نشود به چه دلیل که این شرایط نه جهت او خوب است و نه استقلال. به این ترتیب افتخاری باید خودش داوطلب شود و کنار برود .

    افتخار‌هایی که افتخاری از بین برد ، سرمایه‌هایی که خواهان برکناری مدیرعامل استقلال هستند

    او ادامه داد:مجمعی که افتخاری را جهت مدیریت کلوب گزینش کرده می بایست هوشیار تر از این عمل می کرد .البته اکنون هم این امکان وجود دارد که جلوی ضرر های وارد شده است به کلوب استقلال را گرفت و دیر نشده است.همه ما در صحبت های خودمان بار ها اعلام کردیم سرمایه های کلوب هواداران هستند بنابراین اکنون وقت آن رسیده که بگوییم سرمایه ها افتخاری را نمی خواهند .سرمایه های کلوب روز به روز تحلیل می روند و عده ی از آنها بی خیال شدند .

    اولیایی بیان کرد :با توجه به اینکه هواداران ،افتخاری را نمی خواهند بنابراین او باید درایت داشته باشد و صحنه را ترک کند و بعد از این اتفاق مجمع طبق وظایفی که دارد جوانانی را که از دل این کلوب بلند شدند و تحصیلات عالیه نیز دارند را جهت مدیریت گزینش کند .درست همانند اعلام دولت و وزیر ورزش و جوانان که باید جهت مدیریت ها از جوانان ها استفاده شود به همین منظور در کلوب استقلال نیز باید این عنوان در دستور کار قرار بگیرد و سن مدیریت پایین آورده شود.

    او افزود: لیست متشکل از ۱۰،۱۵ افراد را دارم که تمامی آنها سابقه بازی در استقلال را دارند و همه از تحصیلات عالیه و زیر ۵۰ سال برخوردار هستند که می توانم آن را نشان دهم تا شرایط فراهم شود این افراد در راس مدیریت قرار بگیرند تا بیش از این به استقلال لطمه نخورد.

    مدیر عامل اسبق استقلال ادامه داد:ایراد گرفتن نمایندگان مجلس هم کار درستی است به چه دلیل که آنها در نظر دارند به وزیر ورزش و جوانان اعلام کنند که در این زمینه بهتر عمل کند و به همین منظور باید نشستی رو در رو میان دو طرفین برگزار کنند تا حرف ها زده شود .اینکه بعضی افراد در اتاق در بسته با وزیر ورزش و جوانان صحبت کنند و توجیه های خود را بیاورند بی فایده است.

    او بیان کرد :فکر می کنم انصاف و وجدان افتخاری باید به او ندا بدهد که هر جه سریعتر صحنه را ترک کند و هر چه به صلاح کلوب و خودش خواهد بود را انجام دهد .از طرفی هیئت مدیره ای به راس کار بیاید که علاقمندی به کلوب در آنها موج بزند و آنها بتوانند در حوزه ورزش فعالیت کنند .

    انتهای پیام/

    عكس هاى جنجالى و پز دادن ها كار دست استقلال داد

    واژه های کلیدی: برکناری منصوریان | هواداران | روز گذشته | استقلال | منصوریان | مدیریت | جوانان | افتخاری | استقلال | مدیریت

    افتخار‌هایی که افتخاری از بین برد ، سرمایه‌هایی که خواهان برکناری مدیرعامل استقلال هستند

    افتخار‌هایی که افتخاری از بین برد ، سرمایه‌هایی که خواهان برکناری مدیرعامل استقلال هستند

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتب فیزیک جو زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • دانلود فایل های زبان اصلی درمان
  • دانلود فایل های زبان اصلی الکترونیک
  • خرید کتاب سخنرانی زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی رمز نگاری
  • منابع اورجینال پیراپزشکی
  • کتب کتابخانه زبان اصلی
  • کتاب های تجارت اورجینال
  • خرید کتاب های زبان اصلی کتب عاشقانه
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>