• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » سرگرمی » بیوگرافی » عكس هاي سلفي و زندگينامه خواننده مشهور و محبوب كشورمان، محمد عليزاده

    عكس هاي سلفي و زندگينامه خواننده مشهور و محبوب كشورمان، محمد عليزاده

    عکس سلفی محمد علیزاده + بیوگرافی محمد علیزاده

    عکس سلفی محمد علیزاده

    عکس سلفی محمد علیزاده + بیوگرافی محمد علیزاده

    عكس هاي سلفي و زندگينامه خواننده مشهور و محبوب كشورمان، محمد عليزاده

    عکس های جدید محمد علیزاده

    عکس های جدید و بیوگرافی محمد علیزاده

    در این قسمت از جزقل برای شما عزیزان عکس سلفی محمد علیزاده + بیوگرافی محمد علیزاده قرار داده شده است .

    عکس های جدید محمد علیزاده

    عكس هاي سلفي و زندگينامه خواننده مشهور و محبوب كشورمان، محمد عليزاده

    عکس های جدید محمد علیزاده

    ((بیوگرافی محمد علیزاده))

    محمد علیزاده، خواننده موسیقی پاپ، آهنگساز، ترانه سرا، ایرانی متولد استان البرز است.
    زندگی شخصی

    محمد علیزاده مجرد است، در ۲۳ دی سال ۱۳۶۰ در اشتهارد کرج به دنیا آمده است.وی در حال حاضر در تهران زندگی می‌کند و برای اولین بار در ۴ سالگی خوانده است.

    تحصیلاتش ربطی به موسیقی ندارد، او مهندس کشاورزی است اما علاقه شدیدی به موسیقی دارد. آنطور که خودش نقل می‌کند در سن ۱۹ سالگی برای اولین بار عاشق شده است و به آن افتخار می‌کند. محمد علیزاده علاقه خاصی به قرآن دارد و سه سال پیاپی مقام اول قرائت قرآن را توانسته کسب کند. وی همچنین دو ترانه فکرشم نکن و جز تو را جزو محبوبترین ترانه‌هایش می‌داند.
    فعالیت هنری

    اولین آلبوم رسمی محمد علیزاده با نام همخونه در سال ۱۳۸۷ منتشر شد که آهنگ و تنظیم این آلبوم توسط امیر حسین سرگزی انجام شده است. این آلبوم دارای شماره مجوز (۴/۴۹۴۲ت) و شماره کتابخانه ملی (۸۹۱۸و) می‌باشد. این آلبوم نتوانست محمد علیزاده را آنطور که باید معرفی کند، چندین سال پس از انتشار این آلبوم که فروش پایینی هم داشت یک آلبوم دیگر از وی با نام سوپرایز در آستانهٔ انتشار قرار داشت که به صورت اینترنتی پخش شد ولی با این حال موفقیت فوق‌العاده‌ای پیدا کرد و جزو بهترین آلبوم‌های موسیقی سال کشور به شمار می‌رفت. آخرین آلبوم محمد علیزاده در نیمه دوم اسفند ماه ۹۱ با نام «دلت با منه» به بازار عرضه شد که فروش بسیار خوبی در بازار موسیقی ایران داشت. در این آلبوم، ترانه‌های آلبوم سورپرایز که به صورت اینترنتی منتشر شده بود نیز قرار داشت.

    وی سال‌های زیادی تلاش کرد تا بتواند در عرصه موسیقی ایران نام آشنا شود. وی مدت‌های زیادی به همراه بسیاری از خواننده‌های مشهور کشور نظیر رضا صادقی در رادیو جوان به اجرای برنامه پرداخته است. اجرای وی در رادیو جوان و آشنایی علیزاده با فرزاد حسنی باعث شد تا او آهنگ «خداحافظ» با شعری از فرزاد حسنی را برای تیتراژ برنامه کوله پشتی در سال ۱۳۸۵ پخش شد.

    محمد علیزاده یکی از پرکارترین خواننده‌هایی است که با صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران همکاری داشته است. از جمله این ترک‌ها می‌توان از ساخت تیتراژ برای برنامه کوله پشتی، سریال سراب، شهر باران ۹۰ و ۹۱، ماه عسل ۸۹، مسابقه قرآنی تسنیم، جشن رمضان ۹۱ و ۹۲، صبحی دیگر، سریال خروس، میشه نگاه کنی و بر آستان جانان و سریال زخم نام برد. این تعداد همکاری با سازمان صدا و سیما ایران در کمتر خواننده‌ای مشاهده شده است با این حال علیزاده بازهم قطعاتی را برای این سازمان در دست تهیه دارد.
    اولین برنامه رسمی

    محمد علیزاده اولین برنامه رسمی اش بر روی صحنه را در بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در سال ۱۳۹۱ برگزار کرد. وی آخرین برگزار کننده کنسرت در سی آمین جشنواره موسیقی فجر در سال ۱۳۹۳ بود که اجرای وی در این جشنواره مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفت. این دومین باری بود که جشنواره موسیقی فجر با کنسرت محمد علیزاده به پایان می‌رسید.عليزاده هم اكنون ركوردار كنسرت هاي ايران است.
    کنسرت

    محمد علیزاده از فعال ترین برگزار کنندگان کنسرت در میان خوانندگان پاپ اهل ایران است. وی فقط در سال ۹۳ بالغ بر ۴۰ اجرای زنده در ده‌ها شهر ایران از جمله تهران، قزوین، لاهیجان، همدان، کیش، زنجان، آستارا، شهریار، آمل، شیراز، گرگان، بوشهر، اراک، کرمان، تبریز، بندعباس، چالوس، ساری، محمودآباد، گنبد و شهرستان شفت داشته است.

    اعضای گروه محمد علیزاده را در کنسرت‌هایش امیرحسین اوویسی (پیانو و سرپرست گروه)، سعید عباسی (کیبورد)، اشکان موسوی (ویولون)، محمد شعبانی (پرکاشن)، علی شهبازی (گیتار الکتریک)، بهمن میرزازاده (بوزوکی)، عظیم روحانی (گیتار آکوستیک)، ایمان ذاکری (درامز)، علی پورنگهبان (گیتار بیس) و اشکان صدیق آذر (سیتی سایزر) تشکیل می‌دهند.

    کنسرت محمد علیزاده بعنوان بهترین کنسرت جشنواره موسیقی فجر ۱۳۹۱ در بخش پاپ انتخاب شد. وی تاکنون هیچ کنسرتی در خارج از کشور نداشته است.
    فعالیت موسیقی

    محمد علیزاده به دلیل توانایی ساخت ملودی و آهنگ و همچنین ترانه سرایی همکاری‌هایی نیز با سایر خوانندگان و فعالان موسیقی ایران نیز داشته است. ساخت قطعه انتظار در آلبوم یاد چشمات از آمین رستمی و قطعه بزار ببینمت در آلبوم دریا از سعید عرب و همچنین قطعه ستاره در آلبوم کما ۲ از حمید عسکری جزو این همکاری‌ها بوده است.

    آهنگ ” با اینکه تنهایی” وی در میان Top10 سایت ترانه ماه به انتخاب کاربران اینترنتی قرار دارد.همچنین ترانه “جز تو” و “خداحافظ” جزو محبوب ترین ترانه‌های وی به انتخاب هوادارانش بوده است.

    ترانه دلنشین شهر باران با صدای محمد علیزاده و ترانه مجید صالحی و ملودی بهنام کریمی و تنظیم بهروز صفاریان در اولین فستیوال تیتراژهای تلویزیونی صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران مقام دوم را از آن خود کرد.

    از جمله انتقاداتی که به این خواننده می‌شود استفاده مکرر از کلمه دل در ترانه‌هایش و غلو در بغض صدایش است که خودش اینگونه پاسخ می‌دهد: «دوست داشتم. دوست داشتم بگویم «دل به دل این دل دل مرده بده، بده دل که بد آورده». همین که شنونده باید به خودش زحمت بدهد و کلنجار برود تا این ترانه را حفظ کند یعنی من برده‌ام. در این آلبوم دوست داشتم در همه قطعات از دل استفاده کنم. حالا دیگران هر چه می‌خواهند بگویند. من تکرار قافیه‌ها را هم دوست دارم مثل اتفاقی که «در این اولین باره» افتاد و من ۹ قافیه شبیه به هم را پشت سر هم تکرار کردم.» وی در ادامه چنین می‌گوید: «هیچ بغض غلو شده‌ای در صدای من وجود ندارد. من از بچگی هم که قاری قرآن بودم با همین صدا می‌خواندم منتهی صدایم پخته نبود»

    عكس هاي سلفي و زندگينامه خواننده مشهور و محبوب كشورمان، محمد عليزاده

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های بیوگرافی
  • خرید کتاب های بیماری های عفونی از آمازون
  • خرید کتاب های زبان اصلی جامعه شناسی
  • خرید کتاب سازمان و پردازش داده ها زبان اصلی
  • کتب خطوط لوله زبان اصلی
  • خرید کتاب پرستاری زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های شغل یابی
  • خرید کتاب های زبان اصلی نقشه کشی
  • قیمت کیندل
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>