• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » دسته‌بندی نشده » احسان علیخانی: چرا بازیگر نشدم؟ + مجری تلویزیون

    احسان علیخانی: چرا بازیگر نشدم؟ + مجری تلویزیون

    اما پس از پخش آیتمی آرش ظلی پور از سیروس مقدم خواست که برای اولین درباره سریال «نرگس» افشاگری کند. آن موضوع هم این بود که گویا در زمان پیش تولید سریال «نرگس» مقدم از احسان علیخانی خواسته بود که به عنوان بازیگر در کارش حضور داشته باشد و ایفای نقش احسان را برعهده بگیرد. علیخانی که از یادآوری این خاطره شوکه شده بود گفت:« یادم می‌آید آن موقع مجری برنامه «صبح آمد» بودم و خودم دوست داشتم که در کار آقای مقدم بازی کنم اما آقای پورمحمدی در آن زمان به من اجازه ندادند که برنامه «صبح آمد» را ترک کنم.»

    احسان علیخانی: چرا بازیگر نشدم؟ + مجری تلویزیوند؟

     

    images (7)

    احسان علیخانی: چرا بازیگر نشدم؟ + مجری تلویزیون

    پنج شنبه نوبت معرفی کاندیداهای مجموعه های نمایشی برگزیده در سال ۹۴ بود. سیروس مقدم یکی از میهمانان «سه ستاره» بود که برای کارگردانی «پایتخت ۴» و «میکاییل» به عنوان کاندیدا پا به این مراسم گذاشته بود.
    او در حرفهایش درباره جایگاه «پایتخت» در کارنامه کاری‌اش گفت:«پایتخت برای من عزیزدردانه است. این نظرسنجی برای من دو لایه دارد یکی اینکه با آن متوجه می‌شوم مردم چه نظری نسبت به کار من و عواملم دارند و لایه درونی اش این است که اگر رای‌ بالا بیاوریم به این معنی است که مردم دوست دارند «پایتخت» ادامه پیدا کند.» احسان علیخانی از او پرسید که چرا «پایتخت۵» را برای نوروز امسال نساختید که این کارگردان در پاسخ به چند دلیل اشاره کرد یکی فیلمنامه و قصه جدید دیگری درخواست مدیران فرهنگی و آورده خوبی که باید برای این قضیه داشته باشند. او همچنین درباره سریال جدیدش به نام «سنگ پا» گفت:«صحبت‌هایی شده که این سریال را برای ماه مبارک رمضان آماده کنیم. محسن تنابنده و خشایار الوند مشغول نگارش فیلمنامه هستند.»
    احسان علیخانی قرار بود در سریال نرگس بازی کند اما…
    اما پس از پخش آیتمی آرش ظلی پور از سیروس مقدم خواست که برای اولین درباره سریال «نرگس» افشاگری کند. آن موضوع هم این بود که گویا در زمان پیش تولید سریال «نرگس» مقدم از احسان علیخانی خواسته بود که به عنوان بازیگر در کارش حضور داشته باشد و ایفای نقش احسان را برعهده بگیرد. علیخانی که از یادآوری این خاطره شوکه شده بود گفت:« یادم می‌آید آن موقع مجری برنامه «صبح آمد» بودم و خودم دوست داشتم که در کار آقای مقدم بازی کنم اما آقای پورمحمدی در آن زمان به من اجازه ندادند که برنامه «صبح آمد» را ترک کنم.»

    مقدم در ادامه حرف او گفت:« حتی آن زمان ما خواستیم یکی دیگر جای آقای علیخانی در آن برنامه بگذارند تا ایشان بتواند همراه ما باشد اما آقای پورمحمدی اجازه نداد. ما می‌خواستیم که اتفاقی مشابه شهاب حسینی در «پلیس جوان» برای احسان علیخانی رخ بدهد اما نشد. من معتقدم او بسیار جذاب و کاریزماتیک است و می‌توانست در بازیگری موفق باشد.» علیخانی در تکمیل حرفهای این کارگردان گفت:« آقای مقدم که واقعاً به من لطف دارند اما من باید از آقای پورمحمدی تشکر کنم که در آن زمان این اجازه را به من ندادند چون الان بعد از سالها می‌دانم که من این کاره نیستم.»
    تعریف های بازیگر از تهیه کننده و برعکس
    لعیا زنگنه به عنوان بازیگر «پشت بام تهران» همراه با تهیه‌کننده از میهمانان دیگر پنج شنبه شب «سه ستاره» بودند. لعیا زنگنه در بخشی از حرفهایش گفت:«من به آقای سعید نعمت الله اطمینان کامل دارم و وقتی ایشان در کاری حضور داشته باشند من خیالم راحت است. در زمان پیش تولید با ایشان گپ زدم مطمئن شدم که این سریال مخاطب خودش را پیدا می کند چون دیدم که از اقشار مختلف بازیگری در این سریال قرار است استفاده شود مثل خانم ثریا قاسمی که واقعا در این کار بی‌نظیر ظاهر شدند.» تقوایی در ادامه حرفهای بازیگر سریالش گفت:« بازیگران این کار همگی عالی بودند و این سریال جزو پربازیگرترین سریال ها بود و همگی فوق العاده بودند و لعیا زنگنه هم که محشر!» علیخانی پس از شنیدن این حرف گفت:«همین که یک بازیگر بعد از کارش یک جایی با تهیه کننده اش چایی بخورد جزو عجایب خلقته و این اتفاق الان درباره شما دو نفر افتاده!» زنگنه در پایان این بخش رو به دوربین از دخترش تشکر کرد و گفت:« یک تشکر از کسی دارم که در جهان هستی به من نزدیک ترین است و آن دخترم است که امیدوارم کوتاهی های من را در طول کارها ببخشد.»
    مازیار میری: امیدوارم دوباره حسن فتحی به تلویزیون برگردد
    تهیه کننده و کارگردان های دو مجموعه «تنهایی لیلا» و «کیمیا» میهمان احسان علیخانی و آرش ظلی پور شدند. در میان این گفتگو مازیار میری کارگردان «گاهی به پشت سر نگاه کن» که با این مجموعه در میان کاندیداهای مجموعه های نمایش سال ۹۴ است روی خط برنامه آمد و گفت:«خیلی خوب است که این اتفاق ادامه پیدا کند. من امیدوارم فضایی بین ما فیلمسازان شکل بگیرد که بتوانیم همه با هم بدون هیچ مشکلی در تلویزیون کار کنیم و مخاطب را راضی نگه داریم.» مهم ترین گفته او در طول این تماس تلفنی برمی‌گشت به آرزوی امیدواری که درباره یکی از چهره های سال ۹۴ داشت. او گفت:« من امیدوارم که شرایطی پیش بیاید تا دوباره حسن فتحی بتواند برای تلویزیون سریال بسازد و کار کند.»
    به خواهر و مادر و عمه و خاله خودتان نگاه کنید نه دیگران
    جواد افشار کارگردان «کیمیا» در پاسخ به سوال علیخانی مبنی براینکه چرا فاز سوم به نسبت ضعیف تر بود ، آیا اواخر کار خسته شده بودید گفت:« نه واقعاً خسته نشده بودیم اما انگار فاز سوم از فاز اول و دوم کاملاً‌جدا و مستقل بود. دوران پختگی کیمیا را سعی داشتیم دنبال کنیم نه آن جور که مخاطبان می‌گویند دوران پیری! ما قرار نبود با گریم کیمیا را پیر کنیم و مخاطبان با این اشتباه است که گریم را ضعیف می‌دانند. الان به خواهر و مادر و عمه و خاله ها نگاه کنید ببینید وقتی به سن چهل و چندسالگی می‌رسند چهره شان چه تغییری می‌کند.» در همین حین علیخانی به شوخی گفت:« البته به خواهر و مادر و عمه و خاله خودتان نگاه کنید نه دیگران !»
    کنایه لطیفی به سیروس مقدم و برزو نیک نژاد
    در میان این گفتگو محمد حسین لطیفی عنوان کرد که چه خوب است به جای ادامه و سری سازی برندهایمان سراغ سوژه های جدید و برندسازی برویم مثل ما که الان به جای دودکش ۲ ، «پادری» می سازیم. موضوعی که باعث شد آرش ظلی پور به درستی درباره آن به نکته ای اشاره کند. این مجری گفت:« البته تا آن جایی که من می دانم شما به این خاطر نتوانستید عنوان «دودکش۲» را روی سریال بگذارید چون صاحب مجموعه های نمایشی تهیه‌کننده‌هایشان هستند و از آنجایی که تهیه‌کننده این سریال عوض شده شما نمی توانید از عنوان «دودکش ۲» استفاده کنید.» لطیفی اما سعی کرد که از کارش دفاع کند و این موضوع را کتمان کرد و درنهایت علیخانی به این بحث پایان داد. در این میان محمدرضا شفیعی نیز توضیحاتی درباره این دو مجموعه ارائه داد.
    قول آزاده صمدی برای کمک به بیماران معتاد
    آزاده صمدی یکی از بازیگرانی است که برای ایفای نقش در «پشت بام تهران» کاندیدای نظرسنجی مردمی «سه ستاره» است. او با حضور در این برنامه و در دفاع از عملکردش در این سریال گفت:«این سریال کار همدلانه ای بود و کار خیلی سختی بود. ما تقریباً ۶ ماه سرکار بودیم و در شرایط سختی فیلمبرداری داشتیم. این یکی از سخت ترین نقش‌های من بود و من از کامنت‌های مردم در اینستاگرام فهمیدم که چقدر از کار راضی بودند.» علیخانی به کارهای خیر آزاده صمدی اشاره کرد و این بازیگر توضیح داد:« برای این سریال به کمپ اعتیاد سر می‌زدم و چند روز پیش دیدم به من پیام دادند که بچه‌ها دلشان برای شما تنگ شده و من رفتم که به آنها سر بزنم. می‌خواهم خواهش کنم که هرکسی هرچقدر که می‌تواند به بیمارانی که دچار اعتیاد هستند و در کمپ‌ها هستند کمک کنند.» علیخانی این قول را از صمدی گرفت که به کمک‌هایش در این راستا ادامه بدهد و از مردم خواست که این بیماران را هرگز قضاوت نکنند.
    به نیت شش تایی ها ، «دردرسرهای عظیم۶» را می‌سازم
    مهران مهام و برزو نیک نژاد کارگردان و تهیه‌کننده دردسرهای عظیم هم آخرین میهمانان «سه ستاره» بودند. علیخانی که هرشب میزبان ستاره‌ها و میهمانان زیادی در «سه ستاره» است در ابتدای بخش آخر گفت:« خب این بخش آخر برنامه امشب است و ما هرشب اینقدر میهمان داریم که به نظرم هرشب داریم «سال تحویل» روی آنتن می‌بریم.» مهام که با هیجان زیادی از مجموعه اش حمایت می‌کرد رو به دوربین گفت:« من از مردم می‌خواهم به ما رای بدهند و عدد شش را به نیت «شش تایی‌ها» ارسال کنید. من هم از این حمایت می‌فهمم که شما سریال را دوست داشتید و تا قسمت ۶ آن را می‌سازم!»

     

     

    احسان علیخانی: چرا بازیگر نشدم؟ + مجری تلویزیون

     

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب های سیستم های اطلاعاتی اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی فناوری اطلاعات سلامت
  • هاردکپی کتاب های تصفیه آب
  • کتب ارتوپد زبان اصلی
  • خرید کتاب های حمل و نقل هوایی از آمازون
  • کتاب های بدون دسته بندی اورجینال
  • خرید کتاب نوسان و موج زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی چشم پزشکی
  • خرید کتاب هنرهای رزمی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی اشپزی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>