• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار گوناگون » سانگ یانگ تیوولی+اشنایی با ویژگی سانگ یانگ تیوولی+عکس

    سانگ یانگ تیوولی+اشنایی با ویژگی سانگ یانگ تیوولی+عکس

    ssangyong-tivoli-officially-unveiled-video_1سانگ یانگ تیوولی+اشنایی با ویژگی سانگ یانگ تیوولی+عکس

    اگر کمی به عقب بازگردیم، نام کمپانی سانگ یانگ شما را یاد چه محصولی می اندازد؟ بله درست است، موسو! شاسی بلند غول پیکری که با موتور و قلب تپنده مرسدس بنز وارد ایران شد و توانست هواداران زیادی را به سوی خود جلب کند.

    باتوجه به بدنامی همیشگی خودروهای چینی و محبوبیت محصولات کره‌ای در کشور ما، در نگاه اول به نظر می‌رسد که سانگ یانگ تیوولی جدی‌ترین گزینه مشتریان برای خرید در بین کراس اوورهای شهری موجود و عمدتا چینی باشد. در این مقاله قصد داریم فاکتورهایی از این خودرو را بیان کنیم که مشتریان را بیش‌تر به سمت خرید تیوولی سوق می‌دهد. پس با چرخان همراه باشید.

    Ssangyongسانگ یانگ تیوولی+اشنایی با ویژگی سانگ یانگ تیوولی+عکس

    ۱- طراحی

    نمای جلوی تیوولی ۲۰۱۶ بسیار زیبا، جذاب و دلنشین است، چراغ‌های مه شکن با طراحی مورب و چراغ‌های جلوی کشیده، چهره زیبا و خشنی را به خودرو هدیه کرده است. طراحی پشت تیوولی به نظر کمی نامتعارف بوده و به زیبایی طراحی جلوی خودرو نیست ولی باز هم نمای خوبی دارد. البته زیبایی یک امر سلیقه‌ای است، اما به طور کلی تیوولی یک خودروی زیبا وجذاب است که ظاهرش تا مدت‌ها شما را خسته نخواهد کرد.

    ssangyong-Tivoli-1-672x420

    ۲- ایمنی

    تیوولی دارای شاسی و بدنه مقاوم و محکمی است. مجموعه کیسه‌های هوای تیوولی شامل دو کیسه هوای جلو، کیسه‌های هوای جانبی برای سرنشینان جلو و عقب و همچنین کیسه‌های هوای پرده‌ای در طرفین می‌شود. همچنین برای این مجموعه کیسه‌هوای زانویی راننده نیز ممکن است در برخی تیپ‌های فول نصب شود. سیستم‌های ترمز ABS و EBD به صورت استاندارد روی تیوولی نصب شده‌اند و این خودرو علاوه بر آن‌ها به سیستم کنترل الکترونیکی پایداری ESP، سیستم کمکی ترمز هیدرولیکی HBA، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی HSA، سیستم فعال ضد واژگونی خودرو ARP و پشت سری‌های فعال شونده در هنگام تصادف مجهز شده است. همچنین این خودرو از سنسور پارک در جلو و عقب و کمربندهای ایمنی با سیستم IsoFix نیز برخوردار است.

    پس تیوولی یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین فاکتورهای خرید، یعنی ایمنی را داراست و می‌تواند نظر خریداران را بیش از پیش به خود جلب کند.

     

    13-2015-ssangyong-tivoli-geneva-1سانگ یانگ تیوولی+اشنایی با ویژگی سانگ یانگ تیوولی+عکس

    ۳- کابین زیبا، راحت و ارگونومیک

    تیوولی دارای طراحی ارگونومی بسیار خوبی است و توانسته جایزه ویژه طراحی ارگونومیک را در بخش صندلی‌ها، از سوی موسسه ارگونومی کره جنوبی کسب نماید. با توجه به این طراحی، شما حس نخواهید کرد که در یکی از کوچک‌ترین کراس اوورها نشسته‌اید. جنس متریال استفاده شده در کابین خودرو خوب است، البته اگر قصد مقایسه آن را با برندهای لوکس نداشته باشید. با این حال، نکته کاملا واضح این است که جنس مواد به کار رفته در تیوولی از خودروهای چینی رقیب به مراتب بهتر است.

    علاوه بر این در روی داشبورد و در فضای اتاق همه اِلمان‌ها نسبتا متناسب بوده و به خوبی در جای خود قرار گرفته‌اند.

    به طور کلی راحتی اتاق، تناسب در طراحی و کیفیت خوب یکی از ارکان اصلی خرید خودرو است که تیوولی در این زمینه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

    SsangYong_Tivoli_EX_7

    ۴-تجهیزات و امکانات مناسب

    این خودرو مجموعه کاملی از آپشن‌ها و امکانات را برای یک خودروی خانوادگی در اختیار شما قرار می‌دهد. از جمله امکانات تیوولی می‌توان به سانروف، صقحه نمایشگر بزرگ با قابلیت انتخاب ۶ رنگ، تنظیم سیستم کروز کنترل و سیستم صوتی از روی فرمان، سیستم صوتی و مالتی مدیای کامل با ۶ بلندگو، گرمکن صندلی و فرمان (آپشن)، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، رینگ‌های اسپرت ۱۶ یا ۱۸ اینچی و چراغ‌های روز اشاره کرد. اما تیوولی امکانات قابل توجهی هم دارد که یکی از آن‌ها سیستم ورود و استارت بدون کلید موسوم به Smart Key System است. علاوه برآن می‌توان به نمایش مصرف سوخت، شماره دنده در مدل اتوماتیک و از مهمتر جهت چرخش چرخ‌ها بر روی نمایشگر این خودرو اشاره کرد که این آپشن بیشتر بر روی خودروهای لوکس آفرودی دیده می‌شود و بدین صورت است که در سربالایی و سرازیری‌ها و در حالت‌های غیرعادی به شما نشان می‌دهد که با آزاد کردن دنده یا فشردن پدال گاز خودرو به کدام جهت حرکت خواهد کرد. این خودرو دارای سیستم تنظیم سه حالت فرمان با قابلیت تعویض دنده‌ها به صورت تیپ‌ترونیک است. این امکانات تیوولی را به راحتی نسبت به رقبای چینی پیش می‌اندازد و چشم خریداران را تا حدودی بر روی سایر رقبا می‌بندد.

    SsangYong-Tivoli-ELX-8

    ۵- موتور و گیربکس با عملکرد مناسب

    این خودرو از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری با ۱۲۸ اسب بخار قدرت بهره می‌برد که با توجه به وزن ۱۳۰۰ کیلوگرمی آن نوید یک خودروی لش و تنبل را می‌دهد! اما عملکرد تیوولی در شتاب و سرعت فراتر از انتظار و نسبتا راضی کننده است که در این موضوع گیربکس اتوماتیک ساخت شرکت AISIN ژاپن نیز چندان بی‌تاثیر نیست!

    2015-ssangyong-tivoli-wallpapers-one-of-the-finest-korean-cars-today-99763_3

    سانگ یانگ تیوولی+اشنایی با ویژگی سانگ یانگ تیوولی+عکس

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی ورزش های رزمی
  • کتب حیوان خانگی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب های زبان اصلی آزمون های کانادا
  • خرید کتاب های دندانپزشکی از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی تاریخ نظامی
  • دانلود منابع مرجع معادلات دیفرانسیل
  • دانلود فایل های زبان اصلی ژورنال های علمی مشهور
  • منابع اورجینال روان شناسی
  • دانلود منابع مرجع سیستم های دینامیکی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>