• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار چهره ها » واکنش هابه درگذشت رضا احدی کاپیتان استقلال / عکس

    واکنش هابه درگذشت رضا احدی کاپیتان استقلال / عکس

    واکنش هابه درگذشت رضا احدی کاپیتان استقلال / عکس
    واکنش ها به درگذشت کاپیتان استقلال + عکس
    واکنش ها به درگذشت کاپیتان استقلال + عکس

    صبح امروز خبر تاثر یرانگیزی دل اهالی فوتبال را به درد آورد . پیشکسوت فوتبال ایران و کاپیتان سابق تیم استقلال پس از طی مدتی بیماری کبدی در بیمارستان ایران مهر درگذشت .به گزارش پارس ناز این پیشکسوت باشگاه استقلال تهران که به دلیل عارضه کبد در بیمارستان بستری بود، امروز دار فانی را وداع گفت.رضا احدی، بازیکن دهه‌های ۵۰ و ۶۰ استقلال بود.

    رضا نداف احدی (زاده ۹ آذر ۱۳۴۱) به رودی فولر ایران مشهور بود.وی سابقه عضویت در تیم‌های فوتبال استقلال تهران و روت‌وایس اسن آلمان را دارد. او از معدود لژیونرهای ایرانی است که در دهه شصت شمسی برای بازی در باشگاهی در آلمان دعوت شد و در لیگ آلمان بازی کرد. احدی همچنین در مدت کوتاهی که سرمربی تیم جوانان استقلال بود فوتبالیست هایی مانند وحید طالب لو، خسرو حیدری و آندرانیک تیموریان را به فوتبال ایران معرفی کرد.

    زمان و مکان برگزاری مراسم تشییع پیکر این مرحوم به زودی از سوی خانواده احدی اعلام می شود.بعد از مدتی کوتاه از بستری شدن در بیمارستان پیشکسوت استقلال این بار برخلاف میادین فوتبال در جنگ با بیماری مغلوب شد تا به دیار باقی بشتابد.

    رضا نداف احدی متولد ۹ آذر ۱۳۴۱ در سن ۵۴ سالگی به دیار باقی شتافت تا جامعه ورزش و فوتبال ایران را با یک شوک بزرگ مواجه کند. پیشکسوت دهه ۶۰ و ۷۰ استقلال تهران که یکی از بهترین های این تیم در مسابقات داخلی و آسیایی بود بعد از مبتلا شدن به بیماری ریه و کبد چند هفته ای در بیمارستان ایران مهر بستری و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت اما تلاش پزشکان برای بهبودی او بی نتیجه ماند و در نهایت صبح امروز این چهره دوست داشتنی دار فانی را وداع گفت.

    احدی علاوه بر پوشیدن پیراهن استقلال و ذوب آهن در فوتبال ایران در دهه ۶۰ به عنوان یکی از لژیونرهای سرشناس فوتبال ایران به باشگاه فوتبال روت‌وایس اسن آلمان پیوست و در لیگ این کشور اروپایی بازی کرد. او که در مربیگری زیاد مورد توجه باشگاه ها قرار نگرفت در مقطعی کوتاه در تیم های پایه استقلال فوتبالیست هایی مانند وحید طالب لو، خسرو حیدری و آندرانیک تیموریان و… را به فوتبال ایران معرفی کرد.

    درگذشت این چهره دوست داشتنی که لقب رودی فولر ایران را یدک می کشید و بازوبند کاپیتانی استقلال را بر بازو می بست با واکنش های متفاوتی از سوی چهره های سرشناس فوتبالی و ورزش کشورمان توام بود که در زیر آنها را می خوانید.

    قلعه‌نویی: رضا مظلوم بود

    امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی و هم‌تیمی رضا احدی در استقلال یکی از اولین کسانی است که دراین‌باره به اظهارنظر می‌پردازد : خبر فوت آقای احدی را الان شنیدم و واقعا غمگین هستم. رضا یک فوتبالیست درجه یک و یک چهره محبوب در استقلال بود که طرفداران این تیم هرگز بازیهایش را از یاد نمی‌برند. من به سهم خودم درگذشت ایشان را تسلیت می‌گویم و برای خانواده‌اش آرزوی صبر می‌کنم.

    پرویز مظلومی: حیف شد

    پرویز مظلومی سرمربی استقلال ضمن ابراز ناراحتی بابت فوت احدی عقیده دارد :جامعه فوتبال باید بیش از این‌ها به احدی بها می‌داد.مظلومی می‌گوید:من از دوران بازیگری رضا احدی در استقلال خاطرات خوبی دارم. ما در مسابقات زیادی و مهمی کنار هم‌بازی کردیم و شکل بازی و البته اخلاق او، وی را در زمره بهترین‌ها قرار می‌داد. روزی که من برای ملاقات با مرحوم احدی به بیمارستان رفتم فکر نمی‌کردم بیماری او چنین شدتی داشته باشد و از این بابت ناراحت هستم، حالا هم خبر فوتش را شنیدم که بیش‌ازپیش من را ناراحت کرد.به نظر من مسئولان ورزش باید مسئولان ورزش قدر احدی را که پیشکسوت موجب و بی‌سروصدا بود را بیشتر می‌دانستند.

    بابازاده : یادت گرامی رفیق

    حمید بابازاده دروازه بان استقلال و هم بازی رضا احدی که از شنیدن درگذشت رفیق قدیمی اش در شوک بود، گفت:« اصلا نمی توانم باور کنم که رضا احدی را از دست دادیم. بازیکن و مردی دوست داشتنی ، آرام و متعصب که همواره یادآور خاطرات خوش برای ما بود. اصلا نمی توانم تصور این اتفاق را بکنم و تنها می توانم بگویم پاشو و باز هم شوت بزن آقا رضا … از آن شوت هایی که در بازی های استقلال می زدی و مانع شکست و توقف تیم محبوبت می شدی درست مثل بازی استقلال با هما در اوایل دهه ۶۰ که ورزشگاه امجدیه را در دقیقه ۹۰ منفجر کردی. روحت شاد و یادت گرامی رفیق و هم تیمی سابق، حیف و صد حیف که کسی قدرت را ندانست».

    حاجیلو: روحت شاد آقا رضا

    اصغر حاجیلو کاپیتان سابق استقلال و هم تیمی رضا احدی در تیم پر ستاره استقلال در دهه ۶۰ بود. حاجیلو بعد از شنیدن خبر درگذشت رضا احدی در حالی که خودش را به سختی کنترل می کند، گفت : حرف خاصی ندارم، درگذشت یکی از با اخلاق ترین بازیکنان ایران را به جامعه فوتبال و خانواده آن مرحوم تسلیت میگویم

    حاجیلو ادامه داد:او یک فوتبالیست خوب و یک فرد با اخلاق بود و متاسفانه خیلی زود ما را ترک کرد.

    شاهرخ بیانی: آسوده بخواب رضای دوست داشتنی

    شاهرخ بیانی هم تیمی رضا احدی هم در واکنش به فوت این چهره گفت:« عادت کردیم قدر پیشکسوتان را ندانیم و این سرمایه ها را به راحتی بسوزانیم.رضا هم یکی از آن سرمایه هایی بود که کسی قدرش را نداست.آسوده بخواب رضای دوست داشتنی، روحت شاد و یادت گرامی».

    احمد رضا عابدزاده:نمی توانم رفتن رضا را باور کنم

    احمد رضا عابدزاده کاپیتان سابق فوتبال ایران با ابراز ناراحتی از فوت رضا احدی برای خانواده آن محروم صبر آرزو می کند عابدزاده که شب گذشته به ایران برگشت بر بالین کاپیتان سابقش در استقلال حاضر شد. او بعد از شنیدن خبر در گشذت رضا احدی گفت: نمی توانم باور کنم او را از دست داده ایم واقعا زود بود.

    تیموریان: از شنیدن این خبر متاثر شدم

    اندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی بعد از شنیدن خبر درگذشت رضا احدی گفت: من واقعا از خبر در گذشت ایشان متاثر شدم و این مصیبت واره را به جامعه ورزش و خانواده محترمشان تسلیت می گویم و برایشان از خداوند متعال آرامش و صبر می طلبم.

    پنجعلی: رضا گل بود

    محمدپنجعلی کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران با ابراز تاسف از فوت رضا احدی در این بازه می گوید: آقا رضا از بهترین بازیکنان استقلال در دهه ٦٠ بود و تماشاگران زیادی برای دیدن بازی او به ورزشگاه می آمدند.متاسفانه فوتبالیست ها بعد از دوران قهرمانی شرایط متفاوتی پیدا می کنندکه درباره رضا احدی هم صدق می کرد. احدی در فوتبال ایران به حقش نرسید و فوت او را به جامعه فوتبال تسلیت می گوییم.

    شاهین بیانی: باور نبودنت سخت است

    شاهین بیانی کاپیتان استقلال در دهه ۶۰ و ۷۰ که سال های خوبی را در کنار رضا احدی گذرانده بود هم از شنیدن خبر مرگ هم تیمی اش ابراز تاسف کرد و گفت:« رضا احدی هم رفت. حالا ما ماندیم و خاطرات خوشی که این مرد محجوب برای مان با پیراهن استقلال به جا گذاشت. باور نبودنت سخته رفیق قدیمی اما سفر سلامت و روحت شاد. ای کاش در این سال ها که زنده بودی و مدام غصه این فوتبال را می خوردی یکی سراغت را می گرفت نه الان که … بگذریم».

    فرکی:تسلیت به جامعه فوتبال

    حسن فرکی مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پیامی کوتاه در گذشت رضا احدی را تسلیت گفت.او گفت: آقا رضا یک فوتبالیست خوب و خاکی از بچه های جنوب شهر تهران بود که سالها مربی تیم های پایه بود. او در دوران فوتبالش بازیکن بی نظیری بود و من از شنیدن خبر فوت او ناراحت شدم واین مصیبت را به جامعه فوتبال تسلیت می گویم.

    حقیقی: خیلی از شنیدن این خبر ناراحت شدم

    رضا حقیقی بازیکن سابق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس بعد از شنیدن خبر درگذشت رضا احدی ابراز تاسف کرد و گفت: از شنیدن خبر درگذشت آقای احدی ناراحت شدم. من نتوانستم به ایشان سر بزنم ولی تلفنی جویای احوال ایشان شدم و فکر نمی کردم که آقای احدی را به این زودی از دست بدهیم. این مصیبت وارده را به خانواده محترمشان و جامعه فوتبال تسلیت می گویم و از خداوند برای آنها در خواست صبر دارم.
    بختیاری زاده: قدر آقا رضا را ندانستیم

    سهراب بختیاری زاده که سال ها پیراهن استقلال را برتن داشت در واکنش به درگذشت رضا احدی گفت:« خیلی متاسف و متاثر شدم از این اتفاق تلخ. رضا احدی یکی از مربیان سازنده فوتبال ایران و استقلال بود که ماحصل زحمات او را در این چند سال دیدیم.من دو هفته قبل هم برای ملاقات او به بیمارستان رفتم و امیدوار بودم که حال ایشان بهتر شود اما متاسفانه امروز شنیدم که به رحمت خداوند رفته اند. قدر آقا رضا را ندانستیم و حالا باید افسوس بخوریم».

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های اختر فیزیک از آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی باستان شناسی
  • دانلود منابع مرجع تغذیه
  • منابع اورجینال نانو تکنولوژی
  • دانلود منابع مرجع انگلیسی
  • کتاب های تجارت اورجینال
  • کتاب های احتمال اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی آزمون های آلمان
  • خرید کتاب زبان اصلی فن آوری
  • خرید کتاب پرستاری زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>