• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار چهره ها » مارال و مونا فرجاد دو خواهر بازیگر / عکس و معرفی

    مارال و مونا فرجاد دو خواهر بازیگر / عکس و معرفی

    مارال و مونا فرجاد چگونه بازیگر شدند؟
    مونا فرجاد در خانواده هنرمندی بزرگ شده است. پدرش جلیل فرجاد از بازیگران پیشکسوت به شمار می رود و خواهرش مارال هم که تنها دو سال از او بزرگ تر است مدتی قبل از او وارد عرصه بازیگری شده. با مونا که این روزها سریال «خاتون» را از شبکه پنج در حال پخش دارد، در مورد تجربه همبازی شدن با خواهرش (مارال)، دوران کودکی و زندگی اش در یک خانواده هنرمند صحبت کردیم.

    مارال و مونا فرجاد چگونه بازیگر شدند؟

    وقتی من و مارال در خاتون با هم دوقلو شدیم

    در سریال «خاتون» که این روزها از شبکه پنج پخش می شود من و خواهرم مارال نقش خواهران دوقلو را بازی می کنیم. این موضوع به ما کمک می کرد راحت تر بتوانیم با نقش مان ارتباط برقرار کینم و حس مان واقعی تر شود. از طرفی حضور مارال در طول کار به من دلگرمی زیادی می داد، چرا که او خارج از حس رقابت سعی می کرد، کاری کند که بازی من دیده شود. چنین حسی واقعا من را دلگرم می کرد و باعث می شد با انگیزه بیشتری بازی کنم.

    مارال و مونا فرجاد چگونه بازیگر شدند؟

    تجربه زندگی پنج ماهه در اصفهان

    تصویربرداری این کار در شهر اصفهان انجام شد و نزدیک به پنج ماه زمان برد، زندگی در این شهر باعث شد من با نقاط زیبا و فرهنگ شهر اصفهان آشنا شوم. دوری از خانواده و زندگی در یک شهر دیگر، شرایط و سختی های خاص خودش را دارد. هرچند که حضور خواهرم مارال در کنارم باعث می شد حس دلتنگی ام به حداقل برسد.

    دستم شکست

    در سریال «خاتون» در سکانسی من و مارال باید با عجله وارد خانه ای می شدیم. من که جلوتر از مارال بودم داشتم قفل در را باز می کردم که مارال با سرعت به من برخورد کرد همین موضوع باعث شد دستم بشکند و جالب تر این که مارال که فکر می کرد دستم دچار ضرب خوردگی شده، مدام به من می گفت خودت رو لوس نکن. خلاصه از قدیم گفته اند: «هر چه از دوست رسد نکوست.»

    مارال و مونا فرجاد چگونه بازیگر شدند؟

    مثلث نقد

    من و مارال در بازیگری همدیگر را نقد می کنیم؛ بارها پیش آمده که مارال گفته: «مونا مراقب باش غلو نشود!» حتی پدرم هم در این مورد نظر می دهد و به نوعی سعی در رتوش بازی من و مارال دارد. همیشه سعی می کنم گوش شنوایی در مورد نقدهای آنها داشته باشم. چون فکر می کنم کسانی مثل بابا و مارال بدون غرض نقدم می کنند و می دانم که خیر من را می خواهند، آنها نکته هایی را به من می گویند که باعث پیشرفت من می شوند… گرچه نظر من این است که غرض ورزی ها را هم کنار بگذارم، به نظرم باید پتانسیل آن را داشته باشیم که نقدها را بشنویم و بپذیریم و اگر درست باشد خودمان را اصلاح کنیم.

    مارال و مونا فرجاد چگونه بازیگر شدند؟

    با پدر و مادرمان دوستیم

    رابطه بسیار خوبی با پدر و مادرمان داریم و با آنها دوست هستیم. وقتی کم سن و سال بودیم پدرم همیشه به ما می گفت: «اگر بدترین کار دنیا را هم کردید از ما پنهان نکنید و بدانید حتی اگر دعوای تان کنیم در نهایت شما را حمایت خواهیم کرد.» همیشه با آنها راحت بودیم و هرگز اجازه ندادند ترسی وارد قلب و ذهن ما شود. شاید همین صحبت های پدرم باعث شده که من و خواهرم همیشه با پدر و مادرمان صادق باشیم و آنها را مانند دوست، کنارمان داشته باشیم و حرف های مان را صادقانه با آنها مطرح کنیم.

    مارال و مونا فرجاد چگونه بازیگر شدند؟

    دوست دارم نویسنده شوم

    در کنار بازیگری علاقه زیادی به نویسندگی دارم. شاید بخشی از این موضوع به نحوه تربیتم باز می گردد، چرا که پدرم همیشه ما را به کتابخوانی تشویق می کرد. علاقه به کتابخوانی از همان دوران مدرسه جرقه های نویسندگی را در من ایجاد کرد و باعث خوب نوشتن انشاهام شد، وقتی بزرگ تر شدم، مدام از سمت پدر و خواهرم تشویق می شدم که دست به قلم بردارم و فیلمنامه نویسی را تجربه کنم و بالاخره پس از سال ها این اتفاق افتاد و من یک فیلم سینمایی و مینی سریال را نوشتم.

    مارال و مونا فرجاد چگونه بازیگر شدند؟

    من و مارال از هم جدا نمی شویم

    من و خواهرم مارال اکثر اوقات را با هم سپری می کنیم… از دوران بچگی هم همین طور بودیم و با وجود این که اتاق های جداگانه ای داشتیم، اما تصمیم گرفتیم که با هم در یک اتاق باشیم. الان هم بیشترین وقتم را با او می گذرانم.

    در ۳ سالگی بازیگر شدم

    هر دو از کودکی بازیگری را شروع کردیم، اما مارال زودتر از من بازیگری را شروع کرد. من سه ساله بودم که در برنامه ای به نام «بهاران» به کارگردانی پدرم بازی کردم. در آن برنامه که کاری پلاتویی بود، خانم مرجانه گلچین نقش مادر مرا بازی می کردند، سپس در شش سالگی در مجموعه ای به نام «حکایتی و حکمتی» به کارگردانی آقای یاسینی بازی کردم.

    مارال و مونا فرجاد چگونه بازیگر شدند؟

    •    سریال خاتون از ۱۵ فروردین در ۲۷ قسمت هر شب ساعت ۲۰، از شبکه پنجم در حال پخش است. سریالی به کارگردانی «مرتضی آتش زمزم». در این سریال بازیگرانی چون: مریم امیرجلالی، هوشنگ حریرچیان، شهرام قائدی، مجید یاسر، حسن اکلیلی، مهدی باقربیگی، محمد فیلی و مهران غفوریان ایفای نقش می کنند که البته مونا و مارال فرجاد که در زندگی واقعی شان، مارال دو سال از مونا بزرگ تر است، نقش خواهران دوقلو را بازی می کنند.

    •    مونا فرجاد دختر کوچک جلیل فرجاد است و فارغ التحصیل رشته اقتصاد نظری می باشد… وی علاوه بر بازیگری کار دوبله هم انجام می دهد و مارال فارغ التحصیل رشته عکاسی می باشد…

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتب ماهیگیری زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی گواهینامه خلبانی
  • دانلود فایل های زبان اصلی رمز نگاری
  • دانلود فایل های زبان اصلی مدیریت
  • کتاب های بدون دسته بندی اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی نوسازی و طراحی داخلی
  • کتب عمومی زبان اصلی
  • کتب کاراگاه زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی طب داخلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی طب جایگزین
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>