• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » نرم افزار » دانلود برنامه های موبایل » دانلود برنامه اندروید ایرانی بیسفون Bisphone 1.8.0

    دانلود برنامه اندروید ایرانی بیسفون Bisphone 1.8.0

    اپلیکیشن ایرانی جایگزین وایبر و واتس اپ و … !!! | اپلیکیشن ایرانی جایگزین وایبر و واتس اپ و … !!!

    دانلود برنامه مسنجر ایرانی بیسفون Bisphone 1.8.0
      دانلود Bisphone 1.8.0 مسنجر فارسی و ایرانی بیسفون اندروید

    دانلود برنامه اندروید ایرانی بیسفون Bisphone 1.5.3

    اکثر ما روی تلفن هوشمند خود حداقل یک اپلیکیشن پیام‌رسان اینترنتی داریم که با استفاده از آن با دوستان خود  مکالمه کرده و حتی عکس و ویدئو به اشتراک می‌گذاریم. این اپلیکیشن‌ها ابزارهایی برای چت و گفتگو با دوستان هستند، ولی در کشور ما به دلیل محدودیت‌هایی که بر روی شبکه‌های اجتماعی بزرگ اعمال شده، کاربران سعی می‌کنند با تشکیل گروه‌های مکالمه جای خالی شبکه‌های اجتماعی را در اپلیکیشن‌های پیام رسان پر کنند. حتی برخی از این اپلیکیشن‌ها امکاناتی اجتماعی‌تر را ارائه داده‌اند تا بتوانند تا حدی جای شبکه‌های اجتماعی را بگیرند.

    اما در بین این اپلیکیشن‌های پیام‌رسان بد نیست نگاهی هم به برخی نمونه‌های ایرانی بیاندازیم. یکی از این اپلیکیشن‌ها بیسفون نام دارد. بیسفون یک پیام‌رسان بسیار جذاب و پیشرفته است که به دور از اغراق می‌تواند تنه به تنه نمونه‌های خارجی زده و با آنها رقابت کند.

    اپلیکیشن بیسفون، یک پیام رسان ایرانی است که همه اصول طراحی و توسعه یک اپلیکیشن خوب را رعایت کرده و در سطح استانداردهای جهانی ساخته شده است. چیزی که بیسفون را از نمونه‌های خارجی متمایز می‌کند، استیکرهای بسیار جذاب و بومی آن است.

    ساختار رابط کاربری این اپلیکیشن تفاوت خاصی با نمونه‌های خارجی ندارد ولی از نظر طراحی با یک اپلیکیشن زیبا و مدرن روبرو هستیم که بر پایه اصول طراحی UI توسعه داده شده است. توصیه می‌کنیم که حتما بیسفون را امتحان کنید و به استیکرهای آن نگاهی بیندازید.

    رنگ های زنده، چیدمان منظم اجزای صفحه، آیکن های مناسب، جلوگیری از به کارگیری جزئیات و شلوغی و همچنین فونت مناسب از جمله نقاط قوتی هستند که می توانیم برای بیسفون نام ببریم.

    در مورد نرم افزار:

    محیط کاربر بسیار ساده و عالی که کاربرپسند است و البته کارآمد، یکی از مهمترین ویژگی هایی است که اپلیکیشن بیسفون از آن برخوردار می باشد. نرم افزار بیسفون از نظر استاندارد جهانی تا حد زیادی برابری می کند و میتوان امتیاز قابل ملاحظه ای به آن اختصاص داد. رنگ بندی نقش مهمی را در این برنامه ایفا می کند؛ رنگ های زنده، چیدمان منظم اجزای صفحه، آیکن های مناسب ، جلوگیری از به کارگیری جزئیات و شلوغی و همچنین فونت مناسب از جمله نقاط قوتی هستند که می توانیم برای بیسفون نام ببریم. البته ناگفته نماند که انتظار میرفت در طراحی قالب گرافیکی این اپلیکیشن اندرویدی از زبان فارسی هم پشتیبانی می شد که امیدوار هستیم در بروز رسانی های بعدی این قابلیت به برنامه اضافه شود که آن هم به دلیل انتشار برنامه در سطح جهانی میباشد. در چنین نرم افزار های حجم اشتراک گذاری فایل ها و گفتگو ها بسیار زیاد است و جابجایی سریع بین صفحات و استفاده راحت از امکانات موجود حرف اول را می زند که بیسفون توانسته است به خوبی از پس این موضوع بر آید و به راحتی و تنها با یک کلیک از سربرگی به سربرگ دیگر برود، که از دیگر ویژگیهای بیسفون است. هرچند به نظر میرسد که در پیاده سازی این برنامه از نمونه های خارجی الگو برداری شده است اما این موضوع را باید درنظر گرفت که سازماندهی همه امکانات و قابلیت ها در کنار هم به نحوی که بدون مشکل بوده و کارایی لازم را داشته باشد، کار چندان ساده ای نیست.

    چگونه از بیسفون استفاده کنیم؟

    ابتدا نسخه آیفون یا اندرویدی بیسفون را نمایید و بر روی دستگاه خود نصب کنید. بعد از نصب نرم افزار را اجرا کنید. بعد از اجرا شما لگوی نرم افزار را مشاهده می کنید. بعد از چند ثانیه به شما خوش آمد گفته می شود و از شما خواسته می شود نرم افزار را استارت نماید.

    در مرحله بعدی شما باید شماره خود را وارد برنامه کنید و شماره خود را کانفینگ کنید تا برنامه به شما اجازه دهد از امکانات آن استفاده کنید. پس از وارد کردن شماره کد تایید برای شما ارسال می شود و می توانید وارد نرم افزار شود و از محیط زیبا و زنده برنامه استفاده کنید.

    بخش اول برنامه فوق مربوط به فهرست مخاطب ها می شود که امکاناتی از قبیل افزودن مورد جدید و جستجو برای آن پیش بینی گردیده است. علاوه بر این می توانید با رفتن به قسمت تنظیمات، از چهار طریق دوستان خود را به بیسفون دعوت کنید. انتخاب تصویر پروفایل و عملیاتی همچون بروزرسانی لیست مخاطبین، حذف تاریخچه مکالمات و غیرفعال کردن حساب کاربری نیز در این قسمت قابل انجام خواهد بود. حال اجازه دهید تا قابلیت های اصلی بیسفون را نام ببریم. ارسال صدا، تصویر، ویدیو(از گالری یا دوربین) و مکان فعلی بر روی نقشه، برقراری تماس صوتی، استیکرهای متنوع با امکان دانلود و همچنین به اشتراک گذاری، حذف و ارسال پیام به دیگران از جمله این امکانات هستند. غیر از این موارد باید به قابلیت هایی همچون نمایش اعلان هنگام دریافت پیام و یا تشخیص موفقیت آمیز بودن ارسال نیز اشاره کنیم. همانطور که می بینید همه چیز برای گفتگوی کاربران با یکدیگر آماده و مهیا شده است هرچند کمبودهایی مانند ارسال مجدد پیام یا حذف پیام های هر مخاطب به صورت جداگانه به چشم می خورد.

    برخی از ویژگی های برنامه بیسفون اندروید :
    – با دوستان و آشنایان خود از پیام‌های متنی و چندرسانه‌ای، گروه‌ها و تماس‌های اینترنتی به صورت کاملا رایگان، نامحدود و با کیفیت بالا لذت ببرید.
    – نیازی به اضافه کردن دوستان خود ندارید، تمام دوستان شما که از بیسفون استفاده می‌کنند، به طور خودکار در لیست ارتباطات شما اضافه خواهند شد.
    – به راحتی دوستان خود را دعوت کنید تا به بیسفون بپیوندند.
    – پیغام‌های آفلاین بفرستید، بیسفون پیام‌های شما را وقتی دوستانتان دوباره آنلاین شوند، به مقصد می‌رساند.

     

    آخرین تغییرات برنامه:
    • تغییر وویژگی های مدیریت گروه چند مدیره
    • رفع مشکلات

     

     

    برای دانلود کلیک کنید | حجم : ۱۸.۷MB

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های ابتدایی از آمازون
  • خرید کتاب های زبان اصلی عمران
  • دانلود فایل های زبان اصلی ترکیبیات
  • خرید کتاب زبان اصلی علم
  • هاردکپی کتاب های زمین شناسی
  • دانلود فایل های زبان اصلی باستان شناسی
  • کتب فولکلور زبان اصلی
  • خرید کتاب های گوارش از آمازون
  • دانلود منابع مرجع هنر ارتباطات
  • منابع اورجینال روان شناسی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>