• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » کی‌روش تابوی بازیکن‌سالاری را شکست ، آدم های نمک نشناس و بخیلی در فوتبال کشو

    کی‌روش تابوی بازیکن‌سالاری را شکست ، آدم های نمک نشناس و بخیلی در فوتبال کشو

    سرمربی تیم ملی | دیدار تدارکاتی | کارلوس کی روش | برنامه ریزی | سردار آزمون | جام جهانی | فوتبالیست | فوتبال | برنامه | قرارداد | ایران

    کی‌روش تابوی بازیکن‌سالاری را شکست ، آدم های نمک نشناس و بخیلی در فوتبال کشو

    امیرحسین اصلانیان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان راجع به طولانی شدن بحث تمدید قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال ایران در فاصله حدود ۵ ماه تا شروع جام ملتهای ۲۰۱۹ امارات بیان کرد: شاید پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تعداد انگشت شماری از اهالی فوتبال کشور عزیزمان ایران از تیم ملی و کارلوس کی روش حمایت می کردند. هر لحظه از مسئولان فدراسیون درخواست کرده ام با توجه به نظم و دیسیپلینی که کی روش در تیم ملی کشور عزیزمان ایران به وجود آورده باید به سرعت قرارداد او تمدید شده است و برنامه اردوها و بازی های تدارکاتی جهت جام ملتهای آسیا هماهنگ شود.

    موانع تمدید قرارداد کی روش منجر به از بین رفتن وقت تیم ملی می شود

    او ادامه داد: مسدود شدن حساب کی روش در سوئیس باعث شده است فدراسیون فوتبال نتواند طلب ۷۰۰ هزار دلاری این مربی را پرداخت کند. این اتفاق ها باعث می شود وقت را از دست بدهیم.

    ما درگیر تمدید قرارداد کی روش هستیم ولی حریفانمان جهت قهرمانی در جام ملت ها برنامه ریزی می کنند

    اصلانیان با اشاره به برنامه ریزی حریفان تیم ملی در جام ملتهای آسیا اظهار داشت: رقیبان ما با بهره مندی از برنامه ای دقیق و منابع مالی مناسب بدون اینکه مسئله مالی داشته باشند مشغول از بین بردن نقاط ضعف و تجهیز نقاط قوتشان هستند ولی ما همچنان درگیر بحث تمدید قرارداد کی روش هستیم. حتی وظیفه سوپرجام هم با وجود اعلام شدن رای کمیته انضباطی مشخص نیست و حتی من شنیده ام وزارت ورزش درخواست کرده است جهت ایجاد نشدن اغتشاش بین هواداران ۲ تیم استقلال و پرسپولیس، فعلا شرکت لیگ از اهدای جام به پرسپولیس خودداری کرده و در صورت امکان این بازی را در تاریخ دیگری برگزار کند. به علت همین بحث مسائل دولتی و اینکه نمی توانیم با هیچ فرد یا نهادی معامله دلاری انجام دهیم، عنوان تمدید قرارداد کی روش طول کشیده هست.

    کی‌روش تابوی بازیکن‌سالاری را شکست ، آدم های نمک نشناس و بخیلی در فوتبال کشو

    مدعی دانستن کشور عزیزمان ایران جهت قهرمانی در جام ملت ها نگاهی خوش بینانه است

    مهاجم اسبق تیم پرسپولیس گفت: اگر فدراسیون زمینه تمدید قرارداد کی روش را فراهم نکند، اوضاع تیم ملی بدتر می شود چراکه مربی تازه تا بخواهد خودش و بازیکنان تیم ما را بشناسد، وقت می برد و شک نکنید کشور عزیزمان ایران در امارات نتیجه نمی گیرد. با شرایط فعلی باید خیلی خوشبین باشیم که تیم ملی را مدعی قهرمانی جام ملت ها بدانیم.

    افرادی که کشور عزیزمان ایران را قهرمان قطعی جام ملت ها مطرح می کنند، یا فوتبال نمی فهمند یا با کی روش دشمنی دارند

    او اظهار داشت: هرکسی هم که می خواهد بحث را به سمتی پیش ببرد که تیم ملی با هدایت کی روش باید در این مسابقه ها قهرمان شود، یا فوتبال را نمی فهمد یا با این مربی دشمنی دارد. شاید هم آنها فوتبال بازی نکرده اند که می گویند تیم ملی بدون برنامه ریزی و با از دست دادن وقت باید جام قهرمانی را بالای سر ببرد. همین الان هم اگر کی روش قراردادش را تمدید کند بازهم تیم ما نسبت به سایر مدعیان عقب است و به نوعی جام ملت های امارات را از دست داده ایم.

    درنظر گرفتن دیدارهای تیم ملی در جام جهانی به عنوان بازی های تدارکاتی خاص جام ملت ها تاسف آور است

    اصلانیان با اشاره به لزوم فراهم کردن بازی های تدارکاتی مناسب جهت تیم ملی جهت زیاد کردن شانس موفقیت در جام ملت های آسیا گفت: تاسف آور است که مسئولان فدراسیون فوتبال و ورزش کشور عزیزمان ایران به نوعی ۳ بازی تیم ملی در جام جهانی برابر تیم های بزرگ دنیا را به چشم دیدارهای تدارکاتی مناسب جهت جام ملت های آسیا می دیدند. این شکل برنامه ریزی بامزه است که بخواهیم به بازی برابر بزرگان جهاندر جام جهانی به چشم دیدار تدارکاتی نگاه کنیم. هرچه هم روند تمدید قرارداد کی روش و گزینش حریف جهت برگزاری بازی های دوستانه طول بکشد از هدفمان جهت قهرمانی در جام ملت ها دورتر می شویم.

    سرمربی تیم ملی | دیدار تدارکاتی | کارلوس کی روش | برنامه ریزی | سردار آزمون | جام جهانی | فوتبالیست | فوتبال | برنامه | قرارداد | ایران

    گزینه سازی مهدی تاج جهت کی روش بی معنی است

    او در پاسخ به این پرسش که با توجه به ایجاد شور و نشاط ملی به علت درخشش شاگردان کارلوس کی روش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، آیا درخواست این مربی جهت دراختیار گرفتن تضمین از فدراسیون فوتبال نسبت به تامین بودجه ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار دلاری جهت برگزاری اردوهای آماده سازی و بازی های تدارکاتی پیش از جام ملتهای آسیا منطقی است یا خیر، گفت: این درخواست منطقی است و فدراسیون هم باید هر چه سریع تر برنامه های کی روش را هماهنگ کند. البته شاید فدراسیون چندان به اینکه به صورت قاطعانه بگوید کی روش، سرمربی تیم ملی در جام ملت های آسیا است تمایلی ندارد. بی معنی است که مهدی تاج در این وقت محدود باقی مانده تا جام جهانی می گوید«اگر کی روش نشد با گزینه های دیگر توافق می کنیم»

    مربی خارجی بزرگ جهت فعالیت در فوتبال کشور عزیزمان ایران باید پوست کرگدن داشته باشد

    کارشناس فوتبال کشور عزیزمان ایران با اشاره به سختی فعالیت در فوتبال کشور عزیزمان ایران جهت مربیان بزرگ خارجی گفت:کدام مربی خوب در دنیا بدون کار است که منتظر پیشنهاد فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران باشد. با این اوضاع فوتبال ایران، یک مربی خارجی باید پوست کرگدن داشته باشد که در فوتبال کشورمان کار کند. کی روش بعد از هفت سال با شرایط فوتبال کشور عزیزمان ایران انس گرفته است.

    کدام مربی بزرگی جز کی روش قبول می کند در تیمی کار کند که پیراهن تولیدی شیراز را به عنوان پیراهن آلمانی به بازیکنانش قالب می کنند

    اصلانیان افزود: از آن دوره ای که پیراهن تیم ملی را در شیراز می دوختند و به عنوان برند خارجی و آلمانی به فدراسیون قالب می کردند و بازیکنان هم آنها را می پوشیدند مدت زیادی نگذشته هست. کیفیت این لباس ها به حدی فاجعه بود که فدراسیون مجبور شد از آدیداس لباس بخرد. تنها تیم جام جهانی بودیم که به جای دریافت پول از شرکت های تولید کننده البسه، پول دادیم و لباس های آدیداس را خریدیم. این مسائل خیلی بد است.اگر دقت کنید در جام جهانی ۱۹۹۸ و ۲۰۰۶ شرکت پوما جهت اینکه تیم ما از لباس هایش استفاده کند به فدراسیون پول داد. با این اوضاع کدام مربی بزرگی قبول می کند جای کی روش به کشور عزیزمان ایران بیاید؟

    او راجع به اینکه فدراسیون فوتبال جهت قطعی کردن تمدید قرارداد کارلوس کی روش باید چه راهکاری در نظر بگیرد، گفت: حدود یک ماه است که با نزدیکان کی روش در کشور عزیزمان ایران صحبت می کنم و آنها تنها نسبت به این امر ابراز امیدواری می کنند. فدراسیون همچنان در حال مذاکره است و شاید مجبور شود جهت پرداخت دستمزد کی روش از یورو استفاده کند تا به نوعی راه جهت ادامه همکاری میسر شود چراکه نمی توانیم با دلار دستمزد او را بدهیم.

    برخی منتقدان به کی روش حسودی می کنند

    اصلانیان درمورد ایراد گرفتن بعضی منقدان نسبت به فوتبال دفاعی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: به نظرمن عالی ترین گزینه جهت تیم ملی در جام جهانی همین متمرکز بازی کردن در فاز دفاعی بود. هرکسی می خواهد به این امر ایراد بگیرد یا به کی روش حسودی می کند یا مانند مردم عادی انتظار بی جایی از تیم ملی دارد.

    کی‌روش تابوی بازیکن‌سالاری را شکست ، آدم های نمک نشناس و بخیلی در فوتبال کشو

    ژوزه مورینیو هم با سبکی مشابه سبک کی روش ۲ بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد

    او افزود: هر تیمی به تناسب ابزارهایی که در اختیار دارد، فوتبال بازی می کند. نمی توانیم به سیستم کارلوس کی روش ایراد بگیریم چراکه ژوزه مورینیو هم با همین سبک ۳ گانه را با اینترمیلان ایتالیا به دست آورد. با پورتو قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و در تیم هایی مانند منچستریونایتد، چلسی و رئال مادرید که به مراتب بازیکنان باکیفیت تری از تیم ملی کشور عزیزمان ایران دارند به موفقیت رسید و عناوین متفاوت را درو کرد.

    انصاری فرد، طارمی و آزمون جهت تیم ملی از سه مهاجم برتر دنیا زیاد کارایی دارند

    او ادامه داد: اگر از تمام اهالی فوتبال راجع به عالی ترین مهاجم دنیا بپرسید پاسخ می دهند رونالدو، نیمار یا مسی. اگر یکی از این بازیکنان را به تیم ملی کشور عزیزمان ایران می دادند تا آنها را جایگزین سردار آزمون، مهدی طارمی و کریم انصاری فرد کنیم با توجه به سبک بازی تیم ملی شک نکنید بازیکنان خودمان کارایی بیشتری داشتند چراکه آن ۳ فوق ستاره دنیا فوتبال باید سرجایشان بایستند و توپ بگیرند ولی طارمی، انصاری فرد و آزمون باید در طول بازی بارها ۶۰ متر به عقب می آمدند و در کارهای تدافعی شرکت می کردند. به نظر من کی روش از نیروهایی که در اختیار داشت عالی ترین استفاده را کرد و اگر توپ مهدی طارمی در بازی با پرتغال ۱۰ سانتی متر سمت دروازه بود به عنوان تیم اول گروهمان راهی مرحله بعدی می شدیم.

    آدم های نمک نشناس و بخیل زیادی در فوتبال کشور عزیزمان ایران فعالیت می کنند

    اصلانیان با اشاره به هویت بعضی منتقدان کارلوس کی روش تصریح کرد:خنده دار است که با وجود کسب عالی ترین نتیجه های تاریخ تیم ملی در ادوار جام جهانی با هدایت کارلوس کی روش، همه از این مربی شاکی هستند. متاسفانه در فوتبال کشور عزیزمان ایران آدم های نمک نشناس و بخیلی حضور دارند.

    سرمربی تیم ملی | دیدار تدارکاتی | کارلوس کی روش | برنامه ریزی | سردار آزمون | جام جهانی | فوتبالیست | فوتبال | برنامه | قرارداد | ایران

    منتقد کی روش از وینگو بگوویچ که ارنج چیدن بلد نبود برنامه تمرینی می گرفت

    او افزود: سال ۸۲ که من عضو پرسپولیس بودم یکی از این منتقدان کی روش که اکنون در صفحه اینستاگرامش علیه عملکرد تیم ملی در جام جهانی مطالبی انتشار می کند، شبانه به اردوی تیم ما می آمد و از وینگو بگوویچ که خودش نمی توانست به درستی تیم را ارنج کند برنامه تمرینی می گرفت!

    یک نفر از جایی خط می گیرد تا برانکو مستقیم با کی روش درگیر نشود

    پیشکسوت فوتبال کشور عزیزمان ایران گفت: متوجه می شویم که انتقادهای این فرد از کجا آب می خورد. او فقط می گوید من کنار برانکو، علی دایی و مربیان دیگر کار کردم ولی از جایی خط گرفته تا درگیری کی روش و برانکو به صورت مستقیم بین این ۲ مربی ادامه نیابد. این آقا نمی داند با انجام دادن چنین کاری با تیم ملی مملکتش دشمنی می کند. می خواهم بگویم دوست عزیز علیه تیم ملی کشور عزیزمان ایران چنین کاری نکن.

    کی روش تابوی بازیکن سالاری را در فوتبال کشور عزیزمان ایران شکست

    اصلانیان درمورد اینکه آیا بهتر نبود فدراسیون فوتبال سریع تر قرارداد کی روش را تمدید می کرد، گفت: خودم میل داشتم این کار سریعتر انجام شود و برنامه های تیم ملی روی روال پیش برود ولی مردها متوجه باشید کی روش تابوی بازیکن سالاری در تیم ملی را شکست و دیگر هیچ بازیکنی جرات ندارد درصورت نیمکت نشینی جهت سرمربی قیافه بگیرد.

    کی روش و سردار، دلی از هم حمایت کردند

    او راجع به اینکه بعضی منتقدان اعتقاد دارند کارلوس کی روش با حمایت از سردار آزمون به دنبال خداحافظی او از تیم ملی نشان داد تا حدی از اصول ابتدایی خود مانند برخوردی که با مهدی رحمتی و هادی عقیلی انجام داد، فاصله گرفته هست، گفت: علت خداحافظی سردار با این نفرات قابل قیاس نیست. اگر یادتان باشد پیش از شروع جام جهانی آزمون در مصاحبه ای اعلام کرد هرکسی بگوید کارلوس کی روش دلال هست، شرف ندارد و از بعضی افراد درخواست کرد نمک خوردن و نمکدان شکستن را کنار بگذارند و چوب لای چرخ تیم ملی نگذارند. آزمون از لژیونرهای موفق فوتبال ما است و نیازی هم به حمایت از کی روش ندارد ولی دلی از سرمربی تیم ملی کشورش حمایت کرد و کی روش هم جواب این محبت را از صمیم قلبش داد.

    کی‌روش تابوی بازیکن‌سالاری را شکست ، آدم های نمک نشناس و بخیلی در فوتبال کشو

    چرا قبول نمی کنیم ایفای وظایف تدافعی جهت یک مهاجم بسیار سخت است؟

    اصلانیان افزود: پست بازی من با سردار آزمون مشابه بود و می دانم جهت یک سانتر فوروارد بسیار سخت است در کنار شرکت در امور دفاعی در گلزنی هم موفق باشد. به چه دلیل نمی خواهیم قبول کنیم سیستم بازی تیم ملی این بود ابتدا گل نخوریم و در این اوضاع بازی کردن آزمون در ۲ پست بسیار سخت هست. در همین جام جهانی دیدید مهاجمان بزرگی مانند نیمار، رونالدو و مسی عملکرد ضعیفی داشتند و حتی ۲ بازیکنی که تمام عناوین برترین فوتبالیست سال دنیا در ۱۰ سال اخیر را به خود تخصیص داده شده است داده اند در گل کردن پنالتی هایشان ناکام بودند.

    بهترین تیم تاریخ هم از نظر آقایانی که اسپانیا و پرتغال را ضعیف می دانند، ضعف دارد

    او ضمن انتقاد از افرادی که ادعا دارند گروه کشور عزیزمان ایران در جام جهانی ضعیف بود، گفت: این حرف هم از همان ادعاهای بامزه است که بخواهیم بگوییم اسپانیا و پرتغال با آن سابقه درخشان در فوتبال تیم های ضعیفی بودند. با این حساب برزیل ۱۹۸۲ که طبق نظر بسیاری از کارشناسان عالی ترین تیم تاریخ جام جهانی است هم تیم بسیار ضعیفی بود که در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد.

    سرمربی ژاپن یکی از ضعیف ترین مربیان جام جهانی بود

    اصلانیان با اشاره به ضعف سرمربی ژاپن در جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: درمورد تیم ملی ژاپن هم که با وجود هم امتیاز بودن با کشور عزیزمان ایران به علت دریافت یک کارت زرد کمتر نسبت به سنگال علی رغم تیم ما راهی دور بعدی شد، باید یک توصیه بگویم. اعتقاد دارم سرمربی این تیم یکی از ضعیف ترین سرمربیان جام جهانی بود در غیراین صورت اجازه نمی داد تیمش که بازیکنانی از لیگ های معتبر دنیا را در ترکیب داشت، با وجود ۲ گل برتری از بلژیک به شیوه سامورایی روی دروازه حریف حمله کند و این برتری را با شکست ۳ بر ۲ عوض کردن بدهد. اینجا تفاوت مربیانی مانند سرمربی ژاپن با کی روش مشخص می شود.

    برخی دشمن های کی روش آرزو می کنند با گزینش برانکو جای او به عنوان مربی در تیم ملی فعالیت کنند

    اصلانیان افزود: باید عدالت را نسبت به تیم ملی رعایت کنیم و ببینیم چه کاشته ایم که براساس آن درو کنیم. به نظر من در جام جهانی بیش از چیزی که کاشتیم، درو کردیم. متاسفانه بیش از اینکه به تیم ملی انرژی مثبت تزریق شود، شاهد دشمنی علیه آن هستیم. بعضی از این دشمن ها هم افرادی هستند که آرزو می کنند کی روش از کار برکنار شده است و مربی ای مانند برانکو جانشین او شود تا بتوانند به عنوان کمک مربی در تیم ملی فعالیت کنند.

    انرژی منفی دادن و سمپاشی علیه تیم ملی درست نیست

    او ادامه داد: بعضی هم آرزو می کنند تیم ملی در جام ملتهای آسیا نتیجه نگیرد تا تمام هفت سال و نیم زحمت و موفقیت های کی روش را زیر پرسش ببرند. در آن صورت می گویند این همه هزینه کردیم و در جام ملتها قهرمان نشدیم. به همین علت تا می توانیم کی روش را بکوبیم. اگر بخواهیم با این نظر قرارداد کی روش را تمدید کنیم همان بهتر که چنین کاری انجام ندهیم تا دست کم ارزش او حفظ شود. این همه انرژی منفی دادن به تیم ملی و سمپاشی علیه این تیم به هیچ وجه درست نیست. خودم پیش از جام جهانی در صفحه مجازی ام نظرسنجی ای مبنی بر اینکه آیا موافق نتیجه گیری تیم ملی با کی روش هستید که متاسفانه ۲۳ درصد اعلام کرده بودند اگر او سرمربی است آرزو می کنیم تیم ملی در هر سه بازی شکست بخورد!

    عبارات مهم : سرمربی تیم ملی – دیدار تدارکاتی
    مهاجم اسبق تیم های پرسپولیس و پیکان در آخر گفت: نمی دانم آیا کینه توزی شخصی باید به این حد باشد که بعضی اشخاص مطرح فوتبال مملکت در آستانه مسابقه های جام جهانی آرزوی شکست تیم ملی کشورشان را داشته باشند؟

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: سرمربی تیم ملی | دیدار تدارکاتی | کارلوس کی روش | برنامه ریزی | سردار آزمون | جام جهانی | فوتبالیست | فوتبال | برنامه | قرارداد | ایران

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های متالورژی
  • خرید کتاب زبان اصلی کشتی
  • خرید کتاب سینما زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی خواب هیپنوتیزم
  • دانلود منابع مرجع متالورژی
  • خرید کتاب های دوره های خلبانی از آمازون
  • خرید کتاب های آموزش از آمازون
  • خرید کتاب های واژهنامه از آمازون
  • دانلود منابع مرجع ایمنی و امنیت
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>