• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » جردن باروز آمریکایی مغلوب شد ، ۲ مدال طلا و نقره سهم آزادکاران کشور عزیزمان ایران در پنج وزن نخست جام یاشاردوغو

    جردن باروز آمریکایی مغلوب شد ، ۲ مدال طلا و نقره سهم آزادکاران کشور عزیزمان ایران در پنج وزن نخست جام یاشاردوغو

    مهران نصیری به مدال طلا و مجتبی گلیج به مدال نقره مسابقه های کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه رسیدند.

    جردن باروز آمریکایی مغلوب شد ، 2 مدال طلا و نقره سهم آزادکاران کشور عزیزمان ایران در پنج وزن نخست جام یاشاردوغو

    به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان،مسابقات فینال و رده بندی پنج وزن نخست مسابقه های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه که جزء سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی محسوب می شود، امشب در شهر استانبول ترکیه برگزار شد و در آخر مهران نصیری در وزن ۶۵ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز صاحب مدال نقره شد.

    نتایج کشتی گیران کشورمان در مسابقه های پنج وزن نخست به شرح زیر است:

    جردن باروز آمریکایی مغلوب شد ، ۲ مدال طلا و نقره سهم آزادکاران کشور عزیزمان ایران در پنج وزن نخست جام یاشاردوغو

    در وزن ۵۷ کیلوگرم مهران رضا زاده در دور نخست با نتیجه ۲ بر ۲ احمت پکر از ترکیه را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی برابر ویکی از هند با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست خورد و با توجه به شکست این هندی در دور بعد، رضا زاده از دور مسابقه های کنار رفت و نهم شد.

    در وزن ۶۵ کیلوگرم مهران نصیری در دور نخست با توجه به حاضر نشدن گئورگ کولایف از بلاروس به پیروزی رسید وی در دور بعد نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر آندری سویارد از اوکراین را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، نصیری در این مرحله برابر مسعود نیازی از هلند با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله دولت نیاز بیکوف دارنده مدال برنز دنیا و قهرمان آسیا از قزاقستان را با نتیجه ۵ بر ۳ از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. نصیری در دیدار فینال علی رحیم زادا از آذربایجان را با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

    حسن مرادقلی دیگر نماینده کشورمان در وزن ۶۵ کیلوگرم بعد از استراحت در دور نخست در دور دوم برابر آمیت از هند با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد و در مرحله سوم نیز نیروهان اسکرابین از بلاروس را با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت ولی در این مرحله برابر علی رحیم زادا از آذربایجان با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. مرادقلی در این دیدار نیز برابر مادیار بورخان از قزاقستان با نتیجه ۱۴ بر ۹ مغلوب و پنجم شد.

    در وزن ۷۴ کیلوگرم سعید داداش پور در دور اول برابر موهامت دمیر از ترکیه با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد وی در دور بعد جیتندر از هند را با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. داداش پور در این مرحله برابر فرانک چامیزو قهرمان دنیا و دارنده مدال برنز المپیک (۷۰ کیلوگرم) از کشور ایتالیا با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۴ مغلوب نورلان بکژانوف از قزاقستان شد و به مقام پنجم رسید.

    مهران نصیری به مدال طلا و مجتبی گلیج به مدال نقره مسابقه های کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه رسیدند.

    در وزن ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج در دور اول با توجه به حاضر نشدن مامد ابراگیم اف از قزاقستان به پیروزی رسید وی در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفر فاتح یاشارلی از کشور ترکیه را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. گلیج در این مرحله برابر والری آندریتسف دارنده مدال نقره المپیک و برنز دنیا از اوکراین با نتیجه ۷ بر صفر به برتری رسید و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار فینال برابر اصلان بک آلبروف دارنده مدال برنز دنیا از کشور آذربایجان با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.

    علیرضا گودرزی دیگر نماینده کشورمان در وزن ۹۷ کیلوگرم در دور نخست برابر مورازی مچدلیدزه از اوکراین با نتیجه ۷ بر صفر به پیروزی رسید وی در دور دوم در مصاف با کایل اسنایدر قهرمان دنیا و المپیک از آمریکا با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست خورد و با توجه به شکست ۳ بر ۳ اسنایدر برابر اصلان بک آلبروف دارنده مدال برنز دنیا از کشور آذربایجان در مرحله نیمه نهایی، گودرزی از دور مسابقه ها کنار رفت.

    از نکات قابل توجه این مسابقه های می توان به پیروزی ۱۰ بر ۱۰ فرانک چامیزو ایتالیایی برابر جردن باروز آمریکایی در وزن ۷۴ کیلوگرم اشاره کرد.

    همچنین در مسابقه های ۵ وزن دوم این مسابقه ها ۴ کشتی گیر کشور عزیزمان ایران به دیدار فینال راه یافتند و یک کشتی گیر نیز راهی دیدار رده بندی شد که نتیجه های کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

    در وزن ۶۱ کیلوگرم محمدباقر یخکشی بعد از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۴ روسلان قاسیم اف از آذربایجان را مغلوب کرد وی در دور سوم برابر مهساد حسن اف از بلاروس با نتیجه ۱۱ بر یک به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یخکشی در این مرحله نیز با نتیجه ۳ بر ۲ از سد آندری بکرنیف از بلاروس گذشت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار به مصاف ساندیپ تومار از هند می رود.

    در وزن ۷۰ کیلوگرم یونس امامی بعد از استراحت در دور نخست در دور دوم برابر حیدر یاووز از ترکیه با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید وی در دور بعد الیاس ژومای از قزاقستان را با نتیجه ۱۰ بر ۲ مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله برابر باجرانگ قهرمان آسیا از هند در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۱۰ بر ۱۰ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

    جردن باروز آمریکایی مغلوب شد ، ۲ مدال طلا و نقره سهم آزادکاران کشور عزیزمان ایران در پنج وزن نخست جام یاشاردوغو

    در وزن ۹۲ کیلوگرم محمدجواد ابراهیمی در دور اول با نتیجه ۶ بر ۵ از سد حاجی رجب اف از بلاروس گذشت وی در دور دوم برابر اسلام عزیزاف از قزاقستان با نتیجه ۱۳ بر ۲ به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ابراهیمی در این مرحله با توجه به حضور نیافتن سردار بوکه از کشور ترکیه به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد.

    علیرضا کریمی دیگر نماینده کشورمان در وزن ۹۲ کیلوگرم بعد از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر لیوبومیر ساگالیوک از اوکراین را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد وی در این مرحله برابر ایوان یانکوفسکی از کشور بلاروس با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت تا فردا به مصاف ابراهیمی برود.

    در وزن ۱۲۵ کیلوگرم یداله محبی در دور نخست برابر اونگور رمضان از ترکیه با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز شد وی در دور بعد با نتیجه ۷ بر صفر دانیلو کارتاوی از اوکراین را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محبی در این مرحله برابر حسین جلولیک از ترکیه با نتیجه ۱۴ بر ۳ به پیروزی دست یافت و به دیدار فینال رفت.

    رقابت های رده بندی و فینال اوزان فوق از ظهر فردا (به وقت) کشور عزیزمان ایران برگزار می شود.

    مهران نصیری به مدال طلا و مجتبی گلیج به مدال نقره مسابقه های کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه رسیدند.


    بیشتر بخوانید:ادامه تمرینات کشتی گیران در فاصله ۲۴ روز مانده تا بازی های آسیایی


    انتهای پیام/

    نصیری و گلیج به مدال طلا و نقره جام یاشاردغو رسیدند

    واژه های کلیدی: آذربایجان | قزاقستان | اوکراین | استراحت | پیروزی | مسابقه | قهرمان | بلاروس | ترکیه

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • کتاب های طب فیزیکی و توانبخشی اورجینال
  • خرید کتاب های زبان اصلی جامعه شناسی
  • منابع اورجینال هنر
  • کتب فولکلور زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی متغیر مختلط
  • هاردکپی کتاب های زمین شناسی
  • کتب کاراگاه زبان اصلی
  • خرید کتاب های میکرب شناسی از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>