• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » به دنبال ستاره سوم استقلال هستیم / شفر

    به دنبال ستاره سوم استقلال هستیم / شفر

    سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدار هفته نخست تیمش برابر پیکان گفت: فصل را با هدف کسب ستاره سوم جهت استقلال شروع می کنیم.

    به دنبال ستاره سوم استقلال هستیم / شفر

    به گزارش گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان؛ به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از بازی فردا جمعه استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران برابر پیکان پایتخت کشور عزیزمان ایران در هفته نخست مسابقه های لیگ برتر، در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس شرکت لیگ فوتبال گفت: خوشحالم دوباره اینجا هستم و خبرنگاران را می بینم. دلم برایتان ( خبرنگارها) تنگ شده است بود.

    سرمربی استقلال تهران ادامه داد: هنگامی در آخرین بازی فصل قبل برابر ذوب آهن صورت من را دیدید متوجه شدید من چقدر خوشحالم و آماده ام که می خواهم جهت فصل تازه تلاش کنم. حالا هم باید بگویم تیم بسیار خوبی داریم و همه بازیکنان در کنار دو یار زیاد هستند و می خواهیم جهت ستاره سوم استقلال و قهرمانی در لیگ برتر بجنگیم.

    وی افزود: امید ابراهیمی را از دست دادیم. شاید مجید را هم از دست بدهیم. سرور جباروف را هم شاید از دست بدهم. از این جدایی ها خیلی خوشحال نیستم. ولی باید بگویم بازیکنان جوانی داریم و آنها نیاز به بزرگتر دارند. به عنوان نمونه جهت کسی مثل صیادمنش راحت نیست که بخواهد برابر خیل عظیم تماشاگران بازی کند. ما دوباره از اول شروع می کنیم. از بازیکنانم می خواهم تلاش کنند.

    به دنبال ستاره سوم استقلال هستیم / شفر

    سرمربی آبی پوشان پایتخت راجع به انتظارات هواداران استقلال از این تیم اظهار داشت: هواداران باز هم فردا یار دوازدهم ما هستند. من از آنها می خواهم که به جوانان وقت بدهند تا خودشان را نشان دهند.

    شفر در خصوص اردوهای پیش فصل استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران تصریح کرد: شرایط خیلی خوبی در اردوهایمان داشتیم. یک مربی بدنساز فوق العاده آوردیم. ولی باید بگویم حالا باز هم از صفر شروع می کنیم.

    فردا بدون بازیکنان خارجی مان لیگ را شروع می کنیم

    وی در خصوص بازی فردا برابر پیکان پایتخت کشور عزیزمان ایران خاطرنشان کرد: فردا بدون خارجی های تیم بازی می کنیم. ولی من به بازیکنانم اعتماد به نفس می دهم. فردا هیچ چیز معلوم نیست که چه بازیکنی بازی می کند. فقط روزبه چشمی به علت مصدومیت نیست.

    وی راجع به شرایط کلوب استقلال تاکید کرد: این شرایط برایم تازه نیست. تجربه زیادی دارم. هنوز چیزی مشخص نیست. من نمی توانم در شرایط فعلی بگویم ما آمادگی کامل جهت قهرمانی داریم. لیکن باعث می شود بازیکنانم فشار زیادی را از لحاظ معنوی تحمل کنند.

    سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدار هفته نخست تیمش برابر پیکان گفت: فصل را با هدف کسب ستاره سوم جهت استقلال شروع می کنیم.

    شفر در خصوص حضور تیام در پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: کلوب سه ماه وقت داشت با او قرارداد ببندد. او اکنون در پایتخت کشور عزیزمان ایران است و باید دید کلوب چه می کند. فردا بازی داریم و تیام نیست. دوباره درخواست می کنم از هواداران که بیایند و حمایت کنند. من می دانم استقلال عالی ترین هواداران را دارد. باید زبان مدیران تازه و سایر ارکان کلوب یکی باشد که به موفقیت برسیم.

    سرمربی آبی پوشان پایتخت در خصوص احتمال حضور “نیومایز” از کشور آلمان در جمع آبی پوشان گفت: شما یادتان باشد از طرف کلوب اعلام شد که منتظر لیست بازیکنان خارجی هستند و من هم لیست را بعدا به آنها دادم. نیومایر بین آن بازیکنان بوده است.

    شفر در خصوص لیست خرید استقلال گفت: من راجع به شایعات صحبت نمی کنم. راجع به نفت و خاویار می توان صحبت کرد ولی راجع به شایعات نه! ما اکنون بازیکن خارجی نداریم.

    وی راجع به اوضاع بویان کرکیچ گفت: فکر می کنم او دیگر بر نمی گردد.

    سرمربی استقلال راجع به آنالیز خود از لیگ هجدهم فوتبال کشور عزیزمان ایران اذعان داشت: آمادگی خوبی جهت این بازی ها داریم. زمانیکه در اردو بودیم همه چیز خوب بود. تنها اخباری که از پایتخت کشور عزیزمان ایران به تیم می رسید خوشایند نبود.

    وی راجع به رفتن هافبک های تاثیرگذار استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز صحبت کرد و اذعان داشت: من فکر می کنم مشکلاتی وجود داشت. ولی باید گفت با این مسئله ها خیلی خوب بودیم. ما در آسیا فوق العاده بودیم. در لیگ خوب بودیم و در جام حذفی هم قهرمان شدیم. بازیکنانی مثل امید نورافکن و امید ابراهیمی و مجید حسینی، بازی به بازی بهتر شدند. این در ابتدا جهت تیم ملی خوب بود. چون دیدید که امید یکی از عالی ترین بازیکنان تیم ملی بود. مجید حسینی فوق العاده بود.

    به دنبال ستاره سوم استقلال هستیم / شفر

    وی ادامه داد: روزبه هم خوب بود که مصدوم شد. به خاطر همین عملکرد هم بود که باشگاههای خارجی بازیکنان ما را خواستند. یادتان باشد برابر السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا بازی داریم. آنها خوشحال تر از بقیه هستند. چون ابراهیمی در استقلال نیست. باید شرایط حسینی را هم سنجید. من به مدیریت گفتم او را می خواهم. اگر قرار است برود باید پول خوبی پرداخت کنند. نمی توانیم بگذاریم به آسانی برود. طبیعی است هنگامی خوب باشید دنبالتان می آیند.

    بهترین های کشور عزیزمان ایران در جام جهانی روسیه ، بازیکنان داخلی بودند

    وی راجع به خلا حضور ابراهیمی بار دیگر صحبت کرد و گفت: امید در ۱۰ ماهی که با هم کار کردیم فوق العاده بود. او در جام جهانی فوق العاده بود. برایش آرزوی موفقیت می کنم. باید بگویم عالی ترین های تیم ملی در جام جهانی، بازیکنان داخلی بودند. امیدوارم شما با من هم عقیده باشید.

    شفر راجع به عدم برآورده شدن لیست خرید خود به وسیله رضا افتخاری مدیرعامل سابق استقلال افزود: من نمی توانم در بازار فریاد بزنم و بگویم لیست خرید داده ام. الان هم با مدیران تازه در ارتباط تنگاتنگ هستم.

    وی در خصوص عدم حضور مهاجمان آماده در لیست بازیکنان تیمش افزود: در کنار روح الله باقری بازیکنان جوان خوبی به نام الله یار صیادمنش داریم که امیدوارم روند رو به رشدی داشته باشد. استقلال کلوب بزرگی است و بازیکنان باید خیلی سریع خودشان را با شرایط تازه وفق بدهد. به عنوان نمونه در بازی با السد احتمال دارد نودهزار نفر بیایند. باید بازیکن جوان این فشار را تحمل کند.

    سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدار هفته نخست تیمش برابر پیکان گفت: فصل را با هدف کسب ستاره سوم جهت استقلال شروع می کنیم.

    شفر در ادامه افزود: در آلمان بازیکنانی همچون مهمت شول بودند که با آنها کار کردیم و تبدیل به بازیکنان بزرگ شدند. حالا هم باید جوانترهایمان را آماده کنیم.

    سرمربی آبی پوشان پایتخت راجع به حضور الحاجی در استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز اظهار نظر کرد و گفت: نمی دانم عنوان چیست؟!

    خوشحالم نمی توانم مطبوعات کشور عزیزمان ایران بخوانم

    شفر در آخر در پاسخ به این پرسش که آقای افتخاری گفته بود فشار هواداران باعث شد تا شفر قرارداد سال دوم خود را از ۳۵۰ هزار دلاری که جهت فصل اول منعقد کرده بود بالاتر ببرد تصریح کرد: خوشحالم نمی توانم مطبوعات را در کشور عزیزمان ایران بخوانم و اخبار آنها را پیگیری کنم.


    بیشتر بخوانید:

    به دنبال ستاره سوم استقلال هستیم / شفر

    برنامه هفته اول هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران

    جلالی: غیبت ۲، ۳ بازیکن تاثیری بر روی کیفیت تیم استقلال نمی‌گذارد


    عبارات مهم : لیست بازیکنان – هواداران
    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: لیست بازیکنان | هواداران | استقلال | بازیکنان | خارجی | ایران | سرمربی | لیگ برتر فوتبال

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب های فقه اورجینال
  • خرید کتاب های داستان از آمازون
  • کتب فیزیک جو زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های سونا
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب های زبان اصلی گردشگری
  • خرید کتاب زبان اصلی فن آوری
  • هاردکپی کتاب های اتوماسیون
  • دانلود فایل های زبان اصلی باستان شناسی
  • خرید کتاب شطرنج زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>