• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » ۸۷ درصد مهمانان «ماه عسل» غیر تهرانی هستند ، ماه عسلی‌ها تقدیر شدند/ فروغی

    ۸۷ درصد مهمانان «ماه عسل» غیر تهرانی هستند ، ماه عسلی‌ها تقدیر شدند/ فروغی

    مراسم تجلیل از عوامل خاص برنامه «ماه عسل» عصر امروز باحضور جمعی از مدیران سیما و اهالی رسانه برگزار شد.

    ۸۷ درصد مهمانان «ماه عسل» غیر تهرانی هستند ، ماه عسلی‌ها تقدیر شدند/ فروغی

    به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان؛ مراسم تجلیل از عوامل برنامه تلویزیونی «ماه عسل» با حضور رضا پور حسین قائم مقام معاون سیما، علی فروغی مدیر شبکه سه، ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه، اصغر جهانگیر مدیر شرکت زندان‌ها، سعید اوحدی مدیر شرکت فرهنگی هنری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران و همچنین احسان علیخانی و عوامل این خاص برنامه مناسبتی، عصر امروز مورخ جمعه ۲۲ تیرماه در کنار جمعی از اهالی رسانه برگزار شد.
    در ابتدا گلچینی از برنامه‌های رمضان ۹۷ جهت حضار به نمایش درآمد و بعد از آن سعید اوحدی مدیر شرکت هنری شهرداری تهران ضمن خوش ِآمدگویی از مدیران، عوامل و مهمانان برنامه «ماه عسل» گفت: «ماه عسل» و احسان علیخانی هر دو به هم متصل هستند، در نظرسنجی که در صدا سیما صورت گرفت، «ماه عسل» پرمخاطب‌ترین برنامه معرفی شد و درواقع مردم از این برنامه تجلیل کردند و احسان علیخانی راضی به این تجلیل نبود. ما آمده‌ایم از برنامه‌ای تجلیل کنیم که موفق است و با ظریب نفود بسیار بالا و پویایی و استمراری که دارد به عنوان الگویی جهت دیگر برنامه‌های تلویزیونی و اجتماعی صدا و سیما کشور است.
    وی در ادامه بیان کرد: تولید این برنامه کار سنگینی است که شما ۱۲ سال برنامه‌ای را اجرا کنید که با عنوان اجتماعی باشد، ولی ورود به مسائل اجتماعی بسیار سخت‌تر از آن هست. ما امروز در کنارهم آمدیم که بدانیم راز موفقیت این برنامه چیست و چگونه الگو شده است است.

    عبارات مهم : مادر احسان علیخانی – مسائل اجتماعی

    علی فروغی مدیر شبکه سه سیما در ادامه صحبت‌های اوحدی مدیر شرکت هنری شهرداری تهران، بیان کرد: مهمترین نکته‌ای که در برنامه «ماه عسل» وجود دارد، و راز موفقیت این برنامه بعد از ۱۲ سال هست، این است که مخاطبان ما همچنان مردم با برنامه‌ای تکراری مواجه نمی‌شوند و «ماه عسل» کاملا مردمی طراحی شده است است تا یک برنامه دیدنی را در سالیان سال شاهد باشیم. توصیه جالب این است که «ماه عسل» برنامه‌ای با عنوان پرداختن به سوژه‌های مردمی، مهمانان آن مردم و حتی قهرمانان آن نیز مردم هستند.

    وی ادامه داد: در این برنامه به مباحث متفاوت مردمی و خانواده می‌پردازد، ولی علت دیگر موفقیت «ماه عسل» پایتخت کشور عزیزمان ایران گریزی هست. باید بگویم که نزدیک به ۸۷ درصد مهمانان این برنامه غیر تهرانی هستند و حتی یک چهارم از مهمانان جهت نخستین بار بود که امسال به پایتخت کشور عزیزمان ایران آمده بودند.

    مدیر شبکه سه سیما افزود: این خیلی مهم است که یک برنامه تلویزیونی در اوج قرار بگیرد، البته با این سبک و سیاق معتقد هستم اگر بقیه برنامه‌های تلویزیونی ما نیز از همین فرمول استفاده کنند، آن‌ها دسته از برنامه‌ها هم می‌توانند شرایط خوبی داشته باشند.

    فروغی در آخر صحبت های خود با اشاره به حواشی برنامه «ماه عسل» در رمضان ۹۷، اظهار کرد: من به عنوان مدیر شبکه تحمل نمی‌کنم، بچه‌هایی که زحمت می‌کشند، جهت آن‌ها اتفافی مانند احضار به قوه قضائیه رخ دهد. در همین برنامه عدد ۳۲ میلیاردی که جهت زندانیان جمع آوری شد بسیار اتفاق خوبی را رقم زد، ما در برنامه ۲۰۱۸ نیز به دنبال راه اندازی کمپین آزادی زندانی‌ها بودیم، ولی مثل برنامه «ماه عسل» موفق نبود. ما هنگامی در رسانه قدم جهت آزادی زندانیان جلو گذاشتیم، مردم هم کمک کردند که این اتفاق خیلی فوق العاده‌ای است.

    رضا پورحسین قائم مقام معاون سیما در ادامه مراسم گفت: احسان علیخانی به تنهایی یک رسانه است و وظیفه رسانه‌ای انتقال خبر مردم را دارد. او به خوبی و به عالی ترین شکل ممکن این کار را انجام می‌دهد.

    وی ادامه داد: برنامه «ماه عسل» موفق هست، به عقیده من این برنامه‌ایست که از بازگشت به فطرت یاد می‌کند، سرگذشت‌هایی که در ماه رمضان مطرح می‌شود، کسانی هستند که با جرقه‌ای روشن، با هدایت خداوند و واسطه یک انسان به فطرت خود برگشتند. اظهار ندامت معمولا به معنای بازگشت به فطرت هست، به همین علت خیلی از آن‌ها در شرایط عادی سرگذشت خود را جهت دیگران نقل نمی‌کنند، ولی با رضایت کامل این کار را جهت مخاطبان «ماه عسل» انجام می‌دهند تا راهی را به سوری دیگران باز کنند.

    قائم مقام معاون سیما ادامه داد: علت دیگر موفقیت برنامه تلویزیونی «ماه عسل» و گروه احسان علیخانی، تحقیق وپژوهشی بودن این برنامه هست، ما برنامه‌های بسیاری در شرکت داریم، ولی اینکه در طول سال زمینه یابی پژوهش کنیم، مسائل را ببینیم و در بین آن‌ها گزینش کنیم کار ساده‌ای نیست. احسان علیخانی، گروهش و گروه اجتماعی شبکه سه این کار سخت را انجام می‌دهند و نتیجه این زحمت را مخاطبان در برنامه مشاهده می‌کنند.

    ۸۷ درصد مهمانان «ماه عسل» غیر تهرانی هستند ، ماه عسلی‌ها تقدیر شدند/ فروغی

    پورحسین در آخر گفت: احسان علیخانی به کاری که انجام می‌دهد باور دارد و برنامه «ماه عسل» از معدود برنامه‌هایی است که همه اقشار مردم مخاطب ِآن هستند و خود را در قاب «ماه عسل» می‌بینند.

    احسان علیخانی تهیه کننده و مجری برنامه «ماه عسل» به عنوان آخرین سخنران روی صحنه حاضر شد و ضمن تقدیر از همه مدیران و مهمانان «ماه عسل» گفت: شما مهمانان برنامه، ستاره‌های واقعی قاب «ماه عسل» هستید. همچنین از همه همکارانم قدردانی می‌کنم و شرمنده خانواده‌های آن‌ها هستم.

    وی با اشاره به صحبت‌های فروغی مدیر شبکه سه درخصوص موفقیت «ماه عسل» و پایتخت کشور عزیزمان ایران گریز بودن این برنامه تصریح کرد:جای مدیریت قبلی شبکه سه آقای پورمحمدی خالی هست. او خیلی حق گردن من دارد. هر لحظه به من تاکید می‌کرد: «تو فکر می‌کنی مردم کشور عزیزمان ایران فقط مردم منطقه یک و دو پایتخت کشور عزیزمان ایران هستند دنبال برنامه شیک می‌گردی.»، ولی من نسبت به حرف های پورمحمدی مقاومت می کردم تا اینکه سفر حج را تجربه کردم و در آنجا با فرهنگ و نظرات متفاوت مردم آشنا شدم.

    مراسم تجلیل از عوامل خاص برنامه «ماه عسل» عصر امروز باحضور جمعی از مدیران سیما و اهالی رسانه برگزار شد.

    تهیه کننده «ماه عسل» عنوان کرد: آقای اوحدی که سال‌ها مدیر شرکت حج و زیارت بود، من به عنوان مستند ساز به سفر حج تمتع رفتم و جهت من تجربه خیلی گران بهایی بود. شما در آن جمعیت افرادی را می‌بینید که از نقاط دور و محروم با فرهنگ آیین‌های متفاوت کنار همدیگر جمع می‌شوند. ما امسال هم به کمک دوستانم توانستیم میزبان افراد بدون رسانه از نقاط متفاوت کشور باشیم.

    گفتنی هست؛ در آخر مراسم از همه عوامل خاص برنامه تلویزیونی «ماه عسل» تقدیر شد و مادر احسان علیخانی و برادرش در این مراسم حضور داشتند و علیخانی از زحمت و تلاش‌هایی که مادرش جهت او داشته، تقدیر کرد و بهنام بانی خواننده برنامه «ماه عسل» ۹۷، قطعه تیتراژ ابتدایی این برنامه را اجرا کرد.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: مادر احسان علیخانی | مسائل اجتماعی | احسان علیخانی | اهالی رسانه | موفقیت | برنامه | علیخانی | ایران | برنامه

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های اختر فیزیک از آمازون
  • هاردکپی کتاب های تئوری بازی
  • خرید کتاب های زبان اصلی تئوری الاستیسیته
  • دانلود فایل های زبان اصلی درمان
  • کتب لوازم الکترونیکی خانگی زبان اصلی
  • خرید کتاب سازمان و پردازش داده ها زبان اصلی
  • خرید کتاب پرستاری زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع شبکه
  • خرید کتاب های زبان اصلی فیزیک لیزر
  • دانلود منابع مرجع مذهب بودا
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>