• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » مغرورترین و خودشیفته‌ترین ستاره‌های هالیوود

    مغرورترین و خودشیفته‌ترین ستاره‌های هالیوود

    در دنیای هالیوود غرور بسیار زیاد از آنچه که باید به چشم می‌آید البته این صنعت نشان داده که با سلبریتی‌های بخشنده و متواضع چندان سازگار نیست.

    مغرورترین و خودشیفته‌ترین ستاره‌های هالیوود

    به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان؛در دنیای هالیوود داشتن کمی اعتماد به نفس بیش از حد به چشم می آید و زیاده روی در این مقوله و وارد شدن به عرصه غرور نیز بسیار زیاد از آنچه که باید به چشم می آید. البته داشتن مقداری اعتماد به نفس و خودبینی در دنیایی بی دوام و متزلزل مانند هالیوود یک نیاز است و این صنعت نشان داده که با سلبریتی های بخشنده و متواضع چندان سازگار نیست.

    اسکارلت جوهانسون در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۳ در این باره چنین گفت:«من یک بازیگر هستم و تمام بازیگران فکر می کنند که عالی ترین هستند. این بخشی از شخصیت ماست که باعث شده است در بخش هایی از زندگیمان بسیار موفق عمل کنیم و در بخشی دیگر نه». شاید حق با جوهانسون باشد ولی بعضی از ستاره های هالیوود مقداری از غرور و خودبینی در خود دارند که در حرکات و رفتارشان آن را نشان می دهند.

    ۱- گوینث پالترو

    مغرورترین و خودشیفته‌ترین ستاره‌های هالیوود

    گوینث پالترو در مصاحبه ای در سال ۲۰۰۴ چنین گفت:«من به شدت در کارم موفق هستم و کسانی که دوست داشتنی و مهربان هستند این را می دانند و این تنها چیزی است که برایم اهمیت دارد». وی که با بازی در فیلم «شکسپیر عاشق» برنده جایزه اسکار شده است و به شهرت رسید همواره با صحبت هایش غرور و خود بزرگ بینی اش را نشان داده هست. جهت مثال بعد از موفقیت این فیلم گفت:«برخی اوقات هاروی واینستاین به من اجازه می دهد که از جت میراماکس استفاده کنم اگر یک سوپرمارکت جهت او باز کنم». وی در صحبتی دیگر چنین می گوید:«من همینم که هستم. نمی توانم مانند کسی واکنش‌ کنم که تنها ۲۵٫۰۰۰ دلار درسال درآمد دارد». گفته می شود که وی به علت این سخنان مغرورانه اش همواره جزو منفورترین سلبریتی های هالیوود بوده است.

    ۲- ویل اسمیت

    ویل اسمیت بازیگری است که جهت بازی در سریال تلویزیونی «شاهزاده تازه بل ایر» به موفقیت رسید ولی جنت هوبرت که نقش عمه ویوین را در این سریال بازی می کرد بعد از اتمام آن راجع به همکاری با اسمیت چنین گفت:«هیچگاه همکاری مجددی وجود نخواهد داشت لیکن من دیگر هیچ کاری با احمقی مثل ویل اسمیت نخواهم داشت.او هنوز یک خود شیفته است و بزرگ نشده است». هوبرت گفته که تنها چیزی که می تواند او را به کار مجدد با اسمیت وادارد یک معذرت خواهی از جانب اسمیت است که البته او هیچ چیز از معنای این کلمه نمی داند. البته هوبرت تنها کسی نیست که این ادعاها را در مورد ویل اسمیت داشته و پل رودریگز که در فیلم «علی» با اسمیت همبازی بوده نیز راجع به او سخنان مشابهی داشته است:«من دیگر هیچگاه با او کار نخواهم کرد. او یک احمق به تمام معنا بود». البته این سخنان تا حدودی واقع بینانه است لیکن اسمیت یک بار در مورد مسائل پسرش چنین گفته بود:«پدرت بزرگ ترین بازیگر سینمای دنیا است و تو جهت کمترین جایگاه و اعتبار در سایه او به مسئله برخورده ای».

    ۳- فی دانوی

    در دنیای هالیوود غرور بسیار زیاد از آنچه که باید به چشم می‌آید البته این صنعت نشان داده که با سلبریتی‌های بخشنده و متواضع چندان سازگار نیست.

    شاید باورکردنی نباشد که فی دانوی نیز یکی از خود بزرگ بین های هالیوود باشد ولی ظاهراً دانوی همواره در پشت صحنه بر سر کارکنان غر می زند و انتظار دارد که عالی ترین بلیت های پرواز جهت وی رزرو شود. وی بارها بر سر اطرافیانش جیغ زده و گفته است:« می دانید من کی هستم؟». گفته می شود که هنگام ساخت فیلم «محله چینی ها» ، دانوی یک بار لیوانی پر از ادرار را به سمت رومن پولانسکی، کارگردان فیلم پرتاب کرده است لیکن پولانسکی به وی اجازه نمی داده به دستشویی برود. هنگامی که در سال ۲۰۰۸ از او در این باره پرسش شد، دانوی چنین پاسخ داد:«من یک بانوی محترم هستم و شما کاملاً به من بی احترامی کردید. به نظرمی رسد که این حس خود بزرگ بینی او در طی سال ها از بین نرفته و دیده شده است که بارها با عکاسان و خبرنگاران رفتارهای زشت ای داشته است.

    ۴- مایلز تلر

    مایلز تلر نیز یکی از سلبریتی های هالیوودی است که به سبک خود خود بزرگ بینی و خودخواه بودنش را بروز می دهد. وی یک بار گفته بود که بعضی لیوان های مخصوص مشروب خوری از روی کسب و کار شخصی او الگو برداری شده است اند. وی در سخنانی دیگر نیز گفته بود که فکر می کند بسیار زیاد از آنچه که مردم فکر می کنند خوش قیافه هست. وی یک بار به علت مست بودن در انظار عمومی دستگیر شده است بود ولی خود را از این اتهام مبرا دانسته و اعلام کرده بود که مسئولان مشروب فروشی باید به علت دادن مقدار بیش از حد مشروبات الکلی به وی و خدمت رسانی بیش از حد معقول مورد موأخذه قرار گیرند.

    وی همچنین درخواست دیمین شزل جهت حضور در فیلم «لا لا لند» را با یک خبر توهین آمیز جواب داده و در سخنانی دیگر گفته بود که به نظرش بسیاری از بازیگران هم عصر او بازیگران خوبی نیستند.

    ۵- کاترین هیگل

    کاترین هیگل یکی از بازیگرانی است که بسیار در مورد او صحبت های ناخوشایندی وجود دارد. شوندا ریمز که در سریال «آناتومی گری» با هیگل همبازی بوده از اسم او جهت ارجاع به شخصیت های دردسرساز دنیای بازیگری استفاده می کند. هنگامی که از او در مورد بازیگران فیلم «رسوایی» نظرخواهی شد چنین گفت:«من با افراد بد دهان و بدردنخور همکاری نمی کنم. جهت این کار وقت ندارم». هیگل گفته بود که وی می توانسته در فصل دوم سریال «آناتومی گری» نیز برنده جایزه امی شود ولی شرایط از جانب سازندگان سریال جهت وی فراهم نشده است». در ادامه وی اسم خود را از لیست نامزدهای این جایزه بیرون کشید. وی حتی بعضی از فیلم های خودش را نیز مورد انتقاد قرار می دهد و آشکارا از تنفر خود از آن ها حرف می زند.

    مغرورترین و خودشیفته‌ترین ستاره‌های هالیوود

    ۶- بردلی کوپر

    جنیفر اسپوزیتو، همسر سابق بردلی کوپر در کتاب خاطرات خود، کوپر را چنین توصیف می کند:«بامزه، از خود راضی، مغرور و یک استاد در اغواگری». وی گفته که کوپر شخصیتی بسیار دمدمی مزاج دارد که در کسری از ثانیه واکنش‌ خود را عوض کردن می دهد و گاهی بسیار خسیس و سرد می شود.

    وی حتی در موارد بسیاری دیر سر قرار مصاحبه با رسانه ها حاضر شده است و بسیار با خبرنگاران بدرفتاری کرده است.البته ویدیویی که از کوپر و همسرش آیرینا شیخ در مسابقه های ویمبلدون ۲۰۱۶ انتشار شد بار دیگر بر ادعاها در مورد از خود راضی بودن این بازیگر مشهور صحه گذاشت، هر چند شیخ بعدها گریه کردن خود را ناشی از آلرژی شدید دانسته و ادعا کرد که اصلاً دعوایی با کوپر نداشته است.

    ۷- لیندزی لوهان

    در دنیای هالیوود غرور بسیار زیاد از آنچه که باید به چشم می‌آید البته این صنعت نشان داده که با سلبریتی‌های بخشنده و متواضع چندان سازگار نیست.

    گفته می شود یک بار لوهان سوار بر یک ماشین لینکلن بوده که به وسیله راننده به سمت هتلی در راه بوده است و هنگامی به هتل می رسند با یک کله قندی در کنار محل پارک روبرو می شوند در این حین او شیشه ماشین را پایین کشیده و چنین می گوید:«این کله قندی را بردار. من لیندزی لوهان هستم». گفته می شود که وی حتی زمانی که دوران ترک مواد مخدر و مشروبات الکلی اش را می گذرانده بارها جهت خرید مشروبات الکلی به بیرون از مرکز می رفته هست. همچنین هنگام درخواست جهت حضور در برنامه های زنده مختلف، او آن قدر درخواست های عجیب و غریب می کند و بهانه می گیرد و دمدمی مزاج است که همه از خیر حضور او در برنامه هایشان می گذرند.

    ۸- کانیه وست

    صحبت در مورد خود بزرگ بینی و غرور کانیه وست می تواند تمام روز شما را خراب کند. وی قبلاً یک وبلاگ شخصی داشت که در آن دایماً از خود و لباس هایش تعریف می کرد. وست در مراسم اهدای جایز ام تی وی در سال ۲۰۰۹ سخنان تیلور سویفت هنگام دریافت جایزه اش را قطع کرده و در حالی که ظاهراً شرایط مساعدی نداشت میکروفن را از او گرفته و فریاد زد:«متاسفم ولی بیانسه یکی از عالی ترین ویدیوهای تمام دوران را داشت». فراموش نکنیم که وست یک بار در حین مصاحبه با کونان اوبراین برنامه او را قطع کرد لیکن به قول خودش به شدت نیاز داشت که به دستشویی برود. وی حتی با منتقدانش نیز با بی احترامی واکنش‌ کرده و بر این باور است که باید هر لحظه در مورد او و موزیک هایش نظر مثبت وجود داشته باشد.

    ۹- کاترین زتا جونز

    مغرورترین و خودشیفته‌ترین ستاره‌های هالیوود

    کاترین زتا جونز خود نیز اعتراف کرده که مغرور هست. وی در مصاحبه ای در این مورد چنین گفته است:« یکی از چیزهایی که دیگر نیستم فروتن بودن است.از فروتن بودن خسته شده است ام، واقعاً خسته شده است ام. متاسفم که من ثروتمند هستم، همینطور معذرت می خواهم که با یک ستاره سینما ازدواج کرده ام و معذرت می خواهم که خیلی هم بدقیافه نیستم». وی در مصاحبه ای دیگر در سال ۲۰۰۳ چنین گفت:« یک میلیون دلار پول زیادی جهت افرادی مثل ما نیست.بسیاری از افراد پول زیاد یا آثار هنری جمع آوری می کنند. ما منزل جمع می کنیم لیکن اگر به چیزی نگاه کنیم دوست داریم که از نمای آن خوشمان بیاید».

    منبع:برترین ها

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: هالیوود | هالیوودی | بازیگران | سریال | جایزه | سینمای جهان | سینمای ایران |

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب ایمونولوژی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فرانسه
  • منابع اورجینال الکتریسیته و مغناطیس
  • خرید کتاب کمیک زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع تجهیزات هوا و فضا
  • خرید کتاب های زبان اصلی مطالعات تطبیقی
  • خرید کتاب بازی های فکری زبان اصلی
  • کتاب های لینوکس اورجینال
  • خرید کتاب مکانیک سیالات زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی تمدن امریکا
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>