• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » اميدوارم ابراهیمی در استقلال بماند / ٥٦ طلبكار را از ليست خارج مى كنيم ، افتخارى

    اميدوارم ابراهیمی در استقلال بماند / ٥٦ طلبكار را از ليست خارج مى كنيم ، افتخارى

    مدیر عامل کلوب استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت:در حال حاضر مشغول مذاکرات با ابراهیمى هستیم و امیدواریم او در استقلال بماند.

    اميدوارم ابراهیمی در استقلال بماند / ٥٦ طلبكار را از ليست خارج مى كنيم ، افتخارى

    به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان؛ افتخارى مدير عامل کلوب استقلال در مورد وضعيت غفورى گفت: وريا از بازيكنان خوب استقلال است که تلاش زيادى براى این تیم كرده بود؛خوشبختانه با او به توافق رسيديم تا او يك سال ديگر در جمع آبی پوشاند بماند.

    او ادامه داد :ماليات تيام و جپاروف را پرداخت و طى نامه اى براى اين ٢ بازيكن ارسال كرديم تا خودشان كارهاى خروج از كشوررا انجام دهند ؛ حتى با مدير برنامه هاى هر ٢ بازيكن صحبت كرديم تا فرصتى صورت بگيرد و قرارداد هاى آنها را تا زمانی که تيام و جپاروف به اردوى تيم ملحق شوند، نهایی کنیم.

    مدير عامل استقلال راجع به وضعيت اميد ابراهيمى بيان كرد :در حال حاضر مشغول مذاکرات با ابراهيمى هستيم و اميدواريم او در استقلال بماند هر چند فكر نمى كنم اميد تيمى بهتر از استقلال پيدا كند.

    اميدوارم ابراهیمی در استقلال بماند / ٥٦ طلبكار را از ليست خارج مى كنيم ، افتخارى

    او در مورد پيشنهاد قطرى ها به اميد ابراهيمى افزود :معلوم نيست اين اخبار درست باشد .هفته گذشته با ابراهيمى صحبت كردم و او اعلام كرد بعد از استراحت در يك وقت مناسب جهت مذاكرات به کلوب استقلال می آید، ما و هواداران اين بازيكن را دوست داريم و او از بهترين بازيكنان تيم است . اميدوارم مشكلى پيش نيايد و با ابراهيمى توافق كنيم تا او سریعتر به تيم اضافه شود.

    همه بازیکنان به غیر از ملی پوشان مشغول تمرین هستند

    او راجع به اوضاع نقل و انتقالات استقلال و اردوی آماده سازی گفت :استقلال چيزى را از دست نداده است و تيم اكنون در حال تمرين است .تمام بازيكنان ما به غیر از ملی پوشان در حال تمرین هستند. برنامه تيم را سرمربى آماده می کند و ما بر اساس آن اردو مى گذاريم .طبق برنامه شفر قرار است از روز دوشنبه به مدت ١٠ روز در تركيه اردو داشته باشيم و به امید خدا ٢ بازى تداركاتى هم خواهیم داشت و بعد از آن به پایتخت کشور عزیزمان ایران باز می گردیم.

    افتخارى در مورد طولانى شدن مذاكرات و اينكه آيا اين عنوان به بى پولى ربط داشت يا خير گفت :اصلا چنين چيزى نبود .طبیعی است که مذاكرات با بازيكنان بزرگ طولانى شود. جپاروف ،تيام هر كدام بازيكنان بزرگی هستند و مدير برنامه دارند براى همين مذاكره با آنها طولانى مى شود و ما باعث طولانى شدن مذاكرات نشديم .ساعت ها وقت گذاشتيم تا قرارداد غفورى امضا شود.همچنين امسال تصميم گرفتيم مطالبات بازيكنان را پرداخت و پرونده هاى باز در كنفدراسيون فوتبال آسيا را مختومه كنيم.

    او در مورد پرداخت بدهى هاى آسيايى گفت :خيلى سریع تَر از موعد مقرر (٣١ مرداد ماه) بدهى ها پرداخت مى كنيم و فكر مى كنم ٥٦ نَفَر از ليست خارج مى شوند و ٦ ميليارد پرداختى خواهيم داشت.

    مدیر عامل کلوب استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت:در حال حاضر مشغول مذاکرات با ابراهیمى هستیم و امیدواریم او در استقلال بماند.

    امیدواریم بازيكنان پيشرفت كنند و همانند بازيكنان سال هاى گذشته به اروپا بروند

    او در مورد پيشنهاد شارلوا بلژيك به مجيد حسينى گفت :ما انتظار داريم بازيكنان پيشرفت كنند و همانند بازيكنان سال هاى گذشته به آلمان و اروپا بروند .نورافكن و رضايى شرايطشان در استقلال خوب بود و هواداران هم از آنها راضى بودند و در نهايت راهى بلژيك شدند .بنابراين بازيكنان اگر به تيم هاى بزرگ بروند بهتر است.

    او ادامه داد .با توجه به زحماتى كه استقلال براى مجيد حسينى كشيده قرار است در نشستى با مدير برنامه هاى او اين بازيكن را نگه داريم چون ما به او در آسيا نياز داريم .با حضور دانشگر و منتظرى هم فكر مى كنم دفاع مستحكمى را در آسيا درست كنيم

    او در مورد اينكه تيم هاى قطرى خواهان تعدادى از بازيكنان استقلال است گفت :اين مباحث شايعه است.

    توافق كرديم بازيكنان ابتدا آزمون پزشكى بدهند و سپس قرارداد ها امضا شود

    افتخارى در مورد وضعيت مصدوميت آقاخان و تيمورى بيان كرد :قرارداد هيچ يك از بازيكنان را تا به اين لحظه امضا نكردم و بايد بگويم ما توافق كرديم بازيكنان ابتدا آزمون پزشكى بدهند و سپس قرارداد ها امضا شود .اينكه مطرح شده است تيمورى مصدوم است به طور حتم قرارداد او امضا نمى شود ولی اگر ايفمارك تاييد كند ما قرارداد ها را امضا خواهيم كرد.

    افتخارى در مورد خط خوردن برخى از بازيكنان از ليست شفر افزود:چنين چيزى نداريم .بازيكنان جوان را به شفر ارائه و در صورت تاييد او قرارداد آنها را منعقد مى كنيم . همه بازيكنانى كه جذب كرديم نظر نهايى شفر بوده است .از ١٢ بازيكنى كه به شفر معرفى كرديم وى ٥ بازيكن را تاييد كرده است.

    مدير عامل استقلال راجع به تزريق پول به کلوب افزود :خوشبختانه پول تزريق شد .با أرز دولتى هم حقوق شفر و دستياران را پرداخت كرديم .همچنين ماليات و حقوق بازيكنان خارجى را پرداخت شد و بدهى ها در حال كم شدن است ،ما به دنبال آن هستيم تا در آينده افراد جديد مشكلاتى كه ما با آنها دسته و پنجه نرم مى كرديم را نداشته باشند .ما در حال حاضر پول را خرج بدهى ها مى كنيم در صورتى كه بايد اين پول بايد صرف تيم شود.

    اميدوارم ابراهیمی در استقلال بماند / ٥٦ طلبكار را از ليست خارج مى كنيم ، افتخارى

    او در مورد اينكه آيا با توفيقى مشكل دارد يا خير بيان كرد :اين پرسش ها درست نيست.توفيقى همه كارها را با من هماهنگ مى كند و تمامى قرارداد ها را با من چك نهايى مى كند .با هيئت مديره هم در تماس هستيم و تمامى تصميماتى كه در استقلال گرفته مى شود تصميم شخص نيست بلكه همه تصميم گيرنده هستند بنابراين حتى مورد نیاز باشد با وزارت ورزش و جوانان نيز هماهنگى هاى مورد نیاز را انجام مى دهيم.

    مذاكرات و امضاى قرارداد جپاروف و تيام را در تركيه انجام خواهد شد

    مدير عامل کلوب استقلال راجع به اينكه قرارداد تيام و جپاروف در پایتخت کشور عزیزمان ایران امضا مى شود يا تركيه گفت:مذاكرات و امضاى قرارداد جپاروف و تيام را در تركيه انجام خواهد شد.

    او در مورد برگزارى بازى سوپر جام میان تیم های استقلال و پرسپولیس بيان كرد :براى مشكل داريم و در همين راستا نامه اى را به سازمان ليگ ارسال کردیم و گفتیم برگزارى اين بازى به صلاح ٢ تيم نيست و احتمالا برگزارى اين ديدار منجر به اين شود كه بازيكنان مصدوم شوند .چشمى ،شجاعيان ،كريمى را به عنوان مصدوم داريم .باز هم مى گويم اين بازى به نفع تيم نيست و دستاوردى ندارد و در خواست داشتيم بازى به وقت ديگرى موكول شود.

    افتخاری در مورد جريمه٢ ميليارد تومانى در صورت انصراف از بازى سوپر جام گفت :انصراف نداديم و فقط خواستار تغيير وقت بازى شديم چون الان وقت مناسبى نيست .بچه ها هنوز از اردو باز نگشته نمى توانند بازى كنند و پيشنهاد داديم اين بازى در آلمان برگزار شود.

    مدیر عامل کلوب استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت:در حال حاضر مشغول مذاکرات با ابراهیمى هستیم و امیدواریم او در استقلال بماند.

    انتهای خبر /

    واژه های کلیدی: استقلال | برنامه | قرارداد | استقلال | توافق | باشگاه استقلال | اخبار ورزشی |

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب زبان اصلی روانپزشکی
  • کتب حیوان خانگی زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های فن آوری ریز پردازنده
  • منابع اورجینال علوم قانونی
  • کتب حرارت زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع سیبرنتیک
  • منابع اورجینال نانو تکنولوژی
  • دانلود منابع مرجع تبلیغات
  • دانلود منابع مرجع دیرینه شناسی
  • کتب کسر های مداوم زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>