• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » دنیای مد » مدل طلا و جواهرات » تصویر هتل های لوکس در دنیا+ بهترین و لاکچری ترین هتل های دنیا

    تصویر هتل های لوکس در دنیا+ بهترین و لاکچری ترین هتل های دنیا

    بسیار لوکس | نیویورک | تماشا | مکان های تفریحی و گردشگری جهان

    تصویر هتل های لوکس در دنیا+ بهترین و لاکچری ترین هتل های دنیا

    برترین و لاکچری ترین هتل های دنیا + عکس 

    امروز لیستی از عالی ترین هتل هاي دنیا رابه همراه شرح حال ارزش در اختیارتان می گذاریم، هتل هایي که در ادامه معرفی می کنیم معروف ترین و لاکچری ترین هتل هاي دنیا هستند و البته هزینه هاي گزافی هم جهت اقامت دارند.

    اگر دوست دارید در مکان هاي سطح بالا اقامت کنید می توانید با رفتن به این هتل ها یک مکان لوکس و غذای بسیار عالی را تجربه نمایید. عالی ترین هتل هاي دنیا دیگر تنها مختص فیلم سازان و افراد ثروتمند نیست بلکه تمام افراد می توانند ازآن استفاده کنند.

    تصویر هتل های لوکس در دنیا+ بهترین و لاکچری ترین هتل های دنیا

    ۱۰. قصر امارات متحده عربی، ابوظبی

    Emirates Palace

    بسیار لوکس | نیویورک | تماشا | مکان های تفریحی و گردشگری جهان

    زمانی که صحبت از تفریح به میان است باید گفت که این هتل یکی از عالی ترین هتل هاي دنیا هست. این هتل در خاورمیانه تفریحات بسیاری را در اختیارتان قرار می دهد. دراین هتل که با هزینه ۳ میلیارد دلاری ساخته شد حدود ۴۰۰ اتاق و سوئیت واقع شده است است که می توان در آن اقامت کرد.

    استاندارد اتاق ها بسیار بالاست و تخت خواب ها و صندلی هاي ساده و بسیار لوکسی دارد. از آنجاییکه در محوطه آن تفریحات بسیاری واقع شده است است بنابر این می توانید روزها در آن گردش کرده و تفریح کنید. ساحل نزدیک این هتل بسیار زیباست که می توانید در آن تفریح کنید. اقامت دراین هتل یکی از تجربه هایي است که فراموش نخواهید کرد.

    ۹. ماردان پالاس، ترکیه

    تصویر هتل های لوکس در دنیا+ بهترین و لاکچری ترین هتل های دنیا

    Mardan Palace

    یک مکان لوکس به این معناست که می توانید ۲۴ ساعت و ۷ روز هفته از خدمات لوکس بهره مند باشید و این هتل دقیقاً به این معناست. ترکیه با مکان هاي قشنگ و آب و هوای تمیز یک کشور قشنگ جهت اقامت است که این مکان آن رابه تجربه بهتری تبدیل می کند.

    بسیار لوکس | نیویورک | تماشا | مکان های تفریحی و گردشگری جهان

    این هتل درسال ۲۰۰۹ با بودجه ۱,۶۵ میلیارد دلاری ساخته شد به طوری كه کف آن مرمر و سقف آن قطعات طلا دارد. آب هاي سواحل ماسه اي اطراف هتل از مصر جریان یافته اند و مسلماً احساس بهتری بشما می بخشد. این هتل قشنگ با یک استخر بزرگ که ۱۰۰۰ نفر در آن جای میگیرد و ۱۰ رستوران، یکی از عالی ترین هتل هاي دنیا است.

    ۸. هتل وستین، رم

    تصویر هتل های لوکس در دنیا+ بهترین و لاکچری ترین هتل های دنیا

    The Westin Excelsior

    رم یک شهر رمانتیک و زیباست که وجود این هتل قشنگی آنرا دوچندان می کند. هتل Western Excelsior اتاق هایي را در اختیارتان قرار می دهد که هرگز فراموش نمی کنید. یکی از مزایای این هتل این است که اتاق هاي شیک آن به گونه اي طراحی شده است اند که هر فرد معمولی بتواند در آن اقامت کند.

    اگر میخواهید در مکان بسیار لوکسی اقامت داشته باشید بهتر است سوئیت Villa La Cupola را گزینش کنید.سایت پارس ناز این سوئیت دو طبقه است و هم یک فضای شخصی در اختیارتان قرار میدهد و هم یک مکان لوکس. طراحی کلاسیک آن با تجهیزات زیبایش مجموعه اي از تجربه هاي قدیم و تازه را در اختیارتان قرار می دهد.

    ۷. هتل برج العرب، دوبی

    Burj Al Arab Hotel

    این هتل قشنگ هم در خاورمیانه قرار دارد. این هتل رابه علت ظاهرش “بادبان” نیز مینامند و با بودن در آنجا حس میکنید در منزل هستید. یکی از شگفتی هاي این هتل این است که تمام سوئیت هاي آن دو طبقه هستند و تجربه قشنگی را در اختیارتان قرار میدهد.

    یکی از قشنگی هاي این هتل وجود یک منطقه فرود هلی کوپتر و زمین تنیس در سقف آن هست. همچنین در آنجا مکان مخصوص غواصی و کلوپ هاي شبانه قرار دارد. این هتل یکی از زیباترین مکان هایي است که حتما به آن جا بازخواهید گشت.

    ۶. مارکوئیز لوس کابوس، لوس کابوس

    Marquis Los Cabos

    این هتل قشنگ طبق افسانه اي ساخته شد که براساس آن دو فرشته به دنبال بهشتی بر روی زمین هستند و این هتل در پاسخ به آن ها ساخته شده است هست. از لابی هتل میتوانید اقیانوس را تماشا کنید. بعد از ورود به اتاق از قشنگی و دکوراسیون آن لذت خواهید برد.

    مجسمه هاي قشنگ و استخرهای قشنگ از امکاناتی هستند که اتاق ها رابه یک فضای شخصی تبدیل می کنند. محوطه قشنگ و لوکس اطراف آن هم تفریحات بسیاری را در اختیارتان قرار خواهد داد. در اغلب اتاق ها تراس هایي واقع شده است است که اگر خوش شانس باشید میتوانید بازی وال ها را تماشا کنید.

    ۵. هتل پلازا، شهر نیویورک

    The Plaza

    نیویورک شهر اپل و تعداد زیادی از تکنولوژی هاي دیگر است که به دلایل متفاوت میتوانید در آن اقامت کنید. شیک ترین و کلاسیک ترین هتل این شهر پلازا هست. از این هتل، به خصوص از سوئیت رویال پلازا میتوانید منهتن را تماشا کنید، دکوراسیون داخلی آن هم بسیار قشنگ هست. خدمه این هتل ها هر لحظه در خدمت تان هستند و کمکتان می کنند.

    این هتل که درسال ۱۹۰۷ ساخته شد بالاترین استاندارد ممکن را دارد و با اقامت در آن می توانید در نیویورک گشت و گذار کنید. اگر قرار باشد با سه کلمه این هتل را توصیف کنید باید این کلمات رابه کار ببرید: باشکوه، شیک و جالب. اگر چه در نیویورک هتل هاي بسیاری وجوددارد ولی این هتل عالی ترین است.

    ۴. جزیره بهشت آتلانتیس، باهاما

    Atlantis Paradise Island

    جزایر کارائیب هر لحظه یکی از مقصدهای موردعلاقه گردشگران بوده هست. به گزارش پارس ناز باهاما یکی از جزایر زیبای کارائیب است که با سفر به آن می توانید به دل محیط زیست سفر کنید. این هتل به دلایل متفاوت عالی ترین هتل باهاماست. این هتل که با الهام از شهر گم شده است آتلانتیس ساخته شد یک محوطه ۱۴۱ هکتاری است که تفریحات متفاوت را در اختیارتان قرار میدهد.

    این هتل در عین حال بسیار لوکس هم میباشد که بسیار مهم هست. عالی ترین اتاق این هتل سوئیت Royal Towers Bridge Suite است که سقف هایي با ارتفاع ۳ و نیم متر و آینه هاي تمام قد دارد. همچنین اتاق پذیرایی این سوئیت بسیار بزرگ است و نمونه غذاها را در اختیارتان قرار می دهد و همچنین خدمه آن هر لحظه آماده خدمتگذاری هستند.

    ۳. پالمز، لاس وگاس

    The Palms

    شاید به نظرتان شهر لاس وگاس یک شهر لوکس نباشد ولی با اقامت دراین هتل نظرتان عوض کردن می کند. این هتل شیک با اتاق هاي بسیار بزرگ یکی از مدرن ترین هتل هاي ایالات متحده کشور آمریکا هست. پارچه ها و لوازم قرار داده دراین اتاق ها بسیار شیک بوده و اتاق ها نیز دکوراسیون بسیار قشنگی دارند.

    اگر میخواهید مانند یک ستاره سینما زندگی کنید باید بدانید که سوئیت هاي شیک و زیبای آن یک مکان بسیار خوب جهت استراحت شما هستند. همچنین دراین سوئیت ها جکوزی، کلوب خصوصی، استخر و سینمای شخصی قرار دارد. اگر میخواهید دراین شهر گناه دریک مکان لوکس اقامت کنید به این هتل بروید.

    ۲. بولدرز، آریزونا

    The Boulders

    این هتل «The Boulders» بسیار قشنگ یکیدیگر از هتل هاي بسیار لوکس آمریکاست که در صحرای سورونا و منطقه کوهستانی اطراف آن ساخته شده است هست. این مکان علاوه بر یک هتل لوکس یک منطقه تفریحی بسیار زیباست. اگر میخواهید در حین اقامت فعالیت هاي متفاوت تفریحی انجام دهید بعد این هتل یکی از عالی ترین گزینه ها جهت شماست.

    فضای داخلی هتل هم بسیار زیباست و ازآن میتوانید صحرای سونورا در اطراف را تماشا کنید و از حمام هاي شخصی و اتاق هاي آن لذت ببرید. همچنین دراین هتل زمین هاي گلف واقع شده است است که در صبح می توانید در آن ها به بازی گلف بپردازید.

    ۱. منطقه تفریحی کازین آرت، آنگویلا

    CuisinArt Golf Resort and Spa

    برترین و مدرن ترین هتل این لیست، کازین آرت است که در جزیره زیبای آنگویلا ساخته شده است هست. البته صاحب این هتل در ابتدا آنرا بعنوان یک منطقه شخصی ساخت و سپس آنرا گسترش داد تا پذیرای مهمانان این منطقه باشد. ویلاها و اتاق هاي لوکس این هتل که به سبک مور ساخته شده است اند بر قشنگی آن می افزایند.

    دراین منطقه سواحل قشنگی واقع شده است است که میتوانید روزها در آن گردش کرده و سپس به هتل بازگردید و نوشیدنی سرو کنید. این فضا بسیار آرام و خلوت است و می توانید بدون هیچ مزاحمتی در آن جا استراحت کنید. گریگ نورمن زمین گلف این هتل را طراحی کرد تا محوطه تفریحی آن تکمیل شود. در جای جای دنیا هتل هاي شیک و لوکس بسیاری وجوددارد که در این جا ده هتل برتر رابه شما معرفی کردیم.

    واژه های کلیدی: بسیار لوکس | نیویورک | تماشا | مکان های تفریحی و گردشگری جهان

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب صنایع دستی زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های شغل یابی
  • خرید کتاب های زبان اصلی دوچرخه
  • دانلود منابع مرجع شیلات
  • خرید کتاب های مهندسی پزشکی از آمازون
  • هاردکپی کتاب های ادبیات نظارتی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ژورنال های علمی مشهور
  • کتاب های ژنتیک اورجینال
  • کتب حمل و نقل زبان اصلی
  • خرید کتاب نوسان و موج زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>