• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » دنیای مد » مدل طلا و جواهرات » مدرن ترین مدل های رولز رویس+ بهترین مدل های خودروی پورشه

    مدرن ترین مدل های رولز رویس+ بهترین مدل های خودروی پورشه

    سریع ترین خودروی | رانندگی | مسابقه | موتور | ماشین | تبدیل | میلیون | عکس های ماشین و موتور

    مدرن ترین مدل های رولز رویس+ بهترین مدل های خودروی پورشه

    بهترین مدل های خودروی پورشه + مدرن ترین مدل های رولز رویس 

    کمپانی آلمانی پورشه در تمام دنیا مشهور است و تمام محصولات و ماشین های تولید شده است به وسیله این کمپانی جزو گرانترین و سریع ترین ماشین های دنیا هستند، هم چنین کمپانی رولز رویس انگلیسی هم مدرن ترین خودروها را تولید می کند،

     برند پورشه جهت نخستین بار درسال ۱۹۳۱ در اتریش ساخته شد. این کارخانه بعد از راه اندازی به کشور آلمان انتقال شد و بعد ازآن ماشین های باکیفیتی ساخت که هم ظاهر خوبی داشتند و هم پرسرعت بودند.

    مدرن ترین مدل های رولز رویس+ بهترین مدل های خودروی پورشه

    ۱۰. Porsche ۹۳۵

    شرکت پورشه هر لحظه در پی ساختن ماشین های مناسب مسابقه و همچنین بزرگراه بوده هست. پورشه ۹۳۵ یکی از نمونه هاي عالی ترین خودروی پورشه مسابقه هست. این مدل، ظاهر مهیج و دیوانه واری دارد؛ کاپوت جلویی ماشین پایین بوده ودر قسمت پشت آن یک باله وجوددارد که هردو این عوامل علاوه بر کم کردن مقاومت هوا در سرعت هاي بالا، به زیاد کردن قشنگی این ماشین نیز کمک زیادی کرده اند.

    سریع ترین خودروی | رانندگی | مسابقه | موتور | ماشین | تبدیل | میلیون | عکس های ماشین و موتور

    مدل ۹۳۵ با الهام از مدل ۹۱۱ ساخته شده است که بدنه آن عوض کردن یافته و موتور توربین دار آن ظاهر خاصی به آن بخشیده هست. این ماشین با نیروی ۷۵۰ اسب بخار در مسابقه لومان با سرعت ۳۶۳ کیلومتر در ساعت حرکت کرد.

    ۹. Porsche ۹۱۸ Spyder

    این ماشین یکی از پورشه هاي مدرن کلاسیک است و یقیناً دراین فهرست جای دارد. به گزارش پارس ناز این پورشه زیاد شبیه فراری هست، ولی این چیزی از قشنگی هاي این ماشین لوکس کم نمی کند. ظاهر قشنگ و مردانه آن حقیقتاً توجه بیننده را جلب می کند. این خودروی هیبریدی موتور دوگانه الکتریک و محرکه ۴,۶ لیتری V۸ دارد.

    مدل ۹۱۸ اسپایدر یکی از عالی ترین پورشه ها جهت رانندگی است و با سرعت بالای خود تجربه یک رانندگی لذت بخش را در اختیارتان قرار می دهد.

    مدرن ترین مدل های رولز رویس+ بهترین مدل های خودروی پورشه

    ۸. Porsche ۹۳۰ Turbo

    تصور کنید این ماشین زمانی که درسال ۱۹۷۰ وارد بازار شد چه انقلابی بپا کرد. حتی امروز هم عده اي از رانندگی دراین ماشین می ترسند. با این حال این ماشین که با الهام از خودروی پورشه ۹۱۱ ساخته شده، تا به امروز یکی از عالی ترین ماشین های پورشه بوده هست. یکی از تغییرات ۹۳۰ نسبت به ۹۱۱ این بود که دراین ماشین یک شارژر توربین بزرگ گذاشته شد.

    سریع ترین خودروی | رانندگی | مسابقه | موتور | ماشین | تبدیل | میلیون | عکس های ماشین و موتور

    درنتیجه سرعت ماشین به شدت زیاد کردن یافت که رانندگی با این ماشین رابه یک تجربه فراموش نشدنی تبدیل میکند. باوجود سرعت بالا به اسانی می توان این ماشین را بازرسی کرد، به خصوص در پیچ ها. وجود موتور در قسمت عقب ماشین و باله آن باعث می شود که حتی رانندگان تازه کار هم از رانندگی با این ماشین لذت ببرند و احتمال تصادف و پرش ماشین کم کردن یابد.

    ۷. Porsche ۵۵۰ Spyder

    یکی از مدل هاي قدیمی پورشه در فهرست ما خودروی موردعلاقه سلبریتی هایي چون جیمز دین بوده است.سایت پارس ناز این ماشین اوج مهندسی پورشه را نشان داد که تخصصشان قرار دادن موتور در عقب بود، ولی دراین ماشین موتور را در جلو قرار دادند.

    مدرن ترین مدل های رولز رویس+ بهترین مدل های خودروی پورشه

    اینکار نه تنها رانندگی با این ماشین را تسهیل کرد، بلکه باعث زیباتر شدن ظاهر ماشین شد. این ماشین با چنین کیفیت و ظاهری نمی توانست از این بهتر باشد.

    ۶. Porsche ۹۱۷

    اگر فیلم “لومان” «Le Mans» از استیو مک کوئین را دیده باشید، قطعا این ماشین رابه یاد خواهید آورد. این ماشین با ظاهر زیبا، نیروی ۱۱۰۰ اسب بخار و موتور ۱۲ سیلندری، توانسته در دنیای مسابقه های جهانی ماشین رانی انقلابی بپا کند. علت این موفقیت، موتور نیرومند و نظارت ساده آن هست. ظاهر منحصربه فرد این ماشین نیز باعث میشود که با یکبار دیدن آن رابه خاطر بسپارید.

    ۵. Porsche ۳۵۶

    این نخستین پورشه ساخته شده است بود که تولید آن تا سال ۱۹۶۴ ادامه داشت. این پورشه ظاهر جذابی دارد و بهمین علت باعث شد که نام پورشه بر سرزبان ها بیفتد. دراین ماشین موتور در عقب قرار گرفت، اگر چه شاید بسیاری ترجیح می دادند که در جلو قرار بگیرد.

    اما با موتور ۱,۱ لیتری آن می توانید به اسانی رانندگی کنید، مخصوصاً زمانی که به آن عادت کردید. این ماشین به صورت کوپه یا سقف باز موجود بودو بهمین علت در هوای آفتابی یک گزینش ایده آل محسوب می شد.

    ۴. Porsche ۹۵۹

    تصور کنید زمانی که مدل ۹۱۱ را ارتقا داده و به یک مدل جالب تبدیل کنند چه رخ می دهد؟ سازندگان پورشه هم دراین باره مطمئن نبودند، ولی مدل اولیه ۹۱۱ رابه این مدل جالب ۹۵۹ تبدیل کردند تا بتواند در رالی پاریس تا داکار تاب بیاورد. عقب این ماشین برآمده است تا جهت رانندگان تازه کار بزرگراه اي هم بی خطر باشد.

    قابلیت رانندگی تمام چرخ آن باعث می شود که بتوانید به خوبی در بزرگراه با آن رانندگی کنید. جالب اینجاست که موتور آن نیروی ۴۰۰ اسب بخار دارد و بهمین علت در مصرف سوخت صرفه جویی می شود. بسیاری بدلیل ظاهر جالب این ماشین با الهام از مدل ۹۱۱ به آن علاقه دارند.

    ۳. Porsche Boxster

    پورشه در اوایل سال هاي ۱۹۹۰ شرایط دشواری داشت. فروش ماشین های این شرکت کم کردن یافته بودو مشتریان از ماشین هایي با برندهای دیگر استقبال میکردند. ولی عرضه این مدل در کارخانه پورشه انقلاب بپا کرد. اگر چه در آن وقت هنوز مدل ۹۱۱ فروش داشت، ولی این خودروی جدید، رویای ماشین دوستان رابه حقیقت تبدیل کرد.

    زمانی که این ماشین در نمایشگاه دیترویت به نمایش درآمد توجه همگان رابه خود جلب نمود. این ماشین توانست تمام شاخصه هاي یک پورشه مورد علاقه مشتریان را دریک خودروی مدرن داشته باشد. ظاهر این ماشین بسیار جالب بودو نیاز مشتری را رفع میکرد. شاخصه دیگر این ماشین موتور ۲,۵ لیتری آن است که درکنار نیروی ۲۰۱ اسب بخار آن، سرعت و جذابیت خاصی رابه ارمغان می آورد.

    ۲. Porsche ۹۱۱

    زمانی که از ماشین های محبوب دنیا صحبت می کنیم مسلماً باید از مدل ۹۱۱ تقدیر به عمل بیاوریم. این ماشین که درسال ۱۹۶۴ تولید شد، همانند مدل دیگرش، پورشه ۳۵۶، همان گونه موتورش در عقب قرار داشته و ظاهرش را نیز حفظ کرده است.

    نیروی محرکه ۲۰۰ اسب بخار آن لذت رانندگی را دوچندان کرده و موتور ۶ سیلندری آن باعث شده است که در مسابقه های ماشین رانی نیز قابل استفاده باشد. این ماشین یکی از محبوب ترین و معروف ترین مدل هاي پورشه بود که درسال هاي ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ بازار را قبضه کرده بود.

    ۱. Porsche Carrera GT

    یکی از برترین و محبوب ترین مدل هاي پورشه این مدل است که درسال ۲۰۰۵ ساخته شد. این ماشین با الهام از خودروهایی ساخته شد که در مسابقه های ۲۴ ساعته لومان مقاومت می کردند.

    موتور V۱۰ آن با نیروی محرکه ۶۰۵ اسب بخار بشما اجازه می دهد که با سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعت حرکت کنید و همانند یک ماشین مسابقه اي ازآن لذت ببرید. شرکت پورشه جهت این که به راننده حس بودن در مسابقه را تلقین کند، شاخصه فرمان پذیری را ازآن حذف کرده هست. با این حال میتوانید به خوبی آنرا نظارت کنید، البته باید دراین باره مراقب باشید.

    این پورشه هنوز هم عالی ترین مدل پورشه به حساب می آید که علت آن نه تنها سرعت بالای این خودرو، بلکه ظاهر جالب آن نیز می باشد. چه کسی میتواند در برابر این خودروی قشنگ مقاومت کند؟

    تعجبی ندارد که هنوز هم برند پورشه میتواند توجه مشتری رابه خود جلب کند که علت آن هم سرعت بالا و هم کیفیت ساخت این ماشین هست. بنظر می رسد که پورشه به تولید ماشین های بهتر ادامه داده ودر آینده برترین ماشین های مسابقه اي را تولید خواهد کرد.


    لوکس ترین و گران ترین مدل های خودروی رولز رویس

    اگر یک برند ماشین باشد که لوکس و شیک بودن رابه معنای واقعی کلمه به رخ بکشد، یقیناً برند رولز رویس هست. این برند که درسال ۱۹۰۶ راه اندازی شد، از همان ابتدا بر این باور شکل گرفت که خودروی موردعلاقه طرفداران ماشین را بسازد. توجه آن ها به شرح حال و طرح هاي خاص تا امروز باقیمانده است و آن ها همان گونه به ساخت عالی ترین خودروها ادامه می دهند.

    اگر چه برندهای خودروسازی لوکس دیگری مانند بنتلی، فراری و لامبورگینی هم وجوددارد، ولی شاید هیچ کدام با رولز رویس قابل مقایسه نباشند. از آنجاییکه ماشین های این برند لوکس هستند، قیمتشان هم بسیار بالاست. در این جا میخواهیم ده خودروی گرانقیمت رولز رویس رابه شما معرفی کنیم، شاید بخواهید آن ها را خریداری کنید!

    ۱۰. Rolls Royce Ghost

    فهرست خودرا با یکی از ماشین های مدرن این شرکت شروع می کنیم. به گزارش پارس ناز این ماشین از نسل خودروهایی است که از ظاهرشان مشخص است میلیون ها دلار ارزش دارند و بلافاصله توجهتان رابه خود جلب میکنند. ماشین های این مدل محشر هستند و بتازگی به روز شده است اند. این ماشین با موتور نیرومند V۱۲ خود ۵۸۰،۰۰۰ دلار قیمت دارد.

    ۹. Rolls Royce Wraith Mansory

    خودروی دیگری که بشما معرفی میکنیم با حداکثر قیمت ۶۰۰،۰۰۰ دلار فروخته شد. Mansory یک شرکت آلمانی است که در اصلاح ماشین های استاندارد کارخانه ها تخصص دارد. رولز رویس به آن ها اجازه داد تا مدل مهم Wraith را عوض کردن داده و این خودروی قشنگ را بسازند. از جمله تغییرات انجام شده است به موتور و رنگ آمیزی ماشین مربوط می شود که ظاهر لوکسی به آن می بخشد. بی شک با سوار شدن دراین خودروی قشنگ توجه همگان رابه خود جلب می کنید.

    ۸. Rolls Royce Phantom Coupe

    این رولز رویس خاص، نخستین بار در نمایشگاه ماشین سال ۲۰۰۸ کشور آلمان به نمایش درآمد و با قیمت ۶۵۰،۰۰۰ دلار، عالی ترین شاخصه هاي ممکن ارائه شده است به وسیله کارخانه هاي خودروسازی را داراست. در هنگام رانندگی با این ماشین شاید نخستین چیزی که توجهتان را جلب کند موتور ۶,۵ لیتری V۱۲ آن باشد که درکنار نیروی ۴۵۳ اسب بخار آن به سرعت باورنکردنی دست خواهید یافت.

    نکته منحصربه فرد راجع به این ماشین این است که سقف قسمت جلوی ماشین پر از چراغ هاي کوچک فیبری است که با تاریک شدن هوا می درخشند. اگر تنبل هستید هم باید بدانید درب هاي ماشین با فشار دان یک دکمه بسته می شوند. همچنین همانطورکه از قیمت ماشین انتظار می رود، داخل ماشین از چرم طبیعی و باکیفیت ترین لایه چوب ساخته شده است است.

    ۷. Rolls Royce Phantom

    این ماشین هم یک کوپه پیشرفته تر و هم نوع گران تر فانتوم هست. این ماشین با داشتن کیفیت و قدرتی که انتظار می رود، یقیناً خودرویی است که دوست دارید پشت فرمان آن بنشینید. بنابر این این خودروی موردعلاقه سلبریتی ها و اشخاص مشهور هست. درب هاي این ماشین برعکس درب هاي معمولی باز میشوند و قسمت هاي دیگر را هم طبق نظر خود می توانید عوض کردن دهید. این ماشین با قیمت ۶۷۰،۰۰۰ دلار قطعا جزو ماشین های ارزان قیمت نیست، ولی واقعاً ارزشش را دارد.

    ۶. Rolls Royce Phantom Hearse

    یکیدیگر از ماشین های سری فانتوم که با الهام از ماشین های نعش کش قدیمی طراحی شده است هست. این ماشین از ۶۰۰ قطعه ساخته شده است که با حدود ۲۰۰ متر جوشکاری به هم متصل شده است اند ودر نهایت این خودروی قشنگ به وجود آمده است.

    این ماشین با موتور V۱۲ به خوبی حرکت میکند. همچنین دستگاه تنظیم هوا هم یکیدیگر از شاخصه هاي این ماشین هست. البته هرکسی نمی تواند این خودروی لوکس با قیمت ۷۰۰،۰۰۰ دلار را خریداری کند، لیکن مطمئناً یکی از گرانقیمت ترین ماشین های رولز رویس است.

    ۵. Rolls Royce Drophead Coupe

    تنها ۳۵ شماره از این ماشین های کوپه سقف باز ساخته شد و بهمین علت ۷۱۰،۰۰۰ دلار ارزش دارند. این ماشین که جهت بزرگداشت سرعت ملکولم کمپل ساخته شد به اندازه او سریع است.

    تمام انتظاراتی که از یک خودروی نیرومند داشته باشید، از سرعت تا اسانی، دراین ماشین دیده میشود. داخل ماشین هم بسیار دیدنی و ساده هست. صندلی چوبی براق و لوکس آن میلیون ها دلار می ارزد و دوست ندارید ازآن پیاده شوید. اگر میخواهید خودرویتان هم قشنگ باشد و هم باکیفیت، بعد این مورد را گزینش کنید.

    ۴. Rolls Royce Phantom Mansory Conquistador

    قبل از هر چیزی بگذارید قیمت این ماشین رابه شما بگوییم، اگر می خواهید آنرا در پارکینگ منزل خود داشته باشید باید ۱ میلیون دلار پرداخت کنید. اگر با قیمت آن مشکلی ندارید بعد با ما همراه باشید. قیمت بالای این ماشین باعث می شود که فقط مخصوص افراد خاص باشد. ظاهر قشنگ و چرخ هاي باکیفیت آن و موتور بزرگ ۷,۷ لیتری آن باعث میشود در بزرگراه حرف اول را بزند. شاخصه هاي دیگری مانند آینه هاي خارجی و تزئینات قسمت شیشه جلو و بغل بر قشنگی آن می افزایند.

    ۳. Rolls Royce Hyperion Pininfarina

    این ماشین که درسال ۲۰۰۸ به نمایش درآمد حتما توجهتان رابه خود جلب می کند، البته درصورتی که مبلغ خرید آنرا داشته باشید. این خودروی قشنگ و متفاوت ۶ میلیون دلار قیمت دارد.

    مطمئناً نام شرکت پینینفارینا علت این زیاد کردن قیمت هست، لیکن این ماشین رابه شکل خاصی طراحی کرده هست. طراحان ایتالیایی، این ماشین رابه تقاضای یک مشتری ثروتمند طراحی کردند؛ بنابر این شما هم میتوانید یکی از خریداران باشید. این ماشین ترکیبی از رولز رویس لوکس و طراحی ایتالیایی سال هاي ۱۹۳۰ است.

    ۲. Rolls Royce ۱۰HP

    در جایگاه دوم فهرست خود یک خودروی قدیمی داریم که در گذشته با قیمت ۷,۲۵ میلیون دلار فروخته میشد. یکی از مدل هاي مهم ساخته دست چارلز رولز که ظاهر بی نهایت کلاسیکی دارد. سایت پارس ناز از آنجاییکه امروزه تعداد محدودی از ماشین های کلاسیک شرایط خوبی دارند، بنابر این جهت داشتن یکی ازآن ها باید میلیونها دلار پرداخت کنید. اگر چه این ماشین جهت رانندگی در سطح شهر مناسب نیست، ولی میتوانید یک روز آفتابی در باغ خود ازآن استفاده کنید.

    ۱. Rolls Royce Phantom Solid Gold

    اگر میخواهید گران ترین خودروی تاریخ رولز رویس را داشته باشید بعد این ماشین مناسب شماست. این ماشین با قیمت ۸,۲ میلیون دلار یک خودروی بی نهایت لوکس هست. در بدنه این ماشین ۱۲۰ کیلو طلا بکار رفته است که علت گران بودن آنرا نشان می دهد. این طلا با بدنه سفید ماشین ترکیب شده است و جلای قشنگی به وجود آورده است.

    فضای داخلی آن هم از عالی ترین چرم ممکن ساخته شده است هست. موتور نیرومند آن رانندگی رابه یک تجربه لذت بخش تبدیل می کند. اگر در بانک پول زیادی بعد اندازه کرده اید شاید بتوانید یکی از این خودروها را خریداری کنید. اگرهم به اندازه کافی پول ندارید بعد یقیناً این خودروها به ماشین های رؤیایی تان تبدیل می شوند. رولز رویس هنوز هم یکی از عالی ترین ودر واقع مدرن ترین برندهای خودروسازی است که باوجود ماشین های معرفی شده است دلیلش مشخص است.

    ودر آخر هم: گرانترین ماشین های اسپرت جهان

    گران قیمت ترین خودروها آن چنان که تصور می کنید ساده نیست. قیمت این خودروها بر اساس نیاز مشتری در نوسان هست، لیکن این خودروها مشتری هاي خاص خودرا دارند. در تهیه این فهرست تلاش کردیم ماشین های تازه مانند Marussia، Zenvo TS۱ و Icona Vulcano Titanium را نادیده بگیریم و به سراغ ماشین های شناخته شده است و معتبر که قیمت پایه مشخص دارند، مانند لامبورگینی، مک لارن، بوگاتی، پاگانی و کوئنیگزگ، برویم.

    دراین فهرست به سراغ خودروهایی که از کشور های غیر قابل انتظار آمدند نیز برویم، مانند لیکان هایپراسپورت که یک خودروی اسپرت محصول خاورمیانه هست. همچنین ماشین های سلبریتی ها را نیز تحت پوشش قرار دادیم. دراین فهرست ماشین های ارزشمند Hennessey Venom GT Spyder WRE «۱,۳ میلیون دلار»، لامبورگینی سنتناریو «۱.۸ میلیون دلار» و آستون مارتین ولکان «۲.۳ میلیون دلار» را قرار داده ایم.

    مک لارن پی وان آلام  McLaren P۱ LM

    این ماشین گران قیمت ترین خودروی دنیا درسال ۲۰۱۷ هست. باید بدانید که در حقیقت مک لارن این ماشین را تولید نکرد. آن ها پی وان مهم را تولید نمودند و سپس Lanzante Motorsports آنرا بازسازی نمود و آن رابه یک اثر هنری تبدیل نمود. این ماشین از ماشین های مک لارن پی وان جی تی آر و خودروی بزرگراه اي مک لارن اف وان الهام گرفته هست. آلام هم مانند اف وان در موتور دارای صفحات طلایی است.

    این موتور ۳,۸ لیتری با توربین دوگانه دارای سه موتور الکتریکی است که بین موتور و چرخ هاي عقب قرار گرفته و نیروی آن ۱۰۰۰ اسب بخار هست. در حقیقت این تغییرات نشان دهنده هوش Lanzante است که از موتور ایرودینامیک استفاده می کند. بال عقبی عوض کردن داده شده است و شکاف زیاد در جلوی ماشین و صفحات مخصوص نیروی ماشین را تا ۴۰ درصد زیاد از جی تی آر زیاد کردن میدهد.

    لامبورگینی ونوو روداستر  Lamborghini Veneno Roadster

    این ماشین گران قیمت ترین خودروی لامبورگینی هست. این ماشین حتی از مدل کوپه دارش هم ۵۰۰۰۰۰ دلار گران تر هست. این قیمت جهت سقف ماشین گران است! چگونه می توان ۳ میلیون دلار قیمت خالص را توجیح کرد؟ به این خودروی دارای دو صندلی نگاهی بیندازید.

    کابین این ماشین فیبر کربن است و موتور ۶,۵ لیتری ۱۲ وی آن به همراه کلاچ خودکار، سرعت را زیاد کردن میدهد، این سیستم مشابه سیستم کوپه ونو هست. این سیستم جایگاه این ماشین در بین طرفداران را زیاد کردن داده هست. اگر سیستم انتقال آنرا توسعه دهند شاید قیمت آن با قیمت یک جت برابر شود. از دیگر مزیت هاي این ماشین سیستم تعلیق و چرخ دهنده هست، وزن کلی این ماشین ۳۲۸۵ پوند است.

    بوگاتی شیرون Bugatti Chiron

    زمانی که فردیناند پیئش، صنعتگر و طراح خودرو، از بوگاتی خواست که سریع ترین خودروی دنیا را بسازند، طراحان بوگاتی صنعت خودروسازی و هوافضا را با هم ادغام نموده و یک خودروی خارق العاده به نام Veyron تولید کردند که با سرعت ۲۶۸ مایل در ساعت حرکت می کرد. این خودروی ۱۶ واتی با نیروی ۱۰۰۱ اسب بخار، ۱,۵ میلیون دلار قیمت داشت و چهار توربین آن پر سر و صداتر از موتورهای مدرن بودند.

    درحال حاضر آن ماشین که روزی گران قیمت ترین خودروی دنیا بود دیگر وجود ندارد. بوگاتی شیرون که ازآن هم گران تر است جای آنرا پر کرده هست. بوگاتی شیرون سریع تر، پیشرفته تر و نیرومند تر هست، ولی موتور ۱۶ واتی و ۸ لیتری داشته، بااین وجود نیروی آن ۱۵۰۰ اسب بخار هست، که حتی از ماشین هاي مسابقه هم ۳۰۰ اسب بخار زیاد هست. سرعت شیرون ۲۶۱ مایل در ساعت میباشد، بااین وجود حداکثر سرعت آن اعلام نشده است.

    فراری لافراری آپرتا Ferrari LaFerrari Aperta

    خودروی فراری لافراری نخستین بار درسال ۲۰۱۳ در نمایشگاه ژنو توجه همگان رابه خود جلب نمود، باوجوداینکه در آن نمایشگاه ماشین های چشمگیر لامبورگینی وننو و مک لارن پی وان هم حضور داشتند. این ماشین با سرعت ۲۱۷ مایل در ساعت، در مارنلو رکورد سرعت را شکست ودر عرض دو ثانیه از ۰ به ۶۰ رسید. فراری لافراری آپرتا نخستین بار در نمایشگاه سال گذشته پاریس به نمایش گذاشته شد و سریع ترین خودروی تولیدشده کمپانی فراری محسوب میشود.

    نبود سقف و کمی زیاد کردن وزن ماشین باعث بروز تغییراتی شده است است: در قسمت جلوی ماشین فشار هوایی بیشتری ایجاد میشود تا فشار کلی را زیاد کردن دهد، رادیاتورها در زیر تنه ماشین قرار گرفته اند نه روی کاپوت، تا فشار هوا را خارج کنند ودر گوشه هاي بالای شیشه ماشین ستون هاي کوچکی واقع شده است است تا فشار هوای کابین ماشین را کم کردن دهد. درب هاي پروانه اي فراری هم در خلاف جهت باز می شوند. چرخ هاي این ماشین هم عوض کردن پیدا کرده اند.

    مک لارن پی وان جی تی آر McLaren P۱ GTR

    درحال حاضر این ماشین در بازار وجود ندارد لیکن مک لارن تنها ۳۵ شماره ازآن ها تولید نمود. این خودروها مخصوص ردیابی هستند. ولی این مشخصه باعث درنظر نگرفتن این ماشین نمی شود. ماشین ردیابی هم نوعی ماشین است و البته این ماشین از قشنگی خاصی برخوردار هست. این ماشین که در بیستمین سالگرد پیروزی مک لارن در Le Mans و به وسیله دپارتمان تخصصی مک لارن ساخته شد، تنها در ازای پوند و به قیمت ۱,۹ میلیون پوند به فروش رسید.

    واژه های کلیدی: سریع ترین خودروی | رانندگی | مسابقه | موتور | ماشین | تبدیل | میلیون | عکس های ماشین و موتور

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های زبان اصلی علوم اجتماعی
  • هاردکپی کتاب های زمین شناسی
  • خرید کتاب معدن کار زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع آمار ریاضی
  • هاردکپی کتاب های ادبیات نظارتی
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی علم
  • خرید کتاب های طالع بینی از آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی متغیر مختلط
  • دانلود فایل های زبان اصلی باستان شناسی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>