• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » معرفی عالی ترین و جالب ترین مناطق کشور جهت سفر در تابستان + در تابستان به کجا سفر کنیم؟

    معرفی عالی ترین و جالب ترین مناطق کشور جهت سفر در تابستان + در تابستان به کجا سفر کنیم؟

    اگر شما هم تصمیم دارید امسال در فصل تابستان سفر کنید، این خبر از گروه تحریریه سایت را از دست ندهید تا عالی ترین و مناسب ترین مناطق جهت سفر در تابستان را بشناسید.

    معرفی عالی ترین و جالب ترین مناطق کشور جهت سفر در تابستان + در تابستان به کجا سفر کنیم؟

    به گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان؛عوامل مختلفی جهت گزینش یک مقصد خوب وجود دارد که اگر سلایق متفاوت انسان ها را کنار بگذاریم فصل سفر یکی از بااهمیت ترین مواردی است که در هنگام گزینش مقصد مناسب و خوب باید در نظر داشته باشیم و به آن توجه کنیم.

    با عوض کردن فصول افرادی که اهل سفر و طبیعت گردی هستند در نهایت مکانی را گزینش می کنند که در وقت سفر عالی ترین شرایط را داراست. اگر شما هم چنین قصدی دارید بخصوص اگر جزء افرادی هستید که به دلایلی این امکان در نوروز برایتان فراهم نشده و می خواهید سفری در تابستان داشته باشید، پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

    سفر در تابستان و شرایط آب و هوایی

    تابستان فصل تعطیلات و عالی ترین وقت جهت سفر ،گردش و رفع خستگی است. تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، قشنگی چشم‌نواز محیط زیست و آب‌و‌هوای گرم از دلایل مهم و قانع کننده ای هستند که تابستان وقت مناسبی جهت مسافرت و دورهم بودن اعضای خانواده و حتی دوستان با یکدیگر هست. به دلیل گرمای هوا اکثر مردم مناطق خوش آب و هوا و خنک را ترجیج می دهند. در این میان شاید معدود افرادی نیز هستند که به علت سرمای زمستان، مناطق با دمای بالا را می پسندند.

    معرفی عالی ترین و جالب ترین مناطق کشور جهت سفر در تابستان + در تابستان به کجا سفر کنیم؟

    انتخاب مقصد مناسب جهت سفر در تابستان

    با شروع هر تعطیلی اکثر مردم ایران، شمال ایران و دریا را جهت چند روز استراحت گزینش می کنند، این منطقه در فصل تابستان گزینش خوبی به شمار نمی رود، لیکن نتیجه این گزینش تحمل شرایط شرجی و کلافه شدن هست. بعد در نتیجه شهرهای کنار دریای خزر و خلیج فارس و مناطق کویری را باید از دایره گزینش خود حذف کنید و مکان‌های کوهستانی و سردسیر را جهت سفر و استراحت خود برگزینید. علاوه بر این بعضی افراد غیر از آب و هوای خوب و دلنشین، مناطق تاریخی و تفریحی منطقه برگزیده را نیز ملاک گزینش خود قرار می دهند.

    خنک ترین مناطق کشور عزیزمان ایران جهت سفرهای تابستانی

    کرمانشاه

    به جرات می توان گفت که کرمانشـاه یکی از عالی ترین گزینه های سفر در تابستان هست. آب و هوای خوب و معتدل و دارا بودن آثار باستانی و تفرجگاه های زیاد در این شهر همراه با محیط زیست بکر و مردمان مهمان نواز آن باعث شده است این شهر به وسیله بسیاری افراد به عنوان مقصد گردشگری گزینش شود. از مناطق دیدنی شهر می توان، تکیه معاون الملک، تکیه بیگلربیگی، بازارسنتی کرمانشـاه، باغ پرندگان، باغ گل کرمانشـاه، پارک کوهستان، سراب نیلوفر، پارک ساحلی رود قره سو، طاق بستان، بیستون، مسجد عمادالدوله، حمام حاج شهبازخان و. . . نام برد.

    طبیعت دیدنی در حاشیه رود ارس و جلفای آذربایجان

    تنوع در محیط زیست و مناطق طبیعی منطقه آزاد ارس باعث سختی گزینش گردشگران در مسیر یا مقصد گردشگری می شود و اغلب مردم دوست دارند که به علت تفاوت و تنوع از اکثر مکان های این منطقه دیدن کنند. از بااهمیت ترین مواردی که ارس را به عنوان یک منطقه مناسب جهت گردشگران و محیط زیست دوستان معرفی می کند، زیاد بودن مناطقی است که مردم می توانند در کمال آسایش و امنیت چادر بزنند و چند روزی را در دامان محیط زیست بگذرانند. کمپ های چادرزنی در داخل و خارج شهر جلفا از امنیت بالایی برخوردار هستند و اکثریت مجهز به امکانات رفاهی و بهداشتی هستند. از مناطق طبیعی اطراف شهر جهت کسانی که محیط زیست را دوست دارند، می توان پارک ساحلی درنا و حاشیه رود ارس و همچنین مجموعه تاریخی کردشت منطقه و سد خداآفرین و محیط زیست بکر آسیاب خرابه و همچنین محیط زیست زیبای کلیسا سنت استپانوس نام برد.

    اگر شما هم تصمیم دارید امسال در فصل تابستان سفر کنید، این خبر از گروه تحریریه سایت را از دست ندهید تا عالی ترین و مناسب ترین مناطق جهت سفر در تابستان را بشناسید.

    دهکده ییلاقی جهان‌نما

    یکی از مناطق ییلاقی واقع در کرد کوی استان گلستان است که مورد توجه گردشگران زیادی بوده و یکی از خنک ترین نقاط کشور در فصل تابستان هست. کمترین و بیش ترین دمای این منطقه در گرمترین فصل سال به ترتیب ۱۲ درجه سانتی گراد و ۲۴ درجه سانتی گراد است افرادی که قصد رفتن به این منطقه را دارند بهتر است از مسیر کردکوی به طرف پارک جنگلی امام رضا حرکت کنند .از جاذبه های گردشگر ایی دهکده می توان به چکل‌آتشان اشاره کرد.

    چهارمحال بختیاری (شهرکرد) مشهور به بام ایران

    مرتفع ترین مرکز استان در کشور عزیزمان ایران شهرکرد است و به همین علت مشهور به بام کشور عزیزمان ایران هست. آثار تاریخی همچون قلعه ها و اماکن سیاحتی و زیارتی و آب و هوای دل نشین، بسیاری از گردشگران را جذب استان چهارمحال و بختیاری به خصوص شهرکرد، مرکز این استان می کند.

    جاذبه های طبیعی بیشماری در اطراف شهرکرد موجود است که معروف ترین آنها، گردشگاه چشمه زنه هفشجان و ارتفاعات جهان، پل وقت خان، چشمه کوهرنگ، تونل و آبشار کوهرنگ، دشت لاله های واژگون، تالاب بین المللی چغاخور و تالاب گندمان هستند.

    معرفی عالی ترین و جالب ترین مناطق کشور جهت سفر در تابستان + در تابستان به کجا سفر کنیم؟

    کلانشهر فرهنگی و توریستی همدان

    همدان از شهرهای سردسیر کشور عزیزمان ایران و در دامنه کوه الوند قرار دارد. این شهر نخستین پایتخت مادها و پنجمین شهر فرهنگی و توریستی کشور عزیزمان ایران بوده و از جاذبه های گردشگری زیادی برخوردار است ،ازجمله : آرامگاه باباطاهر، آرامگاه ابوعلی سینا، تپه هگمتانه، گنجنامه،میدان امام،بازار همدان و ….

    اردبیل (سرعین) مشهور به چشمه های آبگرم

    ده ها چشمه آب گرم معدنی که از کوه سبلان سرچشمه می گیرند در سرعین موجود هستند و یکی از مناطق گردشگری در استان اردبیل است و این شهر به چشمه های آب گرم مشهور است.

    ایرانگردان و جهانگردان زیادی همه ساله آخرهای بهار و فصل تابستان از این منطقه دیدن می کنند. در این شهر هتل – هتل آپارتمان و مهمانسراهای فراوانی وجود دارد، علاوه بر این، مردم این منطقه ویلاها و منزل های مسکونی خود را به صورت مهمانپذیر اجاره می دهند.

    اگر شما هم تصمیم دارید امسال در فصل تابستان سفر کنید، این خبر از گروه تحریریه سایت را از دست ندهید تا عالی ترین و مناسب ترین مناطق جهت سفر در تابستان را بشناسید.

    روستای صخره ای کندوان

    این دِه جاذبه های گردشگری گوناگونی دارد که از میان آنها می توان به منزل های کندویی شکل ساخته شده است در دل کوه اشاره کرد .

    کندوان یکی از سه روستای صخره ای دنیا بوده و در ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۷۶ در لیست آثار ملی کشور عزیزمان ایران ثبت شده است و از شهرستان های استان آذربایجان شرقی است.

    معرفی عالی ترین و جالب ترین مناطق کشور جهت سفر در تابستان + در تابستان به کجا سفر کنیم؟

    مناطق ذکر شده است فقط قسمتی از محیط زیست زیبای کشور عزیزمان ایران است که وقت کشف قشنگی های آن می تواند جهت تمام اعضای خانواده شیرین و به یادماندنی باشد.

    لازم است در حین سفر از مجهز بودن ماشین و همراه داشتن وسایل مهم اطمینان حاصل کنید. سفر وقت مناسبی جهت بودن در دل محیط زیست و سپری کردن ساعات شیرین با خانواده را برایتان فراهم خواهد کرد.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: آثار باستانی | گردشگران زیاد | مجموعه تاریخی | استان اردبیل | آثار تاریخی | منطقه آزاد | گردشگری | خانواده | تابستان | گردشگران | تابستانی

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتب رسانه زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی کنترل بهینه
  • منابع اورجینال انالیز عددی
  • خرید کتاب های زبان اصلی منطق
  • منابع اورجینال کتاب خوداموز
  • خرید کتاب بازی های فکری زبان اصلی
  • خرید کتاب های سرد سازی از آمازون
  • کتب ماهیگیری زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی باغبانی
  • خرید کتاب زبان اصلی نوسازی و طراحی داخلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>