• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » اظهارات کارشناسان فوتبال راجع به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

    اظهارات کارشناسان فوتبال راجع به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

    کارشناسان فوتبال کشورمان بعد از آخر دور مقدماتی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ به تحلیل این رقابت‌ها پرداختند.

    اظهارات کارشناسان فوتبال راجع به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

    کارشناسان فوتبال کشورمان بعد از آخر دور مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه راجع به این مرحله مسائل مختلفی را مطرح کردند.

    اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

    اظهارات کارشناسان فوتبال راجع به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

    افاضلی: بلژیک عالی ترین تیم جام جهانی بوده است/ شکل اجرای VAR ایراد دارد

    هومن افاضلی راجع به ارزیابی اش از دیدارهای مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: شناخت تیم ها از توانایی های خود و حریفانشان نسبت به دوره های پیش رشد قابل توجهی داشت و همین امر موجب شد مربیان استراتژی مناسبی را در بازی هایشان به کار گیرند.در مجموع بازی ها به حدی نزدیک بود که مدافع عنوان قهرمانی از جام جهانی حذف شد.

    حذف آلمان، بزرگ ترین شکفتی جام بود

    او ادامه داد: هرچند تیم ملی آلمان در سال های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۴ که مسابقات یورو برگزار شد، نوسان داشت ولی من جام جهانی را از سال۱۹۷۴ به خاطر دارم و تاکنون آلمان را تا این حد ضعیف ندیده بودم. به هر حال بزرگ ترین شگفتی جام جهانی ۲۰۱۸ برتری کره جنوبی برابر ژرمن ها و حذف شاگردان یواخیم لوو بود.

    کاهش انگیزه و احساس امنیت علت حذف مدافع عنوان قهرمانی در ۳ دوره اخیر است

    افاضلی راجع به تکرار شدن حذف مدافع عنوان قهرمانی در سه دوره اخیر جام جهانی بیان کرد: بااهمیت ترین عامل حذف مدافعان عنوان قهرمانی در مرحله گروهی کم کردن انگیزه و احساس امنیت کردن این تیم ها بعد از کسب قهرمانی هست. آنها فکر می کنند آنچه در گذشته اتفاق افتاده است جهت امروز هم کفایت می کند. درحالی که در ورزش نتیجه دیروز شما هم جهت امروزتان هیچ سودی ندارد. علت صعود مقتدرانه آلمان به جام جهانی این بود که بازیکنان جوان و توانمند این تیم می درخواست کردند خود را به یواخیم لوو تحمیل کرده و در مسابقه با با تجربه های تیم، راه حضورشان در روسیه را هموار کنند ولی در وقت شروع تورنمنت آنها هم مانند نفرات مطرح آلمان خیالشان راحت بود و دیگر انگیزه ای نداشتند.

    کیفیت بازیکنان برزیل باعث می شود این تیم جام موفقی را پشت سر بگذارد

    کارشناس فوتبال ایران درمورد دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی اظهار داشت: در این مرحله شاهد بازی های جالب تری هستیم ولی تیم هایی مانند کرواسی، بلژیک و برزیل ثابت کرده اند نسبت به سایر تیم ها اوضاع بهتری دارند. البته برزیل هم جام را خوب شروع نکرد ولی در ۲ بازی بعدی اش به کیفیت مدنظر فوتبالدوستان رسید و با توجه به کیفیت بازیکنانش می تواند تورنمنت موفقی را پشت سر بگذارد.

    کارشناسان فوتبال کشورمان بعد از آخر دور مقدماتی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ به تحلیل این رقابت‌ها پرداختند.

    بلژیک جوان گرایی سیستماتیک و مدرنی انجام می دهد

    افاضلی با اشاره به کیفیت تیم بلژیک تصریح کرد: اعتقاد دارم تا آخر مرحله گروهی بلژیک، عالی ترین تیم جام بوده هست. این تیم آخرین روند تولید بازیکنان جوان و مطرح را ایجاد کرد. هلند از دهه ۱۹۷۰ در کلوب آژاکس پروسه جوان گرایی را شروع کرد ولی فرانسه با پیگیری این روند در سطح ملی به قهرمانی دنیا و یورو ۲۰۰۰ رسید. در ادامه آلمان به علت ناکامی در ۲ یورو استفاده از جوان ها را شروع کرد. مدل جوان گرایی فوتبال آلمان از سال ۲۰۰۵ فعال شد و با قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۴ به نتیجه رسید. آخرین کشوری هم که این روند را به شکل سیستماتیک و مدرن دنبال می کند، بلژیک هست. نفراتی مانند دی بروین، هازارد و لوکاکو حاصل این مدل هستند.

    بیشتر بخوانید :

    • شرفی: فاصله تیم‌ها در جام جهانی روسیه به هم نزدیک‌تر شده است است
    • ایران در صدر عالی ترین خط دفاعی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

    عبارات مهم : جام جهانی – جام جهانی
    او راجع به اینکه آیا تیمی مانند بلژیک کاریزمای قهرمانی دارد یا خیر، گفت: اگر منظورتان از کاریزما سابقه قهرمانی هست، اسپانیا و فرانسه هم این سابقه را نداشتند. از طرفی اگر منظور شما اینست که بازیکنانی مانند نیمار، مسی و رونالدو که جهت موفقیت متولد شده است اند در بلژیک حضور ندارند هم باید بگویم اگر این تیم بتواند در جام جهانی به قهرمانی برسد، بازیکنان این تیم هم چنین حالتی پیدا می کنند.

    شکل استفاده از VAR ایراد دارد

    افاضلی درمورد استفاده از سیستم VAR در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بیان کرد: در کل استفاده از این سیستم جهت تضییع نشدن حق تیم ها خوب هست. البته حتی در سیستم VAR هم شاهد اشتباهاتی بوده ایم. ما هم گل مساوی خود برابر پرتغال را از همین طریق به ثمر رساندیم. البته اجرای این سیستم دچار اشکال هست. همین که وقت زیادی جهت بررسی صحنه ها گرفته می شود به سود فوتبال نیست و این رشته را به ورزش هایی مانند راگبی و فوتبال آمریکایی شبیه می کند.

    او افزود: مسئله دیگری که راجع به VAR وجود دارد، این است که مربیان و بازیکنان از اینکه دستور به بازبینی ویدیویی یک صحنه تصمیم داور هست، اطمینان ندارند و هر فردی از مسئولان برگزاری بازی یا حتی مسئولان تیم ها می توانند درخواست بدهند از داور ویدیویی استفاده شود. ایده استفاده از این سیستم خوب است و همانگونه که دیدید یکی از بزرگ ترین اتفاق های جام جهانی ۲۰۱۸ در وقت گل اول کره جنوبی به آلمان با استفاده از این سیستم رقم خورد ولی مسائل اجرای آن باید به مرور رفع شود.

    بازیکن سوپر استار در جام جهانی نداشته ایم

    مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران درمورد ستاره جام بیست و یکم تا آخر مرحله گروهی گفت: تاکنون صورت شاخصی در این جام ندیده ام. حتی کریستیانو رونالدو که در بازی های پرتغال با اسپانیا و مراکش نمایش بی نظیری داشت، برابر کشور عزیزمان ایران کاری از پیش نبرد و روز بسیار بدی داشت. فکر می کنم تاکنون سوپراستاری در جام جهانی ۲۰۱۸ نداشته ایم.

    دی بروینه و هری کین پدیده جام هستند

    افاضلی راجع به پدیده جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم بیان کرد: از نظرمن هری کین و کوین دی بروینه در ۲ بازی اول تیمهایشان عملکرد خوبی ارائه کردند و تا حدی پدیده جام بودند. باید دید آنها می توانند در بازی های بعدی هم چنین روندی داشته باشند یا خیر. ضمن اینکه تیم قهرمان جام می تواند شانس زیادی جهت معرفی عالی ترین بازیکن داشته باشد.

    اظهارات کارشناسان فوتبال راجع به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

    ارزش فوتبال ملی در کشورهای توسعه یافته کم شده است است

    سرمربی سابق تیم ملی امید ایران و نفت تهران درمورد اینکه به چه دلیل تیم هایی مانند اسپانیا، پرتغال، فرانسه و آرژانتین در سطح مدعی قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نشان نداده اند، گفت: بااهمیت ترین علت این عنوان کم شدن ارزش فوتبال ملی در کشورهای توسعه یافته هست. در حال حاضر کلوب ها نقش مهم تری در فوتبال دنیا دارند و نقش تیم های ملی کمرنگ شده است هست. البته این امر در کشورهای کوچک اروپایی، آفریقا، آسیا و آمریکای جنوبی مصداقی ندارد و در این مناطق تیم ملی همچنان اهمیت خود را حفظ کرده است.

    فصل پرفشار فوتبالی کیفیت بازیکنان را جهت جام جهانی پایین می آورد

    او افزود: در واقع تیم ملی بار بزرگی است که بازیکنان مطرح حس می کنند، بعد از تحمل فشار در طول یک فصل فوتبالی باید آن را تحمل کرده و در تورنمنت بزرگی مانند جام جهانی به میدان بروند. وقت استراحت بازیکنان در سال های منتهی به جام جهانی و یورو از بین می رود و منجر به زیاد کردن خستگی آنها می شود. همین بازیکنان تیم ملی آلمان پنج تابستان متوالی است که در تورنمنت های بزرگ بازی می کنند و طبیعی است کیفیتشان تحت تاثیر قرار بگیرد. بازیکن حقوقش را از کلوب می گیرد و زمانی که حس می کند احتمال دارد بیش از اندازه زیر فشار باشد از تیم ملی خداحافظی می کند. مانند اتفاقی که جهت رضا قوچان نژاد و سردار آزمون رخ داد. حضور در بیش از ۶۰ بازی در طول فصل، بازیکن تیم های ملی بزرگ را از لحاظ جسمی و معنوی تحت تاثیر قرار می دهد و این امر در کم کردن کیفیت آنها در تورنمنت هایی مانند جام جهانی تاثیر دارد.

    عربشاهی: جام جهانی روسیه جام شگفتی هاست

    کارشناسان فوتبال کشورمان بعد از آخر دور مقدماتی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ به تحلیل این رقابت‌ها پرداختند.

    ضیا عربشاهی راجع به ارزیابی اش از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار کرد: اعتقاد دارم جام جهانی امسال جام شگفتی ها لقب می گیرد و تیم های قدرتمندبرزیل، انگلیس و اسپانیا از پیش برنده نیستند و همان طور که دیدیم آلمان قهرمان دوره گذشته با شکست برابر کره جنوبی از گردونه این رقابتها کنار رفت.

    برخی از تیم ها از لحاظ اسمی قدرتمند هستند

    او ادامه داد: اسپانیا، برزیل و چند تیم دیگر از لحاظ اسمی قدرتمند هستند و در مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی روسیه دیدیم که این تیم ها در بعضی از بازی ها با مسئله مواجه شدند و این نشان دهنده این است که فاصله تیم ها به هم نزدیک شده است است و به آسانی نمی توانیم برنده یک دیدار را آینده نگری کنیم. به طور مثال کی روش تاکنیک خوبی جهت تیم ملی فوتبال کشورمان گزینش کرد و شخصیت تیمی به بازیکنان داده بود و تیم ملی هدف اولیه اش گل نخوردن و بعد از آن استفاده از ضدحملات جهت گل زدن بود.

    تیم ملی کشور عزیزمان ایران شگفتی ساز مرحله گروهی جام جهانی روسیه شد

    عربشاهی راجع به اینکه پدیده های مرحله گروهی جام جهانی روسیه چه تیم هایی بودند، گفت: به نظرم تیم ملی ایران توانست شگفتی ساز این رقابتها شود و فوتبال کشور عزیزمان ایران را به کشورهای اروپایی نشان بدهد و نگرش تیم های صاحب نام نسبت به فوتبال ما عوض کردن یافته هست. کی روش زحمات زیادی جهت فوتبال ما کشیده است و باید این مربی را حفظ کنیم تا در جام ملتهای آسیا هم به موفقیت دست یابیم.

    حذف آلمان زنگ خطری جهت تیم های صاحب نام فوتبال بود

    کارشناس فوتبال راجع به حذف تیم ملی آلمان در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: همانطور که گفتم جام جهانی امسال جام شگفتی هاست و حذف آلمان زنگ خطری جهت تیم های صاحب نام فوتبال شد تا بدانند که تیم ها فاصله چندانی با هم ندارند و شرایط معنوی و روانی بالا باعث برتری آنها برابر تیم های دیگر شده است هست. زمانی که وحید امیری به پیکه لایی زد این عنوان نشان دهنده قدرت تاکنیکی بازیکن ماست که ترسی از حریف خود ندارد و اگر بازیکنان ما خودباوری داشتند به طور حتم می توانستند اسپانیا و پرتغال را شکست بدهند.

    اظهارات کارشناسان فوتبال راجع به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

    او ادامه داد: تیم ملی آلمان نسبت به ۴ سال پیش ضعیف تر شده است و بعضی از بازیکنان این تیم فوتبالشان تمام شده است است و باید جای خود را به جوانان بدهند تا آلمان به روزهای اوج خود بازگردد. اگر تیم ملی فوتبال کشورمان یک سوم ساختار و امکانات آلمان را داشت به طور حتم می توانست به مرحله بعد جام جهانی روسیه صعود کند ولی ما هنوز در بخش پایه ها ضعیف هستیم.

    صعود ژاپن به مرحله بعدی جام جهانی مایه افتخار قاره آسیاست

    عربشاهی راجع به صعود ژاپن به مرحله بعد جام جهانی روسیه اظهار کرد: به هر حال گروهی که ژاپن قرار داشت نسبت به گروه کشور عزیزمان ایران ضعیف تر بود و این تیم به آسانی توانست به مرحله بعد جام جهانی صعود کند. اگر تیم ملی کشورمان در گروه دیگری بود به طور حتم به مرحله بعد این رقابتها راه پیدا می کرد. همچنین تیم ملی عربستان ضعیف ترین تیم حاضر در جام جهانی بود که با همه هزینه ایی که کرد نتوانست نتیجه های خوبی در این رقابتها کسب کند. همچنین حضور ژاپن در مرحله یک هشتم نهایی مایه افتخار قاره آسیا هست.

    پیشکسوت فوتبال راجع به اینکه چه تیمی جایش در میان تیم های صعود کننده به مرحله بعدی جام جهانی خالی هست، گفت: به نظرم اگر شانس همراه تیم ملی فوتبال کشورمان بود این تیم می توانست یکی از تیم های صعود کننده به دور بعد باشد.

    برزیل و بلژیک شایستگی حضور در فینال جام جهانی روسیه را دارند

    او راجع به مدعبان قهرمانی در جام جهانی روسیه گفت: اگر تیم های ملی برزیل و بلژیک در مراحل بعدی به هم نخورند در آن صورت آنها شایستگی حضور در فینال جام جهانی روسیه را دارند.

    عربشاهی در آخر خاطر نشان کرد: از بازیکنان تیم ملی تقدیر و قدرانی می کنم که با جان و دل در جام جهانی روسیه بازی کردند و نشان دادند که با غیرت و تعصب ایرانی می توانند کارهای بزرگی انجام بدهند.

    انتهای خبر /

    برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

    واژه های کلیدی: جام جهانی | جام جهانی | اسپانیا | استفاده | بازیکنان | فوتبال | ایرانی | فوتبالی | اسپانیا | سیستم | روسیه

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های بیوانفورماتیک از آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی طراحی وب
  • کتب خیاطی زبان اصلی
  • کتب الگویابی در ساختمان داده زبان اصلی
  • خرید کتاب های گوارش از آمازون
  • هاردکپی کتاب های صنعت نور
  • دانلود فایل های زبان اصلی ورزش های رزمی
  • منابع اورجینال فنگ شویی
  • قیمت کیندل
  • منابع اورجینال کتاب خوداموز
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>