• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » ۴۵۰ موزیک جهت جام جهانی ۲۰۱۸ تولید شد ، رکوردشکنی پخش موزیک «بچه‌های ایران» در تلویزیون

    ۴۵۰ موزیک جهت جام جهانی ۲۰۱۸ تولید شد ، رکوردشکنی پخش موزیک «بچه‌های ایران» در تلویزیون

    خواننده پاپ کشورمان می‌گوید که قطعه «بچه‌های ایران»، با بیش از ۷۰ بار پخش به علت درخواست فراوان مردم، رکورد پخش یک قطعه را در صداوسیما شکست.

    ۴۵۰ موزیک جهت جام جهانی ۲۰۱۸ تولید شد ، رکوردشکنی پخش موزیک «بچه‌های ایران» در تلویزیون

    به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت؛ همیشه قطعات حماسی که به خوبی با علاقه میهنی خوانده شوند، سال‌ها ماندگار خواهند بود و مردم مدت‌ها آن قطعه را زیر لب زمزمه می‌کنند. جام جهانی فوتبال از جمله رویداد‌هایی است که اهالی موسیقی به واسطه‌ی آن علاقه خود به وطنشان را ابراز می‌کنند و زمانی که کشور عزیزمان ایران هم در این مسابقه های حضور داشته باشد، قطعه‌هایی تولید می‌شود که مردم را بیش از پیش به تیم ملی فوتبال نزدیک و غرور ملی را دو چندان کند.

    سرود رسمی کشور عزیزمان ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ را سالار عقیلی خواند و بابک زرین آهنگسازی کرد. البته این سرود استاندارد موسیقی ایرانی را دارد، ولی ریتم و فضایش با فضای پر هیجان ورزش و مسابقه فوتبال همراهی چندانی ندارد و به نظر می‌رسد که میان فوتبال دوستان، مورد اقبال واقع نشده است.

    ۴۵۰ موزیک جهت جام جهانی ۲۰۱۸ تولید شد ، رکوردشکنی پخش موزیک «بچه‌های ایران» در تلویزیون

    علاوه بر این دفتر موسیقی و سرود شرکت صدا و سیما قطعه‌ای را با خوانندگی حامد محضر نیا، حامد طا‌ها و مهدی شکوهی با نام «بچه‌های ایران» تولید کرده است که این قطعه بعد از پیروزی تیم ملی کشور عزیزمان ایران در برابر تیم ملی مراکش در نخستین مسابقه کشورمان در جام جهانی از شبکه سه سیما پخش شد. شاید به سختی بتوان کسی را پیدا کرد که در آن وقت شبکه سه را تماشا نکرده باشد و این قطعه شاد را نشنیده باشد. ریتم مناسب، صدا‌های جوان و شنیدنی، آهنگسازی خوب و متن دکلمه و شعر و وقت مناسب جهت پخش این قطعه (پس از کسب پیروزی در جام جهانی)، باعث شد که «بچه‌های ایران» بار‌ها در اینترنت بازنشر شود و مورد اقبال جوانان قرار بگیرد.

    استقبال فراوان از قطعه «بچه‌های ایران» باعث شد که شبکه‌های متفاوت رادیو و تلویزیون این قطعه را بار‌ها پخش کنند.

    ۴۵۰ قطعه جهت جام جهانی ساخته شده است است

    حامد محضرنیا خواننده پاپ کشورمان که پیش از این هم جهت کشور عزیزمان ایران خوانده بود، در خصوص این قطعه ریتمیک به خبرنگار گروه تحریریه سایت گفت: قبل از شروع جام جهانی ۲۰۱۸، ۴۵۰ قطعه، از خوانندگان جهت تیم ملی تولید شده است بود. از طرفی رسمی‌ترین مرجع موسیقی کشور دفتر موسیقی و سرود شرکت صدا و سیماست؛ به چه دلیل که حق پخش بازی‌های جام جهانی در انحصار این شرکت هست. به همین علت در ژانر ورزشی و حماسی رسمی‌ترین قطعات از دفتر موسیقی شرکت تولید می‌شود.

    خواننده پاپ کشورمان می‌گوید که قطعه «بچه‌های ایران»، با بیش از ۷۰ بار پخش به علت درخواست فراوان مردم، رکورد پخش یک قطعه را در صداوسیما شکست.

    قطعه یازده ستاره عقیلی را می‌توان در وقت شکست کشور عزیزمان ایران هم گوش داد

    این خواننده راجع به قطعات دیگری که جهت کشور عزیزمان ایران در جام جهانی خوانده شده است هست، اظهار کرد: به نظرم همه کار‌ها خوب بودند. قطعه «یازده ستاره» سالار عقیلی سرود کشور عزیزمان ایران در جام جهانی، بسیار شنیدنی هست. عقیلی یک خواننده سنتی است و قطعه اش به لحاظ محتوا و شعر بسیار نیرومند بود؛ به چه دلیل که این قطعه را در وقت شکست‌ها هم می‌توان شنید. محتوای این کار غرور آفرین بود. به طور کل کار‌های مختلفی که خوانده شد به علت عشقی که پشتش بود، جالب و شنیدنی بود. خدا را از بابت استقبال خوانندگان جهت خواندن قطعه‌های ملی شکر می‌کنم؛ به چه دلیل که بسیاری در گذشته می‌گفتند که ما ملی خوان نیستیم و این کار را به نوعی کسر شأنشان می‌دانستند. ولی الان فضا به گونه‌ای عوض کردن کرده است که همه با علاقه می‌خوانند و جهت خواندن در صف می‌ایستند.

    به ما اجازه دادند که قطعه‌ای شاد بسازیم

    وی در خصوص مراحل ساخت قطعه «بچه‌های ایرانی» و ترکیب چند قطعه‌ای که پیش از این شنیده شده است بود، اظهار کرد: طی جلساتی که با معلم، مدیر دفتر موسیقی صدا و سیما برگزار کردیم، وی به ما اعلام کرد که یک قطعه‌ای بسازید که مردم آن را دوست داشته باشند. این اجازه را هم به ما دادند که ریتم قطعه را از فضای حماسی در بیاوریم و همان طور که در این قطعه مشخص هست، ریتمی شاد و به اصطلاح ماشین خور جهت آن در نظر بگیریم.

    محضرنیا اضافه کرد: ما قطعه‌ای با شعر تازه هم آماده کردیم، ولی مدیر دفتر موسیقی صدا و سیما نظرشان ترکیب چند قطعه‌ای بود که در دهه اخیر مورد اقبال مردم قرار گرفته بود. معلم به ما گفت که این خطر وجود دارد که اگر الان کاری تازه ساخته شود، شاید به زودی شنیده نشود و طبیعتا مشخص نیست که مورد پسند مردم قرار بگیرد یا نگیرد. ایشان پیشنهاد دادند که قطعاتی که پیش از این مردم شنیدند و پسندیدند بازخوانی کنیم و با شکل و شمایلی تازه ارائه کنیم؛ بنابراین سه قطعه‌ای که از سال ۸۴ تا الان شنیده شده است است یعنی، قطعه «ای سرزمین ایران» با صدای مهدی شکوهی، «قهرمان ایرانی» که خودم خواندم و تا این لحظه مردم با این قطعه خاطره دارند و قطعه «پهنای اروندت سلام»، که بار‌ها شنیده شده است هست، با هم ترکیب شدند.

    روا، مجری خوش صدایی است

    این خواننده جوان در خصوص دکلمه خوانی عبدالله روا مجری تلویزیون در این قطعه بیان کرد: با مشورت‌هایی که با اعضای دفتر موسیقی شرکت داشتیم، عالی ترین قسمت‌های هر کدام از قطعات منتخب با یک دکلمه حماسی به هم وصل شدند. جهت دکلمه این قطعه صابر خراسانی گزینه مهم بود که حقیقتا او در این کار بی نظیر هست. از طرفی کار‌های صابر خراسانی سنگین و ژانری متفاوت دارد. سراغ عبد الله روا رفتیم؛ به چه دلیل که او شاعر خوبی هست، صدای خوبی هم دارد و دو برنامه ورزشی «ویدیو چک» و «شب‌های فوتبال» را اجرا کرده و با فضای ورزش آشناست. متن دکلمه هم روا نوشته بود.

    خواننده قطعه «قهرمان ایرانی» در خصوص نقشی که در حوزه مشاوره جهت ساخت این قطعه داشت، تصریح کرد: من نقش مشاور را هم در این پروژه داشتم. در گزینش تنظیم کننده، محل ساخت موسیقی تصویر این موزیک و موارد دیگر مشورت‌هایی را به دفتر موسیقی شرکت دادم.

    ۴۵۰ موزیک جهت جام جهانی ۲۰۱۸ تولید شد ، رکوردشکنی پخش موزیک «بچه‌های ایران» در تلویزیون

    محضرنیا در خصوص تنظیم این کار گفت: فرزاد سرور از نظر من عالی ترین تنظیم کننده الکترونیک کشور عزیزمان ایران هست. او به خوبی توانست، از عهده این کار سخت که پیوند چهار قطعه متفاوت هست، بر آید. ما فقط توانستیم به فرزاد اعتماد کنیم.

    وی راجع به معرفی شدن خوانندگان در موسیقی تصویر این قطعه بیان کرد: مهدی شکوهی چند بار به من گفت که در اینترنت بار‌ها از من پرسیدند که این قطعه‌ای که خوانده هست، باز خوانی شده است است یا صدای خود خواننده هست. مهدی در زمانی که جوان‌تر بود این قطعه را ساخته بود و در بخشی گام صدایش بالا می‌رود به خوبی کیفیت صدایش را نشان داد. من خودم در اینترنت بار‌ها دیدم که قطعه بچه‌های ایرانی بازنشر می‌شود. از طرفی مرکز موسیقی اعلام شد که این قطعه در یک روز، با بیش از ۷۰ بار پخش، به علت درخواست فراوان مردم، رکورد پخش یک قطعه را در صدا و سیما شکست.

    دکلمه‌ای که خواندم، حس غرورم نسبت به کشور عزیزمان ایران بود

    عبدالله روا در خصوص دکلمه اش در این قطعه گفت: خیلی خوشحالم که در این قطعه توانستم دکلمه خوانی کنم. من مدت‌ها قبل، این دکلمه را نوشته بودم. متن کار، حس و حال من نسبت به نقاط متفاوت کشور و غرورم نسبت به کشور عزیزمان ایران بود. دکلمه من به گونه‌ای پیوند میان سه قطعه‌ی متفاوت بود.

    خواننده پاپ کشورمان می‌گوید که قطعه «بچه‌های ایران»، با بیش از ۷۰ بار پخش به علت درخواست فراوان مردم، رکورد پخش یک قطعه را در صداوسیما شکست.

    انتهای پیام/

    توضیحات حامد محضرنیا و عبدالله روا راجع به قطعه «بچه های ایران»

    واژه های کلیدی: سالار عقیلی | رمان ایرانی | جام جهانی | جام جهانی | خواننده | موسیقی | فوتبال | ایرانی | قطعات | ایران | ایرانی

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی جمع آوری
  • خرید کتاب های تجهیزات نظامی از آمازون
  • کتاب های همایش ها اورجینال
  • منابع اورجینال روان شناسی
  • دانلود فایل های زبان اصلی شیمی معدنی
  • هاردکپی کتاب های متالورژی
  • خرید کتاب فرهنگی زبان اصلی
  • کتب تحلیل زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • هاردکپی کتاب های تئوری بازی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>