• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » دنیای مد » مدل طلا و جواهرات » بادیگاردهای جالب ترین صورت های معروف و سلبریتی های مشهور ایرانی و خارجی

    بادیگاردهای جالب ترین صورت های معروف و سلبریتی های مشهور ایرانی و خارجی

    افراد ثروتمند | بازیگر مشهور | شخصیت مردم | خواننده | استخدام | بادیگارد | سیاسی | اخبار سینما

    بادیگاردهای جالب ترین صورت های معروف و سلبریتی های مشهور ایرانی و خارجی

    بادیگاردهای صورت های معروف و سلبریتی های مشهور ایرانی و خارجی

    دراین مقاله بادیگارد های سلبریتی های مشهور را می بینیم. دنیای شهرت و ثروت هم دردسر های خودش را دارد، مردم هرجا سلبریتی ها را ببینند به سمت ارزش می روند و گاه گاه هم مشکلاتی پیش می آید که نیازمند یک محافظ می شوند. بادی گاردهای سلبریتی ها به قدری جالب هستند که حتی قبل از خودشان مورد توجه دوربین پاپاراتزی ها قرار می گیرند و زیاد انها طرفداران زیادی در بین مردم دارند.

    محافظان شخصی چهرهای مشهور

    بادیگاردهای جالب ترین صورت های معروف و سلبریتی های مشهور ایرانی و خارجی

    بادیگارد کایلی جنر

    تیم چانگ بادیگارد شخصی خانواده کارداشیان است که قبل از کایلی بادیگارد خواهرش کیم بوده هست. بنظر می رسد این ماموران پلیس خوش ظاهر در صنعت مد جهت خود ستاره های مشهوری شده است اند. تیم چانگ در تصویر های تبلیغاتی یک برند مشهور ماشین شرکت کرده است.

    افراد ثروتمند | بازیگر مشهور | شخصیت مردم | خواننده | استخدام | بادیگارد | سیاسی | اخبار سینما

    بادیگارد ازرا میلر

    استایل متفاوت و شخصیت “گو رابی” بادیگارد ازرا میلر هیچ شباهتی به بادیگاردهای دیگر ندارد و سبک لباس پوشیدنش توجه مدگراها رابه خود جذب کرده است.

    بادیگارد دنیل رادکلیف

    بادیگاردهای جالب ترین صورت های معروف و سلبریتی های مشهور ایرانی و خارجی

    این مرد جالب بور و قدبلند محافظ شخصی بازیگر مشهور هری پاتر دنیل رادکلیف است که طرفدارانش تاکنون اطلاعات خاصی راجع به زندگی شخصی او به دست نیاورده اند.به گزارش پارس ناز بنظر می رسد باوجود این بادیگارد جدی و نیرومند هیچ وقت هیچ اتفاقی جهت دنیل نیفتد.

    بادیگارد هایدی کلوم

    افراد ثروتمند | بازیگر مشهور | شخصیت مردم | خواننده | استخدام | بادیگارد | سیاسی | اخبار سینما

    مارتین کریستن مدت هاست از این سوپر مدل آلمانی و ۴ فرزندش محافظت می کند و مورد توجه پاپاراتزی ها قرار گرفته است.

    بادیگارد بیانسه

    بادیگاردهای جالب ترین صورت های معروف و سلبریتی های مشهور ایرانی و خارجی

    ژولیون د بوئر بادیگارد خواننده مشهور بیانسه اغلب در تصویرهای پاپاراتزی ها به چشم میخورد. ژولیوس فقط یک بادیگارد عادی با عضلات نیرومند نیست بلکه به ۵ زبان زنده دنیا مسلط است و صاحب کمپانی خدمات محافظتی هست. کمپانی او در لندن، ابوظبی و نیویورک نمایندگی دارد.

    بادیگارد ادل و لیدی گاگا

    «پیتر ون در وین» مامور پلیس سابق هلندی در مسابقه بادی بیلدینگ درسال ۲۰۰۵ عنوان «آقای گل اروپا» را ازآن خود کرد. او قبل از لیدی گاگا بادیگارد ادل بوده است.

    بادیگارد فرگی دوهامل

    پاسکال دوویر با سلبریتی های زیادی از جمله خانواده کارداشیان و کتی پری همکاری کرده هست. این قهرمان جودو مدتی است بادیگارد خواننده و بازیگر آمریکایی فرگی شده است است.

    بادیگارد بلا حدید

    بادیگارد جالب و چشم آبی بلا حدید توجه عکاسان رابه خود جلب کرده هست. او بدلیل شباهت زیادی که به جیسون استاتهام و بروس ویلیس دارد و هر لحظه به سبک مد روز لباس میپوشد مورد توجه مجله های مد قرار می گیرد.

    بادیگاردهای جنیفر لارنس

    جنیفر لارنس هر لحظه بادیگاردهای جذابی گزینش می کند که بی شک مورد توجه رسانه ها قرار می گیرند.

    بادیگارد جنیفر لوپز

    اخیرا جنیفر لوپز به وسیله آنتونی محافظت می شود و خیلی ها وی را با بازیگرها و مدل ها اشتباه میگیرند.

    بادیگارد جاستین بیبر

    بنظر میرسد تنها نیرومند بودن جهت محافظت از این خواننده مشهور کانادایی کافی نیست. هر کدام از بادیگاردهای جاستین مدلهای معروفی در صنعت مد هستند.

    بادیگارد کتی پری

    بادیگارد کتی پری که شباهت زیادی به هیو جکمن بازیگر مشهور استرالیایی دارد مرد ورزشکار جذابی است که هر لحظه و همه ی جا همراه کتی دیده می شود.

    بادیگاردهای جیسون موموآ

    بنظر می رسد جهت محافظت از این بازیگر نیرومند یک بادیگارد کافی نباشد. شاید فکر کنید جیسون نیازی به بادیگارد ندارد ولی او هم مثل همه ی سلبریتی ها به محافظت نیاز دارد.

    بادیگارد بروکلین بکهام

    چندی پیش پسر بزرگ ویکتوریا و دیوید بکهام با محافظ شخصی اش دیده شده است هست. شاید بدون چنین بادیگارد جذابی هیچکس توجه چندانی به بروکلین نمیکرد.

    و اما: اپیدمی استخدام بادیگارد در بین سلبریتی های ایرانی

    در گذشته استخدام بادیگارد یا داشتن محافظ فقط جهت افراد برجسته سیاسی متداول بود، ولی هم اکنون بعضی بازیگران، خواننده ها، ورزشکاران، افراد ثروتمند و… در پی استخدام محافظ هستند. این مساله در بین بعضی افراد صورت پز اجتماعی محسوب میشود. از سوی دیگر تعداد زیادی از بزرگان سیاسی و دولتی کشور خودشان را ملزم به استخدام محافظ نمی دانند.

    چون آنها بر این باورند که در منطقه امنی زندگی کرده و به آسانی و امنیت می توانند در هر نقطه از کشور رفت وآمد کنند. عنوان این است که اغلب افراد غیرسیاسی خواهان استخدام محافظ به دنبال کسب امتیاز اجتماعی هستند.

    در بعضی تصویر هایي که دراین چندوقت اخیر در اینستاگرام، تلگرام، فیس بوک و … مدام انتشار میشود، چنین برمی آید که ورزشکاران و صورت های معروف در محفل های عمومی به همراه تیم محافظ و تشریفات حضور مییابند.

    این گونه کارهای با تصویر العمل های متفاوت همراه بوده هست. از قرار معلوم، استخدام محافظ در بین افراد صورت پدیده نو ظهور اجتماعی محسوب می شود. اردیبهشت ۹۴ مدیر وقت پلیس پیشگیری نیروی انتظامی راجع به فعالیت افرادی تحت عنوان بادیگارد یا محافظ شخصی و شرایط آن اظهارکرد: «اگر کسی در کشور ما بخواهد از او محافظت شود، باید مراحل مختلفی را طی کرده و مجوزهای مورد نیاز دراین زمینه اخذ شود.

    این طور نیست که هر شخصی جهت خودش محافظ یا تیم حفاظت داشته باشد. تقی مهری در توضیح زیاد شرایط داشتن محافظ گفت در صورتی که اشخاص نیازمند محافظ تشخیص داده شوند، عنوان باید بر حسب موقعیت فرد و تهدیدی که ممکن است او در معرضش باشد، یا باید در شورای امنیت کشور بررسی شود یا به دستور مقام قضائی و شورای تامین استان باشد ودر آنجا با توجه به رده بندی هایي که وجوددارد، دراین زمینه و نحوه محافظت تصمیم گیری میشود.

    البته این دستور نیز موقتی است و داشتن محافظ دستور دائمی نیست. به گفته او در کشور ما با توجه به امنیت بالایی که وجوددارد، جهت افراد محافظ شخصی و شخصی نداریم و ما نیز چنین چیزی نداریم. به گزارش پارس ناز ، مهری راجع به این که آیا تنها پلیس موظف به تامین این محافظ هاست، گفت: سلسله مراتبی دراین زمینه وجوددارد و تنها نیروی انتظامی مسئول نیست، ولی ما نیز مسئولیت هایي داریم.

    افراد صورت شخصیت مردمی خود راحفظ کنند

    یک عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس راجع به استخدام محافظ از سوی بعضی افراد صورت به خبرنگار «آرمان» میگوید: اغلب افرادی که مبادرت به استخدام محافظ میکنند، در پی ساختن شخصیت کاذب از خود در ذهن دیگران هستند. محمدعلی پورمختار این گونه اعمال را ایجاد فاصله بین افراد صورت و مردم میداند و می افزاید: عده اي از این افراد بر این باورند که داشتن محافظ به شخصیت و جایگاه اجتماعی آنها می افزاید.

    از سوی دیگر این امر نشان دهنده عدم علاقه افراد صورت به ارتباط با مردم هست، چون هنگامی فرد صورت از تواضع برخوردار باشد، نه تنها نیازمند محافظ نیست، بلکه به ایجاد ارتباط با مردم اشتیاق دارد. این افراد باید با استفاده از شاخصه های خود در قلب مردم جا داشته باشند، در غیر این صورت استخدام محافظ و ایجاد فاصله با مردم باعث دوری افراد از آنها میشود. طبیعتا مردم نیز از این گونه رفتارها متنفرند.

    آرمین ۲afm و بادیگارد اش

    این نماینده مجلس راجع به تعاریف ارائه شده است از لحاظ حقوقی و قضائی راجع به استخدام محافظ میگوید: از لحاظ حقوقی و قضائی هیچ منع قانونی وجود ندارد. جهت مثال هر فردی که فکر کند در دسترس خطر هست، می تواند محافظ استخدام کرده و حقوق وی را نیز پرداخت کند. این مقوله اگرچه در قانون صراحتا بیان نشده هست، ولی منع و ممنوعیتی دراین زمینه وجود ندارد. پورمختار استخدام محافظ جهت افراد سیاسی را الزامی می داند و می افزاید:

    عده اي از شخصیت های سیاسی کشور میل چندانی جهت استخدام محافظ ندارند. هرچند استخدام محافظ با محدودیت های فراوان همراه هست. او با بیان این که استخدام محافظ هیچ محدودیتی ندارد، ولی از لحاظ اجتماعی می تواند مورد بررسی قرار گیرد، می گوید : استخدام محافظ جهت مسئولان سیاسی کشور مهم هست. اغلب مسئولان سیاسی کشور به این مساله راضی نیستند.

    اما به علت مسائل امنیتی و تهدیدات موجود آنها وادار به استخدام محافظ هستند، درحالی که در عده اي از کشور های دنیا مدیر جمهور و وزیر به تنهایی و پیاده در سطح شهر تردد می کنند. او تاکید میکند: استخدام محافظ جهت افراد صورت ارتقای شخصیت اجتماعی رابه دنبال ندارد.

    بنده به عنوان نماینده مجلس به این افراد توصیه می کنم که شخصیت مدنی و مردمی خودرا حفظ کرده و به این شکل هم چون افراد صورت در گذشته در تعامل با مردم باشند. جالب است بدانید اغلب افرادی كه با محافظ در محافل عمومي ظاهر مي شوند، جزو صورت های معروف ريشه دار و مردمي نيستند و صورت ها و ستاره های يكشبه سينما سراغ اين گونه واکنش‌ ها مي روند.

    استخدام محافظ محدودیت ندارد

    همچنین یک وکیل دادگستری راجع به کم وکیف استخدام محافظ از لحاظ حقوقی و قضائی به «آرمان» میگوید: بر اساس قانون اگر فرد بخواهد جهت خود محافظ به عناوین متفاوت هم چون همیار، همکار و بادیگارد استخدام کند، هیچ ممنوعیت قانونی وجود ندارد. البته این نداشتن منع و وجود این آزادی نباید موجب اذيت و اذیت دیگر افراد جامعه شود. جهت مثال یک هنرپیشه یا فوتبالیست جهت تردد شاید نیازمند مواظبت باشد.

    اما اگر این مواظبت شامل بستن خیابان، ایجاد ترافیک و به خطر انداختن حقوق دیگر افراد شود، این اقدام غیراخلاقی و ضداجتماعی جهت فرد صورت و ایجاد مزاحمت جهت دیگران میشود. مصطفی ترک همدانی می افزاید: هر گونه ایجاد مزاحمت جهت افراد با عواقب کیفری همراه هست، در غیر این صورت داشتن محافظ غیرقانونی نیست. او با بیان این که کشور عزیزمان ایران کشوری امن است ودر آن استخدام محافظ چندان مهم نیست، ادامه میدهد:

    برقراری نظم و امنیت کشور برعهده نیروی انتظامی هست. هرگاه هر فرد در کشور دچار مسئله شود و احساس کند امنیتش به خطر افتاده، عالی ترین اقدام تماس با پلیس و درخواست کمک از این نهاد هست. به گفته او این که افرادی که به واسطه صورت شدن رفتارهایی هم چون هجوم علاقه مندان جهت اخذ امضا یا درخواست دیدار را مزاحمت میدانند، باید بدانند که این گونه مزاحمت ها خودساخته است.

    در واقع این شرایط را خودشان به وجود آورده اند. این وکیل دادگستری می افزاید: مردم را نمی توان به واسطه این گونه رفتارها سرزنش کرد؛ مردم از قدیم الایام خواستار ایجاد ارتباط با افراد صورت بوده اند. درود وعلیک، گرفتن امضا و ابراز احساسات هواداران به فرد صورت مزاحمت تلقی نمیشود و نیازی به استخدام محافظ نیست. به گفته او استخدام محافظ با قوانین کشور منافات ندارد، به شرطی که جهت دیگر افراد ایجاد مزاحمت نکند.

    بازار عرضه و درخواست محافظ داغ است

    هم اکنون عده اي از مراکز به آموزش محافظ می پردازند. از نظر این مراکز تربیت بادیگارد عملیاتی مستلزم اوضاع فیزیکی نرمال جهت فرد با دارا بودن قد بالای ۱۷۵سانتیمتر هست. بادیگارد تشریفاتی هم باید قد بالای ۱۸۷سانتیمتر و وزن بالای ۹۰کیلو گرم داشته باشد. این افراد طبق معمول در مکان هایي حضور دارند که ریسک خطر اندک است و زیاد حالت تشریفاتی دارد. از نظر جامعه شناسان نقش يا نهاد اجتماعي زماني به وجود مي آيد كه نسبت به آن احساس نیاز شود.

    ترویج مراکز آموزش محافظ نشان دهنده وجود خلأهای اجتماع هست. با ایجاد این مراکز باید گفت که عرضه و تقاضا به یک میزان هست. فرد جهت پول جانش رابه کف دست می گیرد. این مقوله نشان دهنده پدیده اجتماعی نوظهوری در کشور هست. از سوی دیگر عده اي از جامعه شناسان بروز این پدیده اجتماعی را وسیله اي جهت به رخ کشیدن دارایی و ثروت در بین افراد متمول اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی و… میدانند.

    جواد عزتی و بادیگارد هایش

    آنها بر این باورند که حتی استخدام محافظ نیز از سوی بعضی افراد نوکیسه وسیله جهت تظاهر هست. شخصی که تا دیروز کسی وی را نمی شناخت و به واسطه اجرای کنسرت یا بازی دریک فیلم سینمایی شهرت نسبی کسب کرده، نیازی به استخدام محافظ ندارد. مگر این افراد را چه خطراتی ترساندن میکند؟ درضمن، اغلب بازیگران، خواننده ها و دیگر افراد صورت در بین گروه های محدود جامعه شهرت دارند. جالب است بدانید:

    افرادی هم که دراین حوزه مشغول به کار هستند، میگویند اینکار جهت اشخاص سرشناس، مدیریت شرایطی است که جهت نظم دادن اوضاع انجام میشود، چون هنگامی سلبریتی ها در محفل همگانی حضور پیدا می کنند، علاوه بر بهم ریختن شرایط و هرج ومرج، افرادی حضور دارند که با ابراز علاقه های اشتباه می توانند مسئله ساز باشند. بهمین علت هم تیم های حفاظت و محافظان تلاش می کنند تا از به وجود آمدن این مسائل پیشگیری کنند.

    مرحوم مرتضی پاشایی و بادیگارد اش

    هن

    واژه های کلیدی: افراد ثروتمند | بازیگر مشهور | شخصیت مردم | خواننده | استخدام | بادیگارد | سیاسی | اخبار سینما

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های تجارت از آمازون
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • دانلود منابع مرجع شبکه
  • خرید کتاب های زبان اصلی تمدن امریکا
  • هاردکپی کتاب های ریاضیات و آمار
  • کتب کاراگاه زبان اصلی
  • کتب کتابخانه زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع رادیو
  • هاردکپی کتاب های تئوری بازی
  • منابع اورجینال سبک شناسی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>