• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » در تمام عُمرم با چنین بازیکنان پایبندی کار نکردم / کی‌روش

    در تمام عُمرم با چنین بازیکنان پایبندی کار نکردم / کی‌روش

    سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در این ۳۶ سال تجربه کاری‌ام تاکنون با چنین بازیکنانی با این پایبندی کار نکردم.

    در تمام عُمرم با چنین بازیکنان پایبندی کار نکردم / کی‌روش

    به گزارش گروه ورزش گروه تحریریه سایت جوان؛ به نقل از فدراسیون فوتبال، وزیر ورزش و جوانان بعد از پیروزی تاریخی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران برابر مراکش با حضور در اردوی تیم ملی از عملکرد این تیم در دیدار نخست جام جهانی تقدیر و قدردانی کرد.

    در ابتدای این دیدار که سفیر کشور عزیزمان ایران در روسیه و همچنین محمود اسلامیان نیز در آن حضور داشت، محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال با قدردانی از تلاش‌های کارلوس کی روش و اعضای کادر تیم ملی اظهار کرد: تیم ملی ما عالی ترین فرزندان این کشور را به خود می‌بیند. زحمات شبانه روزی کی روش و کادرش که ۲۱ ساعت در روز کار می‌کنند را این فرزندان و قهرمانان کشور عزیزمان ایران در زمین پیاده و هشتاد میلیون ایرانی را شاد کردند. شاد کردن قلب هشتاد میلیون ایرانی در دنیا بزرگترین پاداشی بود که در این بازی اتفاق افتاد.

    پس از صحبت‌های دبیرکل فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی هم با قدردانی از حضور وزیر ورزش، اسلامیان و سفیر کشور عزیزمان ایران در روسیه در اردوی تیم ملی اظهار کرد: محمدرضا ساکت لطف دارد، ولی در اینجا سوپرمن معنا ندارد. در اینجا گروهی از بازیکنان زحمتکش و مربیانی حضور دارند که توانایی ابرکار‌ها را دارند. جناب سلطانی فر اگر اجازه دهید می‌خواهم خدمتتان عرض کنم که بنده با بیش از ۳۶ سال تجربه در مربیگری، هیچ وقت با چنین بازیکنانی کار نکردم که دریافتی ارزش آنقدر کم باشد و ارائه و پایبندی ارزش زیاد.

    در تمام عُمرم با چنین بازیکنان پایبندی کار نکردم / کی‌روش

    وی افزود: بازیکنان و پسران فروتن و به دور از غروری داریم که هر لحظه به کشور عزیزمان ایران پایبند و متعهد هستند، ولی استحقاق توجه زیاد و محبت بیشتری از طرف مقامات ورزش و فدراسیون در این چند سال دارند. از وزیر ورزش خواهش می‌کنم که این اتفاق بیفتد. ما این بردمان را نه تنها با بازیکنانی که امروز اینجا حضور دارند بلکه با بازیکنانی که در گذشته در تیم ملی بوده اند تقسیم می‌کنیم. از صمیم قلب هم آرزو می‌کنم که این پیروزی و موفقیت جامعه فوتبال کشور عزیزمان ایران را متحدل‌تر و همدلتر کنار هم قرار دهد.

    کی روش با قدردانی از حضور وزیر ورزش در اردوی تیم ملی اظهار کرد: همانطور که قبلا همه گفته ام پسران ما زحمتشان را کشیدند، ولی امروز قبل از تمرین هم به آن‌ها گفتم که مطلبی جهت جشن گرفتن نداریم و هدفمان تحقق رویا‌های ملت ایران است و امیدواریم این اتفاق بیفتد. نگرش و نحوه تفکر من از روز ابتدایی که در اینجا حضور دارم این بوده که هیچ بازیکنی صاحب پیراهن تیم ملی نیست و فقط این اجازه را پیدا می‌کند که این پیراهن را بر تن کند با یک ماموریت و هدف و آن اینکه پیراهن مقدس تیم ملی را در جایگاه رفیع تری قرار دهد.

    او سپس از بازیکنان تیم ملی پرسید، آماده اید که بازیکنان با صدای بلند به ندای سرمربی تیم ملی پاسخ مثبت دادند.

    در ادامه مسعود سلطانی فرد ضمن تبریک ایام عید فطر، پیروزی تیم ملی کشور عزیزمان ایران برابر مراکش را بسیار بزرگ خواند و افزود: این پیروزی باعث خوش حالی یک ملت شد و نشاط و خوش حالی سراسری را بین همه مردم کشور عزیزمان ایران در کل دنیا به وجود آورد. عملکرد شما برابر مراکش باعث شد ایرانیان سراسر دنیا از داشتن چنین تیمی به خودشان ببالند. من از همه شما اعضای تیم از بازیکنان تا کادر فنی و به خاص کی روش تقدیر می‌کنم. شما مورد حمایت و پشتیبانی یک ملت بزرگ، تاریخ ساز و فرهنگ دوست هستید و آن‌ها با علاقه و حمایت از شما به دنبال غرورآفرینی‌های دیگری هستند.

    سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در این ۳۶ سال تجربه کاری‌ام تاکنون با چنین بازیکنانی با این پایبندی کار نکردم.

    وزیر ورزش با اشاره به دیدار اعضای تیم ملی با روحانی اظهار کرد: در آن جلسه کی روش و اعضایی که حضور داشتند، خاطرشان است که بنده گفتم که نخستین دیدار ما در جام جهانی همزمان با روز عید فطر است و بچه‌ها قول می‌دهند که عیدی بزرگی به ملت کشور عزیزمان ایران بدهند. خوشبختانه این اتفاق افتاد و دیدید چه شور و شوقی در کشور ایجاد شد.

    سلطانی فر افزود: هنگامی آن جلسه تمام شد در جلسه‌ای که به صورت شخصی با کی روش داشتم به او گفتم که جدای از تعارفات، من اعتقاد دارم که شما مربی بسیار توانمند و مسلطی هستید و مطمئن هستم که در روسیه نتیجه می‌گیرید. گفتم که هم خود شما با تجربه و توانمند هستید و هم اینکه بازیکنان با عزمی دارید. این را کارنامه تیم ملی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی به خوبی نشان داد که بدون، ولی و اگر به جام جهانی صعود کرد. چیزی که مهم است اینکه این تیم مصمم است و عزم و اراده ویژه‌ای جهت شاد کردن دل مردم کشور عزیزمان ایران و دفاع از حیثیت کشور عزیزمان ایران دارد.

    وی افزود: این اعتقاد را داشته و دارم و الان هم می‌گویم که شما ۲ بازی سخت دیگر دارید. حریفان ما قهرمانان دنیا و اروپا هستند و از عالی ترین بازیکنان دنیا استفاده می‌کنند، ولی فوتبال قابل آینده نگری نیست. نتیجه‌ای که در روز یکشنبه اتفاق افتاد و مکزیک آلمان را شکست داد قابل آینده نگری نبود. من به عنوان کسی که فوتبال را از ۴۰، ۴۵ سال قبل به دقت پیگیری می‌کردم و مسابقه های جام جهانی را از سال ۱۹۷۰ و اوج برزیل با پله به یاد دارم، هر لحظه در خلال جام جهانی اتفاقات و وقایع زیادی می‌افتد. تیم‌هایی که مسابقه های را خوب شروع نکردند نیرومند شدند و تیم‌هایی که کسی روی آن‌ها حساب باز نمی‌کرد، نتیجه های خوبی گرفتند. الان هم خیلی امید داریم که بعد از نتیجه خوبی که تیم ملی در بازی اول گرفت و با این اعتماد به نفس فعلی به همراه تدابیر خاص سرمربی تیم ملی و پشتیبانی یک ملت بتوانیم این عملکرد خوب را استمرار ببخشیم.

    سلطانی فر ادامه داد: من یکی از دلایلی که به اردوی تیم ملی آمدم این بود که فکر کردم به قول‌هایی که به بچه‌ها می‌دهیم خیلی سریع عمل کنیم. هر چند شاید به علت تعطیلی یکی دو روز تامین پاداش خیلی راحت نبود، ولی من تاکید داشتم و مصممم بودم که بتوانیم پاداش پیروزی اول را قبل از بازی دوم تقدیم کنیم. اگرچه تلاش و نتیجه‌ای که شما به دست آوردید ارزش آن بسیار بسیار زیاد از پاداش‌های مادی است و اصلا قابل قیاس نیست، ولی خواستم به شما بگویم همانطور که تا به حال حمایت و پشتیبانی کرده ایم تا آخر هم با شما هستیم.

    او افزود: البته همانطور که گفته ام همین که توانستیم صعود مقتدرانه‌ای به جام جهانی داشته باشیم و به جمع تیم برتر دنیا بپیوندیم یک پیروزی بزرگ است و پیروزی در دیدار برابر مراکش هم حماسه بزرگی بود. دو بازی دیگر را هم با تمام توان، انگیزه و ظرفیت به مصاف حریفان برویم تا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم. به امید روز‌های بهتر و شادتر و به امید روز‌هایی که هر قدمی که بر می‌داریم باعث خوش حالی دل مردم شود و باعث شود یک ملت احساس غرور و انسجام کند و کشور عزیزمان ایران در مسیر توسعه، ارتقا و پیشرفت گام بردارد.

    وزیر ورزش در آخر با اشاره به تلاش‌های رئیس فدراسیون فوتبال و محمدرضا ساکت اظهار کرد: مهدی تاج با وجود شرایط جسمانی‌ اش روزانه هفت، هشت بار با من تماس می‌گیرند تا تیم ملی با پشتیبانی کامل بازی‌های باقی مانده را انجام دهد و تیم ملی بتواند روند رو به رشدش را ادامه دهد.

    در تمام عُمرم با چنین بازیکنان پایبندی کار نکردم / کی‌روش

    برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

    بیشتر بخوانید:

    لحظه به لحظه با اخبار حاشیه‌ای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه/ روز چهارم

    نیمار و یارانش برابر سوئیس / رویارویی آلمان و مکزیک با قضاوت فغانی

    صربستان ۱ – کاستاریکا صفر /شلیک ۳ امتیازی کولاروف، ناواس و یاران را مغلوب کرد

    نتایج چهارمین روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

    آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸

    واژه های کلیدی: مسعود سلطانی فر | فدراسیون فوتبال | جام جهانی | بازیکنان | ایرانیان | پیروزی | فوتبال | ایرانی | قدردانی | روسیه | ایران

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی مالی و بازار سرمایه
  • منابع اورجینال تولید مواد غذایی
  • منابع اورجینال پزشکی طبیعی
  • خرید کتاب پزشکی داخلی زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی آزمون های کانادا
  • دانلود منابع مرجع سیستم های دینامیکی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • کتاب های تجارت اورجینال
  • کتب فولکلور زبان اصلی
  • خرید کتاب های فشن از آمازون
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>