• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » سرخ‌پوشان اروپا مغلوب بلندقامتان کشور عزیزمان ایران شدند ، ایران ۳ – لهستان صفر

    سرخ‌پوشان اروپا مغلوب بلندقامتان کشور عزیزمان ایران شدند ، ایران ۳ – لهستان صفر

    تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران موفق شد تیم ملی والیبال لهستان را با حساب ۳ بر صفر شکست دهد و به چهارمین برد خود در مسابقه های لیگ ملت‌ها دست پیدا کند.

    سرخ‌پوشان اروپا مغلوب بلندقامتان کشور عزیزمان ایران شدند ، ایران ۳ – لهستان صفر

    به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش گروه تحریریه سایت جوان، هفته چهارم لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۸، به میزبانی آمریکا شروع شد و تیم ملی کشورمان در گام نخست خود در این هفته از مسابقه های از ساعت ۳ بامداد به مصاف تیم ملی والیبال لهستان رفت.

    تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران در سه هفته ابتدایی این مسابقه های ، ۹ دیدار را برگزار کرد که از این مسابقات، سه پیروزی کسب کرد و مجبور ۶ شکست شد.

    **ست اول: کشور عزیزمان ایران ۲۶ – لهستان ۲۴

    سرخ‌پوشان اروپا مغلوب بلندقامتان کشور عزیزمان ایران شدند ، ایران ۳ – لهستان صفر

    ترکیب ابتدایی تیم ملی والیبال ایران: سعید معروف، پوریا یلی، مهدی مرندی، علی شفیعی، مرتضی شریفی، میلاد عبادی پور

    ترکیب ابتدایی تیم ملی والیبال لهستان: ماتئوش بینیک، زورک، ژال پائوک، بارتوش کورک، فابین درازگا، بارتوش کوئالک

    تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران موفق شد تیم ملی والیبال لهستان را با حساب ۳ بر صفر شکست دهد و به چهارمین برد خود در مسابقه های لیگ ملت‌ها دست پیدا کند.

    تیم ملی کشور عزیزمان ایران در این مسابقه با لباس سفید در سمت راست زمین بازی قرار داشت و لهستانی‌ها با پیراهن قرمز و سفید در این مسابقه حضور داشتند.

    قضاوت این مسابقه بر عهده گونزالو کاسامیرو از کشور آرژانتین بود و جراردو لوییس مکزیکی او را در امر داوری این مسابقه یاری می‌کرد.

    در ابتدای این ست دو تیم یک به یک امتیاز کسب می‌کردند در نخستین وقت استراحت فنی این ست کشور عزیزمان ایران ۸ بر ۷ از حریف خود پیش بود.

    حضور بازیکنانی مانند پوریا یلی و مرتضی شریفی در ترکیب ابتدایی این بازی نشان می‌داد که ایگور کولاکوویچ در این بازی نیز مانند دیدار با برزیل به بازیکنان جوان میدان داده است تا آن‌ها را محک بزند.

    بازیکنان کشور عزیزمان ایران در ست نخست این مسابقه در دفاع روی تور نمایش خوبی داشتند ولی سرویس‌های آن‌ها در بعضی دقایق بازی با مشکلاتی همراه بود.

    سرخ‌پوشان اروپا مغلوب بلندقامتان کشور عزیزمان ایران شدند ، ایران ۳ – لهستان صفر

    دو تیم کشور عزیزمان ایران و لهستان در تمام طول ست نخست نمایشی نزدیک به هم داشتند و کمتر پیش می آمد که دو تیم در امتیاز از هم فاصله بگیرند.

    در دقایق نهایی این ست کولاکوویچ تقاضای وقت استراحت کرد و وینال هینین سرمربی لهستان، تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کرد.

    در نهایت این تیم کشور عزیزمان ایران بود که موفق شد با حساب ۲۶ بر ۲۴ برنده این ست شود و یک بر صفر از لهستان پیش بیفتد.

    **ست دوم: کشور عزیزمان ایران ۲۶ – لهستان ۲۴

    تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران موفق شد تیم ملی والیبال لهستان را با حساب ۳ بر صفر شکست دهد و به چهارمین برد خود در مسابقه های لیگ ملت‌ها دست پیدا کند.

    تیم ملی والیبال ایرام در دومین ست برابر تیم ملی لهستان در تلاش بود که از ابتدای ست تیم برتر میدان باشد و در این امر نیز موفق عمل کرد.

    حملات سرعتی بازیکنان کشور عزیزمان ایران دفاع تیم لهستان را با مسئله روبه رو کرده بود و باعث می‌شد تلاش این تیم جهت پیش افتادن از کشور عزیزمان ایران بی فایده باشد.

    بازیکنان کشور عزیزمان ایران در وقت استراحت فنی نخست ست دوم با حساب ۸ بر ۵ از لهستان پیش افتاده بودند و در دومین وقت استراحت فنی نیز برتری با تیم کشور عزیزمان ایران با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ همراه بود.

    علی اصغر مجرد که در هفته چهارم لیگ ملت‌ها با صلاحدید ایگور کولاکوویچ به لیست بازیکنان کشور عزیزمان ایران اضافه شده است بود، در این ست و در امتیازهای نهایی وقت حضور در میدان را پیدا کرد.

    سرخ‌پوشان اروپا مغلوب بلندقامتان کشور عزیزمان ایران شدند ، ایران ۳ – لهستان صفر

    تلاش‌های تیم لهستان جهت به تساوی کشیدن بازی در ست دوم در امتیاز ۱۹ به بار نشست و دو تیم ۱۹ بر ۱۹ برابر شدند. در این لحظه ایگور کولاکوویچ که برتری اش را از دس داده بود تقاضای وقت استراحت کرد.

    امتیاز بیستم این مسابقه را میلاد عبادی پور با یک آبشار خوب برابر ماتئوش بیه نیک بدست آورد تا بار دیگر کشور عزیزمان ایران تیم برتر میدان باشد.

    بازیکنان لهستان ولی به این راحتی تسلیم نمی‌شدند و امتیاز ۲۰ را تصاحب کرده و بار دیگر بازی را به تساوی کشاندند.

    دقایق نهایی ست دوم دیدار کشور عزیزمان ایران و لهستان مانند ست اول این مسابقه به صورت ماراتنی نفس گیر پیگیری می‌شد و دو تیم در تلاش جهت پیروزی در این ست بودند.

    در نهایت ولی همانند ست اول این تیم کشور عزیزمان ایران بود که توانست با شایستگی لهستان را با نتیجه مشابه ست اول یعنی ۲۶ بر ۲۴ مغلوب کند و در ست شماری ۲ بر صفر پیش بیفتد.

    **ست سوم: کشور عزیزمان ایران ۲۵ – لهستان ۲۲

    اولین امتیاز ست سوم دیدار دو تیم کشور عزیزمان ایران و لهستان را میلاد عبادی پور جهت تیم ملی کشور عزیزمان ایران بدست آورد.

    بازیکنان کشور عزیزمان ایران انگیزه زیادی جهت پیروزی در این ست و برنده شدن در مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر داشتند و همین امر موجب شده است بود، میزان خطای فردی بازیکنان کم شود.

    لهستانی‌ها ۶ بر ۴ از کشور عزیزمان ایران عقب افتاده بودند که هینین تقاضای وقت استراحت کرد.

    تیم لهستان در بازی‌های پیشین خود در هفته‌های اول تا سوم لیگ ملت‌ها تنها یک شکست را مجبور شده است بود ولی حالا برابر تیم ملی والیبال کشورمان به مسئله خورده بود و در آستانه واگذار کردن نتیجه قرار داشت.

    لهستانی‌ها بعد از وقت استراحتی که هینین تقاضا کرد تغییراتی در روند بازی خود ایجاد کردند و از کشور عزیزمان ایران پیش افتادند. نخستین وقت استراحت فنی این ست با برتری ۸ بر ۶ لهستان برگزار شد.

    سرویس های خوب علی شفیعی در تیم کشور عزیزمان ایران بار دیگر برتری را به تیم کشور عزیزمان ایران داد و تیم ملی کشورمان را ۹ بر ۸ از لهستان پیش انداخت.

    سامان فائزی در این ست در ترکیب کشور عزیزمان ایران قرار داشت و به خوبی با آبشارهای تماشایی روی دست مدافعان بلند قد لهستان توانست جهت تیم ملی کشور عزیزمان ایران بافایده باشد.

    ایران ۱۰ بر ۸ از لهستان پیش افتاده بود، نتیجه ای که بار دیگر سرمربی لهستانی‌ها را مجبور کرد که وقت استراحت بگیرد.

    برتری تیم کشور عزیزمان ایران کماکان ادامه داشت و تلاش لهستانی ها جهت رسیدن به کشور عزیزمان ایران در امتیاز به ناکامی منجر می‌شد.

    بازیکنان کشور عزیزمان ایران هرچند در دقایقی از بازی مغلوب حملات سرعتی تیم ملی لهستان می‌شدند، ولی در مجموع تیم برتر میدان بودند.

    شاگردان هینین در دقایقی از این ست به خاص در آخرهای ست سوم از نظر امتیاز به کشور عزیزمان ایران نزدیک شد. تا جایی که ۲۱ بر ۲۰ و در فاصله یک قدمی کشور عزیزمان ایران قرارداشت. در این لحظه ایگور کولاکوویچ که احساس خطر کرده بود، تقاضای وقت استراحت کرد.

    نکته قابل توجه این مسابقه و به خاص این ست از بازی، عملکرد خوب پوریا یلی بازیکن جوان تیم ملی کشور عزیزمان ایران بود. این پشت خط زن بلند قامت، در بسیاری از دقایق بازی با زدن ضربات آخر به موفقیت تیم ملی کشورمان کمک کرد.

    در نهایت تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران با حساب ۲۵ بر ۲۲ موفق شد تیم ملی لهستان را در ست سوم مغلوب کند و در مجموع با برتری ۳ بر صفر به پیروزی نخست خود در هفته چهارم دست پیدا کند.

    تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران با شکست دادن تیم والیبال لهستان، چهارمین پیروزی خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ را بدست آورد. این نخستین تیم اروپایی در این مسابقه های بود که مردان والیبال کشور عزیزمان ایران موفق به شکست دادن این تیم شدند.

    تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه هفته چهارم مسابقات، امشب از ساعت ۲۳ و ۴۰ به مصاف تیم ملی صربستان خواهد رفت. لهستانی ها نیز دومین مسابقه خود را برابر دیگر تیم این گروه یعنی تیم ملی والیبال امریکا که میزان این هفته از رقابت‌ها نیز هست، برگزار می‌کند.

    انتهای پیام/

    پیروزی تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران برابر لهستان

    واژه های کلیدی: تیم ملی والیبال ایران | تیم ملی والیبال | لیست بازیکنان | سرمربی لهستان | تیم والیبال | استراحت | بازیکنان | پیروزی | مسابقه | لهستان | والیبال

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب سازمان و پردازش داده ها زبان اصلی
  • کتاب های ادبیات روسی اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • خرید کتاب های پزشکی زنان و زایمان از آمازون
  • خرید کتاب های خارجی از آمازون
  • خرید کتاب های زبان اصلی دینامیک غیر خطی
  • دانلود منابع مرجع تربیت بدنی
  • خرید کتاب ایمونولوژی زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی بیماری های قلب و عروق
  • خرید کتاب زبان اصلی روماتولوژی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>