• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » عبدولی جهت من هیچ فرقی با سایر کسانی که زیر نظر من تمرین می‌کنند ندارد/ باید به

    عبدولی جهت من هیچ فرقی با سایر کسانی که زیر نظر من تمرین می‌کنند ندارد/ باید به

    مربی امیر علی اکبری گفت:عبدولی هم یکی از قهرمانانی است که علاوه بر مدال‌های جهانی و المپیک از تجربه بالایی هم برخوردار است و جهت من هیچ فرقی با سایر کسانی که زیر نظر من تمرین می‌کنند ندارد.

    عبدولی جهت من هیچ فرقی با سایر کسانی که زیر نظر من تمرین می‌کنند ندارد/ باید به

    علیرضا استکی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان، راجع به شرایط این روزهای امیر علی اکبری بیان کرد: خوشبختانه شرایط آمادگی او در طول این مدت بسیار رضایت بخش هست. البته حالا در کنار ما یک تیم کامل هفت، هشت نفره حضور دارند که با کمک امیر علی اکبری در حال آموزش هستیم تا این افراد در آینده بتوانند جهت کشورمان افتخار آفرینی کنند. ما این نفرات را می سازیم که هم اعتبار های خوبی جهت آینده داشته باشیم و هم در سالیان بعد از حضور آنها در مسابقه های بهره مند شویم.

    مربی بوکس هستم ما الان زیر نظر جایی کار نمی کنیم.

    او در پاسخ به این پرسش که آیا قانون منع فعالیت مبارزه گرها که وزارت ورزش ، خللی در کارتان ایجاد می کند یا خیر گفت:این را باید بگویم ما در کشور عزیزمان ایران مسابقه نمی دهیم.من خودم مربی بوکس هستم ما الان زیر نظر جایی کار نمی کنیم. فقط داریم تمرین می دهیم.تنها کار موثر تربیت نوجوانان و جوانان علاقه مند به این رشته ورزشی است.

    عبدولی جهت من هیچ فرقی با سایر کسانی که زیر نظر من تمرین می‌کنند ندارد/ باید به

    عبدولی جهت من هیچ فرقی با سایر کسانی که زیر نظر من تمرین می کنند ندارد

    مربی امیر علی اکبری راجع به اینکه به نظر می رسد سعید عبدولی قصد دارد در این رشته به فعالیت بپردازد پاسخ داد:او هم یکی از قهرمان های کشور است که علاوه بر مدال های جهانی و المپیک از تجربه بالایی دارد و جهت من هیچ فرقی با سایر کسانی که زیر نظر من تمرین می کنند ندارد. عبدولی اکنون تمریناتش را زیر نظر حسن شالیکار در بوکس دنبال می کند که اتفاقا این مربی یکی از مربیان بسیار خوب و با تجربه کشور است و قطعا تجارب ارزنده این مربی می تواند به پیشرفت او کمک کند.

    خیلی ها فکر می کنند با ورود به MMA می توانند به شهرت برسند

    او راجع به حضور بوکسور ها در این رشته بیان کرد: باید به این توصیه اشاره کنم که بعضی تصور می کنند هرکسی وارد MMA شود خیلی سریع به پول و شهرت می رسد. در حالی که واقعا اینطوری نیست و نخواهد بود. این ورزش واقعا خیلی سخت و سخت است.

    خیلی دوست ندارم جهت بوکس حاشیه درست کنم

    او راجع به اوضاع این روزهای بوکس هم گفت:با توجه به اینکه در داخل مجموعه حضور ندارم از دور کم و بیش پیگیر اخبار هستم. اگر واقعا جایم خالی باشد خودشان دست به کار می شوند. من خیلی دوست ندارم جهت بوکس حاشیه درست کنم و تنها آرزوی من جهت بوکس است که هم کارها به خوبی پیش برود و هم تیم ملی نتیجه های خوبی را بدست آورد.

    باید به کادر مدیریتی تازه وقت بدهیم

    استکی راجع به حضور ثوری هم به جای ناطق نوری گفت:قطعا در چند ماه نمی توانم عملکرد ثوری را در ریاست فدراسیون بوکس مورد ارزیابی واقع شده است است و امیدوارم بتواند به وعده هایی که پیش از انتخابات فدراسیون به خانواده بوکس داده بود نه تنها جامه عمل بپوشاند بلکه حتی آنها را عملی کند تا شاهد پیشرفت هر چه بهتر این رشته در سالیان آینده باشیم.البته باید به کادر مدیریتی تازه وقت بدهیم.

    مربی امیر علی اکبری گفت:عبدولی هم یکی از قهرمانانی است که علاوه بر مدال‌های جهانی و المپیک از تجربه بالایی هم برخوردار است و جهت من هیچ فرقی با سایر کسانی که زیر نظر من تمرین می‌کنند ندارد.

    اینکه بگوییم سه سهمیه داریم و سهمیه نمی دهند به نظرم عوام فریبی است

    مربی سابق تیم ملی بوکس درباره بازی های آسیایی جاکارتا هم اظهار کرد:کادر مربیگری تیم ملی بعضی نفرات جوان را جهت حضور در این بازی ها به اردوهای تیم ملی دعوت کرده است و در حال برنامه ریزی هدفمند هستند تا بتوانند آنها را با تجربه کنند. متاسفانه از شانس بد ما سه وزن بالا که در دوره پیش جهت کشورمان مدال آوری کرده بودند در این دوره نمی توانند جهت کشورمان به روی رینگ بروند.سایر بوکسورهایی که قرار است به این مسابقه های اعزام شوند آنقدر باید خوب و با تجربه عمل کنند که بتوانند در آنجا جای خالی این نفرات را با عملکردی قابل قبول به نحو احسن پر کنند.آرزوی قلبی من این است که ورزشکاران بتوانند در اوزانی که حضور می یابند ضمن عملکردی درخشان به نتیجه های قابل قبولی هم دست یابند. اینکه می گویند ما نمی توانیم مدال بگیریم وظیفه مشخص است ولی اینکه بگوییم سه سهمیه داریم و می خواهیم زیاد اعزام کنیم ولی سهمیه نمی دهند به نظر من عوام فریبی است.ما در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های کشورهای اسلامی تنها به یک مدال برنز دست یافتیم و چنانچه بوکسورها به خود باوری مورد نیاز برسند پتانسیل این را دارند تا به مدال هم دست یابند.

    استکی راجع به کیفیت پایین لیگ بوکس هم گفت:به نظرم یکی از کارهای شایان توجهی که ثوری باید در فدراسیون روی آن تمرکز کافی داشته باشد ایجاد لیگی پویا در بوکس است.مسئولان فدراسیون باید با تیم هایی که شرایط تیمداری در لیگ را دارند مذاکره کنند تا بتوانند آنها را مجاب به حضور در لیگ کنند تا از این طریق ورزشکاران بتوانند ضمن مبارزه کردن به درآمد زایی هم برسند.

    مهم این بود که احسان علیخانی، امیر علی اکبری و علیرضا استکی در یک قاب قرار گرفتند

    او راجع به حضورش در برنامه ماه عسل هم توضیح داد:بله احسان علیخانی خیلی دوست داشت که این کار را انجام بدهد و مردم با قهرمان کشورشان که یک بار طعم شکست را چشیده ولی دوباره توانسته بایستد و به موفقیت برسد آشنا شوند. جا دارد همین جا از احسان علیخانی تقدیر کنم که بسیار زحمت کشید تا علی اکبری در برناه ماه عسل حضور یابد. مهم این بود که احسان علیخانی، امیر علی اکبری و علیرضا استکی در یک قاب قرار گرفتند.

    خانه من بوکس است

    مربی علی اکبری راجع به اینکه آیا قصدی جهت حضور در بوکس دارد یا خیر،گفت:من هر کجا دنیا که باشم بوکس را تمرین می دهم و زیاد کاری به رشته MMA ندارم.کار مهم من بوکس است و این را باید بگویم منزل من بوکس است.

    مسئولان فدراسیون باید هدفمند برنامه هایشان را پیش ببرند

    استکی در مورد نتیجه های اخیر بوکس هم در تورنمنت های بین المللی بیان کرد:در هر صورت نمی توان رقابت های جهانی،المپیک و آسیایی را با مسابقه های بین المللی قیاس کرد،چرا که در آن مسابقه ها است مربیان تیم ملی می توانند سطح آمادگی ورزشکاران ملی پوش را مورد ارزیابی قرار دهند که آیا عملکرد ورزشکاران خوب بوده است یا بد.چنانچه مسئولان فدراسیون هدفمند برنامه هایشان را پیش ببرند ممکن است بتوانیم در بوکس آسیا حرفی جهت گفتن داشته باشیم ولی اگر همین رویه ادامه داشته باشد زیاد نباید توقع داشته باشیم که بوکسورها نتیجه های خوبی را کسب کنند.

    انتهای پیام/

    عبدولی جهت من هیچ فرقی با سایر کسانی که زیر نظر من تمرین می‌کنند ندارد/ باید به

    واژه های کلیدی: احسان علیخانی | برنامه ریزی | سعید عبدولی | ورزشکاران | مسابقه | برنامه | فدراسیون بوکس | اخبار ورزشی

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های زبان اصلی الکتریک و الکترونیک هواپیما
  • خرید کتاب آناتومی و فیزیولوژی زبان اصلی
  • کتاب های ارتدکسی اورجینال
  • دانلود منابع مرجع سیبرنتیک
  • دانلود منابع مرجع انرژی
  • کتاب های همایش ها اورجینال
  • دانلود منابع مرجع مذهب بودا
  • دانلود فایل های زبان اصلی هوش مصنوعی
  • منابع اورجینال برنامه نویسی عصبی زبانی
  • خرید کتاب شطرنج زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>