اطلاعیه سایت
مسئول بازاریابی شرکت لیگ گفت: با اجرای طرح تبلیغات محیطی، رُنسانسی درمنابع درآمدزایی باشگاهها به وجود میآید.
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان؛ صادق درودگرمسئول بازاریابی شرکت لیگ بعد از برگزاری مراسم قرعه کشی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان گفت: راجع به تبلیغات محیطی فراخوانی در سایت سازمان لیگ فدراسیون فوتبال و سه روزنامه انتشار کردیم و از شرکتها جهت اجرای تبلیغات محیطی دعوت به کار شد که ۶ شرکت به ما مراجعه کردند. از این ۶ شرکت تنها سه شرکت صلاحیت انجام این کار را داشتند. به زودی مناقصهای میان این سه شرکت برگزار خواهد شد، بدین معنا که هر شرکتی که پول کمتری از ما دریافت کنند، میتواند مجری تبلیغات محیطی باشد.
او افزود: در این راستا قراردادی بین شرکت لیگ، شرکت تولید کننده و مجری تبلیغات محیطی بسته میشود. حساب بانکی جداگانه جهت این عنوان باز شده است است که هر بار جهت قراردادها پولی وارد این حساب شود به باشگاهها تعلق میگیرد.
مسئول بازاریابی شرکت لیگ تصریح کرد: از ابتدا اهلیت و توانایی شرکتها را سنجیده ایم و به دنبال شرکتی هستیم که بتواند کمترین پول را از ما بگیرد. در مناقصه تنها یک شرکت برنده خواهد شد. در هفته جاری جلسه ای برگزار خواهیم کرد که نمایندگان شرکتها نیز در آن حضور دارند و راجع به مسائل متفاوت صحبت خواهیم کرد.
تبلیغات محیطی رُنسانسی در منابع درآمدزایی باشگاهها است / درورگر
دروگر ادامه داد: در فصل های گذشته نتوانستیم در عنوان تبلیغات از باشگاهها حمایت کنیم. از همه اعضای فدراسیون جهت حمایت از این طرح تقدیر میکنند. مسلما شروع این کار را رُنسانسی در منابع درآمدزایی باشگاهها خواهد بود. تیمهای هستند که ظرفیت فنی جهت حضور در لیگ برتر را داشتند، ولی به علت مسائل مالی نتوانستند در لیگ بمانند. مطمئنا این اتفاق عادلانه نبوده است.
او راجع به بدهی ۷۰ میلیاردی شرکتهای تبلیغاتی در سالهای گذشته بیان کرد: تاکنون ۱۷ میلیارد از این شرکت گرفته شده است هست. جلسهای با آنها خواهیم داشت. قرار است تمام دریافتها وحساب هایشان را به شرکت لیگ بیاورند و با حضور کارشناسان حق الزحمه خود را بردارند و سهمیه باشگاهها پرداخت شود.
بیشتر بخوانید:
-
قرعه کشی هجدهمین دوره لیگ برتر /دربی سرخابیها هفته هشتم برگزار میشود
-
برنامه کامل هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران
انتهای پیام/
مسئول بازاریابی شرکت لیگ گفت: با اجرای طرح تبلیغات محیطی، رُنسانسی درمنابع درآمدزایی باشگاهها به وجود میآید.
اظهارات درودگر راجع به تبلیغات محیطی
واژه های کلیدی: برگزاری مراسم | بازاریابی | مسائل مالی | درآمدزایی | تبلیغات | فوتبال | دریافت | باشگاه | تبلیغات | منابع | باشگاه