• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » حمله بندرنشینان با سردار صلاح به امپراتوری زیدان و رونالدو ، لیورپول-رئال مادرید

    حمله بندرنشینان با سردار صلاح به امپراتوری زیدان و رونالدو ، لیورپول-رئال مادرید

    فینال لیگ قهرمانان اروپا امشب «شنبه» از ساعت ۲۳:۱۵ بین تیم‌های رئال مادرید و لیورپول در شهر کیف اوکراین برگزار می‌شود.

    حمله بندرنشینان با سردار صلاح به امپراتوری زیدان و رونالدو ، لیورپول-رئال مادرید

    به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان،دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه بین تیم های رئال مادرید و لیورپول در شهر کیف اوکراین و به قضاوت میلوراد مازیچ برگزار می شود.

    شاگردان زیدان به دنبال هت تریک در لیگ قهرمانان اروپا هستند و می خواهند جهت سومین سال پیاپی و سیزدهمین بار در طول تاریخ فاتح این رقابتها شوند. آنها جهت رسیدن به این مرحله مسیر سختی را پشت سر گذاشتند و با تیم های بزرگی روبرو شدند ولی موفق شدند از همه عبور کنند. اگرچه در این راه داوران کمک زیادی به کهکشانی ها کردند و در رسیدن آنها به این مرحله نقش بسزایی داشتند ولی تیم زیدان نیز توانست نمایش فوق العاده ای به نمایش بگذارد.

    حمله بندرنشینان با سردار صلاح به امپراتوری زیدان و رونالدو ، لیورپول-رئال مادرید

    رئالی ها رقابتهای این فصل را خوب شروع نکردند و در مسابقه های لالیگا نمایش قابل قبولی نداشتند و در لیگ قهرمانان نیز عملکرد مقتدرانه ای نداشتند ولی رفته رفته تیم زیدان پیشرفت کرد و گرچه لالیگا و کوپا دل ری را از دست داد ولی توانست مانند هر لحظه در لیگ قهرمانان پیشروی کند و تا فینال بالا بیاید.

    در ابتدای این فصل از لیگ قهرمانان، هیچ کارشناسی شانسی جهت قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان قائل نبود ولی شاگردان کلوپ با تکیه بر خط حمله قدتمند خود همه را شگفت زده کردند و حریفان را یکی بعد از دیگری از میان برداشتند و به فینال صعود کردند.حال آنها می خواهند بعد از ۱۳ سال دوباره قهرمان لیگ قهرمانان شوند و ششمین قهرمانی خود را در این رقابتها به دست آورند.

    لک لک ها بعد از سالها دوباره خود را به عنوان یک مدعی در لیگ قهرمانان اروپا می بینند و این رویا جهت آنها با عملکرد فوق العاده یورگن کلوپ سرمربی آلمانی سرخها به حقیقت پیوست. لیورپولی ها اگرچه در لیگ جزیره عملکرد پرفراز و نشیبی داشتند ولی در این فصل برابر تیم های قدرتمند عملکرد بهتری را به نمایش می گذاشتند و زیاد برابر تیم های ضعیف مسئله داشتند. آنها در لیگ قهرمانان نیز به جز در دیدار برگشت نیمه نهایی برابر رم در بقیه مسابقه های بسیار خوب ظاهر شدند.

    فینال لیگ قهرمانان اروپا امشب «شنبه» از ساعت ۲۳:۱۵ بین تیم‌های رئال مادرید و لیورپول در شهر کیف اوکراین برگزار می‌شود.

    مصاف محمد صلاح ستاره مسلمان لیورپول و کریستیانو رونالدو در دیدار امشب می تواند جالب باشد. شاید برنده مصاف امشب برنده توپ طلای امسال اروپا شود. صلاح که عملکرد فوق العاده ای در این فصل داشته می تواند توپ طلا را از انحصار رونالدو و مسی دربیاورد و با کسب قهرمانی در بازی امشب شانسش را جهت این کار زیاد کردن دهد.

    مسیر رسیدن دو تیم به فینال:

    شاگردان زیدان مسیر بسیار دشواری را جهت رسیدن به فینال پشت سر گذاشتند. آنها ابتدا در مرحله گروهی در یک گروه دشوار، بعد از تاتنهام و بالاتر از دورتموند در رتبه دوم گروه قرار گرفتند. سپس در مرحله حذفی با قرعه ای سخت به پاری سن ژرمن خوردند و موفق شدند با نتیجه پنج بر دو در مجموع از سد این تیم متمول عبور کنند. قرعه ای سخت دیگر در انتظار کهکشانی ها در یک چهارم بود ولی آنها از سد یوونتوس نیز در یک دیدار پرحاشیه و جنجالی با نتیجه چهار بر سه در مجموع گذشتند. حریف نیمه نهایی این تیم بایرن مونیخ بود که در دیداری جنجالی دیگر چهار بر سه این تیم را نیز شکست دادند و به فینال رسیدند.

    شاگردان کلوپ ولی مسیرشان به سختی رئال نبود. آنها در مرحله گروهی در یک گروه نه چندان سخت به عنوان تیم نخست به یک هشتم رسیدند. در این مرحله به آسانی پورتو را پنج بر سه شکست دادند و در مرحله یک چهارم نیز از سد منچسترسیتی با نتیجه پنج بر یک عبور کردند. در نیمه نهایی ، آنها نیز همانند رئال با کمک غلط های داوری از سد رم با نتیجه هفت بر ۶ در مجموع گذشتند و به فینال رسیدند.

    نکات آماری مسابقه:

    این شانزدهمین حضور رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان جام کلوب ها هست. آنها در ۱۵ دوره قبلی ۱۲ بار قهرمان شدند و فقط در سه فینال سالهای ۱۹۶۲ (مقابل بنفیکا) ، ۱۹۶۴ (مقابل اینتر) و ۱۹۸۱ (مقابل لیورپول) شکست خوردند.

    حمله بندرنشینان با سردار صلاح به امپراتوری زیدان و رونالدو ، لیورپول-رئال مادرید

    لیورپول نیز جهت هشتمین بار به فینال این رقابتها صعود می کند که سه بار بیش از سایر تیم های انگلیسی(در مجموع) هست. از هفت مسابقه قبلی آنها پنج فینال را پیروز شدند و فقط دو بار در سالهای ۱۹۸۵ (مقابل یوونتوس) و ۲۰۰۷ ( برابر میلان در آخرین حضورشان در فینال لیگ قهرمانان) در فینال شکست خوردند.

    این دو تیم جهت دومین بار در فینال لیگ قهرمانان/جام کلوب های اروپا برابر هم قرار می گیرند. آنها در سال ۱۹۸۱ نیز برابر هم قرار گرفته بودند که این مسابقه به تک گل آلان کندی یک بر صفر به سود لیورپول به آخر رسید.

    این مسابقه همچنین بعد از فینال یوونتوس – آژاکس و میلان و آژاکس ، سومین فینالی است که جهت دومین بار در لیگ قهرمانان و جام کلوب ها تکرار می شود و دو تیم جهت دومین بار در فینال به مصاف هم می روند.

    فینال لیگ قهرمانان اروپا امشب «شنبه» از ساعت ۲۳:۱۵ بین تیم‌های رئال مادرید و لیورپول در شهر کیف اوکراین برگزار می‌شود.

    فینال ۱۹۸۱ که لیورپول از رئال برد، آخرین فینالی بود که کهکشانی ها در این مسابقه های شکست خوردند. آنها بعد از این شش بار دیگر به فینال رسیدند که هر ۶ بار را پیروز شدند.( ۱۹۹۸، ۲۰۰۰، ۲۰۰۲، ۲۰۱۴، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷)

    تیم های اسپانیایی ۶ فینال اروپایی اخیری که برابر تیم های انگلیسی برگزار کردند را پیروز شده است اند. آخرین بار سویا در فینال لیگ اروپا در سال ۲۰۱۶ لیورپول را برد. آخرین بار که یک تیم انگلیسی موفق شد تیمی از اسپانیا را در فینال شکست دهد به سال ۲۰۰۱ برمیگردد که لیورپول موفق شد آلاوز را در فینال جام یوفا شکست دهد.

    کلوپ جهت دومین است که فینال لیگ قهرمانان را به عنوان سرمربی تجربه می کند. او در سال ۲۰۱۳ همراه با دورتموند در فینال سه بر یک به بایرن مونیخ باخت. کلوپ در کل پنج بار حضور در فینال مسابقه های متفاوت را تجربه کرده کرده که هر پنج فینال قبلی را همراه با دورتموند و لیورپول باخته است.

    حمله بندرنشینان با سردار صلاح به امپراتوری زیدان و رونالدو ، لیورپول-رئال مادرید

    تنها سه سرمربی در فینال ابتدایی لیگ قهرمانان اروپای خود شکست خوردند. اگر کلوپ امشب شکست بخورد، او نیز در کنار آلگری، سیمئونه و کوپر قرار می گیرد.

    زیدان در طول سه سالی که سرمربی رئال مادرید شده است است جهت سومین بار است که همراه با این تیم به فینال می رسد و در دو فینال قبلی پیروز شده است هست. او به همراه مارچلو لیپی تنها مربی هایی هستند که سه فینال لیگ قهرمانان را تجربه کرده اند.

    زیدان اگر در دیدار امشب پیروز شود، بعد از باب پیزلی و کارلو آنچلوتی به سومین مربی ای تبدیل می شود که سه بار فاتح لیگ قهرمانان/جام کلوب های اروپا و به نخستین مربی ای تبدیل می شود که سه فصل متوالی قهرمان این رقابتها می شود.

    این مسابقه ششمین مصاف رودرروی این دو تیم هست. سه دیدار نخست دو تیم را لیورپول برده است و دو دیدار اخیر را نیز رئال مادرید پیروز شده است است.

    لیورپول عالی ترین خط حمله رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان را با ۴۰ گل زده دارد. تنها بارسلونا در فصل ۹۹-۲۰۰۰ (با ۴۵ گل) و رئال مادرید در فصل ۱۳-۲۰۱۴ (با ۴۱ گل) عملکرد بهتری در یک فصل لیگ قهرمانان داشتند.

    مثلث خط حمله لیورپول یعنی صلاح (۱۰ گل) ، فیرمینو (۱۰گل) و مانه ( ۹گل) با ۲۹ گل در مجموع عالی ترین عملکرد یک مثلث خط حمله را در طول یک فصل لیگ قهرمانان اروپا در طول تاریخ این مسابقه های داشته اند. پیش از این رکورد در اختیار مثلث رئال مادرید در فصل ۱۴-۲۰۱۳ بود. ( رونالدو ۱۷ گل، بیل ۶ گل و بنزما ۵ گل).

    ترکیب احتمالی دو تیم:

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: لیگ قهرمانان اروپا | رئال مادرید | رونالدو | قهرمانان | مسابقه | لیورپول | همراه | اروپا | مسابقه | سرمربی

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های دیابت از آمازون
  • خرید کتاب معماری زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع تغذیه
  • خرید کتاب بیهوشی و مراقبتهای ویژه زبان اصلی
  • خرید کتاب کشاورزی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی جراحی
  • خرید کتاب های فشن از آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی جمع آوری
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>