• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » حمایت رسانه ملی از کالای ایرانی در سه عرصه مسئولان، مردم و تولیدکنندگان است

    حمایت رسانه ملی از کالای ایرانی در سه عرصه مسئولان، مردم و تولیدکنندگان است

    دکتر علی عسکری در کمیسیون فرهنگی مجلس، گزارشی از عملکرد صداوسیما در زمینه حمایت از کالای ایرانی ارائه کرد.

    حمایت رسانه ملی از کالای ایرانی در سه عرصه مسئولان، مردم و تولیدکنندگان است

    به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان به نقل از روابط‌عمومی رسانه ملی؛ مدیر رسانه ملی در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گزارشی از عملکرد صداوسیما در زمینه شعار سال و حمایت از کالای ایرانی ارائه کرد.

    دکتر علی عسکری در این نشست با بیان اینکه حمایت از کالا، حمایت از بسیاری فرآیند‌های ملی اعم از کلان و خرد هست؛ گفت: بر این مبنا جهت اینکه بخواهیم به حداکثرسازی تولیدات و حداقل سازی واردات دست‌ یابیم، باید بسیاری از چرخه‌های اقتصادی کشور اصلاح شوند و اگر همه دستگاه‌ها در این زمینه هم افزا نشوند کشور به این مهم نخواهد رسید.

    وی حمایت رسانه ملی از کالای ایرانی را به سه عرصه مسئولان، مردم و تولیدکنندگان تقسیم کرد و گفت: هر کدام از این عرصه‌ها در تولید کالای ایرانی نقش دارند و رسانه ملی موظف است هم از مسئولان بخواهد که زمینه‌های کسب و کار را فراهم کنند، هم کالا‌های تولید داخل را تبلیغ کند و هم تولید کنندگان را توجیه کند که این امر فرآیندی تدریجی است و رسیدن به آن زمان‌بر است.

    حمایت رسانه ملی از کالای ایرانی در سه عرصه مسئولان، مردم و تولیدکنندگان است

    رئیس رسانه ملی با اشاره به اوضاع اقتصادی و اثر نوسانات ارزی بر دوام تولید گفت: عنوان کالای ایرانی موضوعی تک ساحتی و تک بعدی نیست و مباحث متفاوت بررونق آن اثر دارد.

    دکتر علی عسکری با اشاره به تلاش دشمن جهت القای یأس و ناامیدی در جامعه گفت: رسانه ملی به طور مداوم با نظرسنجی‌های متعدد، افکار عمومی را رصد می کند و می‌کوشد با برنامه‌های امید آفرین این سیاست دشمن را بی‌اثر کند.

    وی افزود: اعتماد و امید به آینده، سرمایه اجتماعی است که صداو سیما می‌کوشد با سنجش افکار عمومی و برنامه‌سازی بر مبنای امید آفرینی، آن را بالا ببرد.

    دکتر علی عسکری با تأکید بر اهمیت افکار عمومی در دنیای امروز گفت: امروز در دنیا تهدیدها، تهدید‌های افکار عمومی پایه است و صداوسیما به این عنوان توجه ویژه‌ای دارد.

    دکتر علی عسکری در کمیسیون فرهنگی مجلس، گزارشی از عملکرد صداوسیما در زمینه حمایت از کالای ایرانی ارائه کرد.

    وی با اشاره به پیچیدگی کار رسانه و اهمیت افکار عمومی گفت: همه ما در کشور باید بتوانیم افکار عمومی جامعه را زیر پرچم نظام اسلامی حفظ کنیم.

    دکتر علی عسکری تولید و تقویت برنامه‌های شاخص را در شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی، یکی از راه‌های اثربخشی بر افکار عمومی دانست و از تلاش شرکت جهت حفظ این برنامه‌ها خبر داد.

    وی با بیان اینکه اگر رسانه‌ای دارای برنامه شاخص نباشد، در این هیاهوی رسانه‌ای دوام نمی‌آورد؛ گفت: شرکت صداوسیما بر مبنای شعار سال در برنامه‌های شاخص خود به طور مستقیم و غیر مستقیم به حمایت از کالای ایرانی پرداخته‌ است.

    رئیس رسانه ملی از تبلیغ رایگان کالا‌های ایرانی در شبکه‌های صداوسیما خبر داد و راه‌اندازی شبکه کشور عزیزمان ایران کالا را ابتکاری دیگر در زمینه حمایت از کالای ایرانی خواند.

    وی افزود: در برنامه‌های شبکه کشور عزیزمان ایران کالا، با معرفی کارشناسان حوزه تولید، تولیدکنندگان، فناوری‌های تولید، کالا‌ها و رقبای آنها، صنایع کوچک و میانگین را هویت بخشی می‌کنیم.

    رئیس رسانه ملی با بیان اینکه امروز در کشور حدود ۸۰ هزار کارگاه و کارخانه کوچک و میانگین وجود دارند، گفت: اکنون نیمی از این تعداد فعالند و نیم دیگر درصورت تبلیغات رسانه‌ای می‌توانند احیا شوند. وی از اثر تبلیغات رسانه ملی بر عملکرد و سودآوری این کارخانه‌های کوچک و میانگین سخن گفت و افزود: ما در شبکه کشور عزیزمان ایران کالا با تبلیغ رایگان، این صنایع را تقویت می‌کنیم به چه دلیل که می‌دانیم حمایت از این صنایع برکات زیادی جهت کشور دارد.

    حمایت رسانه ملی از کالای ایرانی در سه عرصه مسئولان، مردم و تولیدکنندگان است

    دکتر علی عسکری همچنین از اهمیت بالابردن جذابیت برنامه‌های شبکه کشور عزیزمان ایران کالا یاد و تأکید کرد: باید با طراحی برنامه‌های جالب مانند مسابقه و رتبه‌بندی کالا‌ها بر مخاطبان این شبکه افزود.

    رئیس شرکت صداوسیما عنوان اقتصاد را موضوعی حیاتی دانست که در تمام بخش‌های شرکت به آن توجه می‌شود.

    وی بر لزوم همگرایی بخش اجرایی با رسانه ملی تاکید کرد و گفت: تنها با هماهنگی بخش اجرایی و رسانه‌ها و به‌ویژه رسانه ملی است که می‌توان در برنامه‌های کلان کشور به موفقیت رسید و ما هم اکنون به این هماهنگی بسیار امید داریم.

    رئیس رسانه ملی افزود: شرکت صداوسیما از وزیران خواسته است کمیته‌های مشترکی با این شرکت تشکیل دهند تا همگرایی بیشتری با دولت ایجاد شود.

    دکتر علی عسکری در کمیسیون فرهنگی مجلس، گزارشی از عملکرد صداوسیما در زمینه حمایت از کالای ایرانی ارائه کرد.

    وی با بیان اینکه بهترین کالای ایرانی کالای فرهنگی است که هم درآمدزا و هم اشتغال‌زاست، گفت: تا کنون تعداد قابل توجهی از تولیدات نمایشی و پویانمایی رسانه ملی به کشور‌های دیگر صادر شده است است و باید در این مسیر تلاش بیشتری داشته باشیم.

    دکتر علی عسکری همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به صحبت‌های یکی از نمایندگان در خصوص حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی تاکید کرد: رسانه ملی از تمام خبر رسان‌های معتبر داخلی به طور یکسان حمایت می‌کند و آن را وظیفه خود در این مقطع حساس می‌داند.

    دراین نشست قائم مقام مدیر سازمان، معاونان سیما، صدا و برون‌مرزی، مدیر شبکه کشور عزیزمان ایران کالا و مدیرکل بازرگانی شرکت گزارش تفصیلی از عملکرد دوماهه شرکت در زمینه حمایت از کالای ایرانی ارائه کردند.

    جمشید جعفرپور مدیر کمیسیون فرهنگی در آخر با جمع‌بندی دیدگاه‌های مطرح شده است در این نشست، گفت: اثرگذاری رسانه ملی غیرقابل انکار است و جنگ روانی دشمن علیه شرکت صداوسیما گواه این مدعاست.

    حمایت رسانه ملی از کالای ایرانی در سه عرصه مسئولان، مردم و تولیدکنندگان است

    جعفرپور همچنین خواستار تنوع بخشی به برنامه‌هایی که از کالای ایرانی حمایت می‌کنند، شد و گفت: جذابیت برنامه‌ها را باید هم از نظر محتوایی و هم ساختاری بالا برد. می‌توان با بهره‌مندی از دیدگاه‌های جوانان نخبه و متعهد راه‌کار‌های بهتری در این زمینه اندیشید و میدان تبلیغات رسانه‌ای را جهت‌گذاری کرد.

    وی گزارش رسانه‌ملی را به این کمیسیون، در زمینه عملکرد شرکت در حمایت از کالای ایرانی و برنامه‌هایی که تدارک دیده است را موثر و دقیق توصیف کرد و افزود: از تلاش‌های رسانه ملی در این زمینه قدردانی می‌کنیم و امیدواریم بتواند تا آخر سال این برنامه‌ها به ثمر برسد.

    در این جلسه بعضی از نمایندگان کمیسیون فرهنگی پیشنهادات، نظرات و انتقادات خود را راجع به برنامه‌های صداوسیما با محوریت حمایت از کالای ایرانی بیان کردند.

    اکثریت نمایندگان حاضر سازمان، صداوسیما را پیشتاز در حمایت از کالای ایرانی دانستند و خواستار توجه زیاد به این مهم شدند.

    انتهای پیام/

    تشریح عملکرد صداوسیما در زمینه شعار سال و حمایت از کالای ایرانی

    واژه های کلیدی: کمیسیون فرهنگی | رسانه ملی | صداوسیما | برنامه | ایرانی | کمیسیون | ایران | برنامه

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های تفکر انتقادی از آمازون
  • خرید کتاب های گوارش از آمازون
  • خرید کتاب های خارجی از آمازون
  • خرید کتاب های میکرب شناسی از آمازون
  • خرید کتاب های زبان اصلی کتب عاشقانه
  • خرید کتاب تهویه و تهویه مطبوع زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های تصفیه آب
  • منابع اورجینال دامپزشکی
  • کتب راه آهن زبان اصلی
  • خرید کتاب نوسان و موج زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>