اطلاعیه سایت
شب گذشته آیین رونمایی از آلبوم موسیقی فیلم سینمایی «به وقت شام» با اتفاقی خاص و عجیب همراه شد.
به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان؛ شب گذشته آیین رونمایی از آلبوم موسیقی فیلم سینمایی «به وقت شام»، با اتفاقی خاص و عجیب همراه شد.
این برنامه با حضور ابراهیم حاتمی کیا، کارن همایون فر و جمعی دیگر از بازیگران این فیلم تدارک دیده شده است بود. ولی پیش از شروع مراسم تیم تبلیغاتی فیلم در اقدامی غافلگیر کننده افرادی را با شکل و شمایل داعشی فیلم و نیز با اسب و شمشیر به پردیس کورش آوردند.
خیلی از مردمی که در این مراسم حضور داشتند، با دیدن چنین صحنه ای با هیجان بالا شروع به فیلمبرداری و تصویر گرفتن از این ماجرا کردند. هرچند عده ای از کودکان و افراد مسن که مطلع از این جریان نبودند، دچار وحشت و دلهره شدند. به هر حال، این اتفاق و این نوع تبلیغات، باعث شد ابراهیم حاتمی کیا کارگردان این فیلم، با انتشار شدن مطلبی در اینترنت ضمن عذرخواهی از همه کسانی که در پی این تبلیغ دچار رعب و وحشت شده است اند، از برنامه ریزی جهت چنین مراسمی اظهار بی اطلاعی کرد.
فیلم + ماجرای تبلیغات «به وقت شام» در کورش به سبک داعش
با این حال، به نظر میرسد بعضی رسانههای خبری این اتفاق را به شدت در بوق و کرنا کرده اند و به نوعی در حال گل آلود کردن آب هستند. به گونهای که با انتشار شدن فیلمهایی از زوایای متفاوت به دنبال تخریب فیلم بودند ولی ماجرا آنطور نبود که در فضای رسانهای انتشار شد و کسانی که آنجا حضور داشتند میتوانند شاهد ماجرای مهم باشند.
توجه به این توصیه هم مورد نیاز به نظر میرسد که تبلیغات جهت فروش یک فیلم سینمایی، بسیار اهمیت دارد. هر تیم تبلیغاتی هم روشی خاص و خاص را جهت این کار در نظر میگیرد. معمولا در بسیاری از کشورهای خارجی و حتی در کشور خودمان برنامههای دوربین مخفی بسیاری با مباحث متنوع و بعضا ترسناک برگزار میشود.
اتفاقاتی که در ابتدا شاید باعث ترس، وحشت و هیجان بالای مخاطب شود، ولی در نهایت مخاطب آن را به خوبی میپذیرد. البته این هم اهمیت دارد که میزان ایجاد وحشت هم اهمیت دارد؛ گاه وحشت ناشی از دیدن بعضی صحنهها در یک فیلم تا مدتها در اذهان میماند، چه رسد به اینکه در دنیای واقعی هم با آنها مواجه شویم.
شب گذشته آیین رونمایی از آلبوم موسیقی فیلم سینمایی «به وقت شام» با اتفاقی خاص و عجیب همراه شد.
پس از همه این جوسازیهای رسانه ای، علی سرتیپی مدیر پردیس سینمایی کورش گفت: حضور بازیگران با چهرههای داعشی در پردیس سینمایی کورش یک برنامه تبلیغاتی بود تا بتواند فیلم «به وقت شام» را دوباره بر سر زبانها بیاورد. جالب است بدانید این اثر سینمایی شب گذشته (سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه) نسبت به شبهای دیگر بیش از ۲ برابر فروش داشت!
وی ادامه داد: شاید در حاشیه اجرای این نمایش یک یا دو نفر ترسیده باشند، ولی نباید فراموش کرد که این گونه برنامهها معمولا برپایه غافلگیری است.
البته که چنین نوع تبلیغی جهت یک فیلم سینمایی، مناسب به نظر نمیرسد؛ ولی این حد از جوسازی علیه سازندگان این فیلم و … هم به نظر منطقی نمیآید.
انتهای پیام/
ماجرای تبلیغات «به وقت شام» چه بود؟
فیلم + ماجرای تبلیغات «به وقت شام» در کورش به سبک داعش
واژه های کلیدی: برنامه ریزی | فیلم سینمایی | سینمایی | تبلیغات | رسانه ای | برنامه | تبلیغات | مخاطب | برنامه | انتشار