• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » افتخارتمان را نادیده می گیرند / مسئولان زحمت تقدیر به خودشان نمی دهند ، خادم الشریعه

    افتخارتمان را نادیده می گیرند / مسئولان زحمت تقدیر به خودشان نمی دهند ، خادم الشریعه

    ملی پوش شطرنج گفت: افتخارات زیادی به دست آوردیم، ولی مردها هیچ تقدیری از ما نداشتند و مانند غریبه‌ها با ما واکنش‌ کردند.

    افتخارتمان را نادیده می گیرند / مسئولان زحمت تقدیر به خودشان نمی دهند ، خادم الشریعه

    سارا سادات خادم الشریعه در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان، راجع به مسابقه های پیش رو بیان کرد:طبق هماهنگی های به عمل آمده قرار شده است از آخرهای این ماه اردوهای تازه تیم ملی به منظور حضور در مسابقه های پیش رو زیر نظر سوکولوف هلندی برگزار شود و امیدوارم این اردوها تا شروع مسابقه های جهانی المپیاد همچنان ادامه داشته باشد.به احتمال فراوان در یک تورنمنت بین المللی در کشور چین که با حضور نوابغ این کشور و سایر ورزشکاران برگزار می شود حضور می یابم.

    تلاش می کنم در سال ۹۷ عالی ترین نتیجه های را کسب کنم

    او ادامه داد:رقابت های شطرنج جام ملت های آسیا هم در پیش هست، هر چند که هنوز حضورمان در این مسابقه ها قطعی نیست.پس از ناکامی در مسابقه های جوانان دنیا در ایتالیا خدا را شکر در سایر مسابقه های به نتیجه های خوبی دست یافتم.به صورتی که توانستم در مسابقه های بانوان دبی به مقام نخست برسم.در مسابقه های اکسین هم که در کشورمان برگزار شد توانستم با نتیجه های خوب ریتینگ خودم را زیاد کردن دهم.تمام تلاشم بر این است تا بتوانم در سال ۹۷ عالی ترین نتیجه های ممکن را جهت ورزش کشورم کسب کنم.

    از رنکینگم زیاد راضی نیستم

    عضو تیم ملی شطرنج در مورد جایگاهش هم در رنکینگ فدراسیون جهانی گفت:من در حال حاضر در رتبه ۳۸ قرار دارم که نمی تواند برایم راضی کننده باشد. این در حالی است که در سال ۹۶ در جایگاه بالاتری نسبت به الان حضور داشتم ولی به علت عملکرد ضعیفی که در بعضی از مسابقه های داشتم با افت رنکینگ مواجه شدم.مسابقات چین خیلی سخت است و انتظار ندارم که بتوانم با حریفان سر سختی که برابرم صف آرایی می کنند به مدال برسم ولی به دنبال این هستم تا با کسب نتیجه های آیده ال رنکینگ را در جدول رده بندی بهتر کنم.تمام تلاشم را به کار می گیرم تا در مسابقه های پیش رو عالی ترین نتیجه های ممکن را جهت ورزش شطرنج کسب کنم تا دوباره به جمع ۲۰ ورزشکار برتر دنیا بازگردم.

    افتخارتمان را نادیده می گیرند / مسئولان زحمت تقدیر به خودشان نمی دهند ، خادم الشریعه

    حضور سوکولوف یک پوئن مثبت جهت شطرنج کشورمان محسوب می شود

    استاد بین المللی شطرنج در مورد اینکه حضور سوکولوف چقدر می تواند در پیشرفت شطرنج کشورمان تاثیر گذار باشد هم اظهار داشت:سوکولوف خیلی مربی توانمندی است و قطعا حضورش می تواند یک پوئن مثبت جهت شطرنج کشورمان محسوب شود.مطمئنم حضور مربیان خارجی باکیفیت در بخش مردها بدون شک می تواند به آنها کمک بیشتری کند.البته خوشبختانه سوکولوف پیش از این هم مربی تیم ملی بوده و با تمام تکنیک های بازیکنان آشنایی کامل دارد و قطعا همین عنوان کمک بزرگی به او می کند تا شرایط ورزشکاران را بهتر مورد ارزیابی قرار دهد.امیدوارم حضور این مربی هلندی همچنان استمرار داشته باشد، به چه دلیل که حضور کوتاه مدتش نمی تواند کارآیی چندانی در این رشته داشته باشد، در آن صورت مسئولان نباید توقع نتیجه مدنظرشان را از ورزشکاران داشته باشند.

    قهرمانی مقصود لو در مسابقه های دبی یک اتفاق نادر و تاریخی بود که در شطرنج کشور عزیزمان ایران رقم خورد

    استاد بین المللی شطرنج درمورد نتیجه های اخیر پرهام مقصود لو هم توضیح داد:پرهام جزء بازیکنانی است که از هوش و ذکاوت بالایی برخوردار است.هر چند که متاسفانه از داشتن یک مربی خوب محروم است و تمریناتش را به تنهایی دنبال می کند.مسئولان نیز آن چنان که باید از او حمایت چندانی نمی کنند و تا حالا نتایجی را بدست آورده که در تاریخ شطرنج کشورمان بی سابقه بوده است.خوشبختانه با این حال پرهام مقصود لو تنها شطرنج بازی در کشور عزیزمان ایران نیست که از چنین نمعتی برخوردار است به چه دلیل که ما در بخش مردها بازیکنانی را داریم که از استعداد بالایی برخوردارند و می توانند مانند پرهام در مسابقه های بین المللی خوش بدرخشند.به طور مثال هنگامی پرهام این چنین به سرعت برق و باد رو به جلو حرکت می کند بقیه هم ترغیب تر می شوند تا اوج پیشرفت و ترقی را خیلی سریع سپری کنند.رقابت در بخش مردان بسیار نزدیک است و هنگامی که یک شطرنج باز به رنکینگ ۲۶۰۰ می رسد بقیه با تلاش و تلاش فراوان به دنبال این هستند خیلی سریع این عقب افتادگی را جبران کنند.خدا را شکر تمام ورزشکاران پسران در اول راه قرار دارند و چون زیاد اوقات نیز در کنار هم تمرین می کنند، می توانم آینده درخشانی را جهت ورزش شطرنج متصور باشم.با توجه به نتیجه ای که مقصود لو در مسابقه های اخیر بدست آورده شک ندارم که سایر ورزشکاران هم می توانند مانند او به مدال ها و عناوین خوبی در مسابقه های دست یابند.نتیجه کسب شده است از سوی او یک اتفاق نادر و تاریخی بود که در شطرنج کشور عزیزمان ایران رقم خورد. این تورنمنت یک مناسبت بزرگی بود که تقریبا تمام بزرگان این رشته در آن حضور داشتند به چه دلیل که او توانست چندین بازیکن با رنکینگ بالای ۲۷۰۰ را شکست دهد و اعتقاد دارم این مقام کمتر از قهرمانی در دنیا نیست.

    ملی پوش شطرنج گفت: افتخارات زیادی به دست آوردیم، ولی مردها هیچ تقدیری از ما نداشتند و مانند غریبه‌ها با ما واکنش‌ کردند.

    از فدراسیون توقع می رود که زیاد جهت تیم ملی و ملی پوشان هزینه کند

    نایب قهرمان شطرنج جوانان دنیا در پاسخ به این پرسش که حمایت مسئولان از ورزشکاران این رشته چگونه است،پاسخ داد:متاسفانه بعد از اتمام رقابت های جهانی در پایتخت کشور عزیزمان ایران د خیلی از شرکت های بخش شخصی در بحث مباحث مالی بد قولی کردند و به آسانی پشت فدراسیون را خالی کردند و بروز همین عنوان باعث شد تا نه تنها فدراسیون در برهه ای از وقت با کسری بودجه مواجه شود بلکه حتی نتواند زیاد ورزشکاران را به مسابقه های برون مرزی اعزام کند. مسئله مهم ما این است که در حال حاضر تمام شطرنج بازان با هزینه شخصی در مسابقه های حضور می یابند و مسئولان فدراسیون هم نمی توانند نیازهای مالی ما را بر آورده کنند.به شخصه می گویم از فدراسیون توقع می رود که زیاد جهت تیم ملی و ملی پوشان هزینه کند. شاید بودجه فدراسیون آن چنان که باید زیاد نباشد ولی آنها می توانند با مکاتبه و رایزنی حامیان ورزشی را جهت ملی پوشان جذب کنند. در تقویم فدراسیون تنها مسابقه های رسمی گنجانده شده است است که اعتقاد دارم دود این عنوان تنها به چشم ما ورزشکاران می رود.به نظرم شرکت در مسابقه های اپن یا آزاد می تواند باعث می شود تا هم سطح شطرنج کشورمان به کشورهای صاحب نام نزدیک شود و هم وحشت شطرنج بازان از مواجه با بزرگان دنیا ریخته می شود و از طرفی هم موجب می شود تا رنکینگ خودمان را در فدراسیون جهانی زیاد کردن دهیم.در هر حال باید مسئولان به این عنوان توجه داشته باشند که حضور یک مربی سوپر استار خارجی به صورت مداوم از نیازها و دغدغه های مهم ما ورزشکاران محسوب می شود که امیدوارم لااقل مسئولان به این عنوان جامه عمل بپوشانند. متاسفانه در سال‌های اخیر و با وجود افتخاراتی که کسب کرده‌ایم، ولی مردها به خودشان زحمت نداده اند تا هیچ تقدیری از ما به عمل بیاورند و طوری با ما واکنش‌ می کنند که انگار نه انگار جهت کشورمان مقام کسب کرده ایم.

    فدراسیون هیچ علاقه ای به اعزام ورزشکاران به مسابقه های آزاد ندارد

    عضو تیم ملی در مورد اینکه گفته می‌شود فدراسیون شطرنج به صورت تمام کمال از ورزشکاران این رشته حمایت می کند، گفت:چنین مسئله ای صحت ندارد. در سایر کشورهای دنیا مسئولان جهت ورزشکارانشان هر کاری انجام می دهند ولی بر تصویر به این عنوان در کشورمان زیاد اهمیت داده نمی شود. ما باید جهت حضور در مسابقه های متفاوت یا خودمان از هزینه جیب کنیم یا اینکه حامی مالی پیدا کنیم. در شطرنج ۲ دسته مسابقه وجود دارد، مسابقه های رسمی فیده و رقابت‌های آزاد، که باید بگویم فدراسیون هیچ علاقه ای به اعزام ورزشکاران به مسابقه های آزاد ندارد.

    کیفیت لیگ شطرنج نمی تواند کمک چندانی به ورزشکاران تیم ملی کند

    او در آخر در مورد لیگ شطرنج هم گفت:در سالیان گذشته تیم هایی بودند در لیگ برتر شطرنج تیمداری می کردند و در وقت مناسب هم مطالبات ورزشکاران را پرداخت می کردند ولی در حال حاضر این تیم ها در لیگ شطرنج حضور ندارند. با وجودی که من،پرهام مقصود لو و بعضی از نفرات تیم ملی در لیگ جهت سایپا بازی می کنیم ولی متاسفانه مسئولان این کلوب با وجود هزینه های گزافی که در فوتبال انجام می دهند ولی از سال گذشته تاکنون با ما تسویه حساب نکرده اند.مطمئنا کیفیت لیگ شطرنج نمی تواند کمک چندان زیادی از لحاظ مالی به ورزشکاران تیم ملی کند.

    انتهای پیام/

    افتخارتمان را نادیده می گیرند / مسئولان زحمت تقدیر به خودشان نمی دهند ، خادم الشریعه

    واژه های کلیدی: ورزشکاران | مسابقه | مسئولان | شطرنج | اخبار ورزشی | فدراسیون شطرنج |

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های تجارت از آمازون
  • خرید کتاب کشاورزی زبان اصلی
  • منابع اورجینال سبک شناسی
  • هاردکپی کتاب های بیوگرافی
  • خرید کتاب زبان اصلی روانپزشکی
  • دانلود منابع مرجع آزمون های انگلیس
  • کتب کاراگاه زبان اصلی
  • خرید کتاب کمیک زبان اصلی
  • خرید کتاب های واژهنامه از آمازون
  • منابع اورجینال مولکول شناسی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>