• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » نگاهی به عملکرد لژیونر‌های فوتبال و شرایط آنان جهت فصل آینده (۲)

    نگاهی به عملکرد لژیونر‌های فوتبال و شرایط آنان جهت فصل آینده (۲)

    عملکرد لژیونر‌های کشورمان را در لیگ‌های متفاوت دنیا را در این فصل مورد بررسی قرار دادیم.

    نگاهی به عملکرد لژیونر‌های فوتبال و شرایط آنان جهت فصل آینده (۲)

    به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان؛ رقابت های فوتبال باشگاهی در نقاط متفاوت دنیا به روزهای نهایی فصل ۱۸-۲۰۱۷ نزدیک می شود. در گزارش قبلی اوضاع حال حاضر نیمی از لژیونرهای کشورمان را برسی کردیم و در این گزارش اوضاع نیمی دیگر را بررسی می کنیم.

    لژیونرهای شاغل در روسیه

    سردار آزمون که در نیم فصل نخست لیگ روسیه با بحران گل نزدن مواجه شده است بود همزمان با شروع دور برگشت این مسابقه ها به دوران اوج نزدیک شد و در ۶ بازی اخیر چهار گل وارد دروازه حریفان روبین کازان کرد تا در آستانه شروع جام جهانی خیال کارلوس کی روش را از آماده بودن مهم ترین مهاجم تیمش تا حدی راحت کند.

    آزمون به علت علاقه فراوان به قربان بردیف و ارتباط خوبش با این سرمربی با وجود پیشنهادات خوب از لیگ های معتبر اروپایی و به خصوص لاتزیو ایتالیا در تابستان ۲۰۱۷ به روبین کازان بازگشت و قرارداد او با این تیم تا جولای ۲۰۲۰ اعتبار دارد ولی به احتمال فراوان در صورت درخشش آزمون در جام جهانی تیم های بزرگ فوتبال اروپا مذاکراتشان را با مهاجم تیم ملی کشور عزیزمان ایران شروع می کنند.

    نگاهی به عملکرد لژیونر‌های فوتبال و شرایط آنان جهت فصل آینده (۲)

    در روزهای اخیر بعضی رسانه های اروپایی اعلام کردند کلوب های سلتیک اسکاتلند و لاتزیو ایتالیا بعد از جام جهانی بار دیگر پیشنهادات خود را جهت جذب آزمون به مسئولان روبین کازان ارائه می دهند.

    رضا شکاری هافبک ۲۰ ساله ایرانی و هم تیمی آزمون در تیم روبین کازان سال گذشته قرارداد پنج ساله با روبین کازان بست و اگرچه این فصل زیاد وقت بازی به او نرسید ولی تیم روسی روی این بازیکن برنامه ریزی بلند مدت کرده است و در این تیم باقی خواهد ماند.

    قرارداد قرضی سعید عزت اللهی، هافبک دفاعی تیم ملی کشور عزیزمان ایران در آخر فصل جاری لیگ روسیه با آمکار به اتمام می رسد و او بار دیگر در اختیار کلوب روستوف قرار می گیرد. قرارداد عزت اللهی با تیم مهم اش هم تا آخر ژوئن ۲۰۱۹ اعتبار دارد. سعید از نخستین بازی تیم ملی در جام جهانی برابر مراکش محروم است ولی اگر بتواند برابر اسپانیا و پرتغال توانایی هایش را اثبات کند احتمال دارد راهی تیم بهتری نسبت به روستوف شود یا دست کم در ترکیب این تیم به یک بازیکن ثابت تبدیل شود. او در فصل جاری لیگ روسیه و جام حذفی این کشور در مجموع ۲۹ بازی ۲گل جهت آمکار پرم به ثمر رسانده است.

    میلاد محمدی، دیگر لژیونر فوتبال کشور عزیزمان ایران در روسیه هست. احمد گروژنی که از میلاد به عنوان دفاع چپ استفاده می کند در فاصله سه هفته مانده به اتمام لیگ روسیه در جایگاه دهم واقع شده است است و امیدهایش را جهت ایستادن در نیمه بالایی جدول این رقایت ها جست و جو می کند. یکی از قل های محمدی در این فصل نتوانست روزهای خوبش در ترکیب تیم چچنی را تکرار کند. ۲۱ بازی و یک پاس گل آمار میلاد در مسابقه های فصل جاری لیگ روسیه و جام حذفی این کشور است.

    عملکرد لژیونر‌های کشورمان را در لیگ‌های متفاوت دنیا را در این فصل مورد بررسی قرار دادیم.

    قرارداد دفاع چپ تیم ملی کشور عزیزمان ایران با احمد گروژنی هم تا آخر ژوئن ۲۰۱۹ معتبر است و او هم امید دارد با تبدیل شدن به یکی از بازیکنان معتبر تیم ملی در جام جهانی از تیم های بزرگ تر پیشنهاد دریافت کند.

    اشکان دژاگه

    ناتینگهام فارست انگلیس جهت کاپیتان تیم ملی کشور عزیزمان ایران به هیچ وجه خوش یمن نبود. اشکان دژاگه که در آخر فصل۱۷-۲۰۱۶ بوندس لیگا از وولفسبورگ آلمان جدا شد یک نیم فصل جهت پیدا کردن تیم تازه صبر کرد تا اینکه با پیشنهاد مدیران کلوب ریشه دار ناتینگهام فارست و آیتور کارانکا، دستیار اول ژوزه مورینیو در رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی تصمیم گرفت پیراهن این تیم را بپوشد ولی بعد از حضور ۱۴ دقیقه ای در تنها یک بازی ناتینگهام در تمرینات از ناحیه رباط صلیبی دچار ضرب دیدگی شد تا حتی حضورش در جام جهانی ۲۰۱۸ در هاله ای از ابهام قرار گیرد. قرارداد دژاگه با این تیم دسته اولی فوتبال انگلیس در آخر فصل تمام می شود و در شرایط فعلی که این بازیکن به آخرهای دوران بازیگری اش نزدیک می شود بسیار بعید است که بتواند به سطح اول فوتبال اروپا بازگردد.

    پیام صادقیان

    پیام صادقیان بعد از به توافق نرسیدن با نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران در ابتدای فصل راهی سوپر لیگ ترکیه شد تا با پوشیدن پیراهن تیم عثمانلی اسپور تجربه لژیونر شدن را هم به دست آورد.

    هافبک جنجالی سابق پرسپولیس و ذوب آهن به علت ضرب دیدگی های متوالی بیش از یک سوم بازی های عثمانلی اسپور در لیگ ترکیه را از دست داده ولی در مجموع ۱۲ بازی ای که جهت این تیم در آستانه سقوط در لیگ برتر و جام حذفی انجام داده آمار یک گل و چهار پاس گل را ثبت کرده است.

    قرارداد صادقیان با تیم ترک در آخر فصل به اتمام می رسد و آینده او در فوتبال اروپا نامشخص است.

    نگاهی به عملکرد لژیونر‌های فوتبال و شرایط آنان جهت فصل آینده (۲)

    دروازه بانان لژیونر

    امیر عابدزاده، دروازه بانی است که در فصل جاری فوتبال اروپا با درخشش در ترکیب تیم ماریتیمو پرتغال توانست نظر مثبت کارلوس کی روش را جلب کند و اکنون از فرزند عقاب به عنوان یکی از گزینه های قطعی حضور در فهرست نهایی تیم ملی جهت جام جهانی یاد می شود‌

    دروازه پسر احمدرضا عابدزاده در ۱۳ بازی مسابقه های این فصل لیگ برتر، جام حذفی و جام اتحادیه پرتغال ۱۲ بار باز شده است است و او پنج کلین شیت هم در کارنامه دارد.

    قرارداد امیر با ماریتیمو در آخر فصل به اتمام می رسد ولی به احتمال فراوان او بعد از جام جهانی هم در این تیم می ماند و اگر هم قصد جدایی از جمع شاگردان دنیل راموس را داشته باشد خداحافظی اش با لیگ پرتغال بسیار غیر محتمل است.

    عملکرد لژیونر‌های کشورمان را در لیگ‌های متفاوت دنیا را در این فصل مورد بررسی قرار دادیم.

    علیرضا حقیقی دروازه بان مهم تیم ملی کشور عزیزمان ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ بعد از درخشش در ترکیب اسکیلستونا با وجود سقوط این تیم به دسته پایین تر لیگ سوئد به عنوان یکی از پنج دروازه بان برتر لیگ برتر گزینش شد.

    حقیقی که امید خاصی جهت قرار گرفتن در فهرست تیم ملی جهت جام جهانی ۲۰۱۸ ندارد پیش از تعطیلات نوروز با تیم ساندسوال سوئد به توافق رسید تا یک فصل دیگر در لیگ این کشور به میدان رود.

    لژیونرهای شاغل در قطر

    لژیونرهای کشورمان در کشور قطر نیز شرایط بدی در این کشور ندارند. مهدی طارمی در ترکیب تیم الغرافه درخشیده است و مدیران این تیم با مبلغ بالا تلاش در نگه داشتن مهدی در تیم خود دارند. موضوعی که کار آنها را راحت تر می کند این است که طارمی معمولا پول را به پیشرفت ترجیح می دهد. یعنی طارمی ترجیح می دهد تا در کشور قطر با قراردادی سنگین بازی کند تا اینکه به اروپا برود و حقوق کمتری دریافت کند. فقط اگر مهدی بتواند درخشش خوبی در جام جهانی داشته باشد تا تیم های اروپایی جهت او مبلغ بالایی خرج کنند احتمال دارد این بازیکن به اروپا برود وگرنه فصل بعد هم او در الغرافه می ماند.

    نگاهی به عملکرد لژیونر‌های فوتبال و شرایط آنان جهت فصل آینده (۲)

    مرتضی پورعلی گنجی نیز اگرچه در دیدار پرسپولیس و السد گل به خودی زد و باعث اول شدن نماینده کشورمان در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا شد ولی مسئولان السد از عملکرد کلی او رضایت دارند و احتمالا او باز هم قراردادش را با السد تمدید می کند.

    سروش رفیعی دیگر لژیونر کشورمان در قطر، زمانی که از پرسپولیس جدا شد خودش گفت که به خاطر پول به لیگ ستارگان و تیم الخور می رود . تیمی که عملکرد خوبی در این فصل نداشته و سروش نیز نه آنقدر خوب بوده که به تیم ملی دعوت شود و نه آنقدر بد که مدیران الخور تمایلی جهت تمدید قرارداد با او نداشته باشند. البته به تازگی فولادی ها یک قرارداد داخلی مربوط به قبل از رفتن سروش به سربازی و تیم تراکتور انتشار کرده اند که ممکن است باعث شود رفیعی دوباره به کشور عزیزمان ایران و تیم فولاد بازگردد.

    انتهای پیام/

    بررسی اوضاع لژیونرها

    واژه های کلیدی: دروازه بان | سردار آزمون | جام جهانی | بازیکنان | پرتغال | فوتبال | بازیکن | ایرانی | قرارداد | کازان | روسیه

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های گوارش از آمازون
  • دانلود منابع مرجع رادیو
  • خرید کتاب تهویه و تهویه مطبوع زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی جامعه شناسی
  • دانلود فایل های زبان اصلی خواب هیپنوتیزم
  • خرید کتاب معماری زبان اصلی
  • کتب عمومی زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های گیاه شناسی
  • خرید کتاب های زبان اصلی منطق
  • خرید کتاب زبان اصلی نوسازی و طراحی داخلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>