• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » بررسی عملکرد انفرادی بازیکنان استقلال در لیگ هفدهم

    بررسی عملکرد انفرادی بازیکنان استقلال در لیگ هفدهم

    استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران در آخر لیگ هفدهم به عنوان سومی رسید، ما در این گزارش به بررسی عملکرد فردی بازیکنان استقلال در این فصل پرداخته ایم.

    بررسی عملکرد انفرادی بازیکنان استقلال در لیگ هفدهم

    به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش گروه تحریریه سایت جوان؛تيم فوتبال استقلال با سرمربيگرى وينفرد شفر توانست در آخر ليگ هفدهم رده ی سوم جدول جام خليج فارس را از آن خود كند تا فصلی که جهت آبی هاى پايتخت با تجربه حضور در رده شانزدهم ليگ نیز همراه بود، به شکل نسبتا راضى كننده اى به آخر برسد.

    پير مرد آلمانى كه از هفته نهم مسابقه هاى لیگ کار خود را در استقلال شروع کرد، ۲۲بار تجربه نيمكت نشينى با آبی پوشان در کارنامه دارد موفق به کسب ۱۳ برد، ۷ مساوی و دو باخت شد تا ۴۶ امتیاز جهت آبی ها جمع کرده باشد.

    کسب ۴۶ امتیاز از ۶۶ امتیاز ممکن باعث شد تا او در نخستین تجربه حضور در فوتبال کشور عزیزمان ایران موفق به کسب ۷۰ درصد امتیازات شود.

    بررسی عملکرد انفرادی بازیکنان استقلال در لیگ هفدهم

    بدون شك انداختن شال آبی رنگ در زمین بازی و عملکردی که سرمربى آلمانى ها از خود به جاى گذاشت باعث شد او با این کار ها به احساسات هواداران پاسخ دهد و وينفرد را تبدیل به صورت ای محبوب و درخشان در جمع استقلالی ها كند تا جایی که هواداران از مدت ها قبل خواهان تمدید قرارداد او شدند.

    تیم اين مربى آلمانى در این مدت موفق به ثبت ۳۹ گل زده و ۱۰ گل خورده شد تا در دفاع و حمله نیز عملکرد نسبتا خوبی در کارنامه این او ثبت شود.

    سرور جپاروف نخستین گل فصل استقلال را برابر تراكتورسازى و تیام هم آخرین گل را برابر سپاهان به ثمر رساندند تا دو بازیکن خارجی موفق استقلال در ترکیب آبی هاى پايتخت به این شکل نقش آفرینی کنند.

    مقایسه منصوريان در برابر شفر

    در مقایسه نتايج به دست آمده ۲ سرمربى در ۲۰ هفته ابتدایی ۲ فصل ميتوان به اين عنوان اشاره كرد كه تیم شفر تنها در گل های خورده عملکرد بهتری نسبت به فصل گذشته داشته که این آمار خوب را مدیون عملکرد حسینی دروازه بان آبى ها است که بعد از جابجا کردن رکوردهای گل نخوردن در فوتبال کشور عزیزمان ایران ناگهان نیمکت نشین شد. در سایر گزينه ها استقلالى ها در فصل گذشته در همین مقطع عملکرد بهتری نسبت به این فصل داشتند.

    استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران در آخر لیگ هفدهم به عنوان سومی رسید، ما در این گزارش به بررسی عملکرد فردی بازیکنان استقلال در این فصل پرداخته ایم.

    اما در مورد عملکرد ۷ بازى اول هدايت منصوریان می توان به اين توصیه اشاره كرد که استقلال به جز دست و پنجه كردن با مشکلاتی همانند مصدومیت بازیکنان از جمله یک بازیکن بسیار مهم همچون امید ابراهیمی، در نخستین هفته و در یک بازی خارج از منزل در آبادان، سه بازیکن مهم دیگر به نام های سید مجید حسینی، نورافکن و قائدی را هم به علت محرومیت نداشت.

    آمار جالب استقلالی ها

    آبی پوشان جهت پنجمین مرتبه در لیگ برتر به عنوان سومی رسیدند.

    اولین عنوان سومی استقلال به لیگ چهارم باز می گردد که آبی ها با قلعه نویی در این رتبه قرار گرفتند.

    دومين بار آبی ها در لیگ نهم با صمد مرفاوی این رتبه را تکرار کردند.

    در لیگ یازدهم پرویز مظلومی بود كه باعث شد استقلال جهت سومین مرتبه در این رتبه بایستاد.

    مظلومى اينبار در ليگ پانزدهم با استقلال حضور در رده سوم لیگ را تجربه کرد و چهارمین رتبه سومی را جهت استقلال رقم زد.

    بررسی عملکرد انفرادی بازیکنان استقلال در لیگ هفدهم

    اما در آخر پير مرد آلمانى نیز با آبی ها در لیگ هفدهم صاحب این رتبه شد تا رتبه سوم، پر تکرار ترین رتبه جهت آبی ها در ادوار لیگ برتر باشد.

    شايان ذكر است كه شاگردان شفر از ۱۵بازی خانگی ارزش در فصل هفدهم ۱۰بار پیروز شدند، ۴بار مساوی کردند و تنها یکبار شکست خوردند. آنها با ۲۹ گل زده و ۷ گل خورده و کسب ۳۴ امتیاز توانستند عالی ترین تیم در بازی‌های خانگی باشند.

    عملکرد خط به خط استقلالی ها

    حسين حسينى :دروازه بان تيم فوتبال استقلال با حضور شفر در اين تيم توانست شانس زيادى را براى قرار گرفتن در دروازه آبى ها داشته باشد و در نهايت اين بازيكن جوان با بسته نگه داشتن دروازه اش در بازی با سایپا رکوردار کلین شیت در تاریخ فوتبال کشور عزیزمان ایران شد.

    رحمتى :دروازه بان تيم فوتبال استقلال كه بعد از كش مكش هاى اول فصل با منصوريان تجربه نيمكت نشينى را بارها در حضور شفر تجربه كرد ولی او با قرار گرفتن در درون دروازه توانست بارها اعتماد سرمربى آلمانى را جلب كند.

    استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران در آخر لیگ هفدهم به عنوان سومی رسید، ما در این گزارش به بررسی عملکرد فردی بازیکنان استقلال در این فصل پرداخته ایم.

    فرشيد اسماعيلى :بهترين پاسور استقلال در ليگ هفدهم است و اين بازيكن بارها توانسته موقعيت هاى گل را براى هم تيمى هايش در برابر دروازه حريفان رقم بزند .بدون شك اين بازيكن در خط حمله در كنار تيام نقش بسيارى در موفقيت هاى آبى ها داشته است.

    سرور جپاروف :هافبك ازبكستانى تيم فوتبال استقلال كه در اين فصل با حضور شفر جزو بهترين بازيكنان تيم به شمار مى آيد و اين بازيكن نيز با خلق موقعيت براى هم تيمى هايش از ستاره هاى تيم محسوب مى شود.

    وريا غفورى :مدافع تيم فوتبال استقلال در اين فصل با حضور شفر توانست گل هاى حياتى اى را براى آبى ها به ثمر برساند تا جايى كه سرمربى آلمانى ازباشگاه خواست تا قرارداد اين بازيكن براى فصل آتى تمديد شود.

    اميد ابراهيمى :طبق اعلام شفر نام فرمانده روى اين بازيكن در ليگ هفدهم ثبت شد و ابراهيمى با حضور در تركيب آبى پوشان نقش به سزايى را در موفقيت هاى تيمش داشته تا جايى كه شفر همچون غفورى به دنبال تمديد قرارداد او با آبى هاست.

    بررسی عملکرد انفرادی بازیکنان استقلال در لیگ هفدهم

    مامه تيام :با حضور ۷۵۶ دقيقه اى در تركيب استقلال آن هم در مسابقه هام ليگ برتر و آسيايى توانسته ۸ گل و ۱ پاس گل را در كارنامه اش به ثبت برساند كه بدون شك آمار او با توجه به دقايق كمى كه در بازى ها بوده قابل تحسين است.

    على قربانى :مهاجم تيم فوتبال استقلال كه بارها شانس خود را براى گلزنى در تركيب آبى ها امتحان كرد و در نهايت او در تيمش توانست ۶ گل را به ثبت برساند.

    جابر انصارى :مهاجم آبى پوشان پايتخت كه در فصل هفدهم نتوانست آن طور كه بايد در قامت يك گلزن حرفه اى عمل كند و اين بازيكن در اكثر ديدار ها نيمكت نشين بود.

    منتظرى:مدافع با تجربه استقلالى ها كه در ليگ هفدهم تا حدودى عملكردش مثبت بود و او در ديدار هاى اخير آبى ها در تركيب ثابت بود تا خط دفاعى تيمش را پوشش دهد.

    اميد نورافكن :بازيكنى كه در پست مدافع و هافبك براى استقلال نقش آفرينى كرد و توانست نظر شفر را براى حضور در تركيب جلب كند.

    چشمى :بازيكنى كه با حضور شفر در خط دفاع بازى خود را ادامه داد و توانست به خوبى خط مدافعان را پوشش دهد.

    خسرو حيدرى :مدافع تيم فوتبال استقلال كه در اين فصل از توانايى هاى بسيارى در خط دفاع از خود به نمايش گذاشت.

    مجيد حسينى :بهترين مدافع تيم فوتبال استقلال كه در بازى هايى كه براى آبى ها به ميدان رفت بهترين عملكرد را داشت و در نهايت مصدوميت نا به جا او را براى مدتى از تركيب تيمش دور كرد.

    شجاعيان :بازيكنى كه براى اولين سال حضورش در استقلال بهترين نمايش را به نمايش گذاشت و در موفقيت تيم استقلال بى تأثير نبود

    فرشيد باقرى :بهترين بازيكنى كه در كنار هم تيمى هايش در برد هاى استقلال تأثير گذار بود و مصدوميت او باعث شد تا مدتى از تركيب آبى ها دور باشد.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: دروازه بان | استقلال | فوتبال | استقلال | باشگاه استقلال | لیگ برتر فوتبال |

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های اتوماسیون
  • خرید کتاب کشاورزی زبان اصلی
  • خرید کتاب های واژهنامه از آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی فانتزی
  • کتاب های فیزیک حالت جامد اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی هوش مصنوعی
  • منابع اورجینال سیستم عامل
  • خرید کتاب جبر زبان اصلی
  • کتاب های پزشکی ورزشی اورجینال
  • کتب خطوط لوله زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>