• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » رئال مادرید به دنبال انتقام جویی از لگانس ، جدال افعی ها و بیانکونری ها جهت یک تیر و دو نشان

    رئال مادرید به دنبال انتقام جویی از لگانس ، جدال افعی ها و بیانکونری ها جهت یک تیر و دو نشان

    رقابت‌های فوتبال باشگاهی در اروپا، امروز (شنبه) پیگیری می‌شود که مهمترین این مسابقه های را بررسی می‌کنیم.

    رئال مادرید به دنبال انتقام جویی از لگانس ، جدال افعی ها و بیانکونری ها جهت یک تیر و دو نشان

    به گزارش خبرنگار حوزه دنیای گروه ورزش گروه تحریریه سایت جوان؛ رقابت‌های فوتبال باشگاهی در اروپا، امروز (شنبه) پیگیری می‌شود که مهمترین این مسابقه های را بررسی می‌کنیم.

    لیگ برتر انگلیس:

    لیورپول- استوک سیتی(ساعت ۱۶)

    شاگردان کلوپ در حال حاضر با ۷۱ امتیاز بعد از تیم های همشهری سیتی و یونایتد در رتبه سوم جدول قرار دارند.لک لک ها بعد از برد پر گلی که برابر گلادیاتورها در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان کسب کردند با روحیه مضاعفی پا به این دوئل می گذارند تا با کسب این سه امتیاز خانگی، هم حضور خود را در جمع چهار تیم برتر و سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا قطعی کنند و هم به صورت موقت جایگزین شیاطین سرخ در رده دوم شوند. سه پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست حاصل کار شاگردان کلوپ در ۶ بازی اخیر بوده هست. قرمزهای لیورپول به دنبال این هستند با پیروزی بر استوک قعرنشین با انگیزه دوچندان راهی شهر رم جهت دیدار با شاگردان اوزه بیو دی فرانچسکو شوند. البته خستگی ناشی از فشار بازی با رم ممکن است باعث شود تا قرمزها نتوانند بازی همیشگی خود را ارائه دهند. آدام لالانا، الکس چمبرلین، امره جان، جوئل ماتیپ و سادیو مانه غایبان لک لک ها در این بازی هستند.

    رئال مادرید به دنبال انتقام جویی از لگانس ، جدال افعی ها و بیانکونری ها جهت یک تیر و دو نشان

    در طرف مقابل استوک سیتی با ۲۹ امتیاز در رده ما قبل نهایی واقع شده است است و به دنبال این هستند تا در لیگ جزیره بمانند. استوک نیز، هم امتیاز با ساوتهمپتون است و با تیم سوانسی چهار امتیاز اختلاف دارد و می خواهند هر طور شده است در دبدارهای آینده این اختلاف را کم کردن دهند.هر نتیجه ای به غیر از برد در بازی امروز ممکن است حکم امضای سقوط آنها را به چمپیون شیپ فصل آینده مسجل کند. اریک چوپو موتینگ،لی گرانت و کنستانتینوس استفافیلیدیس قادر به همراهی تیمشان در بازی امروز نیستند.

    در ۶ تقابل اخیر دو تیم، پنج پیروزی جهت لک لک ها بدست آمده است و تنها در یک دیدار استوک سیتی طعم پیروزی را چشیده است.

    بیشتر بدانیم:

    رقابت‌های فوتبال باشگاهی در اروپا، امروز (شنبه) پیگیری می‌شود که مهمترین این مسابقه های را بررسی می‌کنیم.

    * قرمزها در ۱۹ دیدار اخیر خانگی خود شکست نخورده اند.

    *لیورپول در ۶ دیدار از ۷ دیدار اخیرش برابر استوک سیتی پیروز شده است است.

    * استوک سیتی نتوانسته در ۱۲ دیدار اخیر خارج از منزل خود پیروز شود.

    ترکیب احتمالی:

    سوانسی-چلسی(ساعت ۲۱:۰۰)

    شاگردان کونته با ۶۳ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار گرفته اند. سه برد، یک تساوی و یک شکست حاصل کار بازنشسته ها در پنج بازی اخیر بوده است و این نشان می دهد در فرم آیده آلی به سر می برند. از طرف دیگر با توجه به اختلاف ۵ امتیازی آبی های لندن با دار و دسته هری کین آنها از شانس بسیار کمی جهت حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا برخوردارند مگر آنکه در این سه هفته نهایی معجزه ای رخ دهد. رومن آبراموویچ با توجه به هزینه هایی که در شروع فصل جهت این تیم انجام داده بود، خیلی امیدوار بود تا بتوانند همانند فصل گذشته به مقام نخست دست یابند ولی تمام معادلات او اشتباه از آب در آمد و کونته آن چنان که باید نتوانست روند خوب فصل قبلش را در این فصل ادامه دهد و با توجه به نتیجه های ضعیف این فصل بازنشسته ها انتظار می‌رود مرد چشم تیله ای ایتالیایی در آخر فصل، چلسی را ترک کند و مربی دیگری جایگزین او شود. البته هر چند کونته هنوز شانس این را دارد تا با قهرمانی در جام حذفی یک جام را به هواداران تیمش هدیه دهد، شکوهمندانه از این تیم جدا شود. دنیل درینک واتر،داوید لوئیز،اتان آمپادو و مارکوس آلونسو در این بازی حضور ندارند.

    رئال مادرید به دنبال انتقام جویی از لگانس ، جدال افعی ها و بیانکونری ها جهت یک تیر و دو نشان

    از سوی دیگر،سوانسی نیز با ۳۳ امتیاز در رده هجدهم جدول قرار گرفته و اصلا شرایط چندان خوبی را تجربه نمی‌کند. سه شکست و ۲ تساوی نتیجه پنج بازی اخیر این بوده است و این مسئله اثبات می کند که آنها در اوضاع خوبی قرار ندارند و جهت خروج از منطقه سقوط باید با تیم های هادر سفیلد، وستهام، کریستال پالاس و برایتون بجنگند. به همین علت کسب این سه امتیاز خانگی برایشان از اولویت بسیار بالایی برخوردار است تا هم بتوانند امیدهایشان را جهت بقا در لیگ جزیره زنده نگه دارند و هم عرصه را بر تیم های بالانشین تنگ تر کنند. اگر به دنبال ماندن در لیگ هستند نباید هیچ گونه اشتباهی را در این هفته های نهایی مرتکب شوند.

    آنجل رانگل، ویلفرد بونی، فدریکو فرناندز، کایل بارتلی، لروی فر، لوسیانو نارسینگ و رناتو سانچس غایبان پر تعداد سوانسی را در این بازی تشکیل می دهند.

    در ۶ تقابل اخیر دوتیم،سه پیروزی جهت چلسی،دو تساوی و یک پیروزی هم سهم سوانسی بوده است.

    رقابت‌های فوتبال باشگاهی در اروپا، امروز (شنبه) پیگیری می‌شود که مهمترین این مسابقه های را بررسی می‌کنیم.

    بیشتر بدانیم:

    *در ۹ بازی از ۱۱ بازی قبلی چلسی در لیگ برتر بیش از ۲٫۵ گل زده شده است است.
    *چلسی در ۱۰ بازی از ۱۱ بازی قبلی خود برابر سوانسی شکست نخورده است.
    *سوانسی در ۵ بازی قبلی خانگی خود در لیگ برتر شکست نخورده است.

    ترکیب احتمالی:

    بوند سلیگا آلمان

    بایرن مونیخ – آینتراخت فرانکفورت(ساعت ۱۸)

    باواریایی ها با کسب ۷۸ امتیاز در جایگاه نخست قرار دارند و مقتدرانه جهت ششمین بار متوالی به عنوان قهرمانی بوندس لیگا دست یافتند. البته با این حال شکست ناباورانه هفته گذشته برابر رئال مادرید در آلیانتس آرنا موجب شد تا کار صعود شاگردان هاینکس جهت حضور در کیف در سانتیاگوبرنابئو به ولی و اگر کشیده شود. با توجه به همین عنوان و مصدومیت بعضی از اشخاص کلیدی بایرن مونیخ و آماده نگه داشتن جهت دیدار با شاگردان زیزو انتظار می رود در این بازی یوپ هاینکس به بعضی از مهره های کلیدی تیمش استراحت بدهد. یک تساوی، یک شکست و سه پیروزی دست زحمت شاگردان هاینکس در این پنج هفته اخیر بوده است و در فرم خوبی قرار دارند. داوید آلابا، خاوی مارتینز، جروم بوآتنگ، کینزلی کومان و مانوئل نویر لیست غایبان بایرن در این بازی را تشکیل می دهند.

    در طرف برابر نیکو کواچ در این فصل تا الان نتیجه های خوبی را با فرانکفورت کسب کرده است به صورتی که با ۴۶ امتیاز در رده هفتم قرار دارند. سه شکست، یک تساوی و یک برد حاصل کار شاگردان کواچ در پنج بازی اخیر بوده است و این عنوان اثبات می کند که در فرم ضعیفی قرار دارند و جهت رهایی از این شرایط سخت چاره ای جز پیروزی در این بازی خارج از منزل ندارند. ضمن اینکه نباید فراموش کرد که شاگردان کواچ سخت به دنبال این هستند تا سهمیه فصل آینده لیگ اروپا را از آن خود کنند و کسب سه امتیاز در این بازی می تواند آنها را به آینده امیدوار کند. همچنین نیکو کواچ، سرمربی این تیم که از فصل آینده هدایت باواریایی ها را بر عهده خواهد گرفت، در این دیدار به دنبال این است تا توانایی هایش را به رخ سران مونیخی بکشد. آنته ربیک، کارلوس سالسدو، جاناتان گوژمان، کوین بوآتنگ، ماریوس ولف و ماکوتو هاسبه لیست غایبان بلند بالای فرانکفورت را در این بازی تشکیل می دهند.

    رئال مادرید به دنبال انتقام جویی از لگانس ، جدال افعی ها و بیانکونری ها جهت یک تیر و دو نشان

    ضمن اینکه این دیدار می تواند یک پیش در آمدی جهت بازی فینال جام حذفی آلمان که قرار است روز ۱۹ می بین این دو تیم در ورزشگاه برلین برگزار شود،باشد.

    در ۶ تقابل اخیر دو تیم،چهار پیروزی سهم باواریایی ها بوده و دو دیدار هم به تساوی انجامیده است.

    بیشتر بدانیم:

    *بایرن مونیخ در ۳۷ دیدار اخیر خانگی خود در لیگ شکست نخورده است.
    * بایرن در ۸ دیدار اخیر خانگی خود برابر آینتراخت در همه مسابقه ها پیروز میدان بوده است.

    عبارات مهم : پیروزی – سوانسی
    * بایرن مونیخ در ۳ دیدار اخیر خانگی خود در لیگ حداقل ۴ گل به ثمر رسانده است.
    * شاگردان یوپ در ۱۰ دیدار از ۱۱ دیدار اخیر خود برابر آینتراخت در همه مسابقه ها دروازه خود را بسته نگه داشته اند.
    *آینتراخت فرانکفورت هر ۵ دیدار اخیر خارج از منزل خود را در لیگ واگذار کرده است.

    ترکیب احتمالی:

    سری آ ایتالیا:

    اینتر-یوونتوس(۲۳:۱۵)

    شاگردان اسپالتی در حال حاضر با کسب ۶۶ امتیاز در رده پنجم جای دارند. ۲ برد، ۲ تساوی و یک شکست حاصل کار شاگردان اسپالتی در این پنج هفته اخیر بوده است و نشان می دهد در آمادگی خوبی قرار دارند. از طرف دیگر نراتزوری ها فصل را طوفانی شروع کردند و با وجود مدت ها صدرنشینی ولی به یک باره در آخر نیم فصل نخست دچار تنزل شدند و نتوانستند روند به رشد خود را حفظ کنند،به نوعی قافیه را به تیم های یوونتوس،ناپولی،رم و لاتزیو واگذار کردند و عملا شانس ارزش را جهت فتح اسکودتو از دست دادند. البته هر چند که هنوز هم امیدوارند با جمع کردن امتیازات مورد نیاز در هفته های نهایی و قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر دوباره بتوانند بعد از هفت سال به لیگ قهرمانان اروپا بازگردند. شاگردان اسپالتی با پیروزی در دیدار امشب می توانند کاری کنند کارستان به صورتی که هم امیدهایشان را جهت کسب حضور در فصل آینده چمپیون لیگ زنده نگه دارند و هم مانع از ادامه صدرنشینی بیانکونری ها در سری آ شوند هدیه خوبی را به هواداران تیمشان و مردم ناپل بدهند. دی شیلیو، استورارو و کیه لینی به علت مصدومیت حضور ندارند.

    از سوی دیگر، یوونتوس با ۸۵ امتیاز و اختلافی یک امتیازی نسبت به ناپولی بر صدر جدول تکیه زده هست. شاگردان آلگری در این پنج هفته اخیر سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست در کارنامه ثبت کرده اند و در فرم چندان مناسبی به سر نمی برند و هر گونه لغزشی در دیار امشب ممکن است آرزوهای آنها را جهت فتح هفتمین اسکودتو متوالی بر باد دهد. بیانکونری ها در حالی که می توانستند با پیروزی هفته گذشته برابر ناپولی قهرمانی ارزش را مسجل کنند ولی در رقم زدن چنین موضوعی ناکام ماندند و گل دقایق نهایی کولیبالی موجب شد تا با جدیت بیشتری هم چهار هفته نهایی را دنبال کنند و هم اینکه هیچ حریفی را دست کم نگیرند. از طرف دیگر آینده قهرمانی هنوز در دستان خودشان است و جهت تحقق بخشیدن به چنین امری نیازمند پیروزی در منزل افعی ها هستند و قطعا فتح جوزپه مه آتزا به دست سربازان آلگری می تواند مرحمی بر زخم های اخیر سیاه و سفید ها در نتیجه های اخیرشان باشد و هم دوباره هواداران یوونتوس را به کسب اسکودتو هفتم امیدوارتر کنند. همچنین شکست در این دیدار جهت افعی ها می تواند به منزله خداحافظی احتمالی شاگردان اسپالتی از حضور در فصل اینده اروپا باشد.گالیاردینی و بورخا والرو در این بازی غایب هستند.

    در ۶ تقابل اخیر دو تیم، سه پیروزی جهت بیانکونری ها، یک تساوی و دو برد هم سهم افعی ها بوده هست. باید منتظر ماند و دید در دیدار امشب کدام تیم می تواند با خوشحالی زمین را ترک کند.

    زیاد بدانیم:

    *اینتر در چهار بازی خانگی اخیر خود کلین شیت کرده است.

    *یوونتوس در هفت بازی اخیر خود برابر اینتر، در پنج بازی کلین شیت کرده است.

    *یوونتوس در یازده بازی اخیر خارج از منزل خود شکست نخورده است.

    *اینتر در هشت بازی اخیر خود در منزل شکست نخورده است.

    ترکیب احتمالی تیم ها:

    اینتر:هندانوویچ، کانسلو، میراندا، اشکرینیار، دی آمبروزیو، وسینو، بروزوویچ، کاندروا، رافینیا آلکانتارا، پریشیچ، ایکاردی

    یوونتوس:بوفون، بارتزالی، روگانی، بن عطیه، هوودس، خدیرا، پیانیچ، کوادرادو، دیبالا، مانژوکیچ، هیگواین

    لالیگا:

    رئال مادرید-لگانس:

    شاگردان زیدان در حال حاضر با ۶۸ امتیاز بعد از بارسلونا و اتلتیکومادرید در رده سوم جای دارند. دو برد، یک شکست و دو شکست حاصل کار شاگردان زیزو در این پنج بازی اخیر بوده است و این نشان می دهد روند پر فراز نشیبی را در پیش گرفته اند.از سوی دیگر سپیدپوشان مادریدی به خوبی به این مسئله واقف هستند که هیچ شانسی جهت قهرمانی در لالیگا ندارند و به همین علت تمام تمرکزشان را بر روی کسب قهرمانی چمپیونز لیگ گذاشته اند. قطعا شاگردان زیزو نیم نگاهی هم به رتبه دوم دارند و تلاش می‌کنند با ۳ امتیاز زمین را ترک کنند تا هم با انگیزه بیشتری به مصاف باواریایی ها در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بروند و هم کور سوی امیدی جهت نایب قهرمانی داشته باشند. ایسکو، ناچو و دنی کارواخال غایبان رئال هستند.

    از طرف دیگر لگانس با ۴۰ امتیاز در رتبه پانزدهم واقع شده است است و هیچ خطری آنها را به سقوط به لیگ دسته دوم ترساندن نمی کند. سه شکست، یک برد و یک تساوی حاصل کار آنها در پنج بازی اخیر بوده است و در اوضاع چندان جالب توجهی قرار ندارند. البته این تیم در بازی های خانگی و خارج از منزل تفاوت های زیادی دارد. آنها در جام حذفی موفق شدند همین رئال مادرید را از گردونه مسابقه های حذف کنند و ممکن است در دیدار امشب هم جهت شاگردان زیزو خطر ساز شوند.

    در پنج تقابل اخیر دو تیم، چهار پیروزی نصیب رئالی ها شده است و یک برد هم جهت لگانس بدست آمده است.

    بیشتر بدانیم:

    *لگانس در ۱۳ بازی اخیر خارج از منزل خود در لالیگا، در ۱۰ بازی در نیمه اول و دوم شکست خورده است.

    *لگانس تمام پنج بازی خارج از منزل اخیر خود را در لالیگا، شکست خورده است.

    *رئال مادرید از ۶ بازی اخیر خود برابر لگانس در تمام مسابقه ها، در ۵ بازی پیروز بوده است.

    *لگانس در ۵ بازی اخیر خارج از منزل اش در لالیگا حداقل ۲ گل دریافت کرده است.

    *رئال مادرید در ۷ دیدار اخیر خانگی اش در لالیگا بدون شکست بوده است.

    ترکیب احتمالی:

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: پیروزی | سوانسی | یوونتوس | اروپا | پیروزی | دنیای ورزش | اخبار ورزشی |

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب زبان اصلی باغبانی
  • خرید کتاب های آموزش از آمازون
  • کتاب های تجهیزات نظامی اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی علوم تغذیه
  • هاردکپی کتاب های سونا
  • خرید کتاب صنایع دستی زبان اصلی
  • خرید کتاب های داستان از آمازون
  • کتاب های بدون دسته بندی اورجینال
  • کتب تحلیل زبان اصلی
  • خرید کتاب نوسان و موج زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>