• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » نا هماهنگی مجموعه ها از آسیب‌های حوزه فرهنگ است ، برگزاری فرهنگسرای کتاب در نمایشگاه

    نا هماهنگی مجموعه ها از آسیب‌های حوزه فرهنگ است ، برگزاری فرهنگسرای کتاب در نمایشگاه

    رئیس شرکت فرهنگی هنری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: یکی از آسیب‌های ما در حوزه فرهنگ نا هماهنگی مجموعه فرهنگی است و ما هم باید در معرکه فرهنگی با انسجام فعالیت کنیم.

    نا هماهنگی مجموعه ها از آسیب‌های حوزه فرهنگ است ، برگزاری فرهنگسرای کتاب در نمایشگاه

    به گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان؛ سعید اوحدی مدیر شرکت فرهنگی هنری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: شرکت فرهنگی هنری یکی از ظرفیت‌های بسیار بزرگ فرهنگی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران و بزرگترین ظرفیت فرهنگی کشور است که در یک مجموعه متمرکز شده است است.

    وی با بیان اینکه این شرکت تعداد ۳۵ فرهنگسرا داردکه فعالیت‌های مختلفی در آن انجام می شود، ادامه داد: ۳۷۲ کتابخانه با ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار کتاب، باغ موزه‌ها، منزل موزه‌هایی مانند منزل موزه شهید مطهری و بسیاری از مفاخر و مشاهیر از جمله مکان های گردشگری است.

    نا هماهنگی مجموعه ها از آسیب‌های حوزه فرهنگ است ، برگزاری فرهنگسرای کتاب در نمایشگاه

    اوحدی بابیان اینکه مجموعه‌های دیگر نیز با فضای آموزشی و کلاس‌های آموزشی و برنامه‌های متنوع در اختیار شهروندان هست، ادامه داد:حدود ۷۰ منزل فرهنگ با همکاری مردم مدیریت می‌شود.

    وی با بیان اینکه تلاش می کنیم که ظرفیت را زیاد کردن دهیم، گفت: کار فرهنگ جهت مردم انجام می‌شود و باید واکنش‌ دوسویه داشته باشد. ما به دنبال جذب مخاطب و در عین حال همکاری مخاطب در فعالیت‌های فرهنگی هستیم. ۷۵ درصد جمعیت کشور جمعیت فعال هستند و به همین نسبت پایتخت کشور عزیزمان ایران هم این جمعیت را دارد.

    اوحدی با اشاره به قرارگیری در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امسال سال کارآمدی نظام و بلوغ و شکوفایی و خلاقیت نظام است و از آن طرف دشمن هم تمام تلاش خود را در حوزه نفوذ فرهنگی به خدمت گرفته تا بگوید سال ناکارآمدی است از این رو امسال برنامه‌های بسیار متنوعی جهت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و نیمه شعبان در نظر گرفتیم.

    وی با معرفی شماره تلفن گویای ۱۸۳۷ به عنوان سامانه ۲۴ ساعته دریافت نظرات و پیشنهادات شهروندان درخصوص برنامه‌های متنوع نیمه شعبان توضیح داد: برنامه‌ها در چارچوب چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان «منتظران باران» است که باران ظهور حضرت حجت دل‌های همه عالم بشریت در شرایطی که ظلم بیداد می‌کند را حیات تازه‌ای ببخشد.

    رئیس شرکت فرهنگی هنری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: یکی از آسیب‌های ما در حوزه فرهنگ نا هماهنگی مجموعه فرهنگی است و ما هم باید در معرکه فرهنگی با انسجام فعالیت کنیم.

    اوحدی با بیان اینکه برنامه دیگر «کودکان منتظر» است که همدردی با کودکان مظلوم یمن و سوریه هست، ادامه داد: این جشنواره را در فرهنگ‌سرای خاوران خواهیم داشت که پیشانی بندهای کودکان منتظر- کودکان یمن و کودکان سوریه را هم در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم همدردی خود را با کودکان مظلوم فلسطین، یمن و سوریه داشته باشیم.

    رئیس شرکت فرهنگی هنری «سروهای منتظر» را از برنامه‌های دیگر دانست و افزود: در این برنامه میزبان خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم در منظقه ۸ و فرهنگ‌سرای گلستان هستیم. منتظران که همه چیز را در طبق اخلاص گذاشتند تا از ارزش‌های امام منتظر دفاع کنند.

    اوحدی گفت:تمامی برنامه‌ها با همراهی رسانه ملی خواهد بود. خوشبختانه در این دوره یک آشتی خوب را با رسانه ملی داریم. برنامه «به وقت عاشقی» با بیش از ۳۰-۴۰ هزار جمعیت در میدان آیینی امام حسین (ع) برگزار خواهد شد که نقش رسانه ملی در پوشش آن جدی است.

    وی با بیان اینکه شرکت فرهنگی هنری بالقوه و بالذات یک ظرفیت فرهنگی دارد، ادامه داد: کار فاخری با عنوان شرح آدینه که تمام آن به وسیله مجموعه شرکت فرهنگی هنری به انجام رسیده با صدای محمد معتمدی و شعر حسین اسرافیلی آماده پخش است و رونمایی خواهد شد. همچنین یک پویش در اینترنت با دو عنوان من هم منتظرم و شهر در انتظار توست در نظر گرفته‌ایم.

    رئیس شرکت فرهنگی هنری ادامه داد:در فرهنگ‌سرای اندیشه نیز جشنواره شعر و قصیده بی انتها را خواهیم داشت که شبکه ۴ برنامه را ضبط و تولید می‌کند. کتاب مشتاقی و مهجوری به مناسبت نیمه شعبان و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب از چهل شاعر آیینی و انقلابی در این ایام رونمایی می‌شود. رونمایی از کتاب مهدی طحانی با تقریظ رهبری از برنامه‌های دیگری است که در سالروز شهادت استاد مطهری رونمایی می‌شود.

    وی ادامه داد:برنامه «منتظران باران» به مدت سه شب در فرهنگ‌سرای بهمن با همراهی رسانه ملی برگزار می‌شود.

    نا هماهنگی مجموعه ها از آسیب‌های حوزه فرهنگ است ، برگزاری فرهنگسرای کتاب در نمایشگاه

    اوحدی با دعوت از شهروندان در این برنامه‌ها بیان کرد: امیدواریم امسال در این ایام باقی مانده با بخشودگی گناه وارد ماه رمضان شویم. امسال برگزاری نمایشگاه کتاب که یکی رخداد بین‌المللی است نیز با نیمه شعبان همزمان شده است است البته شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران یک همت جدی را به کار بسته و از بهمن ماه جلسه‌های کمیته‌های تخصصی با حضور وزارت ارشاد تشکیل شده است است.

    رئیس شرکت فرهنگی هنری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران ادامه داد:امکانات کامل حمل و نقل را شرکت حمل و نقل شهرداری بسیج کرده هست. ناوگان تاکسیرانی هم به طور جدی در خدمت است از این رو تقاضا داریم کسی با خودروی شخصی به نمایشگاه نیاید.

    اوحدی:میزبان ۱۰۰ میهمان از ۵۳ کشور هستیم

    وی با بیان اینکه امسال از ۵۳ کشور بیش از ۱۰۰ میهمان داریم، ادامه داد: دو کشور صربستان و تونس نیز به عنوان میهمان خاص هستند.

    اوحدی با بیان اینکه یکی از آسیب‌های ما در حوزه فرهنگ نا هماهنگی مجموعه فرهنگی هست، ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما در معرکه فرهنگی قرار گرفتیم. بیش از ۳۰۰ کانال به زبان فارسی علیه جمهوری اسلامی بسیج شدند. ما هم باید در این معرکه فرهنگی باورمان شود و با انسجام فعالیت کنیم.

    رئیس شرکت فرهنگی هنری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: یکی از آسیب‌های ما در حوزه فرهنگ نا هماهنگی مجموعه فرهنگی است و ما هم باید در معرکه فرهنگی با انسجام فعالیت کنیم.

    وی به برپایی فرهنگ‌سرای کتاب در فضای نمایشگاه کتاب اشاره کرد و گفت: فرهنگ‌سرای کتاب در یک فضای ۱۵۰۰ متری برگزار می‌شود. هر شب ۸ تا ۱۰ هنرمند مورد نظر مردم در فرهنگ‌سرای کتاب جهت مردم کتاب می‌خوانند. در نمایشگاه کتاب جهت روشندلان ۱۲۰ عنوان کتاب خط بریل و دیجیتال تدارک دیده‌ایم که در فرهنگ‌سرای کتاب می‌توانند به صورت رایگان عضو شوند و از این کتاب‌ها بهره ببرند. حتی اگر نتوانستند حضور داشته باشند، تمهیداتی فراهم کردیم که کتاب را رایگان در اختیارشان قرار دهیم.

    اوحدی راجع به مسائل مربوط به بودجه توضیح داد: عنوان بودجه یکی از گلایه‌مندی‌ها و کمبودهاست. در سال ۹۷ رویکردی ایجاد کردیم که مدیریت فرهنگی هنری هر منطقه مفاخر، هنرمندان، ادبای هر منطقه را شناسایی کند و از حضور ایشان بهره بگیرد. فرهنگ‌سراها محل خانوادگی رجوع مردم است.

    وی با بیان اینکه پردیس خاوران بزرگترین پردیس تئاتر کشور در اختیار شرکت فرهنگی هنری هست، ادامه داد: امیدواریم با هماهنگی شهرداری بودجه بهره برداری از این ظرفیت عظیم را در خدمت تئاتر کشور داشته باشیم.

    اوحدی گفت:باغ کتاب پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز با ۱۱۰ هزار متر مربع به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه کتاب دنیاست که با تکنولوژی‌های روز دنیا به خاص جهت آموزش آماده خدمت‌رسانی است.

    نا هماهنگی مجموعه ها از آسیب‌های حوزه فرهنگ است ، برگزاری فرهنگسرای کتاب در نمایشگاه

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: نیمه شعبان | نمایشگاه | شهرداری | کودکان | برنامه | فرهنگ | ایران | مجموعه | برنامه

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب های سخنرانی اورجینال
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • منابع اورجینال اکواریوم
  • خرید کتاب زبان اصلی تاریخ نظامی
  • کتاب های فیزیک حالت جامد اورجینال
  • خرید کتاب سینما زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی مدیریت
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های ادبیات نظارتی
  • هاردکپی کتاب های تجارت الکترونیک
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>